PDA

Bekijk de volledige versie : Yamaha S-510



PM
18-10-2001, 15:08
Heeft iemand een Yamaha S510 DVD speler?

De mijne maakt redelijk wat geluid als hij start en als hij dvd-audio files afspeelt ook...

Heeft iemand anders ervaringen met deze speler??:confused: :(

Bob
18-10-2001, 18:10
Ik ben sinds een maandje of 2 de gelukkige beziiter van dezelfde dvd speler, en deze problemen komen mijn niet bekend voor, ik heb nergens last van.

Wat wel irritant is dat hij vanzelf gaat 'readen' en spelen als er al een cd/dvd in zit. Og kan ik dat uitschakelen?

PM
19-10-2001, 07:59
Klopt... mijn speler start ook automatisch en volgens mij is dit niet uit te schakelen... maar ik vind het eigenlijk wel fijn...

Misschien heb ik deze problemen omdat ik een speler heb uit de eerste lichting dvd-spelers....

Iemand een idee of je hiervoor (een redelijk luidruchtige speler) terug kunt gaan naar de zaak waar je hem gekocht hebt? Is misschien de software te updaten o.i.d.?

forzavado
19-10-2001, 12:53
Als je nog garantie hebt, zou ik zeker teruggaan. Gewoon dit verhaal vertellen, dat iemand anders het niet heeft. Dan sturen ze hem waarschijnlijk op naar de importeur (die zit in duitsland).
Deze importeur zal het nakijken en eventueel het oplossen (misschien iets in het loopwerk) Naderhand ben je in ieder geval zeker dat er niets mis mee is, zou lullig zijn als ie net na de garantie het begeeft. Nadeel is dat je hem een aantal weken kwijt bent.