PDA

Bekijk de volledige versie : Extra's Muziek DVD's



Smitters
18-10-2001, 15:47
Onder het mom van 'niet janken, maar spelen', wil ik zeggen dat, zeker bij muziek, het niet om de extra's gaat maar om de ambiance, de beelden en de kwaliteit van het geluid (en de DD/DTS-mix).
Ik geef je groot gelijk als je zuur bent dat je niet kreeg wat aangeprezen werd, maar als je de 'heads 5 minuten aan hebt denk je daar toch niet meer aan ...

Wish-list Top 5 muziek dvd's:
Pearl Jam - Unplugged
Portishead - Live at the Roseland NYC
the Cure - Live in Orange
Pink Floyd - Live in Pompei
Slayer - Decade of Agression

Mike Philippens
18-10-2001, 16:14
Onder het mom van 'niet janken, maar spelen', wil ik zeggen dat, zeker bij muziek, het niet om de extra's gaat maar om de ambiance, de beelden en de kwaliteit van het geluid (en de DD/DTS-mix).
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Alleen zijn er extra's en extra's. Trailers zit ik eigenlijk nooit op te wachten. Maar in het geval van de TH ging het bv om een (zelf) interview van/met Byrne en commentaar van de musici. Naast de muziek zelf enzo ben ik persoonlijk ook altijd mateloos geïntereseerd in wat de muzikanten ervan denken. Gewoon leuk om een keer te horen.
En ik ben zuur omdat een of andere kwibus in zijn oneindige wijsheid heeft besloten een product te castreren en daarmee te laten zien dat ze geen fluit om de consument geven en zich eigenlijk niet eens in hun eigen product intereseren.