PDA

Bekijk de volledige versie : nieuwe versie DVD Terminator 2



Patrick Deckard
05-02-2003, 22:16
Net gelezen op het Internet:

A few days ago, a rumor hit the net of yet another edition of Terminator 2: Judgement Day. Well, today the final boxed copy of Stargate: Ultimate Edition arrived in the office (look for a full review of the set on Friday), and inside was a pamphlet that confirmed the new T2 disc.

Titled Terminator 2: Extreme Edition the DVD will hit stores in June - just in time for the theatrical release of Terminator 3: Rise of the Machines in July.

No other details about the release are known at this time, but hit the media link below for a high-res look at both the cover art and the pamphlet that confirmed the release.

jokey
05-02-2003, 22:20
Hoezo geldklopperij???


Maar gelukkig is dat onderwerp hier nog nooit eerder besproken... :rolleyes:
Ze blijven ook maar bezig...stelletje uitzuigers!

Joost v.d. Ham
05-02-2003, 22:24
wat een onzin......zo goed is die film toch ook niet?

wat is er mis met de huidige versie?? :o

Patrick Deckard
05-02-2003, 22:26
wat een onzin......zo goed is die film toch ook niet?

wat is er mis met de huidige versie?? :o

Misschien hebben ze d'r weer 10 min extra beeldmateriaal aan toegevoegd...:confused:

Jaded
05-02-2003, 22:33
Misschien hebben ze d'r weer 10 min extra beeldmateriaal aan toegevoegd...:confused:
Ik denk dat je tenminste via seamless branching kunt kiezen of je de extra scenes er wil in hebben.

raampie
05-02-2003, 22:46
Originally posted by Jaded [B] Ik denk dat je tenminste via seamless branching kunt kiezen of je de extra scenes er wil in hebben. Ik heb hier een Franse box (T2 S.E. samen met de Total Recal S.E. http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005NHD6.08.LZZZZZZZ.jpg ) waarbij de orginele versie op een losse DVD staat. Het is dus een set van 3 (excl. Total Recal) i.p.v. de 2 DVD's die de NL uitvoering heeft. Misschien dat ze dat bij deze nieuwe versie ook doen (dan heb je in ieder geval ook het gevoel iets extra's te kopen :D )

Niels Simons
05-02-2003, 23:04
raampje,je hebt die box zeker bij dvdzone 2 gekocht?

ik had em daar ook zien staan,maar was al snel op. alles uitgezocht,en tot de conclusie gekomen dat die werkelijk niks kon toevoegen...

de totall recall se heb ik wel gekocht,inmiddels verkocht voor een sle regio 1 te kopen...

als er 10 min extra materiaal op staan wil ik em helemaal graag hebben!!

enne joost83,T2 is niet zo maar een film,is de beste film van de afgelopen 12 jaar!!

mazzel,niels

raampie
05-02-2003, 23:58
Originally posted by Niels Simons [B] (1) raampje,je hebt die box zeker bij dvdzone 2 gekocht?
(2) als er 10 min extra materiaal op staan wil ik em helemaal graag hebben!! (1) Nee ik kwam hem in Frankrijk tegen in de suppermarkt :D . Hij ging daar voor 30 euro in de uitverkoop en dat leek mij niet veel geld voor 5 dvd's in zo'n speciale plexiglas cover (er zit een knipperend rood ledje in z'n oog, maar de baterij was al op :( ). Leek me al met al een betere souvenier dan een t-shirt (I went to France but all I've got was this ....) .

(2) Vrees niet! Er staat niets extra's op, maar hij is natuurlijk wel leuk voor de heb, zo'n extra schijfje. In de praktijk ligt die cover (met daarin de tin-covers) ergens onder in een kast. Maar ja, wegdoen is ook zo zonde en verder is het gewoon een heel erg leuke uitvoering om af en toe aan iemand te laten zien.

Niels Simons
06-02-2003, 16:51
zou je die 5disc set willen verkopen?

ik wil die erg graag hebben...

hoor t wel raampje,

mazzel,niels

Thijssie
06-02-2003, 19:15
Ga denk ik alvast maar weer geld apart leggen voor deze dvd. Wel zonde, maar denk inderdaad dat er extra beeldmateriaal op komt en als Schwarzie fan moet je toch wat.

Niels Simons
06-02-2003, 19:19
niks aan te doen thijs,maar we hebben t er graag voor over toch!

ik iig wel,hehe

mazzel,niels

raampie
06-02-2003, 20:15
Originally posted by Niels Simons [B]zou je die 5disc set willen verkopen? Sorry Niels maar ik kan er op dit moment nog geen afstand van doen. Ik hou wel van speciale uitvoeringen en meestal ben ik ook niet zo verkoperig. Mocht ik me ooit bedenken dan stuur ik je wel een mailtje (maar reken daar voorlopig nog maar niet op). Je kunt waarschijnlijk je geld beter aan die nieuwe versie uitgeven (als die tenminste echt iets toe te voegen heeft).

iig bedankt voor je interesse. (y)

Joost v.d. Ham
06-02-2003, 22:24
enne joost83,T2 is niet zo maar een film,is de beste film van de afgelopen 12 jaar!!

mazzel,niels

haha, :D

grappig dat mensen zo'n uiteenlopende mening kunnen hebben...:)

Ik had serieus moeite om de film uit te kijken...maar ja, ben ook geen schwarzie-fan;)

sorry voor de OFF-TOPIC, nu weer over de nieuwe uitgave.....