PDA

Bekijk de volledige versie : Neverending Story I/II + Willow



mjlfadriaans
19-10-2001, 03:04
Hoi,

Aangezien ik Labyrinth (helaas alleen bij de FRS verkijgbaar, veel te duur) al heb, mijn favoriete film overigens, vroeg ik mie af of er ook Regio 2 versies van Neverending Story I/II en Willow uit gaan komen. Die films zijn gewoon vele malen beter dan het laatste superslechte Dungeons and Dragons (wolgens mij speelde de 'Childlike Empress' ook een rol), waar overigens wel mooie draken in zaten. Maar om daar nu een film voor te kopen, Dragonheart 1 en 2 voldoen beter qua verhaal. The Dark Crhystal is overigens ook een aanrader, jammer dat Jim Henson in dit tijdperk van special effects niet meer van dit soort creaties maakt. Ik vind Labyrinth nog steeds mooier dan welke special effects film ook, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Greetz,

Marco

Cenobite
19-10-2001, 09:46
Ik heb van beide de Regio 1 Anamorphic Widescreen versie en het zijn absolute must haves en puur jeugdsentiment ( net als de Goonies ) . Zover ik weet zit er voorlopig alleen een Regio 2 versie van Neverending Story 2 aan te komen, ik heb nog niets van deel 1 gezien .

Dungeons en Dragons is een aardige film , die je vooral niet te serieus moet nemen en moet zien als puur brainless amusement.
Jeremy Irons is lekker extreem over the top als de evil wizard.

Willow kwam geloof ik in regio 2 tegen het einde van het jaar uit.