PDA

Bekijk de volledige versie : hogere sferen



riny
28-01-2003, 20:16
to whom it may concern...

welke films kijken jullie het liefst in 'hogere sferen'
oftewel met een dikke joint erbij ;)

mijn favorieten:

2001 a space odyssey
vampyros lesbos
the iron giant (!)
suspiria
dead man
the doors
...

Jaap22
28-01-2003, 20:33
Requiem For A Dream ;)

Gabriel B.
28-01-2003, 20:49
Ik zou Attack of the Clones eens moeten proberen onder invloed. Misschien werkt hij dan minder irriterend.

Alex van den Berg
28-01-2003, 22:10
Ik zou bijna zeggen; "Welke film niet?"... :D

Maar goed... Als ik me dan toch tot een paar hoogtepunten moet beperken, dan wil ik me toch zeker aansluiten bij 2001, A Space Odyssey en The Doors! (y)

Rochan
28-01-2003, 22:27
Ik doe het al jaren niet meer (joint roken):D Maar ik weet wel dat ik de films van Cheech and Chong onder het genot van een joint, echt wel een stuk helderer vond;)

Art
28-01-2003, 22:37
Ik denk dat Fear and Loathing in Las Vegas ook wel genoemd mag worden :D

Hanna
30-01-2003, 21:53
Ocean's Eleven...
Én Brad Pitt,
Én George Clooney..
Én Matt Damon...
in één film. waarschijnlijk kan ik daar onder invloed echt niets over zeggen.. maar gewoon ontzettend ehm... geïnteresseerd, naar kijken :D

Richard B.
30-01-2003, 21:59
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een joint gerookt heb en zelfs nog nooit enige drug gebruikt heb zelfs. Is dat wat, films bekijken onder invloed? Voegt het iets toe? Een beetje alcohol werkt vaak wel prettig, merk ik altijd, maar is het met een joint nog beter?

EDIT: btw een heel goed idee voor een thread dit. Interessante materie. :)

JayLunar
30-01-2003, 22:15
Ik heb het vaak geprobeerd, maar telkens val ik al na een kwartier zowat in slaap :o

Alex van den Berg
30-01-2003, 22:19
<scheur>... zelfs nog nooit enige drug gebruikt heb zelfs... <scheur>... Een beetje alcohol werkt vaak wel prettig, merk ik altijd...Om je even uit de droom te helpen...