PDA

Bekijk de volledige versie : Mediacheckpoint.de



Oudgebruiker3
04-02-2003, 19:25
Deze vraag gaat eigenlijk niet over dvd-titels, maar over componenten. Ik zie nogal eens de naam mediacheckpoint voorbij komen, dus heb ik even op de site gekeken.
Nou héb ik wat leuke dingen gezien, maar een en ander is mij nogal onduidelijk:

Stückpreis inkl. MwSt. 354,99 EUR.

Dat is gewoon de prijs van het artikel, neem ik aan?

enthaltene 16% MwSt. 48,96 EUR.

Komt die 50 euro nog eens bij de eerstgenoemde prijs, of is eersgenoemde prijs inclusief de 50 euro? Mijn Duits is namelijk nét niet toereikend genoeg :)

En ten tweede: levert mediacheckpoint betrouwbaar en snel?

vrgr Kaz

GJB
04-02-2003, 19:30
Mehrwertsteuer = Belasting Toegevoegde Waarde.

Het bedrag is dus incl. BTW.

Skidip
04-02-2003, 19:36
De € 50 zit al in de prijs erbij, is gewoon de BTW en die vermelden ze.

Verzendkosten moet je enkel in de gaten houden, al is dat in veel gevallen te verwaarlozen ten opzichte van de hollandse (internet)prijzen.

De betrouwbaarheid is ok, wel belangrijk want je moet vooraf betalen. Elektronica24.de is ook ok, hier heb ik diverse dingen gekocht, de levering en communicatie ging niet helemaal ok, maar ik kreeg het uiteindelijk wel.

Je kunt ff op ciao.de kijken, daar vind je ervaringen van andere klanten. checken: ciao.de link (http://www.ciao.de/mediacheckpoint_de__703154)

Als je in het forum op zoeken kijkt vind je nog wel wat ervaringen en tips.

Succes
Skidip

mark9534
04-02-2003, 19:37
Ik heb mijn Sony NS900V er besteld weet niet meer hoelang het duurde.
Maar ik schat 2 weken, niet erg lang iig.
Ik heb trouwens gewoon aan de postbode betaald.

julio
04-02-2003, 20:31
Ik heb ook gewoon aan de ups koerier betaald. Heb er een pioneer 511 receiver gehaald en een canton movie 10 boxenset. Duurde een week of twee, zeer netjes verpakt, ook op vragen reageren ze binnen een dag. Dus eigenlijk zeer positief. Later heb ik echter wel voor minder geld (en verzendkosten) een nederlandse site gevonden waar een vriend van mij dezelfde bestelling heeft gedaan en die ook heel netjes is afgehandeld, de site is Pick2Pay (http://www.pick2pay.nl/).
Ik zou daar zeker nog even kijken.

ik zie dat de prijzen bij pick2pay inmiddels wel een stuk gestegen zijn t.o.v. een maand of twee geleden, maar door de hogere verzendkosten vanuit Duitsland nog steeds interessant.

Qique
11-02-2003, 21:13
Ik heb er een Onkyo receiver besteld TX-SR600E (y) (y)

Woensdags besteld, en meteen de volgende maandag in perfecte staat door UPS bij mij thuis afgeleverd. Super!

Tevens kan je het traject van UPS via het internet volgen. Zo weet je waar de bestelling is.

Ik ben uitermate tevreden, en zal zeker weer een keer voor ze kiezen als ik wat nodig heb. :D (y)

america35
10-03-2003, 14:20
Ik heb er mijn complete home cinema set besteld. Reciever, dvd speler. Ze hadden de reciever niet meer op voorraad en die hebben ze 2 weken later kosteloos nabetaald.
Ik heb niks betaald totdat ik alles binnehad. Wel moet je bji het bestellen een kopietje maken van je creditcard. Vande VISA krijg je dan een acceptgiro die je moet overmaken. Je hebt dus zelf alle controle.

Service is erg goed. Plusminus 2 weken.

Ik ben erg tevreden.

Frank J.
10-03-2003, 14:28
ik heb er mijn DVD-speler de Sony ns900v vandaan en met 2 weken had ik m binnen. Verzend kosten waren +/- € 40 en totaal nog goedkoper dan alle andere winkels in Nederland....
Ik kan ze je echt aanraden als je het nergens anders in NL goedkoper kunt vinden...

GrTZ

Oudgebruiker3
24-04-2003, 19:22
Ik gooi deze thread even omhoog, omdat ik nog 'n vraagje heb.
Ik wil volgende week 'n receiver bij ze bestellen, maar als ik het bestelformulier netjes invul, volgt er dan nog een pagina met betalingsmogelijkheden?
Zo niet; dan kan ik er van uitgaan dat ik contant aan de postbode moet betalen, toch? Creditcard neemt-ie niet aan?

Alvast bedankt voor de talloze, nuttige reacties ;)

Oudgebruiker3
25-04-2003, 12:48
Oh, kijk nou - de website is ook in het engels beschikbaar! :oops:

Hoe worden leveringen bezorgd? Via TPG? Als ik niet thuis ben als m'n bestelling wordt bezorgd gaat-ie gewoon door naar het postkantoor, toch?

VTec
26-04-2003, 17:44
Ik zit er ook aan te denken om via http://www.mediacheckpoint.de/ te bestellen. Hoe zijn de meningen hierover ?

Oudgebruiker3
26-04-2003, 17:52
Nou, ik heb 'n receiver besteld; de Sony STR-DB1080qs, om precies te zijn. Ik hoop dat-ie van de week binnenkomt, maar anders zal 't ongetwijfeld de week daarop zijn.

De klantenservice per e-mail is in ieder geval prima.

VTec
26-04-2003, 17:55
Je hebt gelukkig ook Cash on Delivery en dat maakt de boel ook wat makkelijker. Plus die KEF 2005 zijn daar "spotgoedkoop" :) Ik ga ze dan ook maar nu bestellen :)

Oudgebruiker3
26-04-2003, 17:57
Ik heb 't niet zo op cash on delivery... ik betaal liever per creditcard.

VTec
26-04-2003, 17:59
Tja, maar wanneer je de site niet echt kent vind ik een credit card een beetje link. Maar voor beide is er wel wat voor te zeggen. Ik heb ze nu iig bestelt en ik ben benieuwd :)

Oudgebruiker3
26-04-2003, 18:00
Ja, ik ook... ik hoop (eufemisme) dat-ie van de week aankomt :D