PDA

Bekijk de volledige versie : 400 piek GENAAID



Malle_eppy
17-10-2001, 20:06
hy,

Is er iemand van jullie bekend met het bedrijf Video Now uit Canada?????!!!!!

het is namelijk zo dat ik daar een tijdje terug een aantal dvd's heb besteld, maar daar nooit enig dvdtje thuis gestuurd heb gekregen. Met een vriend van me is hetzelfde gebeurd maar die is MAAR voor 60 piek genaaid.

ik hoor het van jullie!!

ps wat is er aan iets dergelijks te doen??

Deef
17-10-2001, 20:38
He Malle_eppy!!!!

Tjah das aardig gaar voor je, mot je maar nie in een keer ZO F@#*@%$ veel DVD's bestelle bij een site die je nie kent!!! :D

ik had ook een keer een site van iemand die zei dat et ECHT een hele goeie was, hij bestelde er al jaren. Ik heb et toch eerst effe gecheckt voordat ik wat ging bestelle.

Wil je voortaan regio 1 DVD's bestelle dan mot je maar eens bij http://www.dvdboxoffice.com/ gaan kijke. Is heel betrouwbaar en komt binne 10 dage aan

succes D
;)

Olaf M.
17-10-2001, 20:56
Hoe lang geleden heb je besteld dan ?

calex
17-10-2001, 21:29
Heb je er 10 tegelijk besteld dan bij een site
die je niet kent

Dom lijkt mij :(

Grtz Henny

Deef
18-10-2001, 01:18
Jah hoe lang is et al gelede dat je besteld hebt? Kan best zijn dat ze natuurlijk nog onderweg zijn! je weet et nooit. Probber ze anders te mailen of te bellen om te vragen hoe et zit.

ik hoop voor je dat je je DVD's krijgt of je geld :D

succes he:cool:

Malle_eppy
18-10-2001, 01:37
het is *** ja maar omdat ik van een BETROUWBAAR iemand te horen had gekregen dat het een betrouwbare zaak was ben ik er op in gegaan.

maar wat ik van jullie wil weten is of er iemand ervaring met dit bedrijf heeft???!!!

www.video-now.com

en of iemand een dergelijk iets heeft meegemaakt???

en het het is niet zo dat ik in een bestelling 200000 dvd's heb geplaatst ik kreeg tussentijds order bevestigingen etc. maar op een gegeven moment kwam het bericht dat ze niet meer internationaal gingen.

heb ik dan precies in de overgang van internationale verkoop naar nationale (canada) gezeten???

een fout of een naaistreek

Edwin V
18-10-2001, 07:46
Ik koop nooit via internet. En ach denk maar zo:
400 piek is straks nog maar 181.51 euro

forzavado
18-10-2001, 10:47
Je hebt je les wel geleerd. Heb je via je creditcard betaald? Misschien kun je via de creditcard maatschappij meer over het bedrijf te weten komen. Ook zou ik die lui daar helemaal platmailen, dan weten ze tenminste hoe ze met hun klanten omgaan (en dat in een business die aan vertrouwen moet winnen). Voor 400 piek is zowiezo niet zo slim ivm invoerbelasting (zo'n pakketje halen ze er liever uit dan één van 60 piek)

Zelf heb ik met dvdexpress.com goede ervaringen. (twee keer kreeg ik m'n dvd's na twee weken de derde keer na vier dagen) Maar verder hebben ze goede service, je weet wat je koopt.

Mike Philippens
18-10-2001, 11:09
het is namelijk zo dat ik daar een tijdje terug een aantal dvd's heb besteld, maar daar nooit enig dvdtje thuis gestuurd heb gekregen
Eppy,
als je via credit card betaald, kun je gewoon de CC maatschappij inschakelen en je krijgt van hen je geld terug. Je moet aantonen dat je besteld hebt (orderbevestiging+cc afschrift) en laten zien dat je contact hebt proberen op te nemen met de andere partij en je ze gelegenheid hebt gegeven de zaak op te helderen of op te lossen. Gewoon je CC maatschappij opbellen dus. En altijd alle mails bewaren totdat je de spullen binnenhebt. Het is in principe geen probleem om je poen terug te krijgen. Opbellen dus!
Suc6!

Malle_eppy
18-10-2001, 11:19
dit is iets waar ik voorlopig wat aan heb!!

forzavado
18-10-2001, 11:21
Succes ermee, gewoon volhouden lijkt mij genoeg.

Malle_eppy
19-10-2001, 10:56
vergald

de cc maatschappij wil niet meer voor mij opkomen omdat ze
dit alleen maar doen 30 dagen na betaling dat kan ik dus niet meer fikse.

hierna heb ik geprobeerd om die gasten dood te gooien met emails, blijkt dat het adres niet meer bestaat. ik krijg in ieder geval maildelivery subsystem mails dat de mails niet zijn aangekomen!!

ik begin er erg aan te denken dat ik genaaid ben, maar voor dat ik dat definitief ga doen heeft er iemand van jullie nog een idee om die gasten te bereiken??!!

forzavado
19-10-2001, 11:57
Bestaat die hele site uberhaupt nog wel?
Kun je niet via een soort kamer van koophandel in canada met die gasten in contact komen? Het ziet er niet best uit in ieder geval.

Nogmaals succes gewenst!

calex
21-10-2001, 16:37
Ik zou voortaan maar met een betrouwbare site
in zee gaan.
Hier op dit forum weten genoeg mensen welke
goed zijn en welke niet.
Ikzelf heb eigenlijk nooit last gehad.

Grtz.Henny :cool: