PDA

Bekijk de volledige versie : DHL Express Shipping



Ash
09-02-2003, 23:21
Hallo,

Ik heb een vraagje!

Ik heb wat DVDtjes bij "Regenwoud".com besteld via DHL shipping en nu is mijn vraag,

aangezien DVD's van het desbetreffende bedrijf vaak worden onderschept door de douane,
kan je het terugzien via het tracking nummer (DHL)
wanneer je wat moet betalen?
dus dat ie zeg maar onderschept is voor betaling? of merk je dat pas wanneer ze aan je deur komen?

En nog iets,
hoe gaat het betalen in werking? via rembours met me pakketje? of moet ik eerst betalen voor dat ze het opsturen?

MVG

D.G.C Leenart

Peedeepee
10-02-2003, 08:02
Van het bestellen weet ik niet...

Maar weet wel dat via DHL kans wel groot is dat je BTW moet dokken. Bij mij kwamen ze aan de deur en toen kon ik of contant of via een eenmalige afschrijving betalen. Was wel ff balen, ik bestel dan ook nooit meer via DHL hoe snel ze ook zijn.

:(

Ash
10-02-2003, 08:12
DAMN! That sux!

En kwa het betalen, was het veel wat je moest dokken?
En dat eenmalige laten overschrijven als je dat laat doen,
krijg je dan nog wel als eerst je pakketje?
of krijg je die naderhand pas?

Steven Maas
10-02-2003, 08:45
Ik heb wat DVDtjes bij "Regenwoud".com besteld via DHL shipping en nu is mijn vraag,LOL, ik had de koppeling met amazon niet direct gelegd. :D
Nu wil dus het toeval dat http://www.regenwoud.com ook bestaat. :D

Ik kan je overigens niet helpen met je probleem.

lexie
10-02-2003, 08:50
Ik neem aan dat het met boeken uit regenwoud anders werkt ofzo.

Heb nl. een paar keer boeken besteld daar elke bestelling was > 100 euro. Had me al voorbereid op het bijbetalen maar achteraf bleek elke levering vanaf Frankfurt te worden verstuurd :o

Dus niks aant handje... (voor mij dan).

Ash
10-02-2003, 08:55
LOL, ik had de koppeling met amazon niet direct gelegd. :D
Nu wil dus het toeval dat http://www.regenwoud.com ook bestaat. :D


LOL :D

Peedeepee
10-02-2003, 08:59
DAMN! That sux!

En kwa het betalen, was het veel wat je moest dokken?
En dat eenmalige laten overschrijven als je dat laat doen,
krijg je dan nog wel als eerst je pakketje?
of krijg je die naderhand pas?

Ja je krijgt meteen je pakketje, moet alleen ff je rekeningnummer invullen en tekenen voor ontvangst. Wat ik moest betalen? Ff kijken, heb de rekening hier ergens liggen...

BTW: €23,94 ... maar dat was wel voor The Rambo Trilogy S.E., dus een box....

Misschien heb je mazzel joh!

Ash
10-02-2003, 09:44
BTW: €23,94 ... maar dat was wel voor The Rambo Trilogy S.E., dus een box....

Misschien heb je mazzel joh!

haha, das toevallige ik heb ook diezelfde box besteld! nou dan weet ik in iedergeval wat me te wachten staat!

Bedankt voor je hulp/reactie!

DonnieDarko
10-02-2003, 10:45
Hey dude.. damn je kon het ook aan mij vragen natuurlijk omdat ik de expert invoer rechten betalen ben... :(

maar je kan het op de DHL site zien als je moet betalen zodra je het ziet moet je maar meteen opbellen, anders duurt het een paar dagen....

kruspe
10-02-2003, 22:56
Ik heb ook ooit het probleem gehad met DHL dat ik achteraf een rekening kreeg van maarliefst 52 gulden!!
Daarna had ik eigenlijk voor mezelf besloten om niks meer via DHL te laten komen,maar vandaag stonden ze ineens aan de deur met een pakketje van Amazon.com!!
Nu bleek dat mijn bestelling (IT en The Exorcist II) door een computerstoring bij Amazon verstuurd was via DHL Express...ben benieuwd of ik nu weer een rekening krijg binnenkort...

Ash
11-02-2003, 11:54
Nou,

ik heb mijn DVD'tjes binnen en de schade van de DHL/Douane was 38.95 EURO! :(

Nou ik ga maar wat DVDtjes kijken om de schade te verwerken ;)