PDA

Bekijk de volledige versie : Terminator 2 DVD preview



Koen Koene
18-10-2001, 16:37
Terminator 2 DVD preview



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=131)

Laurens-Jan
18-10-2001, 17:32
Begin dus maar vast te sparen
zo duur is ie toch niet? :D

rico
18-10-2001, 19:04
heb m dus net gekocht en hij rockt echt 6 uur extras film is 15 langer 2 dvd 65 piekies voor betaald en hij is t geld waard

pak je zakkie chips en t bier en have a nice movienight :)

Michiel
18-10-2001, 20:38
ja hij is echt vet, maar ik ga toch echt niet heel de film met commentaar van een of andere gast kijke das misschien leuk voor degene die dat willen weten maar volgens mij voor de meeste behoorlijk slaap verwekkend, en zeg nou eerlijk jongens van dvd.nl kijken jullie hem zo echt helemaal,

nou ik dus niet, en netals bij T2 doe ik dat bij StarWars ook niet

Grtjs Michiel

Menno
20-10-2001, 10:40
Audio commentaar rules man! Check maar eens The Thing CE of From Dusk Till Dawn CE! Dat audiocommentaar is net zo vet als de film!!!

Michiel
20-10-2001, 19:29
ik heb nou nog nooit audiocommentaar geluisterd, omdat ik dat saai vond, maar ik denk omdat ik de rest van Starwars wel heel leuk vond dat ook wel eens ga kijken!

je hoort van me

Michiel

Mark S
22-10-2001, 07:51
Ik las in de Veronica gids dat de 1e generatie spelers wel eens moeite zouden kunnen hebben met T2 ivm met de vele extra's.
Iemand hier ervaring mee? Zou het zonde vinden om zo'n must-have DVD aan te schaffen die mijn speler over de zeik helpt. Ik heb zelf een (relatief) ouwe simpele Philips DVD-710 en tot nu toe speelt ie alle schijfjes prima af, dus weinig reden tot vervanging. Ik neem aan dat er veel van layer wordt gewisseld, of is de dichtheid waarmee de data wordt weggeschreven groter? Het laatste lijkt me onwaarschijnlijk, deze ligt toch immers vast in de DVD-specificaties? Of heeft Veronica toevallig een brakke doos.....