PDA

Bekijk de volledige versie : Saddam interview NU op TV!



Yi-Long
04-02-2003, 20:11
Op nederland 3 is NU een interview (nieuw) met saddam te zien.

Sander Dubbeldam
04-02-2003, 20:40
:rolleyes: :confused:

Johan van den D.
04-02-2003, 20:43
Die van M. Jackson ook:D

Daan de G.
04-02-2003, 21:04
ik geloof wel dat er genoeg bewijs is tegen saddam ... maar of er nou oorlog moet komen aan de ene kant vind ik van wel , maar toch die burgers :confused:

MrSissor
05-02-2003, 07:53
goedemorgen

Ben erg benieuwd wat deze opmerking over Sadam met dvd te maken heeft als wij het nieuws hier gaan ventileren kunnen wij net zo goed naar teletekst kijken.

Ik neem aan dat deze treads in de toekomst voorkomen kunnen worden met dit soort geneuzel.


Met Vriendelijke Groet

Yi-Long
05-02-2003, 08:21
1; aangezien er ook threads waren over Bush en Irak en de eventuele oorlog etc, postte ik het maar ff snel zodra ik het op TV zag beginnen aangezien ik weet dat er hier op het forum mensen zaten die het graag zouden willen zien. Ik had het misschien beter in een van de bestaande topics moeten plaatsen maar aangezien het al begon koos ik voor een optie waardoor iedereen meteen wist dat het al aan de gang was (stond namelijk niet in de gids aangegeven)

2; Dit is de off-topic sectie dus je zult hier wel vaker dingen tegenkomen die niet al teveel met DVD te maken hebben, sommigen zullen gesloten worden, sommige niet.


Wat mij betreft mag deze nu overigens ook dicht aangezien het interview gisteravond is uitgezonden en de meeste geïnterresseerden nu wel weten wat er gezegd is door saddam.

Martin de Goeij
05-02-2003, 09:25
Geef mij de tv-gids maar http://www.click-smilie.de/sammlung/fragend/fragend001.gif