PDA

Bekijk de volledige versie : Lang leve de Wehkamp!



Martin van Tuijl
19-10-2001, 02:19
Vind ik altijd leuk dit soort acties ondernemen:

Klacht:

Geachte klantenservice,

Ik ben me kapot geschrokken van de prijs die Wehkamp vraagt voor de DVD 'There's Something About Mary'! Fl 89,95! Dit moet een fout zijn want het is ronduit belachelijk. Met verzendkosten zou je 100 gulden betalen voor 1 dvd'tje! Ik hoop dat dit snel recht gezet wordt en dat eventuele kopers van deze DVD (voor deze prijs) alsnog een fikse korting krijgen.
Mvg, Martin van Tuijl

Het antwoord:

Hartelijk dank voor uw reactie,

Zodra de leverancier zijn prijs aan past zullen wij dit ook doen.
Wij nemen aan u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,
Afd. Klantenservice.

:o :p :rolleyes: :D :mad:

Alex van den Berg
19-10-2001, 02:43
Vind ik altijd leuk dit soort acties ondernemenDie mensen die in de jaren 70 en 80 zijn opgegroeid blijven toch een apart volkje.... Lijkt wel een soort 'heimwee'......
AKTIE! AKTIE! KRUISRAKETTEN NEE! AKTIE! AKTIE! GEEN WONING GEEN KRONING! AKTIE! AKTIE! :D

Martin van Tuijl
19-10-2001, 02:58
Lijkt wel een soort 'heimwee'......
AKTIE! AKTIE!
Ik kan het toch niet helpen dat ik een 'kind van de jaren 80' ben? :D
Dus heb ik een email terug gestuurd! :D

Mijn antwoord:

Geachte klantenservice,

Dat verhaal over de leverancier gaat er bij mij echt niet in. Met alle respect, maar jullie hebben waarschijnlijk een beunhaas als leverancier. Een kleine zoekactie op het internet levert het volgende resultaat op (prijzen zijn inclusief verzendkosten):

Free Record Shop 49.50 € 22.46
Shop 62.95 € 28.57
CeeDeeVeeDee 66.45 € 30.15
Davista 67.95 € 30.83
DVDiva 68.50 € 31.08
Proxis (Belgie) 74.63 € 33.87
DVD Megastore 76.95 € 34.92
Wehkamp 99.90 € 45.33

De enige redelijke prijs voor deze DVD is bij de Free Record Shop te vinden, maar zelfs bij de veel te hoge prijs van DVD Megastore zit er nog altijd een verschil van 22,95. Het verschil met de Free Record Shop bedraagt maar liefst 50 gulden! Ik kan echt niet anders concluderen dan dat Wehkamp onwetende klanten 'slachtoffer' maakt van een 'natte vinger beleid' als het om prijzen van deze orde gaat.

Met vriendelijke groeten,
Martin van Tuijl

Ben benieuwd naar het antwoord ;)

Alex van den Berg
19-10-2001, 03:23
Dus heb ik een email terug gestuurd! :DKomt dat zien, komt dat zien... Een echte strijd tussen handelaar en consument!
Wordt vervolgd? :D :D

Martin van Tuijl
19-10-2001, 03:23
Ben benieuwd naar het antwoord ;)

1 minuut later: Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij verwachten u binnen 1 week antwoord op uw e-mail te geven.

Ik heb geduld! :mad:

Martin van Tuijl
19-10-2001, 03:25
Wordt vervolgd? :D :D

Reken maar van Yes! Ik ga door tot aan het gaatje! :D :mad:

PM
19-10-2001, 09:53
inderdaad meteen posten als je een reactie hebt!!
Ben wel benieuwd :)!

Cool dat je dat aan t uizoeken bent!!

Ze zullen er misschien weinig aan doen.. maar ze moeten nu wel een reden noemen waarom de prijzen zo hoog zijn...

BTW Wehkamp is met alles duur... dus dit verbaasde me nix..

Cenobite
19-10-2001, 10:34
Wehkamp...hahaha.... het idee alleen al ..... :D :D

Net als Ikea ... daar wil ik nog niet dood gevonden worden .... :D :D

Jason Bourne
19-10-2001, 13:16
Altijd cool van die fanatieke mensen (ben het zelf ook een beetje)
ik zie erg uit naar het antwoord van Wehkamp, maar hun kennende zal het wel weer een mail van een pagina zijn waarin niets wordt gezegd

Martin van Tuijl
19-10-2001, 13:29
Cool dat je dat aan t uizoeken bent!!

It's a dirty job but someone has to do it! :D

Marika
20-10-2001, 20:53
Die DVD 'There's Something About Mary' ligt nu bij Blokker voor f 39,95.
Dat wordt dus weer een mailtje naar Wehkamp :D

Groetjes, Marika

Martin van Tuijl
20-10-2001, 21:05
Die DVD 'There's Something About Mary' ligt nu bij Blokker voor f 39,95.


Dat bedoel ik dus! :mad: Eerst maar eens ff wachten wat voor antwoord ik krijg, want ik ga hier mee door tot dat ik in het gelijk gesteld wordt! ;)

OFF TOPIC: He Marika, wanneer ga je eens wat poppen uit Star Wars maken? Yoda bijvoorbeeld? Ik weet wel iemand die dat graag in zijn kamer ziet staan! 3 keer raden wie :D

Marco
21-10-2001, 00:51
Klasse Martin, dat je actie onderneemt. Volgens mij houdt Wehkamp de DVD markt niet goed in de gaten. Ze kunnen maar beter op de andere mode letten :D

eisbaer
21-10-2001, 08:38
Vind ik altijd leuk dit soort acties ondernemen:

Klacht:
Geachte klantenservice,

Ik ben me kapot geschrokken van de prijs die Wehkamp vraagt voor de DVD 'There's Something About Mary'! Fl 89,95!

Haha leuk dit. Doe ik ook regelmatig. Ik krijg alleen meestal niet van die uitgebreide antwoorden zoals jij. Keep going.

eisbaer

ToolkiT
22-10-2001, 07:12
Als de 39,95 bij blokker niet genoeg 'ammo' is moet je maar eens gaan kijken wat de R4 versie kost...

Die geven ze praktisch weg tegenwoordig...

Marika
22-10-2001, 21:06
OFF TOPIC: He Marika, wanneer ga je eens wat poppen uit Star Wars maken? Yoda bijvoorbeeld? Ik weet wel iemand die dat graag in zijn kamer ziet staan! 3 keer raden wie :D Ja die wil ook wel in mijn kamer zien staan :D
Yoda wil ik nog steeds een keer maken, zit wel in de planning dus. Maar ik denk dat ik hem dan bij mezelf in huis zet hoor. ;)
Anders laat je er toch een maken door Wendy Froud, die heeft de echte Yoda gemaakt (kost vast niks hehehe) http://www.faeries.net
Ik wil ook nog ooit een paar figuren uit The Dark Crystal maken. De poppen uit die film zijn ook ontworpen en gemaakt door Brian en Wendy Froud :)

Groetjes, Marika

Martin van Tuijl
22-10-2001, 23:16
Yoda wil ik nog steeds een keer maken, zit wel in de planning dus. Maar ik denk dat ik hem dan bij mezelf in huis zet hoor. ;)


Das nou jammer! :( :D Mocht de eerste poging een beetje mislukken, dan hou me toch nog aanbevolen! :) Een echte Wendy Froud zit er qua budget voor mij niet in ben ik bang :) Mocht je er aan toe komen, hou me op de hoogte! Ik ben zeer benieuwd wat je er van maakt!

ON TOPIC: Nog geen bericht van Wehkamp :)

Martin van Tuijl
22-10-2001, 23:25
Geachte Crew,

Hoe komt het dat deze thread niet op de index pagina van DVD.nl terug te vinden is? In 'Nu op het DVD.nl Forum'...? Weer een kwestie van op eieren lopen? Wat voor belang hebben jullie er bij om deze thread een beetje 'underground te houden?' Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar het valt me op...
Vergeet niet dat ik dit doe in het belang van alle DVD liefhebbers! :D De prijzen ellende (lees verschillen) in DVD land is een ramp , niet voor niks loopt hier ook een 'price watch' thread...
Misschien had ik deze aktie in die thread moeten beginnen? Wie van jullie is het met mij eens dat 100 gulden voor een DVD als dit een grote schande is? Wie durft?! ;)

Alex van den Berg
23-10-2001, 00:54
Hoe komt het dat deze thread niet op de index pagina van DVD.nl terug te vinden is?Hey Martin :)
Volgens mij word je niet gecensureerd hoor... Dat gebeurt eigenlijk nooit op dit forum...
Ik kwam gewoon bij je post na een blik in de "Nieuwe berichten" index... :)

Alex van den Berg
23-10-2001, 00:58
En ik zie de threat ook gewoon terug in de index van:
DVD.nl Forum > Algemeen > DVD Algemeen :)

Martin van Tuijl
23-10-2001, 01:09
Dat klopt, maar dat is het 'probleem' niet. Surf ff naar www.dvd.nl en kijk dan links onderaan. Daar wordt bijgehouden wat de laatste postings in een bepaalde thread zijn. Mijn Wehkamp thread is daar nog nooit te vinden geweest. Een nieuwe thread met misschien 2,3 replies duikt daar vrij snel op. Of het ligt aan mij, maar 'mijn thread' komt niet op de 'frontpage'...

Martin van Tuijl
23-10-2001, 02:11
Terminator II, Judgement day (in blikken doosie) kost bij Wehkamp Fl 79,95 (ex verzenden), een tientje goedkoper dus en je krijgt een geweldige 2e DVD met extras hier bij. Cameron Diaz is een lekker ding, maar zelfs zij kan mij niet weerhouden om Wehkamp door de knieen te krijgen! :D

Marika
23-10-2001, 15:24
Of het ligt aan mij, maar 'mijn thread' komt niet op de 'frontpage'... Misschien lijkt het onderwerp in eerste instantie op reclame voor Wehkamp? Wat het uiteraard niet is als je het draadje volgt. :)

Groetjes, Marika

martin
23-10-2001, 18:35
Er zijn ook wel mensen die bij de wehkamp op de reut kopen dus nog eens met 25% rente iedere maand dan komt zo'n DVD'tje al gauw op 110,- .

dus wie is hier nou dom ????

wehkamp light hier echt niet wakker van, er zullen ook wel veel prijs verschillen zitten in de hardware spullen.

wehkamp otto en dat soort winkel daar moet je niks kopen.
alleen makkelijk als je geen pak of jurk hebt voor een feestje, even bestellen, kleding dragen op het feest en de volgende dag weer terug sturen, kost je niks. ;) deze tip krijg je gratis.

Martin van Tuijl
24-10-2001, 19:16
Hartelijk dank voor uw reactie,

Elk bedrijf kent aanbiedingen. Hiermee is niet gezegd dat alle artikelen daar goedkoper zijn dan bij ons. Ook wij hebben onze zeer voordelige aanbiedingen en dit zelfs vele malen per jaar.
Wij nemen aan u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,
Afd. Klantenservice.

Dat kon je verwachten natuurlijk. :D Ik ben nu op zoek naar de distribiteur en de adviesprijs. Als iemand mij op weg kan helpen, dan hoor ik het graag!

Eric van Ballegoie
24-10-2001, 19:27
Geachte Crew,

Hoe komt het dat deze thread niet op de index pagina van DVD.nl terug te vinden is? In 'Nu op het DVD.nl Forum'...? Weer een kwestie van op eieren lopen? Wat voor belang hebben jullie er bij om deze thread een beetje 'underground te houden?' Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar het valt me op...

De 'Nu op het DVD.nl Forum' box op de frontpage wordt AUTOMATISCH aangemaakt door een script wat niets van eieren o.i.d. afweet, met andere woorden, alle nieuwe threads verschijnen daar.

Alle threads uit het deel van het forum dat onder 'reacties website' staat verschijnen niet op de voorpagina, dit geldt ook voor 'General chat'.

Als deze thread niet verschijnt is er misschien iets mis met het filter van de forum categorieen, we zulle hiernaar kijken.

UPDATE: Het 'DVD Algemeen' forum werd inderdaad niet weergegven op de voorpagina. Dit is nu aangepast, excuses voor het ongemak.

Martin van Tuijl
24-10-2001, 22:43
Het 'DVD Algemeen' forum werd inderdaad niet weergegven op de voorpagina. Dit is nu aangepast, excuses voor het ongemak.

Bedankt voor de moeite! ik vermoede al dat er iets niet klopte..

Marika
24-10-2001, 23:46
Welkom Marika! Dank je wel! ;)

Groetjes, Marika

Martin van Tuijl
24-10-2001, 23:53
Hee, een babe op 't forum....


Ik dacht ff dat je de film Babe bedoelde :D Marika dus (die voor mij ooit eens een mooie Yoda gaat maken! ;) )

Marika
25-10-2001, 00:09
die voor mij ooit eens een mooie Yoda gaat maken! ;) Volgens mij gaan de woorden 'mooi' en 'Yoda' niet samen hoor. Hoewel... smaken verschillen natuurlijk ;)

Groetjes, Marika

Marika
25-10-2001, 00:12
Een echte Wendy Froud zit er qua budget voor mij niet in ben ik bang :)En een enige echte 'Marika' wel denk je? :D

Groetjes, Marika

Martin van Tuijl
25-10-2001, 00:31
En een enige echte 'Marika' wel denk je? :D

Tja, daar heb je me :) Maar goed, zolang er nog geen Yoda versie is van jou, kunnen we de onderhandelingen nog even uitstellen :p

En over mooi en Yoda: mooi lelijk kan ook mooi zijn...:)

Alex van den Berg
25-10-2001, 01:21
Misschien lijkt het onderwerp in eerste instantie op reclame voor Wehkamp?De laatste geruchten zijn dat het aantal vrouwelijke bezoekers op DVD.nl, sinds het ontstaan van deze thread, drastisch gestegen is :D...

Isis
25-10-2001, 01:24
Jeetje Alex, ik zou dit bijna opvatten als een vrouwonvriendelijke opmerking!
Groetjes van Isis.



p.s. ja, nog een vrouw op deze site!

Alex van den Berg
25-10-2001, 01:29
Let op mijn lachje ( :D ) Isis... Excuses voor het misverstand... :)

Isis
25-10-2001, 01:33
No hard feelings hoor!
Ik vond 't eerlijk gezegd wel grappig....
Isis.;)

Martin van Tuijl
25-10-2001, 01:35
Iris...
Het is Isis! :o Kijk nu uit, straks heb je echt ruzie! :D
UPDATE
Ik zie dat jij de Edit knop ook regelmatig gebruikt! Ik heb niks gezegd! :p

Alex van den Berg
25-10-2001, 01:38
Psssssst...!!! Ik had het al haastig gecorrigeerd... :D

Isis
25-10-2001, 01:43
Ja mannen!! Kijk inderdaad maar uit!
;)

Martin van Tuijl
25-10-2001, 01:43
Maar om ff ONtopic te blijven, wat een toestand he met die prijzen bij de Wehkamp :D . Ik ben nog wat dingetjes aan het onderzoeken, maar ik zal die prijs naar beneden krijgen bij die uitzuigers! :mad:

Martin van Tuijl
25-10-2001, 01:46
Ja mannen!! Kijk inderdaad maar uit!
;)

Sinds ik lucht heb gekregen van vrouwelijke bezoekers kijk ik inderdaad wel een beetje uit! :p

Martin van Tuijl
25-10-2001, 01:57
Ik vond 't eerlijk gezegd wel grappig....

Typisch iets voor vrouwen, je weet nooit wat je aan ze hebt :D (Let op mijn lachje!)

Isis
25-10-2001, 01:57
Heerlijk, we zijn zwaar in de minderheid op deze site maar jullie houden behoorlijk rekening met ons!
Af en toe is 't manvolkje nog zo gek niet.....;)

Isis
25-10-2001, 02:02
P.S. hebben jullie al gekeken naar de topic over de meest aantrekkelijke Hollywoodbabe?
Voor de behoeftige vrouwen onder ons ben ik zo vrij geweest om een mannen top 50 te openen!
Natuurlijk ook erg benieuwd wat mannen nou een leuke, mooie vent vinden!
Niet zo flauw, ik heb ook een vrouw "gekozen"1
:D

Martin van Tuijl
25-10-2001, 16:29
ROFL :D :D :D :D