PDA

Bekijk de volledige versie : koop nooit dvd's bij de blokker!!!!!!!!!



brucebikkel
07-02-2003, 19:46
jah hooor, heb ik net dat pakket van count of monte cristo & pretty woman gehaald! kom ik thuis zit er gewoon in geen van beide een dvd in!!!!!!!!!

pfffff kan ik morgen dus weer terug, sorry hoor dit gaat helemaal nergens over!!!!

Mike Philippens
07-02-2003, 19:50
pfffff kan ik morgen dus weer terug, sorry hoor dit gaat helemaal nergens over!!!!
Inderdaad...dat kan natuurlijk overal gebeuren. Om nou meteen te verklaren dat je nooit meer een DVD daar gaat kopen is een klein piezeltje overdreven, niet?
Evengoed erg vervelend...nou moet je weer wachten....:(

Frank
07-02-2003, 19:50
Is mij onlangs ook overkomen bij de Blokker in Helmond met de DVD van The Silence of the Lambs. Bij mijn eerste bezoek kreeg ik 'm voor de verkeerde prijs mee (ben toen teruggegaan en heb het teveel betaalde bedrag terugontvangen), ben toen weer naar huis gegaan waar bleek dat de DVD leeg was, moest ik dus weer terug. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, maar ik vond het wel een slechte service. Ik had ook het idee dat de verkoper mij voor gek hield.

Dennis Kuijper
07-02-2003, 19:54
ja,normaal zijn de doosjes toch leeg bij blokker,maar z,on geseald pak,kan overal voorkomen.Heb zelf vandeweek The Musketeer en Bandits gehaald,die werden na betalen in doosje gedaan.Blokker heeft goede aanbiedingen laastse tijd,die laat ik niet schieten.

Ash
07-02-2003, 19:59
Mijn tante werkt bij de blokker en als ik van haar af en toe een DVDtje krijgt zijn die altijd geseald!

Dus hiero geen klachten over de blokker hoor!

Johan van den D.
07-02-2003, 20:02
Dus hiero geen klachten over de blokker hoor! Ik ook niet tot nu toe
Sommigen prijzen zijn wel veelste duur maar daar ben jezelf bij natuurlijkhttp://www.kurts-smilies.de/laufband.gif

Richard B.
07-02-2003, 20:57
Ik heb geen echte klachten over Blokker. Hier in Zwolle zijn ze meestal wel netjes met de dvd's en ze hebben natuurlijk wel eens leuke aanbiedingen. Niet dat het nou een zaak is waar ik zoveel dvd's vandaan haal...

Mich
07-02-2003, 21:18
Heb ook nog geen problemen bij Blokker gehad. Persoonlijk verkies ik gesealde DVD's ipv met de handjes erin moffelen.
En soms wel es interessante dingen te vinden ... soms ;)

Gabriel B.
07-02-2003, 21:42
Ik kan ook niet klagen over Blokker. Maar je moet een beetje geluk hebben om net de titel die jij zoekt aan een minimumprijsje te vinden.

René Groen
07-02-2003, 22:05
Geen klachten over de Blokker, nooit problemen mee gehad.
En mocht ik er eens een probleem mee hebben doordat er bijvoorbeeld een DVD niet in de hoes zat, dan kan dat gebeuren en is het zeker geen reden om nooit meer dvd's te kopen bij blokker.

Rickje
07-02-2003, 22:17
Heb net nog een dvd'tje gekocht bij de Blokker... vind het eigenlijk wel heel fijn om bij de Blokker films te kopen.
Goedkoop en goeie service. In Eindhoven in iedergeval.

BrianB
07-02-2003, 22:40
Volgens mij (maar ik kan me vergissen) moet je die lege hoesjes bij de infobalie afgeven, en dan geven ze je een geseald exemplaar mee, en die kan je dan afrekenen.

Rickje
07-02-2003, 22:48
Volgens mij (maar ik kan me vergissen) moet je die lege hoesjes bij de infobalie afgeven, en dan geven ze je een geseald exemplaar mee, en die kan je dan afrekenen.

Ja, bij sommige filialen is dat wel.
Maar je krijgt de DVD altijd geseald terug. Als het goed is.

Joost v.d. Ham
07-02-2003, 23:00
Ik ook niet tot nu toe
Sommigen prijzen zijn wel veelste duur maar daar ben jezelf bij natuurlij

Nog nooit problemen gehad bij de BLokker, vrijwel altijd geseald en zeker wel goedkoop. Deze aanbieding heb ik er o.a. gehaald:

U-571 7,99
Chicken Run 9,99
Star wars 1 12,99
the Mexican 7,99
e.v.a.

Rickje
07-02-2003, 23:01
Nog nooit problemen gehad bij de BLokker, vrijwel altijd geseald en zeker wel goedkoop. Deze aanbieding heb ik er o.a. gehaald:

U-571 7,99
Chicken Run 9,99
Star wars 1 12,99
the Mexican 7,99
e.v.a.

U-571 heb ik ook gekocht maar die was dan niet geseald en kostte 10 eurootjes.
Niet veel vond ik maar zo te zien is hij nu goedkoper :(

Jaap22
08-02-2003, 08:34
Wat ik zo irritant vind aan die blokker bij mij in de buurt is dat ze dvd's hebben staan in een grote bak waarboven staat:
vanaf 4,99 euro

Dus ik kijken.. ligt the score er in, maar wel voor 20 euro nogwat
Het is dan wel VANAF 4,99 euro, maar dan leg je ze toch niet in zo'n bak? beetje vaag

Swanski
08-02-2003, 19:23
Nix mis mee hoor, tot nu toe niet, altijd vriendelijk en de dvd's altijd goed, nooit hoesje gehad zonder dvd, nou heb ik geloof ik niet meer dan 3dvd's bij de Blokker vandaan, maar toch.

Geloof dat het deze 3 daar vandaan heb:

Bandits 4,99
Rules of Engagement 6,99
15 Minutes 7,99

Lex v/d Moolen
08-02-2003, 19:31
Wat ik wel merk bij de Blokker is dat eventuele prijsverlagingen niet altijd op de doosjes wordt veranderd. Zo zag ik bv. Bandits nog staan voor €14.99 terwijl ik wist (dankzij dvd.nl) dat ie €4.99 was. Dat is bij het scannen bij de kassa dan te controleren.

Art
08-02-2003, 19:42
De Blokker hier is er goed op vooruit gegaan :) Vroeger had je vaak bekraste dvd's omdat ze in een mandje lagen, nu is dat veel beter en vaak hebben ze leuke prijsje hoor ;)

Thijssie
08-02-2003, 20:01
Nog nooit problemen gehad bij de blokker.

Altijd netjes geholpen.

Kasper P.
08-02-2003, 20:44
Geen problemen hier met blokker gewoon alles prima gesealed! :)

Sjaak
08-02-2003, 22:44
De blokker is erg sterk afhankelijk van welk filiaal je koopt.
Nijmegen Dukenburg is diep triest qua service. De zgn servicebalie wordt vaak bemand door lomp volk (zo heb ik eens de opmerking: "Zo, alleen de aanbiedingen nemen? Flauw hoor" mogen incasseren, ze zitten met hun handjes over heel de dvd, zie je dat ze de dvd bekrassen, zeggen ze nog dat die kras altijd op die dvd zit. :confused:

Daarnaast proberen ze bij de servicebalie de prijs op het labeltje aan te houden, ook al is iedere andere blokker goedkoper.
Het enige wat voor ze spreekt, is dat de prijzen voor 95% tijdig bijgewerkt zijn.

Blokker Wijchen heeft geen bijgewerkte prijzen (later iig), maar wel een betere service, net als Nijmegen centrum.

Wellicht eens een ander filiaal proberen?

btw: Sealtjes? om dvd's? Bij alle drie genoemde Blokkers bijna nooit. Alleen Wijchen nog wel eens.

Steven Maas
08-02-2003, 23:37
Ik heb inderdaad wel eens problemen gehad met het ruilen van een DVD. Bij mij gaf het spelen van swordfish problemen. Daarom wilde ik hem ruilen voor een nieuw exemplaar. Ze controleerden de DVD en bevonden het probleem niet erg genoeg om hem te ruilen. Na (veel te) lang emmeren kreeg ik uiteindelijk toch een ander exemplaar mee.

Een andere keer wist een kassiere niet waar ze de 2de disc van Armageddon S.E. kwijt moest, maar om zoiets kan ik alleen maar even lachen.

Gesealde DVD's? Daar hebben de plaatselijke Blokkers volgens mij nog nooit van gehoord. :D

Anyway, als er een aanbieding bij de Blokker is zal ik er tog nog even langswippen. Bij de Aldi ga ik immers ook niet klagen dat de service niet naar behoren is. :)

Dennis Veldhuizen
09-02-2003, 00:00
bij Blokker in A'dam Noord krijg ik altijd gesealde hoes!

Giacomo
09-02-2003, 00:22
Nooit problemen gehad bij de Blokker!!
Altijd ff kijken of er nog wat aanbiedingen te vinden zijn.
Sinds kort hier in Lunteren ook een Blokker, dus als ik
in de buurt ben, ff binnenwippen..you'll never know!!:)

M Balje
09-02-2003, 10:37
Soms komen er wel eens de staandaard problemen voor die ik ook wel is heb bij andere zaken als Vend en Frs.

1.. Aanbieding is geen aanbieding/Je moet je bewijzen/Lui-lakken
Dit gebeurt erg veel.

Je moet als klant alles aanwijzen en bewijzen dat er iets in de aanbieding is of verkeerd is geprijst.

Er staat een verkeerd prijs kaartje op de verpakking van een produkt.

Ja meneer/mevrouw dan zal ik toch ff naar beneden/achter moeten en daar heb ik nu echt geen zin in/en tijd voor.

Nee,meneer ik weet zeker dat het niet in de aanbieding is.
Als je dan met een krantje aankomt zeggen gaan ze opeens bellen om tevragen of het klopt.

Dit kost mij en andere klanten veel tijd.

2. OP = OP/vakken-vuller-lui-lakken
Als iets op is moet het door het winkel personeel bijgevuld worden en als klant moet je daar soms minuten op hameren.
Voorbeeld:
De melk is op.
Als je het soms aan rondlopen personeel vraagt zeggen ze,dit is mijn werk niet en gaan rustig door.
Sommigen gaan nog wel naar achteren op het aan een ander tevragen,maar dan doet die anderen er heel lang over.
Sommigen hebben wel eens tegen mij gezegd dat ze pauze hebben en dat ze geen tijd hebben.

Dan komen ze eindelijk aanlopen met dat rek melk.

Al met al heb je pas na 10minuten je pak melk.

3. Kleppende Dames en heren.
Vaak halen ze dingen langzaam over de scanner en zijn er met hun hoofd niet bij.
Dit kost mij en andere klanten veel tijd.

4. Houdt rekening met 1 klant

Zie stap 2.
Nu in dit geval pakken ze niet meteen een heel rek,maar alleen voor jou.

5. Het is 17.45/19.45 sorry meneer u komt er niet meer in we gaan om 18.00/20.00 sluiten.
Hier kan ik nog enig begrip voor opbrengen ivb drukte in de winkel.
Maar als ik maar 1 of 2 dingen nodig heb moet het kunnen vind ik.

Peedeepee
09-02-2003, 10:39
No Blocker Complaints Here! :D

Sjaak
09-02-2003, 10:47
Originally posted by Steven Maas
Ik heb inderdaad wel eens problemen gehad met het ruilen van een DVD. Bij mij gaf het spelen van swordfish problemen. Daarom wilde ik hem ruilen voor een nieuw exemplaar. Ze controleerden de DVD en bevonden het probleem niet erg genoeg om hem te ruilen. Na (veel te) lang emmeren kreeg ik uiteindelijk toch een ander exemplaar mee.

Een andere keer wist een kassiere niet waar ze de 2de disc van Armageddon S.E. kwijt moest, maar om zoiets kan ik alleen maar even lachen.

Gesealde DVD's? Daar hebben de plaatselijke Blokkers volgens mij nog nooit van gehoord. :D
[b]
Anyway, als er een aanbieding bij de Blokker is zal ik er tog nog even langswippen. Bij de Aldi ga ik immers ook niet klagen dat de service niet naar behoren is. :)
Schandalig dat ze moeilijk gaan doen over het ruilen van Swordfish. Jij hebt klachten over de dvd, dan moeten ze dat maar serieus nemen en niet op eigen houtje beoordelen hoe belangrijk het is. Of het moet zijn over de beeldkwaliteit in het begin... :p

Bij een dvdtje is er inderdaad nog overheen te komen, maar bij die el cheapo dvdspelers al minder. In Nijmegen Dukenburg kwam er iemand terug met zo'n ding, want hij gaf geen beeld. Kwam de vraag of ie de bijbehorende scartkabel wel benut had. Gast zegt ja, maar ik heb het ook geprobeerd met een andere kabel (geeft dus aan dat de originele kabel niet de oorzaak is). Zegt de servicetinus dat door het gebruik van een niet-originele scartkabel de scartpoort waarschijnlijk is opgeblazen :confused: en dat ze hem daarom geen goede kans gaven om aanspraak op garantie te maken! Omruilen kon daarom niet, ze konden hem wel opsturen, zou minimaal 2 maanden duren! Da's wel heel erg :nono:

De aftersales service is bij sommige blokkers wel heel erg slecht, maar niet getreurd, er zitten ook goede filialen tussen.

Frank J.
09-02-2003, 11:03
<<<< KNIP >>>>Soms komen er wel eens de staandaard problemen voor die ik ook wel is heb bij andere zaken als Vend en Frs.
2. OP = OP/vakken-vuller-lui-lakken
Als iets op is moet het door het winkel personeel bijgevuld worden en als klant moet je daar soms minuten op hameren.
Voorbeeld:
De melk is op.
Als je het soms aan rondlopen personeel vraagt zeggen ze,dit is mijn werk niet en gaan rustig door.
Sommigen gaan nog wel naar achteren op het aan een ander tevragen,maar dan doet die anderen er heel lang over.
Sommigen hebben wel eens tegen mij gezegd dat ze pauze hebben en dat ze geen tijd hebben.
als ik pauze heb stuur ik de klant ook door naar een collega. Gaat van mijn pauze af moet kunnen denk ik.......

Blokker: Niet super goede service en hier in Hoofddorp goed controleren hoe de dvd's eruit zien want krassen komen vaak voor. Maar wat wil je als ze leuke prijzen hebben van dvds :) zelfde als bij de Dirk van den broek boodschappen doen ipv van de Albert heijn, krijgt hetzelfde alleen minder service.....

GrTZ

Bas de Jong
09-02-2003, 11:49
5. Het is 17.45/19.45 sorry meneer u komt er niet meer in we gaan om 18.00/20.00 sluiten.
Hier kan ik nog enig begrip voor opbrengen ivb drukte in de winkel.
Maar als ik maar 1 of 2 dingen nodig heb moet het kunnen vind ik.

Bij ons in de winkel kom je er vanaf het sluitingstijdstip niet meer in. Ook niet als je maar 1 of 2 dingen nodig hebt. Sommige mensen verwachten dat ze er nog wel in komen maar je moet een grens trekken. Als je toch mensen gaat toelaten sluit de winkel bij wijze van spreken pas een half uur later. (en geloof me, personeel ergert zich daar heel erg aan. Ook aan mensen die als de winkel al gesloten is nog zéér rustig hun boodschappenlijstje afwerken)

Maarre, waar ik mijn DVD's ook koop, ik realiseer me wel dat je bij elke winkel in principe problemen kunt hebben. Ik zal echter niet zeggend dat ik dan gelijk niets meer bij die winkel koop.

Remco Out
10-02-2003, 08:55
Heb nog geen problemen gehad met de Blokker, altijd worden de DVD'tjes in het hoesje gestopt. De blokker heeft soms leuke aanbiedingen en ik heb soms de beschikking over Blokkerbonnen. Zal dus zeker dvd's bij de Blokker blijven kopen.