PDA

Bekijk de volledige versie : Prins Van Egypte, De [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:03
Prins Van Egypte, De [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=115)

JCL
09-11-2002, 14:57
Een ERG goede film.

Het verhaal is mooi, de muziek is prachtig.

Deze DVD was een van de 1e die ik zelf kocht. Fantastisch!

doei Sonyman

Edwin vd Zwaard
09-11-2002, 15:06
Hij is nu alleen niet meer zo goed te verkrijgen toch ??

Frank
09-11-2002, 17:47
Hij is nu alleen niet meer zo goed te verkrijgen toch ??

Hij nog wel goed te verkrijgen, hoor. VanLeest heeft deze week nog een nieuwe lading binnengekregen, die ze nu voor 22,99 per stuk verkopen (en hetzelfde geldt voor Antz).

Ik denk dat deze DVD's opnieuw zijn uitgebracht i.v.m. de release van de 2-disc van Shrek, die bij VanLeest te koop is voor 39,99.

Danny Woensdregt
09-11-2002, 23:36
Heb al vele malen met deze DVD in m'n handen gestaan, maar tot nu toe nog níet overstag gegaan. Waarom weet ik eigenlijk niet. Vond 'm toendertijd in de bioscoop errug mooi. Misschien toch maar aanschaffen...;)

Art
10-01-2003, 13:33
Een prachtige animatiefilm :) Het verhaal van Mozes is op een goede manier uitgewerkt en mooi in beeld gebracht. Het verhaal kan mij nog steeds boeien en de film heeft het echt goed uitgewerkt. Daarom zal ik deze film ook meerdere keren kunnen kijken, niet alleen vanwege het verhaal maar ook door de perfecte animatie. Wat mij betreft een aanrader (y)

M_KOS
10-01-2003, 18:11
Een prachtige animatiefilm :) Het verhaal van Mozes is op een goede manier uitgewerkt en mooi in beeld gebracht. Het verhaal kan mij nog steeds boeien en de film heeft het echt goed uitgewerkt. Daarom zal ik deze film ook meerdere keren kunnen kijken, niet alleen vanwege het verhaal maar ook door de perfecte animatie. Wat mij betreft een aanrader (y)
Op een of andere mannier boeit mij deze film helemaal niet. Het slechte resecrch het iritante zingen in die film ga maar door. De opening van de rode zee ook niet zo indrukwekend.

De versie van c. demille is veel beter. Dit is wel een echte film maar de opname's van het openen van de rode zee is daar veel indrukwekender.

Art
10-01-2003, 18:19
Op een of andere mannier boeit mij deze film helemaal niet. Het slechte resecrch het iritante zingen in die film ga maar door. De opening van de rode zee ook niet zo indrukwekend.

De versie van c. demille is veel beter. Dit is wel een echte film maar de opname's van het openen van de rode zee is daar veel indrukwekender.
Ok daar vergelijk je het ook gelijk met een klassieker :) Smaken verschillen eenmaal, en gelukkig ;) , maar ik ben wel met je eens dat The Ten Commandments erg indrukwekkend is :)

M_KOS
11-01-2003, 12:23
Ok daar vergelijk je het ook gelijk met een klassieker :) Smaken verschillen eenmaal, en gelukkig ;) , maar ik ben wel met je eens dat The Ten Commandments erg indrukwekkend is :)

Je heb gelijk ik ben teveel gewend met zo'n geweldige film, daarom denk ik ook dat de reden is waarom ik deze film niet zo indrukwekkend vind.

rkrijger
17-10-2004, 07:28
Ik heb deze nog niet gezien. Ben inmiddels wel benieuwd of hij nog steeds zoveel indruk maakt dan bij de release. We zijn al wat jaartjes verder...

nova6666
09-12-2004, 21:47
Prachtige animatiefilm met als hoogtepunt de opening van de rode zee!
Reeds in mijn bezit!

klatsch
26-03-2005, 22:38
Goedendag allemaal,
Kan iemand misschien het nederlandse nummer 'song voor wie gelooft' even kunnen opnemen en sturen?? Mijn broertje is gehandicapt en vond dit heel mooi maar ik kan hem nergens downloaden!! Ik ben niet zo heel goed met computers maar zou iemand hem kunnen sturen zodat ik hem kan laten luisteren. Hij moet in het nederlands zijn

Alvast Bedankt!

klatsch
12-06-2005, 18:56
kan iemand ALSJEBLIEFT dat nummer 'voor wie gelooft' op willen nemen van zijn dvd, het is toch maar een kleine moeite, alsjeblieft!

Volumius
30-06-2005, 09:10
Enorm goede film met prachtig beeld en geluid. Deze zal altijd in mijn top 10 blijven. Vooral het stuk met God in de braamstruik vond ik prachtig. En dan die doortocht door de zee, kippenvel!

Maick Werner
02-07-2005, 00:50
Omdat steeds minder kinderen boeken lezen etc, zou dit soort animatie een goede plek moeten krijgen in de opvoeding van élk kind.

Je leert geschiedenis en door de leuke liedjes, leer je ook nog zingen. Mocht het niet lukken op school, heb je altijd nog Idols achter de hand ;)

Peter van 't Wout
16-10-2006, 11:47
Hele leuke en mooie animatiefilm!

Zaterdag gekocht voor maar €4,99 bij Media Markt A'dam!