PDA

Bekijk de volledige versie : Verkeerde levering Play!!



mradem
01-02-2003, 13:30
Ik heb afgelopen donderdag zojuist een verkeerde dvd gekregen van Play. Ik had The Rock 2 discs besteld (en gefactureerd gekregen) en kreeg de 1 disc van hun. Overigens pas de eerste keer dat er iets met play fout gaat. Nu had ik hun donderdag gemaild hierover en kreeg ik vrijdag een mail terug. Het leek mij meer een standaard mail die ik kreeg. Zie hieronde.

Hi there,

Thank for you recent correspondence. We are sorry to hear you have been sent the incorrect item.

If you could please contact our customer service department on '0845 8001020 so we may authorise the return of this item. We will of course refund any postage costs incurred.

Sorry for any inconvenience this may have caused.

Kind regards

Play

Hier vragen ze dus om contact op te nemen telefonisch. Enkelt dit nummer is een UK only dus heb ik niets aan. Ten 2e handel ik het liever per mail af want een telefoongesprek naar uk zit ik ook niet op te wachten kwa kosten enz (het is tenslotte niet mijn fout).
Heb ze dit ook terug gemaild maar tot dusver geen mail terug gehad.

Heeft iemand ook weleens zoiets gehad met play en hoe heb jij dit eeenvoudig opgelost?

mradem
01-02-2003, 13:32
Hmm verkeerde board gezet :( . Zou de moderator zo vriendelijk willen zijn deze te verplaatsen naar imnfo over handelaren.

Mark van Voorthuizen
01-02-2003, 13:37
Je zult ze toch moeten bellen, ze handelen het dan heel makelijk en snel af.
Je krijgt de goede levering tenminste wel kosteloos toegestuurd, en terugzending van de foute wordt tot een bepaald bedrag vergoed.

R. Schaap
01-02-2003, 13:40
Ik heb dit ook ooit gehad en heb het wel geregeld via email. Duurde daardoor wel wat langer, want ze mailden me toen steeds pas na paar dagen weer terug. Ik kreeg toendertijd geen telefoonnummer, anders had ik daar wel voor gekozen.

Play vergoedt alles, dus dat is niet het probleem.

mradem
01-02-2003, 13:50
Ik wacht dan even een reactie per email af en zal daarna als nodig een telefoontje plegen. Bedankt!!

Michiel Aptroot
01-02-2003, 14:06
Als er 1 ding aan Play wel geweldig is dan is het de service.
Er is nu een foutje in geslopen, dat verhelpen ze echt heel accuraat kan ik je zeggen.
Ik zou zeggen dat dat telefoontje niet lang hoeft te duren en de kosten dus wel mee zullen vallen, help hen ook een handje.

Mandragore
01-02-2003, 14:25
2 keer contact gehad met customer support van Play en alles werd snel en keurig geregeld.

Eerste keer was een case beschadigd en kreeg ik gratis een nieuwe opgestuurd.

Tweede keer had het systeem van Play een DVD dubbel besteld en laten versturen. De dubbele kon ik terugsturen voor een refund en de verzendkosten kreeg ik ook vergoed.

Niets dan lof. En zo'n telefoontje hoeft niet langer dan twee minuten te duren.

John
01-02-2003, 14:37
Het is tegenwoordig bijna net zo duur om naar de UK te bellen als naar je buurman.
Der zit alleen 1 gozer die bijna niet te verstaan is (die heeft een stem alsoftie door een megafoon praat).
Maar voor de rest: Prima service!

SLASH
01-02-2003, 17:16
Bellen naar de uk is echt niet duur hoor, valt reuze mee

Mike Philippens
02-02-2003, 00:56
Heeft iemand ook weleens zoiets gehad met play en hoe heb jij dit eeenvoudig opgelost?
Ja één keer toen een DVD gejat was. Gewoon effe bellen en dan wordt alles opgelost. Dat is toch wat ze vragen. Ik snap niet zo goed waarom je het aan ons vraagt. Als je niet wilt bellen, kun je dat in een mail aan hén duidelijk maken. Ik kan niets zeggen dat hun policy zal veranderen.
Ik heb indertijd gewoon gebeld, en 5 minuten later stond ie op mijn order history alweer als 'ordered'. Zo snel kan het dus gaan. Als je gaat halen en trekken met ze, duurt het nog een week. Een telefoontje naar UK kost echt geen vermogen.

BTW: dat 0845 nummer werkt niet. Je moet effe op de site hun gewone telefoonnummer opzoeken.

Johan van den D.
02-02-2003, 08:15
Als er 1 ding aan Play wel geweldig is dan is het de service.
B]Absoluut waar
Het is niet te hopen dat er te vaak misbruik van word gemaakt want dan is die service zo afgelopen denk ik
Hoe dan ook, gewoon ff bellen en indien je engels niet zo goed is ff iemand anders laten bellen

mradem
02-02-2003, 18:47
Ik zal ze bellen. Vroeg me meer af of dat nu een standaard mail is of niet. Mede omdat het telefoonnummer wat erbij stond uk only is (zoals mike bevestigd). Zal op de site kijken voor een ander nummer.