PDA

Bekijk de volledige versie : Veilingthreads "uppen"



Alex van den Berg
28-01-2003, 18:52
Ik merk dat er een hoop mensen zijn die zich enorm ergeren aan het z.g. "uppen" (omhoog werken in de lijst van nieuwe berichten) van veilingthreads door de threadstarter.
Ik kan me voorstellen dat iemand zijn DVD graag verkoopt, maar kan me ook goed in de kritiek vinden. Als mensen niet bieden, dan is er iets mis met de prijs of men heeft gewoon geen interesse... lijkt mij.... :rolleyes:
Daarnaast werkt deze manier van onder de aandacht brengen enorm vervuilend op de lijst van nieuwe berichten!

De enige acceptabele reden die ik me voor het "uppen" kan bedenken is, dat de threadstarter haar/zijn prijs heeft aangepast...

In principe was ik van plan om hier een definitief einde aan te maken, door "up-berichten" te gaan wissen.
Om nu te voorkomen dat er hier een burgeroorlog ontstaat, eerst maar even een pol.

Alex van den Berg
28-01-2003, 19:08
Nog even snel een optie toegevoegd... ;)

Jelger
28-01-2003, 19:09
Er staan inmiddels zoveel veilingen in de thread, dat die van jou snel uit beeld verdwijnt. Daarom doe ik ook meestal twee keer in de week een "up". En het werkt vaak wel, daarna wordt er weer geboden. Film werd dus toch over het hoofd gezien.

Als er in de veilingthread de bovenste 10 veilingen van dezelfde persoon zijn, is dat inderdaad wel irritant.

Dus uppen moet zeker kunnen, maar een beetje met mate:o

Jelger
28-01-2003, 19:10
Nog even snel een optie toegevoegd... ;)

Of zodra hij van pagina 1 verdwijnt, vind ik ook wel een optie:)

jokey
28-01-2003, 19:10
Ik vind dat het "uppen" wel een keer mag (bv. op de laatste dag van de veiling) maar zeker niet elke dag of nog vaker. (ik heb wel eens gezien dat een veiling 5 dagen duurde en dat diegene 'm elke dag "upte", en dat gaat te ver).

Lex v/d Moolen
28-01-2003, 19:10
Daarnaast werkt deze manier van onder de aandacht brengen enorm vervuilend op de lijst van nieuwe berichten!
Is het niet mogelijk om de veiling en verkoopthreads uit de search results van nieuwe berichten te filteren?

Als iemand iets wil (ver)kopen kan men dat rustig op de betreffende sub-fora doen. Daar staan geen andere berichten tussen en maakt het ook overzichtelijker.

jokey
28-01-2003, 19:11
Nog even snel een optie toegevoegd... ;) Die miste ik dus al...

Alexander de Mol
28-01-2003, 19:16
Een prijsaanpassing zal over het algemeen niet veel voorkomen bij een veiling. Je begint immers (als het goed is) laag genoeg.

Als je kijkt naar de andere (echte) veilingsites dan is het uppen van berichten niet gebruikelijk of volgens mij in deze vorm niet eens mogelijk. Bij Marktplaats zijn de berichten gesorteerd op datum en bij Ebay.nl zijn ze gesorteerd op einddatum.

Kort en goed...ik ben toch wel een beetje tegen het 'uppen'.

Mark de Jong
28-01-2003, 19:18
Ik vind dat het na een prijsverandering moet kunnen, en ook één keer op de laatste dag om de mensen te laten weten dat ze nog kunnen bieden voordat het is afgelopen :)

René Groen
28-01-2003, 19:28
Ik had al één keer eerder aangesneden dat ik het zeer irritant vindt. Zo zijn er mensen die hun topic 3x omhoog kicken of mensen die hun topic al kicken als ze nog 6 dagen lopen enz.
Zo zag ik net alleen nog maar topics van verry en Luther hoog staan. Het gevolg hiervan is dat andere mensen ook afzakken en hun topic strax ook weer omhoog zullen trappen.

Ik stem daarvoor op de laatste optie:


Eén keer moet kunnen

Dit zou dan moeten zijn op de laatste dag van de veiling, en niet eerder.
Ik vind niet dat je een topic omhoog moet trappen voor prijsverlagingen, wanneer iemand interesse heeft in een DVD zal een prijsverlaging van een euro er heus niet toe bedragen dat mensen ineens wel volop gaan bieden.

Mark de Jong
28-01-2003, 19:47
[b]
Ik vind niet dat je een topic omhoog moet trappen voor prijsverlagingen, wanneer iemand interesse heeft in een DVD zal een prijsverlaging van een euro er heus niet toe bedragen dat mensen ineens wel volop gaan bieden.

Daar vergis je je volgens mij in. Ik denk dat prijsverlaging meer interesse wekt, en dan vooral bij mensen die de film niet kennen. Want zeg nou zelf: wie wil er veel betalen voor een film die ze nog nooit hebben gezien ?
Wat ik wil zeggen: een film krijg je sneller verkocht indien meer mensen interesse tonen. En prijsverlaging helpt daar meestal bij.

René Groen
28-01-2003, 19:52
Mja, mja .... mja.
Ik houd het bij mijn bovenstaande mening ^_^

Donovan
28-01-2003, 19:53
Ik vind dat één keer moet kunnen, maar dan is het wel weer leuk geweest. Het schiet inderdaad niet op als mensen zo af en toe (lees: elke dag) even alle acht hun veilingen een schopje omhoog geven.

Jaded
28-01-2003, 20:20
Graag had ik wel een onderscheid gezien tussen threads waarin dvd's gevraagd worden en waar er aangeboden worden.

Ik ben wel van mening dat er in veilingtreads niet mag ge-upped worden, tenzij met een melding van een verandering (prijs, ...).

Maar liefst geen berichtjes in de stijl van 'Nog 4 uur te gaan!'.

System 3rror
28-01-2003, 20:27
1 keertje moet kunnen om je thread weer onder de aandacht te brengen, maar een 2e of 3e keer is niet echt acceptabel vind ik.

Had anders je prijs maar iets omhoog gezet, nu wordt dat uppen alleen maar gebruikt om er toch maar een hogere prijs uit te slepeb (opzich natuurlijk helemaal het recht van de verkoper), maar je haalf andere veilingen van mensen die het niet doen van de 1e pagina af. Wat eigenlijk oneerlijk(e concurrentie) is/kan opleveren.

IMO harder optreden tegen dit soort berichten wanneer ze meer dan 1 keer worden gebruikt door de verkoper.

Johan van den D.
28-01-2003, 21:22
Om nu te voorkomen dat er hier een burgeroorlog ontstaat, eerst maar even een pol. Heel goed van je Alex
Maar ik vind dus dat het wel 1 enkele keer moet kunnen

Remco Out
28-01-2003, 21:25
Ik vind dat 1 keer uppen moet kunnen, meerdere keren uppen is heel irritant. Als je bang bent dat je je DVD voor een te lage prijs uiteindelijk zal verkopen dan moet je je DVD maar niet aanbieden bij de Veiling thread, maar gewoon bij de te koop thread. Veiling is gewoon een risico voor de verkoper en dat hoort erbij vind ik. Dus 1 keer uppen vind ik geoorloofd, maar meer niet.

Steven Maas
28-01-2003, 21:28
Zo zag ik net alleen nog maar topics van verry en Luther hoog staan. :nono: Beetje dom om meteen namen te gaan noemen, al is het maar als voorbeeld genoemd.

Anyway, ik heb gekozen voor de laatste optie. 1 keer moet kunnen vind ik.
Als je vaker moet "uppen" betekent dat meestal dat je de veiling te lang laat lopen oid.
Even een laatste keer onder de aandacht brengen moet daarentegen kunnen.

Maar goed, wie ben ik...

René Groen
28-01-2003, 21:30
Hoezo dom om namen te noemen?
Als Pietje en Pukje bovenaan stonden had ik hun genoemd, het is ook zeker geen belediging naar beide heren, maar het was een voorbeeld van dit moment :)

Werner
28-01-2003, 21:35
Eén keer lijkt me acceptabel. Ik zou persoonlijk gaan voor een combinatie: bij een prijsaanpassing mag het, en daarnaast nog één keer (bijvoorbeeld wanneer er nog 1 dag te gaan is of zo). Alhoewel ik niet dadelijk zie hoe men dat gaat kunnen controleren.

Alex van den Berg
28-01-2003, 21:39
Als Pietje en Pukje bovenaan stonden had ik hun genoemdEven in het ledenbestand gekeken... Peitje hebben we, maar ik geloof niet dat die regelmatig iets veilt... Puk heb ik niet gevonden. Net als Pietje Puk... Ook niet in het bestand... wel een Pietje Paniek. Maar die heeft nog nooit gepost... :D

Kom op Steven en René (oeps... namen! :D )... het is geen zaak van leven of dood... ;)

Alex van den Berg
28-01-2003, 21:41
Alhoewel ik niet dadelijk zie hoe men dat gaat kunnen controleren. Controleren... bah, wat een vies woord... :D

Ik denk eerder dat het "ingrijpen indien nodig" wordt...

Werner
28-01-2003, 23:01
Controleren... bah, wat een vies woord... :D

Ik denk eerder dat het "ingrijpen indien nodig" wordt...

Misschien beter bewoord, okee... ;)

Eric van Ballegoie
29-01-2003, 07:52
Aangezien vrijwel iedereen het er over eens is dat 1 keer uppen moet kunnen, heb ik dat in de regelementen van het veilingforum opgenomen. Let wel: Dit betekent automatisch dat vaker dan 1 keer uppen NIET langer is toegestaan!

De regels van het veilingforum (http://www.dvd.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=30).

René Groen
29-01-2003, 07:56
Aangezien vrijwel iedereen het er over eens is dat 1 keer uppen moet kunnen, heb ik dat in de regelementen van het veilingforum opgenomen. Let wel: Dit betekent automatisch dat vaker dan 1 keer uppen NIET langer is toegestaan!

De regels van het veilingforum (http://www.dvd.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=30).

http://www.dvd.nl/forum/images/icons/icon14.gif

En wat te doen als ze het toch 2x (of meer) doen?
Erop reageren in het thread zelf lijkt me niet verstandig.

Remco Out
29-01-2003, 08:35
En wat te doen als ze het toch 2x (of meer) doen?
Ja precies, welke stappen worden er dan ondernomen, daar ben ik wel benieuwd naar. Krijgt die een officiele waarschuwing of wordt diegene een paar dagen van het forum afgegooid? :D

verry
29-01-2003, 09:27
ik zie niet in waarom er zo moeilijk over wordt gedaan, maar als mensen het vervelend gaan vinden wil ik het best wel laten,
ik gooi ze niet omhoog omdat ik anders bang ben dat ik te weinig geboden krijg, heeft iedereen zelf in de hand gewoon echt je minimum als startbedrag opgeven, dus dat is klinklare ONZIN!

verry
29-01-2003, 09:27
Ja precies, welke stappen worden er dan ondernomen, daar ben ik wel benieuwd naar. Krijgt die een officiele waarschuwing of wordt diegene een paar dagen van het forum afgegooid? :D

beetje sensatiefreak?:D

Buscemi
29-01-2003, 09:45
Mijn mening hierover gaf ik al eens eerder aan in een ( of enkele) andere thread(s):
"het moet alleen mogelijk zijn wanneer je de prijs omlaag brengt" en ik blijf gewoon bij mijn mening.
Ik vind het wel een beetje vreemd dat er gelijk een "spelregel" van gemaakt wordt. Als het irritatie opwekt zullen we toch met z'n allen wel het fatsoen kunnen opbrengen om het achterwege te laten...
Maar goed Eric, ik besef ook dat sommige mensen gewoon regels nodig hebben:D

Remco Out
29-01-2003, 10:03
beetje sensatiefreak?:D Heb ik af en toe weleens een beetje last van ja. :D Maar ben ook gewoon nieuwsgierig wat er gebeurd als je een thread 2 keer gaat uppen, aangezien het nu verboden is.

Steven Maas
29-01-2003, 10:08
Kom op Steven en René (oeps... namen! :D )... het is geen zaak van leven of dood... ;) Ik weet zeker dat het geen zaak van leven of dood is. Maar indirect wordt er hier toch met een beschuldigende vinger gewezen. Maar goed, je hebt gelijk. Zo lang er niet naar mij gewezen word, hoef ik me niet druk te maken. :D

verry
29-01-2003, 10:20
Ik weet zeker dat het geen zaak van leven of dood is. Maar indirect wordt er hier toch met een beschuldigende vinger gewezen. Maar goed, je hebt gelijk. Zo lang er niet naar mij gewezen word, hoef ik me niet druk te maken. :D

dat kan best wel irritant zijn ja:mad:

Jeroen Driessen
29-01-2003, 10:35
Is het niet mogelijk om de veiling en verkoopthreads uit de search results van nieuwe berichten te filteren?

Als iemand iets wil (ver)kopen kan men dat rustig op de betreffende sub-fora doen. Daar staan geen andere berichten tussen en maakt het ook overzichtelijker. Deze vraag had ik ook al eens gesteld, want er is bijna niet meer doorheen te komen als je alleen maar de "gewone" topics wil lezen. Volgens mij staat er 70% verkoopthreads tussen, wat nogal vervuilend en onoverzichtelijk is. Lijkt mij echt beter om tóch hier iets aan te doen (dat je zelf dus kunt kiezen welke forums je wil zien bij nieuwe berichten), dan kunnen alle handelaren lekker "uppen".
Op de homepagina zie je toch ook niet de topics van alle fora, gebruik dan dit stukje code voor de nieuwe berichten functie...

Ik heb wel gekozen voor de "moet kunnen..." optie, want ik snap goed waarom het gebeurd. Maar het is gewoon zware vervuiling, zelf nog erger dan dubbele threads; in mijn ogen.

MiKe__LL
30-01-2003, 07:27
Tijdens het lezen van deze thread, blijkt niet zo zeer het uppen het proleem zelf te zijn, ik zie het meer als symtoom, maar dat er mensen zijn die bijvoorbeeld tien dvd's tegelijk in de veiling gooien, elk met een eigen thread. Door dit gedrag worden de andere veilers eigenlijk al "gedwongen" om te uppen.

Als nu even ook een regel komt die het aantal te veilen dvd's op hetzelfde tijdstip aangeeft. (bijv. 2 of 3) zou het probleem voor de andere veilers afnemen, en dus ook voor de andere forumers.

Anders zou het mogelijk kunnen zijn om meerdere dvd's in een thread te plaatsen. I.p.v. alleen een prijs in de thread als bod, zou dus ook de titel van de dvd meegegeven moeten worden.

Voorbeeld:
Aanbod
TVA: Diverse DVD's R2 NL

Night of the living death va. 5 euro
Return of the living death va. 5 euro
Deep Blue Sea va. 6 euro

allen incl. verz.

Bod
5 voor DBS

René Groen
30-01-2003, 07:54
Dan wordt het volgens mij een gigantisch zootje.

Remco Out
30-01-2003, 08:36
Anders zou het mogelijk kunnen zijn om meerdere dvd's in een thread te plaatsen. I.p.v. alleen een prijs in de thread als bod, zou dus ook de titel van de dvd meegegeven moeten worden.Dat zou inderdaad zorgen dat de lijst me threads overzichtelijker word, maar de thread zelf is dan vreselijk onoverzichtelijk. Iedereen gaat op andere DVD's bieden en dan weet je zo niet meer op welke DVD nou welk bod als laatst is gedaan. Dan krijg je veel problemen, zeker als er dan ook nog mensen zijn die niet aangeven op welke DVD ze bieden. :D

Luther Hartog
30-01-2003, 23:24
Zo zag ik net alleen nog maar topics van verry en Luther hoog staan. Het gevolg hiervan is dat andere mensen ook afzakken en hun topic strax ook weer omhoog zullen trappen.Ik wil even benadrukken dat ik het BELACHELIJK vind dat Verry's en mijn naam hier wordt genoemd. Wij zijn hier namelijk niet mee begonnen. En de reden dat wij en anderen dat doen, is omdat het ooit door iemand is gestart, waardoor meer leden het gingen doen, daardoor raken onze veilingen weer achter...en dat is gewoon vervelend als je iets veilt.

Toch?

PS: ik lees hier nu vanavond voor het eerst over, dus ik moet nog wel even nadenken over wat er aan gedaan moet worden.

Luther Hartog
30-01-2003, 23:29
PS: ik lees hier nu vanavond voor het eerst over, dus ik moet nog wel even nadenken over wat er aan gedaan moet worden. Al is er natuurlijk al besloten wat er aan gedaan moet worden:(:D

René Groen
30-01-2003, 23:45
Nogmaals: Totaal geen belediging naar jullie 2 toe, maar het waren jullie 2 die op het op dat moment deden en vandaar de verwijzing.
Ik heb ook zeker niet gezegd dat jullie ermee begonnen zijn.

No hard feelings :)

Luther Hartog
30-01-2003, 23:51
No hard feelings :) Ook niet van mijn zijde hoor, ik vind het namelijk ook vervelend dat het gedaan werd.

R. Schaap
31-01-2003, 00:03
Er zullen altijd mensen zijn die het met regels eens zijn en mensen die het niet met regels eens zijn. Dat geeft niets en er is niets aan te doen. Maarja, in onze ogen was het wel nodig om de regel in te voeren. Vandaar. En ik hoor nog steeds meer positieve reacties op de regel dan negatieve. Dus heb ik nog steeds wel het gevoel dat het een goede zet was van Eric.

Remco Out
31-01-2003, 09:57
En ik hoor nog steeds meer positieve reacties op de regel dan negatieve. Dus heb ik nog steeds wel het gevoel dat het een goede zet was van Eric. Wordt er op dit moment ook meer op gelet? En werkt het al? Of is het uppen op dit moment nog steeds gaande?

verry
31-01-2003, 10:09
No hard feelings :)

np:)

skin
31-01-2003, 10:34
np:)

Normaal Profiel?
Niet Parkeren?
NePtunium?


Ja, ik verveel me:(

René Groen
31-01-2003, 14:05
Normaal Profiel?
Niet Parkeren?
NePtunium?


Ja, ik verveel me:(

No Problem ;)

Buscemi
03-02-2003, 17:54
Het zou ook al behoorlijk helpen als de verkopers na afloop van een veiling géén afsluitende post meer plaatsen. Je kunt ook je eerste post aanpassen via de button edit: "Einde Veiling, Winnaar is ...., winnaar heeft PM"
Vaak zie je na de eindtijd nog zo'n berichtje als:
"......, je bent winnaar van de veiling. Je hebt een PM".
Stuur de winnaar gewoon een PM, dat is toch voldoende lijkt mij.
Ook door dit soort berichtjes sneeuwen de "lopende" veilingen onder.

Jaded
03-02-2003, 18:48
Even mijn post herhalen van in de Handelaren - Vraag en antwoord thread...

Nog even een bedenking:

Misschien kan de lijst wat groter gemaakt worden?
In plaats van 25 threads per pagina, een stuk of 40?
Dat zou de frustratie van het uppen voor een deel verminderen denk ik.

Want geef eerlijk toe .... wie gaat er nu nog kijken naar threads op de derde, vierde pagina? Of zelfs de tweede ...

Het lijkt me een win-win situatie voor iedereen.

Luther Hartog
03-02-2003, 21:17
Even mijn post herhalen van in de Handelaren - Vraag en antwoord thread...

Nog even een bedenking:

Misschien kan de lijst wat groter gemaakt worden?
In plaats van 25 threads per pagina, een stuk of 40?
Dat zou de frustratie van het uppen voor een deel verminderen denk ik.

Want geef eerlijk toe .... wie gaat er nu nog kijken naar threads op de derde, vierde pagina? Of zelfs de tweede ...

Het lijkt me een win-win situatie voor iedereen. Haha...nou jaded, dat vind ik nou een goed idee, dat had ik ook al voorgesteld:)

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=357980#post357980

Remco Out
04-02-2003, 08:33
Het zou ook al behoorlijk helpen als de verkopers na afloop van een veiling géén afsluitende post meer plaatsen. Je kunt ook je eerste post aanpassen via de button edit: "Einde Veiling, Winnaar is ...., winnaar heeft PM"Is inderdaad een zeer goed idee, door dat laatste postje in een thread schiet die weer omhoog en dat houdt in dat de threads die nog wel in de veiling zijn dalen. Dus dit lijkt me ook een goed plan.

R. Schaap
07-02-2003, 11:45
Eric, wat vind je van het idee van Jaded?

R. Schaap
09-02-2003, 00:04
There are many matters that require your attention........

Jaded
13-02-2003, 18:19
Even mijn post herhalen van in de Handelaren - Vraag en antwoord thread...

Nog even een bedenking:

Misschien kan de lijst wat groter gemaakt worden?
In plaats van 25 threads per pagina, een stuk of 40?
Dat zou de frustratie van het uppen voor een deel verminderen denk ik.

Want geef eerlijk toe .... wie gaat er nu nog kijken naar threads op de derde, vierde pagina? Of zelfs de tweede ...

Het lijkt me een win-win situatie voor iedereen.
Uppen zolang het nodig is ...

upje
13-02-2003, 19:04
[off-topic]
Eeh.. mijn gebruikersnaam heeft NIETS te maken met het uppen van threads :D .
[/off-topic]

Jaded
14-02-2003, 17:56
Even mijn post herhalen van in de Handelaren - Vraag en antwoord thread...

Nog even een bedenking:

Misschien kan de lijst wat groter gemaakt worden?
In plaats van 25 threads per pagina, een stuk of 40?
Dat zou de frustratie van het uppen voor een deel verminderen denk ik.

Want geef eerlijk toe .... wie gaat er nu nog kijken naar threads op de derde, vierde pagina? Of zelfs de tweede ...

Het lijkt me een win-win situatie voor iedereen.
Elke dag als het moet ...

R. Schaap
14-02-2003, 21:55
Elke dag als het moet ...
Gewoon doorgaan Jaded, hopen dat hij het een keer leest.

Alex van den Berg
14-02-2003, 23:30
Gewoon doorgaan JadedJa hoor... zit hier het uppen een beetje te promoten! :o :D

R. Schaap
14-02-2003, 23:36
Ja hoor... zit hier het uppen een beetje te promoten! :o :D

haha, kromme manier van denken heb jij toch in je bovenkamer zitten zeg. Maar geeft niet....

Ik vind wel dat ze gelijk heeft en dat best wat gedaan kan worden met het aantal threads op 1 pagina. Dat is geen grote ingreep en het helpt best goed.

Mooier wordt het als er een extra kolom bijkan waarin je kunt sorteren op einddatum. Dat betekent wel dat je bij het posten van een nieuwe veiling een extra veld moet maken met einddatum en tijd en dat die dan automatisch in de nieuwe kolom komt. Snappie? Is dat mogelijk?

Alex van den Berg
14-02-2003, 23:44
Is dat mogelijk? Niets is onmogelijk... maar het kan wel erg lastig zijn... :(
De forumsoftware is een standaard softwarepakket. Op zich is het geen probleem om er zelf wat aan te sleutelen met eigen php-code, maar daarmee riskeren we wel het grote gevaar van een algehele forumcrash bij een eventuele officieële update... en das nie lök... :D

Hoe dan ook... Het blijft iets waar ik niet over kan (en wil) beslissen. Misschien is het handiger om Eric eens een mailtje te sturen? ;)

R. Schaap
14-02-2003, 23:47
Niets is onmogelijk... maar het kan wel erg lastig zijn... :(
De forumsoftware is een standaard softwarepakket. Op zich is het geen probleem om er zelf wat aan te sleutelen met eigen php-code, maar daarmee riskeren we wel het grote gevaar van een algehele forumcrash bij een eventuele officieële update... en das nie lök... :D

Hoe dan ook... Het blijft iets waar ik niet over kan (en wil) beslissen. Misschien is het handiger om Eric eens een mailtje te sturen? ;)
moeten ze wel beantwoord worden

Ik heb hem dit namelijk ooit al eens gemaild. Vandaar dat ik het via deze thread blijf proberen.

ps. briljant he, die Hans Teeuwen

Alex van den Berg
14-02-2003, 23:50
ps. briljant he, die Hans Teeuwen Mwoh... briljant...? Het is gewoon een heerlijke galbak! :D

Maar eeeuh... Let's keep it on-topic ;)

R. Schaap
15-02-2003, 02:18
Eric, ik hoop dat je deze thread toch nog een keer leest en hier eens over nadenkt. Jaded heeft een goede oplossing lijkt mij.

(of had ik dit al eens gezegd);)

Eric van Ballegoie
15-02-2003, 11:02
Even een mailtje of PM kan toch handig zijn mensen, ik lees nou eenmaal niet alle threads. Binnen een thread om mijn aandacht vragen is dan ook vrij zinloos.

Het is helaas niet mogelijk om voor 1 subforum het aantal threads te vergroten, dat is helaas dus een optie. Ook het toevoegen van een kolom voor einddatum is niet mogelijk.

Ernest Hamstra
15-02-2003, 11:18
Even een mailtje of PM kan toch handig zijn mensen, ik lees nou eenmaal niet alle threads. Binnen een thread om mijn aandacht vragen is dan ook vrij zinloos.



Ik heb hem dit namelijk ooit al eens gemaild. Vandaar dat ik het via deze thread blijf proberen.

:D

R. Schaap
15-02-2003, 11:38
Even een mailtje of PM kan toch handig zijn mensen, ik lees nou eenmaal niet alle threads. Binnen een thread om mijn aandacht vragen is dan ook vrij zinloos.

Het is helaas niet mogelijk om voor 1 subforum het aantal threads te vergroten, dat is helaas dus een optie. Ook het toevoegen van een kolom voor einddatum is niet mogelijk.

Jammer, dan gaat het inderdaad allemaal niet door.

Je wilt zeker niet overwegen om in alle forums het aantal threads per pagina te vergroten?

Ik ga andere ideeen verzinnen dan maar om de veiling beter te laten gaan.

Jaded
15-02-2003, 13:58
Je wilt zeker niet overwegen om in alle forums het aantal threads per pagina te vergroten?
Is inderdaad niet alleen voor de TK, TR en TV een goede zaak, maar voor alle subfora.

Persoonlijk kan ik geen negatieve gevolgen bedenken over zo'n 'uitbreiding' ... maar ben er van overtuigd dat Eric zijn best wel zal doen. ;)

Dat is een onschuldig grapje (zal het er maar bijzetten voor ik weer van het forum vlieg <-- dat is ook een grapje ... :)).

Eric van Ballegoie
15-02-2003, 18:10
Ik heb het aantal zichtbare threads verhoogd naar 35 voor alle fora.

Jaded
15-02-2003, 19:20
Ik heb het aantal zichtbare threads verhoogd naar 35 voor alle fora.
(y)

Al dat meer dan 35 nog beter zou zijn, maar wie het kleine niet ....

René Groen
15-02-2003, 22:58
Ik heb het aantal zichtbare threads verhoogd naar 35 voor alle fora.

Woei, zeer goed besluit (y)

Luther Hartog
15-02-2003, 23:33
Ik heb het aantal zichtbare threads verhoogd naar 35 voor alle fora. Goed gedaan Eric (y)(y) (dat zijn dus two thumbs up:))

Luther Hartog
15-02-2003, 23:34
Al dat meer dan 35 nog beter zou zijn, maar wie het kleine nietIk vind het precies goed zo(y) Nu is het niet te lang, want ik ben bang dat het anders wel te lang zou worden.