PDA

Bekijk de volledige versie : Avatars



Rob Leeuwis
18-10-2001, 21:59
Hallo allemaal.
Ik ben hier nieuw.
Allereerst, deze site is geweldig, houden zo.

Ik heb echter 1 vraag.
Hoe kan men avatars (plaatjes) aan de linker kant van een bericht plaatsen ?

Gegroet.

Emperor
18-10-2001, 22:23
Via instellingen (menu bovenaan je scherm) en vervolgens klik je "Edit Options"
Helemaal onderaan vind je dan een knop "Change Avatar"

TADADA:cool: :rolleyes: :) ;) :p :D

Rob Leeuwis
18-10-2001, 22:29
Emperor, bedankt.
Ik ga er meteen aan werken.

:D

Rob Leeuwis
18-10-2001, 22:34
Yeah !!
Da's beter.

Nogmaals, bedankt.

:D

aetjansen
18-10-2001, 22:52
Zo te zien is het gelukt! Die avatar graphic ziet er aardig 3D (studio?) achtig uit, zelf gemaakt? If so, heb je een eigen site met meer werk (stuur effe een Personal Message of E-mailtje)? Ik ben zelf een beetje aan het expirimenteren met dit soort software...

Enne ohja: Welkom op dvd.nl!

Groeten,

Nathan Strik
18-10-2001, 23:12
Als je geïnteresseerd bent in 3D graphics, bezoek dan ook mijn site even (onder de www-knop). Of stuur me een mailtje (ook te vinden op die site).


If so, heb je een eigen site met meer werk (stuur effe een Personal Message of E-mailtje)? Ik ben zelf een beetje aan het expirimenteren met dit soort software..

Alex van den Berg
19-10-2001, 00:40
Yeah !!
Da's beter.Beste Rob... Da's een heel leuk plaatje dat je daar als avatar hebt meegenomen, maarrrrr... :D
We hebben op DVD.nl min of meer de afspraak dat een avatar alleen geoorloofd is, mits het een beeltenis van jezelf is.
Bijvoorbeeld: Een foto van jezelf in de rol van Action-Man? :)

starbuck
19-10-2001, 09:05
Waarom is dat eigenlijk, alleen een foto van jezelf.
Er zullen vast mensen zijn die geen digicamera danwel een scanner heben.

Ik vind persoonlijk dat het forum wat vrolijker/persoonlijker kan worden als je ook andere plaatjes toelaat. ( zie b.v. fokforum )
mits ze niet aanstootgevend zijn natuurlijk.
Leuk toch seven of nine als plaatje bij een star-trek fan of James Dean als je gek bent van oude films.

Of zijn jullie dan bang dat dvd.nl niet serieus meer overkomt
:confused:

Rob Leeuwis
19-10-2001, 09:58
OK Alex.
Bedankt voor de info.
Betekent dit dat ik de avatar moet verwijderen ? :confused:

forzavado
19-10-2001, 12:39
Ik heb laatst ook met groot verdriet afstand moeten doen van m'n avatator (Bert). Dus je bent niet de enige.
Ik vind wel dat het aangegeven moet worden bij de instellingen dat je alleen foto's van jezelf mag plaatsen. Anders krijg je iedere dag of week dezelfde discussie. (dit heb ik al aan Eric laten weten)

Alex van den Berg
19-10-2001, 12:51
Waarom is dat eigenlijk, alleen een foto van jezelfHet mag ook een getekend zelfportret zijn. We hebben dit zo afgesproken om te voorkomen dat het forum een mengelmoes van artistieke uitspattingen wordt die verder niets met DVD te maken heeft.

forzavado
19-10-2001, 12:56
Wat is een getekend zelfportret? Misschien was die foto wel zijn zelfportret:D :D :D
Bert was namelijk ook de enige foto op mijn computer die op me leek. Mag ik ook niet gewoon een mooie dame er neer zetten, daar genieten mensen meer van denk ik.

Alex van den Berg
19-10-2001, 13:06
Mag ik ook niet gewoon een mooie dame er neer zetten, daar genieten mensen meer van denk ik. Het gaat hier niet zo om genot, maar eerder om de discussies een persoonlijker tintje mee te geven... Door de foto's krijg je een betere indruk met wie je in gesprek bent.

Tja... Je kunt natuurlijk altijd proberen om de andere forumbezoekers te misleiden met andere foto's, maar dat zegt dan in ieder geval iets over je persoonlijkheid... :D

forzavado
19-10-2001, 13:08
Dus waarom mag een getekend portret (of was dat een geintje?)dan wel? Dat is ook niet erg persoonlijk.
Ik vind het dan beter om het geheel consequent te doen (zoals eric mij schreef) en alleen foto's van jezelf toelaten

Alex van den Berg
19-10-2001, 13:10
Betekent dit dat ik de avatar moet verwijderen ? :confused:Ik hou niet zo van het woord 'moeten'... maar als ik ergens kom waar andere regels dan thuis gelden, probeer ik me in ieder geval aan te passen en respect te tonen :)

Rob Leeuwis
19-10-2001, 13:11
Moment, ik ben er aan bezig. LOL

Emperor
19-10-2001, 13:18
Originally posted by Alex van den Berg
[B]Tja... Je kunt natuurlijk altijd proberen om de andere forumbezoekers te misleiden met andere foto's, maar dat zegt dan in ieder geval iets over je persoonlijkheid... :D


pom pom pom pom :cool:

Rob Leeuwis
19-10-2001, 13:18
Test....this is a test.

Yeah !! :cool:

forzavado
19-10-2001, 13:21
Emperor:
Op zijn edgars: Da mag dus nie, hè

starbuck
19-10-2001, 13:25
Heel heel jammer vind ik dit, ik zou dan ook de gehele dvd.nl crew en bestuurleden danwel directie en aandeelhouders willen vragen om deze regel in heroverweging te nemen.

respect moet uit je postings blijken en niet van je uiterlijk.

En artistieke uitspattingen, we posten hele threads vol met discussies over dvd's met films en muziek.....over artistieke uitspattingen gesproken, heb je de nieuwe dvd van woody allen al gezien.....ik bedoel maar:rolleyes:

forzavado
19-10-2001, 13:31
Hier zit inderdaad wat in, starbuck (over persoonlijk gesproken)

Ook praktisch heeft het voordelen voor de crew. Ik zie namelijk nu nog mensen (ik noem geen namen) die zo'n niet-persoonlijke avatater gebruiken. Dit probleem gaat alleen maar toenemen als het forum blijft groeien. Het moet of ergens duidelijk aangegeven worden of alles toestaan of niets toestaan. Maar nu is het beleid ergens er tussenin. En daar wordt mee gespeelt, of niet Edwin?

Marco
19-10-2001, 15:06
Tja, ik zie mezelf wel als een slimmerik :D dat was een geintje.

Maar euh die bril en die snor (andere kleur weliswaar) kloppen wel. Tenzij ik me scheer dan heb ik geen snor (en baard) meer, maar nog steeds die bril. :cooL:

Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet die ophef niet helemaal. Eerst over nicknames (ik gebruik wel mijn echte naam ipv een nickname) en daarna over avatars. Het lijkt alsof..hoe moet ik het zeggen..dat je niet serieus wordt genoemn als je een nickname en/of avatars neemt die niet met de werkelijkheid te maken hebben.

Ik dacht dat het om de boodschap ging/gaat (kennen jullie die gezegde, don't shoot me I'm only the messanger).
En misschien heb ik dit ook verkeerd begrepen, maar ik krijg de indruk dat het 'verboden' is om avatar te gebruiken die niks met jouw (uiterlijk) te maken hebt.

Emperor
19-10-2001, 16:08
. En daar wordt mee gespeelt, of niet Edwin?

pom pom pom pom:cool:

Eric van Ballegoie
19-10-2001, 16:19
Waarom geen 'vreemde' avatars? Simpel, omdat je daarme wildgroei en vreemde uitspattingen gaat krijgen, en dat willen we niet.

Om te zien wat ik bedoel kun je eens op dit forum (http://forum.fok.nl/). De avatars die daar gebruikt worden lopen uiteen van 'vreemd' tot 'bizar' en dat willen wij gewoon niet. Dit is een serieus forum en dat wensen we zo te houden.

starbuck
19-10-2001, 18:27
Nogmaals, ik pleit niet voor "vreemde en bizarre" avatars maar wel voor plaatjes die met dvd te maken hebben.

Als een thread of post kwetsend of totaal out of place is modereren jullie toch ook....kan dan toch ook met avatars.

"serieus forum" Gelukkig lees ik in veel postings een grap danwel grappig bedoelde opmerkingen, is toch niets mis mee...

Ik neem deze beste dvd site van nederland erg serieus, nemen jullie je members dan ook serieus...

Kom met een ander argument dan hetgeen we nu horen, alsof het gelijk een bizarre en vreemde site gaat worden waar alles mogelijk is...

Maar goed, ik heb mijn hart weer gelucht en ga weer vrolijk verder surfen op deze goede serieuse site:D

Alex van den Berg
19-10-2001, 19:15
pom pom pom pom:cool: Tja... Het kan natuurlijk zijn dat je van jezelf een zo erg afschrikwekkend uiterlijk hebt, dat het voor ons eigen bestwil beter is dat je een fake-foto plaatst... :D

Emperor
20-10-2001, 18:47
Tja... Het kan natuurlijk zijn dat je van jezelf een zo erg afschrikwekkend uiterlijk hebt, dat het voor ons eigen bestwil beter is dat je een fake-foto plaatst... :D

Hoe kom je erbij dat ik niet mijn eigen foto zou geplaatst hebben? :p:D

Marco
20-10-2001, 18:52
Tja. Serieus forum? :rolleyes: Hier zet ik vraagtekens bij?
Maar goed, dan maar geen Avatar gebruiken. Ook prima.
Ga hier niet meer druk over maken.

Eric van Ballegoie
21-10-2001, 07:56
Ga hier niet meer druk over maken.

Daar ben ik blij mee! Jullie hoeven het uiteraard niet met ons eens te zijn (zou erg ongezond zijn als we het altijd allemaal met elkaar eens zijn ;) ) maar het zijn nou eenmaal de regels die we hanteren. Al die drukte over de regels van dit forum is prima, maar niet echt functioneel. We hebben de regels opgezet met een doel in het achterhoofd, en dat houden we zo.

Miro
21-10-2001, 18:52
Mag dit echt niet?

Als een avatar nou iets met een film te maken heeft.
Zoals een titel of foto van een acteur ofzo?
Dat past heel goed bij dit forum vind ik.

Ik heb geen scanner en kan dus geen eigen foto uploaden.
Wat in jullie voordeel is trouwens. ;)

Maar kan dit niet in overweging worden genomen?

Miro
21-10-2001, 23:23
Zonder er hier een woord over tegen me te zeggen, heb ik vernomen dat het dus niet is toegestaan.

Op z'n minst had degene die m'n avatar heeft verwijderd het me even kunnen laten weten.

Maar goed.
Zonder avatar kan ik wel leven.
:D

Alex van den Berg
21-10-2001, 23:41
Goh Marika... Op jou foto is alles zichtbaar wat op mijn foto niet zichtbaar is... :D

starbuck
22-10-2001, 08:39
"wij willen avatars...wij willen avatars...wij willen avatars"


Ach, in Mei zijn er weer verkiezingen
:D :D :D :D ;)

forzavado
22-10-2001, 08:55
En die krijg je toch niet:D :D :D :D

Alexander de Mol
22-10-2001, 09:08
Zonder er hier een woord over tegen me te zeggen, heb ik vernomen dat het dus niet is toegestaan.Zoals Eric reeds aangaf is besloten om de avatars te gebruiken voor een foto van jezelf. Er moet dus ergens een grens getrokken worden. Desalniettemin had een berichtje richting de gebruiker (in dit geval Miro), waarvan de avatar niet voldoet aan de regels, wel op zijn plaats geweest!

Avatars (More info..)
Avatars zijn kleine afbeeldingen (max. 60x60 pixels) die je kunt toevoegen aan je profiel. Jouw avatar komt automatisch bij al je berichten op het forum te staan. Om het DVD.nl forum een persoonlijk tintje te geven, vinden wij het leuk als iedereen een klein fototje van zichzelf als avatar instelt. Om te voorkomen dat het DVD.nl forum een 'bonte kermis' wordt, hebben we besloten dat andere plaatjes (dus geen foto van jezelf) niet toegestaan zijn als avatar.


[b]Maar goed.
Zonder avatar kan ik wel leven.
:D Wij natuurlijk ook. Maar om starbuck te quoten "wij willen avatars...wij willen avatars...wij willen avatars", maar dan wel die aan bovenstaande cursieve tekst voldoen! ;)

Miro
22-10-2001, 20:18
Desalniettemin had een berichtje richting de gebruiker (in dit geval Miro), waarvan de avatar niet voldoet aan de regels, wel op zijn plaats geweest!

Dank u.
:)

Als mij werd verteld dat mijn avatar niet mocht, had ik em zowiezo wel weer verwijderd.

Maar goed.
Is dit van cruciaal belang?
Dacht het niet.
:D


Mensen, ik ben ff pleitos, Godfather part III kijken.
Damn wat een goeie films.
Al Pacino is my favourite.



I'm gonna make him an offer he can't refuse.
;)

Marika
23-10-2001, 14:39
Goh Marika... Op jou foto is alles zichtbaar wat op mijn foto niet zichtbaar is... :D WHAHAHAHA...da's een goeie, maarehh... welke foto?? :(

Groetjes, Marika

Alex van den Berg
23-10-2001, 18:45
welke foto?? :( Tja... Ik moet je helaas condoleren met het overlijden van je Avatar.
Eigenlijk vond ik 'm wel geinig, maar ja... de meerderheid besliste tot 'executie' van je oog... Soms heeft democratie zijn nadelen... :)

Marika
23-10-2001, 19:39
We hebben op DVD.nl min of meer de afspraak dat een avatar alleen geoorloofd is, mits het een beeltenis van jezelf is.
Nou...dus ik zet er laatst een foto van mezelf op, is het weer niet goed. Ja, dat er slechts 1 oog past op zo'n klein 60x60 pixels plaatje, kan ik niet helpen natuurlijk :D

Groetjes, Marika

Alex van den Berg
23-10-2001, 20:10
Ja, dat er slechts 1 oog past op zo'n klein 60x60 pixels plaatje, kan ik niet helpen natuurlijkHehehe... Bijna een reden om alleen een oog wel toe te staan... :D

Marco
23-10-2001, 20:41
Hehehe... Bijna een reden om alleen een oog wel toe te staan... :D
Mag een knipoog ook ;)

Alexander de Mol
24-10-2001, 20:57
Ja, dat er slechts 1 oog past op zo'n klein 60x60 pixels plaatje, kan ik niet helpen natuurlijk :DInmiddels heb je zelf het tegendeel bewezen! ;)
En het moet gezegd: een avatar uit het boekje! Wie volgt?

Nathan Strik
24-10-2001, 22:19
Ik ben bezig met een mooie geanimeerde Avatar, maar ik heb nog een beetje moeite om hem onder de toegestane bestandsgrootte te krijgen, maar hij komt eraan!!!


Wie volgt?

Emperor
04-11-2001, 18:39
Ik heb inmiddels ook Al Pacino maar vervangen door mijn eigen zelverus :D

starbuck
04-11-2001, 19:01
Ik kan nog steeds mijn principes niet opzij zetten, maar wie weet vind ik creatieve oplossing die de Mazen van de dvd.nl wetten kunnen omzeilen:)

forzavado
05-11-2001, 13:39
Ik heb inmiddels ook Al Pacino maar vervangen door mijn eigen zelverus :D
Ja ja, en over een maand zegt meneer emperor weer pom pom pom pom, als het over zijn avatator gaat:D Ik geloof er niets van!:) Maar het is een mooie avatator dat moet ik er bij zetten. Ben stinkend jaloers:)

Emperor
05-11-2001, 13:49
Originally posted by forzavado
[B]
Ja ja, en over een maand zegt meneer emperor weer pom pom pom pom, als het over zijn avatator gaat:D Ik geloof er niets van!:) Maar het is een mooie avatator dat moet ik er bij zetten. Ben stinkend jaloers:)

Nee, over een maand kan ik alleen pom pom pom zeggen als ik 'm weer verander. Dit is echt mijn lelijke hoofd :p
En dat jij stinkend jaloers bent vind ik wel errug sarcatisch klinken ;)

forzavado
05-11-2001, 14:09
Sorry! Niet sarcastisch bedoeld. Met mooi doelde ik op de foto, met een mooie blauwe gloed. Ik ben jaloers dat jij een avatator hebt en ik ikke niet. Heb geen digitale camera en bij overmaat van ramp is mijn scanner ook nog kapot. Ik spreek je weer over een maand:D

Emperor
05-11-2001, 14:13
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze behoorlijk simpel heb gemaakt
had geen Adobe Photoshop bij de hand dus heb ik 'm even snel met ACDSee gemaakt van een ingescande zwart-wit foto

Mark S
01-01-2002, 21:41
Een ding is me nog niet helemaal duidelijk: maximaal formaat is 60x60 pixels.
Hoe zit het met maximale bestandsgrootte in kb's? Wat mag ik gebruiken behalve jpg's? Animated gifs, swf-jes?

Alex van den Berg
01-01-2002, 21:53
Hoe zit het met maximale bestandsgrootte in kb's? Wat mag ik gebruiken behalve jpg's? Animated gifs, swf-jes? De maximale bestandsgrootte is 20KB (of was het 20.000 bytes?...), en je kunt JPG en GIF bestanden gebruiken.

Nathan Strik
01-01-2002, 23:13
En als je een tip wilt hebben: het programma Ulead GIF animator heeft een hele handige functie om je veel te grote 3D animaties :D precies op 20Kb te proppen... :D

Johan Berkhout
02-01-2002, 12:45
En als je een tip wilt hebben: het programma Ulead GIF animator heeft een hele handige functie om je veel te grote 3D animaties :D precies op 20Kb te proppen... :D

ik vind je gifje erg gaaf, maar omdat je zoveel post word ik af en toe eenbeetje zenuwachtig van dat 'geflikker' .......(ik bedoel er echt niets mee hoor) :)

Nathan Strik
02-01-2002, 13:18
ik vind je gifje erg gaaf, maar omdat je zoveel post word ik af en toe eenbeetje zenuwachtig van dat 'geflikker' .......(ik bedoel er echt niets mee hoor) :)
Dan zal ik het maar opvatten als compliment. :D
Dat GIF-je heeft me inderdaad heel wat bloed, zweet en tranen gekost...

Luther Hartog
12-01-2002, 19:01
ik vind je gifje erg gaaf, maar omdat je zoveel post word ik af en toe eenbeetje zenuwachtig van dat 'geflikker' .......(ik bedoel er echt niets mee hoor) :)

Ik ben het wel een beetje met hem eens. Kun je de tijdsduur waartussen je avatar stilstaat en beweegt niet wat langer maken, net zoals Alex misschien. Van hem schrik je maar om de 30 sec. ofzo:)

Nathan Strik
13-01-2002, 00:30
Kun je de tijdsduur waartussen je avatar stilstaat en beweegt niet wat langer maken Die tijdsduur kan natuurlijk altijd worden aangepast. Ik zal eens kijken wat ik kan doen...

Luther Hartog
13-01-2002, 00:33
Ik wist ook wel dat dat kon:D :D , maar de vraag is of jij dat ook wilt?:D

Nathan Strik
13-01-2002, 00:51
Tuurlijk wil ik dat...
Hehe, kijk maar.... hij staat nu i.p.v. 5 sec. delay op 15 sec. delay.... zo goed?!? :D

Luther Hartog
13-01-2002, 00:52
Dat knapt een stuk op jongen:)

Remco Out
13-01-2002, 13:52
Zal ik dan ook maar een foto erbij gooien? Moet alleen nog wel even een goeie foto zoeken, dus nog even geduld. :)

Nathan Strik
13-01-2002, 14:16
Zal ik dan ook maar een foto erbij gooien? Moet alleen nog wel even een goeie foto zoeken, dus nog even geduld. :) Kijk zo willen we het graag zien natuurlijk. Als meer mensen dit goede voorbeeld volgen wordt het alleen maar gezelliger hier op het forum.
En na de onthulling van Jaded ben ik erg benieuwd welke verrassingen ons nog te wachten staan... :)

Luther Hartog
13-01-2002, 15:00
We hebben de tijd, ik ben wel benieuwd naar jou;)

Remco Out
13-01-2002, 15:05
Tja, dat is iedereen wel, maar je moet toch nog een dagje geduld hebben, want moet eerst even een foto laten maken bij de fotograaf en daarna zal ik hem wel meteen inscannen.

Luther Hartog
13-01-2002, 15:11
En na de onthulling van Jaded ben ik erg benieuwd welke verrassingen ons nog te wachten staan... :)

Als Remco zijn foto toevoegd, dan kun je denk ik alles verwachten;)

Remco Out
13-01-2002, 15:16
Nou is het zo erg? Wat verwacht je? Hoe zal mijn foto er uit zien? Zal ik mijn foto eens flink bewerken dan of niet? Eerst nog hopen dat de fotograaf tijd voor mij heeft. ;)

Nathan Strik
13-01-2002, 17:20
Nou nou, Remco maakt er wel werk van zeg! En dan niet straks de rekening van de fotograaf naar ons sturen hè? Wij moeten al flink sparen om straks die Utrechtse hallen te kunnen huren... :D

starbuck
13-01-2002, 18:08
Tja, dan moet het maar, weg mijn principes ( gedeeltelijk;) ),weg met mijn normen en waarden, de eerste stap is gezet.:)

Luther Hartog
13-01-2002, 18:28
Je schaamt je wel erg voor jezelf, he?

starbuck
13-01-2002, 18:37
Je schaamt je wel erg voor jezelf, he?

Ach de tol van de roem zal ik maar zeggen:)

Luther Hartog
13-01-2002, 18:39
Ach de tol van de roem zal ik maar zeggen:)

Ben je een bekende Nederlander ofzo?

Alex van den Berg
13-01-2002, 19:21
Ben je een bekende Nederlander ofzo? Je ziet toch meteen dat Starbuck in werkelijkheid Koos Alberts is!
Tja, dan zou ik me ook een beetje verdekt opstellen... :D :D

Marika
13-01-2002, 20:26
Tja, dan moet het maar, weg mijn principes ( gedeeltelijk;) ),weg met mijn normen en waarden, de eerste stap is gezet.:) AAAAAAARG!! Er zit een 'facehugger' op je gezicht! :eek:

Remco Out
13-01-2002, 20:57
Nou nou, Remco maakt er wel werk van zeg! En dan niet straks de rekening van de fotograaf naar ons sturen hè? Wij moeten al flink sparen om straks die Utrechtse hallen te kunnen huren... :D Hey vervelend, je hebt me door. Nee, zal de rekening maar zelf betalen. Lijkt me trouwens wel leuk zo'n bijeenkomst, dus zal jullie niet lastig vallen met zo'n geldkwestie. :)

Luther Hartog
13-01-2002, 22:13
Lijkt me trouwens wel leuk zo'n bijeenkomst

Je weet toch dat ik alleen maar goeie ideeen heb;)

voor mensen die nu geen idee heeft waar we het over hebben, ga dan naar deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3385)

Nathan Strik
13-01-2002, 22:50
AAAAAAARG!! Er zit een 'facehugger' op je gezicht! :eek: ROTFLMCLAO!!!!
Haha, nou Marika, na al de shit die ik afgelopen kwartier op dit forum heb gelezen, ben ik blij dat de humor gelukkig zwaarder blijkt te wegen.
Ik ben weer blij... :)

Luther Hartog
13-01-2002, 22:53
Er is inderdaad ff de pleuris losgebroken, man ik ben net terug van Pearl Harbor..ff rustig aan hoor

starbuck
14-01-2002, 08:46
AAAAAAARG!! Er zit een 'facehugger' op je gezicht! :eek:

WAAAAR!!!, oh shit niet weer, echt , sinds ik zo'n facehugger op mijn verjaardag heb gekregen is het echt verschrikkelijk. Overal en altijd springt hij plots weer op me, Maar ja wat moet je, de asiels puilen uit van de facehuggers en eigenlijk is hij ook wel lief.
Mischien ooit als hij ligt te slapen zal ik proberen nog eens een foto te maken:D :D

Remco Out
14-01-2002, 14:12
Sorry jongens, jullie zullen nog heel even moeten wachten op mijn foto. De foto heb ik wel al laten maken, maar die stomme rot HP Scanjet 3300C, die nodig aan vervanging toe is, weigert te scannen. Ik word hier toch wel zo ontzettend @*#!@%&$ van. Dat heeft mijn scanner wel vaker, nog even een paar keer beuken, misschien doet ie het dan wel weer. Nog even geduld dus. grrr :mad: :mad:

Luther Hartog
14-01-2002, 15:05
Ik heb deze scanner ook, wat is het probleem?

Remco Out
14-01-2002, 21:36
Nou, wanneer ik op de scanknop druk, rechtsonder als je dat nog niet wist, dan doet ie vaak geen ****. Het ligt niet aan de USB poort, want als ik de computer een paar keer opnieuw opstart dan doet ie het wel. Doet het nu trouwens nog steeds niet, ga er wel een keer mee terug naar Paradigit, want volgens mij maakt ie niet al te best contact, zal wel wat fout zitten in de bedrading. Misschien heb jij nog een idee??

Luther Hartog
14-01-2002, 23:30
Ik scan altijd via het bijgeleverde programma, niet met de knop, Welk OS heb je?

Remco Out
15-01-2002, 10:04
Ik scan ook wel eens met het bijgeleverde programma wat in mijn geval HP PrecisionScan LT is, maar ook al scan ik met dat programma dan nog doet ie niks. Ga zometeen weer even de scanner proberen en ik zal je wel laten weten wat ie doet.

Mike Philippens
16-01-2002, 00:44
sinds ik zo'n facehugger op mijn verjaardag heb gekregen
Het is net een kale Tribble, niet ?? :D
Alleen maar problemen mee, die rotdingen. Maakt ie ook zo'n irritant geluid ?

starbuck
16-01-2002, 12:19
Het is net een kale Tribble, niet ?? :D
Alleen maar problemen mee, die rotdingen. Maakt ie ook zo'n irritant geluid ?

Ja, hij knippert met z'n ving...poten, en soms stopt hij ook heel brutaal 2 ving..poten in mijn mond en als ik dan uitadem.......:D

Timothy
30-08-2002, 11:20
Zoals je ziet ben ik niet iemand met veel posts op mijn naam. Soms wil ik ergens op reageren, en dan zie ik dat mijn Avatar weer pleite is. Nu is mijn vraag: Waar is mijn Avatar?
Komt dit omdat ik zo weinig post? Ik moet hem nu dus steeds opnieuw uploaden... :(

Donovan
30-08-2002, 11:24
Regels: avatar moet een foto van jezelf zijn. Zo aan de jouwe te zien zit je op het randje (of met je vorige avatars misschien over het randje) van wat nog is toegestaan.

Nathan Strik
30-08-2002, 12:01
Nu is mijn vraag: Waar is mijn Avatar? Dan is mijn antwoord: weggehaald, omdat het geen foto van jezelf is.
Alleen foto´s van jezelf zijn toegestaan op dit forum, dat staat in de regels en als je avatar "verdwijnt" is dat dus vanwege die regel.
Jouw avatar is uiteraard een twijfelgeval en als je kunt bewijzen dat dit een (bewerkte) foto van jezelf is, mag hij blijven.

Timothy
30-08-2002, 12:27
Dan is mijn antwoord: weggehaald, omdat het geen foto van jezelf is.
Alleen foto´s van jezelf zijn toegestaan op dit forum, dat staat in de regels en als je avatar "verdwijnt" is dat dus vanwege die regel.

En hoe noem je dan de covers van Memento, Fight Club en Moulin Rouge dan? Staan die soms wel in je paspoort :confused:
Of wordt er uitzondering gemaakt als je in "de Crew" zit?

En als jouw avatar mag, mag ik dan nog twee caricaturen toevoegen, als ik er 1 echte foto bijdoe?

Jeroen Driessen
30-08-2002, 12:42
En als jouw avatar mag, mag ik dan nog twee caricaturen toevoegen, als ik er 1 echte foto bijdoe? Dat mag weer wel...creativiteit is geoorloofd, zolang je eigen foto er op een serieuze manier bijzit. Snappie?

Nathan Strik
30-08-2002, 12:42
En hoe noem je dan de covers van Memento, Fight Club en Moulin Rouge dan? Staan die soms wel in je paspoort :confused:
Of wordt er uitzondering gemaakt als je in "de Crew" zit?

En als jouw avatar mag, mag ik dan nog twee caricaturen toevoegen, als ik er 1 echte foto bijdoe? Mijn avatar eindigt gewoon met mijn eigen foto hoor.

Er wordt zeker geen uitzondering gemaakt als je crewlid bent.

En als je aanvullende dingen in je avatar doet zorg dan dat ze niet langer in beeld zijn dan je eigen foto en ze moeten iets met DVD te maken hebben. Geen karikaturen dus, behalve als ze van jezelf zijn.

Timothy
30-08-2002, 12:45
Snappie?

Ik snap het wel, maar de logica erachter niet (1 grappige caricatuur mag niet (en ik ben het echt zelf) en 10 caricaturen mag wel, zolang er maar een echt fotootje tussen zit)

Timothy
30-08-2002, 12:48
Maar Nathan, ben jij degene die over de avatars gaat?
Zo ja, is het dan voldoende als ik binnenkort een foto stuur, om te bewijzen dat ik het echt zelf ben (zij het getekend).

Nathan Strik
30-08-2002, 12:52
Maar Nathan, ben jij degene die over de avatars gaat?
Zo ja, is het dan voldoende als ik binnenkort een foto stuur, om te bewijzen dat ik het echt zelf ben (zij het getekend). Ik ga zelf niet over de avatars, maar als je een foto stuurt (nathan@dvd.nl) dan regel ik dat je avatar niet meer wordt weggehaald.

Timothy
30-08-2002, 13:01
De foto is verstuurd (snel van internet gehaald).

check http://www.menm.fanstart.nl voor meer bewijsmateriaal.

(zo, heb gelijk even reclame gemaakt voor mijn site :D )

Nathan Strik
30-08-2002, 13:18
(zo, heb gelijk even reclame gemaakt voor mijn site :D ) Sluikreclame hè? ;)

Maar de mail is ontvangen en de crew is inmiddels op de hoogte van jouw avatar.

Veel plezier nog op het forum!

Timothy
30-08-2002, 13:23
Veel plezier nog op het forum!

Oh, dat zal wel lukken. Thanx voor de moeite, en we komen elkaar nog wel eens tegen op het forum. (Je kunt me herkennen aan mijn mooie avatar :D )

Alex van den Berg
30-08-2002, 13:48
En als je aanvullende dingen in je avatar doet zorg dan dat ze niet langer in beeld zijn dan je eigen fotoSterker nog... Ik accepteer animatie-avatars alleen onder de voorwaarde dat de eigen foto duidelijk langer in beeld blijft dan de "bij-plaatjes".

B.v. Eigen foto 6 seconden... daarna twee "bij-plaatjes" die ieder een seconde of 2 zichtbaar blijven ...

Timothy
30-08-2002, 13:58
Sorry hoor, maar met die beweging in de avatars krijg je ook (en ik quote) een bonte kermis.

Mij maakt het niet uit hoor, maar als je mij aanvalt op mijn avatar, dan moet je zelf de regels ook nog maar eens lezen.

Mike Philippens
30-08-2002, 14:10
nu ga ik me er toch even tegenaan bemoeien...

In de eerste plaats zou deze thread in de 'commentaar op DVD.nl' hoek moeten, maar soit.
Ik moet zeggen dat het 'gedoe' met avatars toch een beetje de schijn van willekeur krijgt. Ik snap dat de crew niet de hele dag op 'bad avatar' jacht is, maar sommigen zijn zó overduidelijk niet van de persoon die het volgens de regels zou moeten zijn en die staan er nog steeds op. Mij maakt het geen reet uit, maar ik zou zeggen dat regels ofwel nageleefd moeten worden, of gewoon opgeheven. Als je zegt dat het onmogelijk is om alles in de gaten te houden, kun je je afvragen of de regel dan nog wel zin heeft... En zolang het geen kermis wordt - en sommige animaties zijn storender dan een foto van iemand's favoriete acteur - lijkt het mij geen punt. Probleem is dan weer dat je het 'welstandscommissie-idee' krijgt en daar zit niemand op te wachten. Dus ik ben op zich wel voor het handhaven van dehuidige regel, maar de DVD.nl crew moet dan duidelijk geïnstrueerd worden dat ze overtredingen meteen terecht wijzen.

colani
30-08-2002, 14:15
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn avatar, maar ja het is ook gewoon een foto.:D :D

Regels buigen mag, maar breken niet....

Tossie
30-08-2002, 14:19
Sorry hoor, maar met die beweging in de avatars krijg je ook (en ik quote) een bonte kermis.

Mij maakt het niet uit hoor, maar als je mij aanvalt op mijn avatar, dan moet je zelf de regels ook nog maar eens lezen. (y) (y)

Philippe
30-08-2002, 17:36
nu ga ik me er toch even tegenaan bemoeien...

En zolang het geen kermis wordt - en sommige animaties zijn storender dan een foto van iemand's favoriete acteur - lijkt het mij geen punt.

Ben ik volledig mee eens. Omdat ik geen foto van mezelf kan plaatsen had ik maar een foto van mijn favoriete acteur als avatar genomen en die heeft het maar een paar uren uitgehouden. Regels zijn regels, ik weet het, maar lijkt me toch niet zo erg om een foto van een acteur te gebruiken. Vind het nogal schoolmeesterachtig en kinderachtig.

andrebin
30-08-2002, 18:09
FF ...waar gaat het hier nu over ....DVD's of advar's,zal mij aan mijn bips roesten wat er voor een foto ...advar ..tekening bijstaat.

Als de DVD info maar goed is

Andre

Alex van den Berg
30-08-2002, 19:43
In de eerste plaats zou deze thread in de 'commentaar op DVD.nl' hoek moeten, maar soit.Heb je helemaal gelijk in. Bij deze heb ik de thread samengevoegd met een bestaande thread over avatars.

[b]maar sommigen zijn zó overduidelijk niet van de persoon die het volgens de regels zou moeten zijn en die staan er nog steeds op.Misschien begrijp je dat het voor ons ook onmogelijk is om iedere "bekende wereldburger" in al haar/zijn verschijningsvormen te herkennen. Op het moment dat zoiets WEL tot ons doordringt, wordt zo'n avatar dan ook snel verwijderd.

[b]Als je zegt dat het onmogelijk is om alles in de gaten te houden, kun je je afvragen of de regel dan nog wel zin heeft...Dat zeggen we niet... we hebben namelijk de mogelijkheid om alle avatars op 1 pagina te bekijken... Wat we dus ook regelmatig doen. :)

[b]zolang het geen kermis wordt - en sommige animaties zijn storender dan een foto van iemand's favoriete acteur - lijkt het mij geen punt.Nogmaals... andere dan eigen foto's worden niet geaccepteerd... Zolang iedereen met animaties er maar voor zorgt dat de eigen afbeelding een aantal seconden stilstaat, waarna een aantal plaatjes snel wisselend verschijnen... geen probleem... wat mij betreft.

[b]Dus ik ben op zich wel voor het handhaven van dehuidige regel, maar de DVD.nl crew moet dan duidelijk geïnstrueerd worden dat ze overtredingen meteen terecht wijzen. Zoals gezegd... Overtredingen die wij als zodanig herkennen, worden meteen verwijderd.




Regels zijn regels, ik weet het, maar lijkt me toch niet zo erg om een foto van een acteur te gebruiken. Vind het nogal schoolmeesterachtig en kinderachtig. Tja... Er was een tijd dat we iedere overtreder eerst een PM'tje schreven met het verzoel om de avatar te verwijderen of te vervangen, voordat we zelf tot verwijdering over gingen. Maar aangezien daar soms geen gehoor aan werd gegeven, of pas dagen later, hebben we besloten om onmiddelijk tot verwijdering over te gaan. Dit vooral om te voorkomen dat nieuwkomers geinspireerd worden door "foute" avatars. Beschouw DVD.nl als ONS huis, waar iedereen welkom is die zich aan de huisregels houdt...
Zolang je in dat huis alleen foto's aan de muur hangt die we zelf ook kunnen waarderen, is er niets aan de hand. ;)

Philippe
31-08-2002, 10:07
Originally posted by Alex van den Berg

Tja... Er was een tijd dat we iedere overtreder eerst een PM'tje schreven met het verzoel om de avatar te verwijderen of te vervangen, voordat we zelf tot verwijdering over gingen. Maar aangezien daar soms geen gehoor aan werd gegeven, of pas dagen later, hebben we besloten om onmiddelijk tot verwijdering over te gaan. Dit vooral om te voorkomen dat nieuwkomers geinspireerd worden door "foute" avatars. Beschouw DVD.nl als ONS huis, waar iedereen welkom is die zich aan de huisregels houdt...
Zolang je in dat huis alleen foto's aan de muur hangt die we zelf ook kunnen waarderen, is er niets aan de hand. ;)

Bedankt voor je reactie Alex. Ik begrijp je standpunt volledig en heb er ook alle begrip voor. Ik vind dvd.nl een uitstekende site met prima regels en gedragscodes, alleen het beleid rond avatars had ik graag anders gezien maar jullie trekken nu eenmaal een grens en die wil ik dan ook respecteren. Je hebt mijn 'afwijkende' avatar dan wel in de vuilbak gekieperd, maar no hard feelings. :)

Mike Philippens
31-08-2002, 13:22
Je hebt mijn 'afwijkende' avatar dan wel in de vuilbak gekieperd, maar no hard feelings. :)
Ja...daar vraag je natuurlijk om als je in deze thread een posting doet...:nono: (6)

Maar ik zei al dat ik volledig begrip heb voor het standpunt van DVD.nl. Het is hun site, dus zij bepalen de regels 'take it or leave it'. Alleen de handhaving mag wat mij betreft wat scherper/consequenter. End of story wat mij betreft.

Philippe
31-08-2002, 15:15
Ja...daar vraag je natuurlijk om als je in deze thread een posting doet...:nono: (6)

Maar ik zei al dat ik volledig begrip heb voor het standpunt van DVD.nl. Het is hun site, dus zij bepalen de regels 'take it or leave it'. Alleen de handhaving mag wat mij betreft wat scherper/consequenter. End of story wat mij betreft.

Laten we het daar inderdaad maar bij houden.:cool:

T-Spoon
01-09-2002, 11:17
Nogmaals... andere dan eigen foto's worden niet geaccepteerd... Zolang iedereen met animaties er maar voor zorgt dat de eigen afbeelding een aantal seconden stilstaat, waarna een aantal plaatjes snel wisselend verschijnen... geen probleem... wat mij betreft.

Toch raar dat mijn ava opeens was verwijderd :rolleyes:

Luther Hartog
01-09-2002, 14:23
Toch raar dat mijn ava opeens was verwijderd :rolleyes: Misschien houden ze niet van mooie vrouwen:)

Nathan Strik
01-09-2002, 14:37
Toch raar dat mijn ava opeens was verwijderd :rolleyes: Dat komt omdat alleen foto´s van jezelf zijn toegestaan. Maar blijkbaar had je de regels van dit forum niet gelezen. (zoals zovelen)

Anonymous
01-09-2002, 14:58
Misschien houden ze niet van mooie vrouwen:)

Heb je nou nog geen vriendin vrouwenverslinder ! :D

Anonymous
01-09-2002, 14:59
Dat komt omdat alleen foto´s van jezelf zijn toegestaan. Maar blijkbaar had je de regels van dit forum niet gelezen. (zoals zovelen)

Dat komt omdat het ook niet echt duidelijk is waar die regels
staan :rolleyes:

Art
01-09-2002, 15:31
Dat komt omdat het ook niet echt duidelijk is waar die regels
staan :rolleyes:
Als je naar instellingen gaat en je wil een avatar plaatsen dan zie je daar staan "more info" , dat lijk mij wel duidelijk genoeg hoor :D

Anonymous
01-09-2002, 16:37
Als je naar instellingen gaat en je wil een avatar plaatsen dan zie je daar staan "more info" , dat lijk mij wel duidelijk genoeg hoor :D

Het is dat jij het nu zegt maar ik wist het niet hoor :)

T-Spoon
01-09-2002, 18:33
Dat komt omdat alleen foto´s van jezelf zijn toegestaan. Maar blijkbaar had je de regels van dit forum niet gelezen. (zoals zovelen)

Euh dit is een foto van mezelf! Waar staat dat dit niet mijn foto is? :rolleyes:

Alexander de Mol
01-09-2002, 21:55
Euh dit is een foto van mezelf! Waar staat dat dit niet mijn foto is? :rolleyes: Hmm..dan zijn we waarschijnlijk in de war met een andere Toine..... :rolleyes: ;)

Luther Hartog
02-09-2002, 09:22
Dat komt omdat het ook niet echt duidelijk is waar die regels
staan :rolleyes: Idd en je gaat mij niet vertellen, Nathan, dat jij al die gebruikersovereenkomsten Microsoft leest

Nathan Strik
02-09-2002, 17:06
Idd en je gaat mij niet vertellen, Nathan, dat jij al die gebruikersovereenkomsten Microsoft leest Dat doe ik inderdaad niet, maar ik zeur dan ook niet als iemand tegen me zegt "dat had je kunnen weten".
Als iemand de regels niet kent heeft hij/zij wat mij betreft geen recht tot zeuren.

Luther Hartog
03-09-2002, 09:53
Dat doe ik inderdaad niet, maar ik zeur dan ook niet als iemand tegen me zegt "dat had je kunnen weten".
Als iemand de regels niet kent heeft hij/zij wat mij betreft geen recht tot zeuren. Daar heb jij ook helemaal gelijk in

Alexander de Mol
04-09-2002, 13:34
De laatste off-topic reacties zijn zojuist de prullenbak ingeslingerd. Blijf aub bij het onderwerp.
Er zijn genoeg andere plaatsen op dit forum om uit te wijden over zaken die niets met DVD.NL te maken hebben.

Martin van Tuijl
15-09-2002, 18:28
Omdat ik helemaal gek word van al (:D) die vrouwen die mij wel eens zonder pruik willen zien heb ik mijn avatar aangepast.
En nu ophouden met dat gezeik!
:bier:

Lex v/d Moolen
15-09-2002, 19:34
Omdat ik helemaal gek word van al (:D) die vrouwen die mij wel eens zonder pruik willen zien heb ik mijn avatar aangepast.
En nu ophouden met dat gezeik!
:bier: Je had op z'n minst even dat biertje neer kunnen zetten:D (6)

Martin van Tuijl
15-09-2002, 19:41
Je had op z'n minst even dat biertje neer kunnen zetten:D (6) Op de 1 of andere manier wist ik dat daar commentaar op zou komen :D
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden Lex (y)

;)

Isis
15-09-2002, 21:26
Omdat ik helemaal gek word van al (:D) die vrouwen die mij wel eens zonder pruik willen zien heb ik mijn avatar aangepast.


Hiermee doelt Martin op Marije en mij....Wat mij betreft ben je goedgekeurd(hele opluchting zeker?!:D) maar ik moet het natuurlijk ook nog even met haar bespreken...we geven je dan 't predikaat "lekkertje"mee!!(y)

Lex v/d Moolen
15-09-2002, 21:38
Hiermee doelt Martin op Marije en mij....Wat mij betreft ben je goedgekeurd(hele opluchting zeker?!:D) maar ik moet het natuurlijk ook nog even met haar bespreken...we geven je dan 't predikaat "lekkertje"mee!!(y) mmph, volgens heeft hij nog wat te verbergen, vandaar het bierblikje:bier: (6)

Lex v/d Moolen
15-09-2002, 21:38
Op de 1 of andere manier wist ik dat daar commentaar op zou komen :D
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden Lex (y)

;) Graag gedaan hoor:bier: (6)

Isis
15-09-2002, 21:40
mmph, volgens heeft hij nog wat te verbergen, vandaar het bierblikje:bier: (6)

Hazelip, kunstgebit?!(6) 't Zou kunnen, maar 't is zo'n lieverd..who cares?!;) Mart::bier:

Martin van Tuijl
15-09-2002, 21:49
Hazelip, kunstgebit?!(6) 't Zou kunnen, maar 't is zo'n lieverd..who cares?!;) Mart::bier: ik niet :D

Isis
15-09-2002, 21:58
ik niet :D


Wat jij niet?! Een hazelip, kunstgebit? Of een lieverd?
Toevallig maken wij dat nog wel uit!!(6)

marije van der mark
15-09-2002, 22:12
Hiermee doelt Martin op Marije en mij....Wat mij betreft ben je goedgekeurd(hele opluchting zeker?!:D) maar ik moet het natuurlijk ook nog even met haar bespreken...we geven je dan 't predikaat "lekkertje"mee!!(y) Motie aangenomen Ies! :D

Ik zal er nu niet meer om zeiken Mart :D Neem er nog 1tje :bier:

Isis
15-09-2002, 22:19
Motie aangenomen Ies! :D

Ik zal er nu niet meer om zeiken Mart :D Neem er nog 1tje :bier:

Oke Marij!!
Wat zitten we weer goed op 1 lijn!!(y)
Maarre...Mart moet toch echt wat minderen hoor; heb wat foto's van 'm gekregen en je zou 'm moeten zien: lallend en polonaise lopend :nono: ......:D

marije van der mark
15-09-2002, 22:25
Oke Marij!!
Wat zitten we weer goed op 1 lijn!!(y)
Maarre...Mart moet toch echt wat minderen hoor; heb wat foto's van 'm gekregen en je zou 'm moeten zien: lallend en polonaise lopend :nono: ......:D Wat????????? Nog meer foto's? :eek: Stuur eens door! (6) Na te veel lallen moeten we het predikaat misschien maar eens herzien :p

Isis
15-09-2002, 22:26
we geven je dan 't predikaat "lekkertje"mee!!(y)

Hierbij willen we openbaar maken dat wij, Marije en Isis, Martin van Tuijl het dvd.nlpredikaat "lekkertje"mee willen geven!!(y)

Isis
15-09-2002, 22:27
Wat????????? Nog meer foto's? :eek: Stuur eens door! (6) Na te veel lallen moeten we het predikaat misschien maar eens herzien :p

O, shit! Heb ik 't al net openbaar gemaakt!!:eek: Even zeuren bij Mart(vind't 'ie diep in z'n hart erg leuk...;) ) en je krijgt die foto!!:D

marije van der mark
15-09-2002, 22:32
en je krijgt die foto!!:D Denk t ook (6)

sorry crew, was mn laatste off-topic :o

Isis
15-09-2002, 22:35
sorry crew, was mn laatste off-topic :o

O ja...:o de mijne ook!!

Martin van Tuijl
15-09-2002, 22:51
Hierbij willen we openbaar maken dat wij, Marije en Isis, Martin van Tuijl het dvd.nlpredikaat "lekkertje"mee willen geven!!(y) (y) Heren van de dvd.nl, jullie kunnen het schudden! (6)

Anonymous
16-09-2002, 06:34
(y) Heren van de dvd.nl, jullie kunnen het schudden! (6)

Dat hoef ik gelukkig niet zelf te doen :D (6)

Van harte met je titel hoor :p

Martin van Tuijl
16-09-2002, 14:01
Dat hoef ik gelukkig niet zelf te doen :D (6)

Van harte met je titel hoor :p (y)

Luther Hartog
16-09-2002, 15:02
(y) Hoe zat het ook alweer met foto's die niet van jezelf zijn?

Martin van Tuijl
16-09-2002, 15:08
Hoe zat het ook alweer met foto's die niet van jezelf zijn? Dat mag niet toch? Dus heb ik mijn avatar veranderd ;)