PDA

Bekijk de volledige versie : lilo&stich



Gemm22
28-01-2003, 09:23
ik vondt deze dvd echt wel grappig, ik moet alleen wel effe zeggen dat ik hem van mijn dochtertje van twee wel 6 keer op een dag moest zien. ik had hem gehuurd dus gelukkig kon ie terug naar de videotheek want anders had ik hem echt veel te vaak gezien hoor. maar ik vindt de kwaliteit van deze film echt goed en vernieuwend ,kwa tekeningen dan he want het verhaal is bij disney altijd wel het zelfde het gaat altijd over familie. namelijk maar goed wat vinden jullie ervan.

erikvandienst
28-01-2003, 09:29
da's een heel erg lange zin...

Mark de Jong
28-01-2003, 09:32
da's een heel erg lange zin...

Inderdaad.... :D :D
Hoe dan ook, was een leuke film en prachtig geanimeerd :)

Remco Out
28-01-2003, 10:10
Leuke film, mooi gemaakt en zeer leuke muziek. Vond alleen het verhaal een beetje slapjes, maar verder een zeer vermakelijke film.

H@gar
28-01-2003, 10:14
Fantastische film! Heel erg grappig, en hier en daar een beetje sentimenteel, maar ik ben daar geen tegenstander van. De Elvis nummers zijn perfect gebruikt (de Devil in Disguise scene, waarin Lilo van Stitch een modelburger probeert te maken is geweldig!) en de animatiestijl is heel erg leuk!
Al met al: De beste Disney sinds tijden, en dat is niet omdat ik de andere Disney's van de laatste tijd slecht vind...

Raskel
28-01-2003, 10:22
Ik heb hem gisteren gezien en ik moet zeggen dat ik het echt een van de betere Disney's vind van de laatste jaren. Echt een topper (y)

Edwin V
28-01-2003, 11:18
De eerste keer dat ik 'm zag vond ik 'm een beetje leuk maar de tweede keer vond ik 'm echt leuk.:)

verry
28-01-2003, 11:31
ik vindt hem helemaal geweldig, ik probeer alle classic's bij mekaar te krijgen voor mn dochtertje maar ik begin zelf aardig verslaafd te raken aan deze films, vooral de nieuwere die een beetje meer humor hebben zoals keizer kuzco en deze natuurlijk ook:)

michelvanduivenbode
28-01-2003, 11:36
in een woord geweldig, mooie animatie echt veel diepte in die aquarel techniek, leuk verhaal vlot en grappig

Rob Technoid
28-01-2003, 11:40
Vind het een van de betere disneys van de laatste jaren, vond het wel een leuke jah

Gabriel B.
28-01-2003, 20:51
Staat op mijn "te zien"-ljstje. Maar ik blijf van iedereen sterk uiteenlopende kritieken horen.

Richard B.
29-01-2003, 22:01
Het verhaaltje is niet zo hoogdravend als de 'gewone' Disneys maar de animatie is wel schitterend en er zitten genoeg hele grappige momenten in. Zeker een van de betere Disneys van de laatste paar jaar. Btw: Lilo's zus is een de meest sexy tekenfilmkarakters die ik in tijden gezien heb. :D

Daniel
29-01-2003, 22:35
Staat op mijn "te zien"-ljstje. Maar ik blijf van iedereen sterk uiteenlopende kritieken horen.

Ik vind Lilo & Stitch zeker een van de origineelste Disney-films van de laatste jaren. De animatie is perfect (mooie aquarel-achtergronden en cartoonachtige tekenstijl), heel goede humor (niet humor om de humor, maar het versterkt de karakters in de film) en originele muziek. De Elvis-songs passen echt heel goed bij de sfeer van de film en zijn niet overheersend. Ook vind ik dat de cultuur van Hawai heel goed in de film is verwerkt (bijvoorbeeld de hoeladans aan het begin van de film). Trouwens ook een goede afwisseling van humor en meer serieuze momenten in de film.

Als je nu nog twijfelt....:D

Frank J.
29-01-2003, 22:37
De eerste keer dat ik 'm zag vond ik 'm een beetje leuk maar de tweede keer vond ik 'm echt leuk.:) Dat had ik nou ook! vooral die intro als die Hoela hoep dans muziek van Lilo begint dat geeft me echt een super gevoel :) Echt een super leuke film!

GrtZ

Daniel
29-01-2003, 22:43
Het verhaaltje is niet zo hoogdravend als de 'gewone' Disneys maar de animatie is wel schitterend en er zitten genoeg hele grappige momenten in. Zeker een van de betere Disneys van de laatste paar jaar. Btw: Lilo's zus is een de meest sexy tekenfilmkarakters die ik in tijden gezien heb. :D

Wat dacht je van Pocahontas.... of princess Kida uit Atlantis? Dat zijn pas echt babes;)

Frank J.
29-01-2003, 22:45
Wat dacht je van Pocahontas.... of <<<< KNIP >>>>Wat zeg je? Pokkehandtas? ARGGHHH ik zie ze ongeveer elke dag bij mij op school! (NederlandsLuchtvaartCollege) :D (6) ;)

GrtZ

Richard B.
29-01-2003, 23:10
Wat dacht je van Pocahontas.... of princess Kida uit Atlantis? Dat zijn pas echt babes;)

Pocahontas is ook niet misselijk nee, maar Nani (wiens stem trouwens van de ook-niet-onaantrekkelijke Tina Carrere is) is mijn favoriet. Ze heeft zo'n mooi gerond figuur wat ik ook bij 'echte' vrouwen zo mooi vindt. Atlantis heb ik btw nog niet gezien.

Edwin V
30-01-2003, 06:55
Btw: Lilo's zus is een de meest sexy tekenfilmkarakters die ik in tijden gezien heb. :D Klein beetje een buikje en dikke benen maar wel OK

Hanna
30-01-2003, 19:58
Klein beetje een buikje en dikke benen maar wel OK

waar gaat dat héén????
het gaat over Lilo&Stitch hier hoor :nono:

;)

Raskel
30-01-2003, 19:59
Klein beetje een buikje en dikke benen maar wel OK

Die baywaych babe had dikkere benen! ;)

Richard B.
30-01-2003, 20:32
Die baywaych babe had dikkere benen! ;)

Deze thread doet me meer en meer denken aan dat stukje in American Pie:

"Ariel -- she's HOT!"
"Dude, she's a mermaid."
"Yeah, but not when she has LEGS!"

:D :D

Rochan
30-01-2003, 22:35
Leuke film en ook na meerdere malen kijken. En de Elvisnummers erin zijn zker top:cool:

Jelger
30-01-2003, 22:37
Leuke film en ook na meerdere malen kijken. En de Elvisnummers erin zijn zker top:cool:

Zeker:) Vooral het stuk waarin hij als soort klankbord gebruikt wordt, zodra hij zijn mond opendoet dat je muziek hoort(y)

Die FBI-vent deed me wel een beetje denken aan Marcellus Wallace uit pulp fiction trouwens:D

Richard B.
30-01-2003, 22:43
Zeker:) Vooral het stuk waarin hij als soort klankbord gebruikt wordt, zodra hij zijn mond opendoet dat je muziek hoort(y)

Die FBI-vent deed me wel een beetje denken aan Marcellus Wallace uit pulp fiction trouwens:D

Klopt: de stem is gedaan door dezelfde acteur (Ving Rhames heet ie dacht ik).

Jelger
30-01-2003, 22:44
Klopt: hij is gedaan door dezelfde acteur (Ving Rhames heet ie dacht ik).

Ah, dat wist ik niet:) Geen toeval dus dat ik ze op elkaar vond lijken:D

Rochan
30-01-2003, 22:48
Edit

Die FBI-vent deed me wel een beetje denken aan Marcellus Wallace uit pulp fiction trouwens:D

Zoveel fantasie heb ik niet;) :D Maar nu ik weet wie Marcellus Wallace weer is, klopt het wel:)

Richard B.
30-01-2003, 22:59
Wat ik wel het leukste vindt aan L&S is dat Stitch zo'n beetje het absolute tegenovergestelde is van al die andere lieve Disney-beestjes: i.p.v. lief en aaibaar is ie ronduit gewelddadig, grof en agressief. Als je dat in de 'Disney-context' bekijkt dan maakt dat de film eigenlijk dubbel zo leuk. In feite is het een soort van satire van Disney op hun eigen films.

Mark de Jong
30-01-2003, 23:03
Zeker:) Vooral het stuk waarin hij als soort klankbord gebruikt wordt, zodra hij zijn mond opendoet dat je muziek hoort(y)

Die FBI-vent deed me wel een beetje denken aan Marcellus Wallace uit pulp fiction trouwens:D

Was ie ook op gebaseerd volgens IMDb. :)

music_maniac1965
30-01-2003, 23:04
nou, na al die positieve berichten heb ik toch ook maar besloten om hem (zodra het kan) in huis te halen. zitten er ook nog leuke exta's op ? en hoeveel verschillende versies zijn er ? (bijvoorbeeld kaal, met exta's, of een dubbel dvd misschien)

Mark de Jong
30-01-2003, 23:07
nou, na al die positieve berichten heb ik toch ook maar besloten om hem (zodra het kan) in huis te halen. zitten er ook nog leuke exta's op ? en hoeveel verschillende versies zijn er ? (bijvoorbeeld kaal, met exta's, of een dubbel dvd misschien)

Op het moment is er maar 1 versie volgens mij. De extra's heb ik eens vermeld in m'n verkoopthread dus als je wilt weten welke extra's op de DVD staan, kijk hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=17501) :)

Rochan
30-01-2003, 23:07
nou, na al die positieve berichten heb ik toch ook maar besloten om hem (zodra het kan) in huis te halen. zitten er ook nog leuke exta's op ? en hoeveel verschillende versies zijn er ? (bijvoorbeeld kaal, met exta's, of een dubbel dvd misschien)

Is een enkele dvd en er zitten wel een paar leuke extra's op, maar kan het niet allemaal opnoemen (heb de dvd vandaag uitgeleend):)

Jelger
30-01-2003, 23:08
Is een enkele dvd en er zitten wel een paar leuke extra's op, maar kan het niet allemaal opnoemen (heb de dvd vandaag uitgeleend):)

Vooral de theatrical trailers zijn erg grappig:D

Rochan
30-01-2003, 23:10
Vooral de theatrical trailers zijn erg grappig:D

Die moet ik nog bekijken. Maar ik heb er een wel eens eentje bij RTL Boulevard gezien, en die vond ik wel leuk:D

Jelger
30-01-2003, 23:13
Die moet ik nog bekijken. Maar ik heb er een wel eens eentje bij RTL Boulevard gezien, en die vond ik wel leuk:D

Een brute inval op de cast van the lion king, de kleine zeemeermin, aladdin en belle en het beest, ik heb me rotgelachen:D

Rochan
30-01-2003, 23:15
Een brute inval op de cast van the lion king, de kleine zeemeermin, aladdin en belle en het beest, ik heb me rotgelachen:D

Klopt, en ik dacht dat ook in de film was verwerkt, maar bleek later dus niet:( Daarom is het wel leuk dat ze de trailers ook op de dvd hebben gezet:cool:

Jelger
30-01-2003, 23:22
Klopt, en ik dacht dat ook in de film was verwerkt, maar bleek later dus niet:( Daarom is het wel leuk dat ze de trailers ook op de dvd hebben gezet:cool:

Ik had die trailer in de bioscoop gezien in toen dacht ik dat inderdaad ook:o

Maar zo vind ik het ook best hoor:)

music_maniac1965
31-01-2003, 11:59
Een brute inval op de cast van the lion king, de kleine zeemeermin, aladdin en belle en het beest, ik heb me rotgelachen:D

die filmpjes heb ik als streaming audio video bekeken op http://disney.go.com/disneyvideos/animatedfilms/liloandstitch/index.html . echt humor, zeker die van de lion king ! toppie !

ps: ik heb ondertussen een slechte video cd versie gedownload van lilo and stitch omdat ik niet kon wachten tot eind feb. maar die orgineele lilo and stitch komt er zeker aan. zeer gave film. het meest typieshe is dat deze disney haast de draak steekt met alles wat noormaal gesproken als "disney achtig" word bestempeld. de tekenstijl is anders, het aaibaarheids factor is 0 (althans, dat geld voor stitch dan) en de humor word nu van de andere kant benaderd. kortom, dit word een dvd voor mijn verzameling. (en dan heb ik veeeeeel beter beeld)

Rochan
31-01-2003, 23:56
die filmpjes heb ik als streaming audio video bekeken op http://disney.go.com/disneyvideos/animatedfilms/liloandstitch/index.html . echt humor, zeker die van de lion king ! toppie !

ps: ik heb ondertussen een slechte video cd versie gedownload van lilo and stitch omdat ik niet kon wachten tot eind feb. maar die orgineele lilo and stitch komt er zeker aan.Edit

Waarom tot eind februari wachten?:confused: De film is al een paar weken uit, of krijgen we dan een andere versie:confused:

music_maniac1965
01-02-2003, 10:43
Waarom tot eind februari wachten?:confused: De film is al een paar weken uit, of krijgen we dan een andere versie:confused:

nee, geen andere versie. maar dan pas kan ik het geld missen om de dvd te kopen. nu zijn er andere prioriteiten (kapote auto) die voorang hebben.

rkrijger
22-10-2004, 19:04
Ontzettend leuke film met hele leuke muziek van de Pelvis!