PDA

Bekijk de volledige versie : Scènes om je te bescheuren



Pagina's : [1] 2

Nathan Strik
10-02-2003, 14:50
Van welke scènes deed je het echt in je broek van het lachen toen je ze voor de eerste keer zag?

Kortom: welke scénes zijn echt om je te bescheuren? Hier mijn voorlopige lijstje:

Snatch: Teveel scénes om op te noemen, maar toen die hond dat piepertje inslikte had ik even de blaas niet meer onder controle. :D

Lilo & Stitch: Ook heel veel leuke scènes, maar die visuele grapjes van die vette man met dat ijsje zijn wel errug hilarisch.

Fight Club: De bekende "homework assignments" :D

Ice Age: Scrat en zijn eeuwige eikeltje natuurlijk... :D :D

Wordt vervolgd... ;)

Alekzz
10-02-2003, 14:59
Dumb And Dumber: De Scene als ze de bad guy oppikken als lifter

Ace Ventura Pet Detective: Openings scene (de manier waarop hij het pakketje verracht:D)

Austin Powers The spy who Shagged me: Als dr. Evil de wereldbol in Number 2 zijn gezicht gooit:p

Geert Jan Alsem
10-02-2003, 15:05
Dr. Strangelove: Elke scene met de woorden "bodily fluids" erin. :D

Milan
10-02-2003, 15:08
-The Emperor's New Groove: Als dat ventje uit de vlag wordt gehaald en waarschuwt.....'The groove........................the groove'........................................... ........the groooove'

-Jay & Silent Bob Strike Back: Als ze al die kinderen helemaal total-loss trappen...echt zooo grof :D

-Road Trip: Als Tom Green de slang gaat voeren.......en als ze gaan ontbijten en die ene jongen wil géén....suiker....op....zijn......wentelteefjes. .....

-Rat Race: Idd de befaamde Hitler-scene!

-Shrek: Welcome to Duloc...keep your feet of the grass, shine your shoes, whipe your........****

Er zullen nog wel meer momenten zijn, maar deze hebben het meeste indruk achter gelaten.

Gr. Milan

VdB
10-02-2003, 15:12
South Park: Uncle Fucker, Operation Human Shield, enz.

Ali G Indahouse: Openingsscène (show a little respect for these bitches!), elke keer als het liedje 'Freak Me' begint, ...

John Sital
10-02-2003, 15:15
meeste scene's uit porky deel 1.

Jordé den Tenter
10-02-2003, 15:43
Ik weet niet uit mijn hoofd bij welke films ik echt moest lachen maar weet er wel een paar:
Dumb and Dumber (Bijna alle scenes)
AP (elk deel ook de hele tijd)
Flodder 3 (Als alles in de fik vliegt)
Ali G (Bijna de hele film maar speciaal de "Queen-Pence"Scene
en nog wel een hele hoop.

Donovan
10-02-2003, 16:02
Planes, trains and automobiles
De scene waar Steve Martin op het parkeerterrein van het vliegveld z'n huurauto verwacht die er dus niet staat. Na het hele teringend te zijn teruggelopen scheldt 'ie het mens achter de balie redelijk verrot, met echt om het andere woord 'fucking' ertussendoor. Puur hilarisch.

Pushing tin
Twee scenes waarin je Billy Bob Thornton aan het begin van een landingsbaan van een vliegveld ziet staan om eens de turbulentie van een 747 te voelen. En dan dus vervolgens horizontaal het beeld uitvliegt nadat er zo'n bakbeest is geland

Snatch
"anything to declare?"
"yeah, don't go to England"
:D

Oakey
10-02-2003, 16:05
[B]Dumb and Dumber (Bijna alle scenes)
AP (elk deel ook de hele tijd)
Flodder 3 (Als alles in de fik vliegt)
Ali G (Bijna de hele film maar speciaal de "Queen-Pence"Scene
en nog wel een hele hoop.

Tja, zo zie je maar weer dat humor erg persoonsgebonden is....
;)

Jaap22
10-02-2003, 16:22
Dumb and dumber: scene met dat sneeuwgevecht

Kingpin: scene met "melk" (de koe gemolken)

Scarface: Fly pelican, fly!

Band of Brothers: als ze over de "Armpitte" van Hinkel praten

Extra's van Band of Brothers, ron livingstons diaries: wanneer Bull Colonel Sink na gaat doen

Braveheart: de scene waar die Ier er in komt!!

Monty Python and the holy grail: scene met de zwarte ridder, die maar niet opgeeft met vechten

Boondock Saints: scene met de kat

Goodfellas: scene waar joe pesci over de rooie gaat

Die Hard With a Vengeance: wanneer ze dat raadsel op moeten lossen en ze komen er bijna niet uit en dan zegt Bruce: piece of cake

Enz.

Yi-Long
10-02-2003, 16:28
-Shaolin Soccer; o.a. de karaoke-scene...waarin mighty feet en Ironhead samen een duet zingen over shaolin kung fu...hilarisch, vooral als Ironhead waahh waaah WAAAHAAAAAAAAAA gaat zingen en chow sing chi gewoon in de lach schiet.

-Emperor's New Groove; teveel om op te noemen, maar ik vond Kronk wel ontzettend grappig gedurende de gehele film.

-Mulan; Net gisteravond/nacht voor het eerst gezien. Vond vooral de training scenes erg grappig, waarin alle misgaat. Ook Mushu is erg grappig.

Hanna
10-02-2003, 16:29
ten eerste schiet me de scene van ice age te binnen,
waarin die beesten allemaal uitsterven, hoe heten ze nou?
ben het kwijt:(!
en als hij dan tóch de laatste meloen te pakken heeft, hij hem in zijn euforie kapot smijt, zó mooi!

Gaffaboy
10-02-2003, 16:31
Rat Race:
De Hitlerpersiflage :D :D :D en als Whoopie Goldberg zegt "We came with a rocket car" terwijl ze wordt ingeladen in een bus vol gekken. :D

Luther Hartog
10-02-2003, 16:33
ten eerste schiet me de scene van ice age te binnen,
waarin die beesten allemaal uitsterven, hoe heten ze nou?
ben het kwijt:(!
en als hij dan tóch de laatste meloen te pakken heeft, hij hem in zijn euforie kapot smijt, zó mooi! Dodo's:)

Hanna
10-02-2003, 16:36
Dodo's:)

whatever:o

Lex v/d Moolen
10-02-2003, 16:41
Meerdere momenten in de The Big Lebowski, oa dat de as van Donny tegen de wind wordt verstrooid:D

Ronald Dassen
10-02-2003, 16:41
The Sweetest Thing: Dat hij met zijn....ehm....geval klem zit in haar mond (vergelijkbare scene als in There's Something about Mary, waarin zijn.....ehm....geval klem zit tussen zijn rits, waar iedereen bij staat te kijken)

JCL
10-02-2003, 16:42
Shrek! Als de vogel ontpflof en nog VELE! male meer!

Camille
10-02-2003, 16:44
Ik moest meteen denken aan Ace Ventura en aan Rat Race.

In Rat Race vooral de scene als die man een 2e wereldoorlog conferentie binnen rijd:D:D

Bahamut
10-02-2003, 16:45
Shrek:
1. de scenes met Princess Fiona en het vogeltje
2. Fiona die ala matrix het snot schopt uit The Merry Men
3. de hele Donkey-Draak scene

The Road to El Dorado:
De appel-sleutel-ontsnap-uit-het-ruim-scene met Tulio, Miguel en Altivo

De uil van Ron uit HP2

Philippe
10-02-2003, 17:23
A Night At The Roxbury bestaat uit een aaneenschakeling van waanzinnig leuke scènes.:D :D

Renny Collard
10-02-2003, 17:25
Police Acadamy; de speach van Lassard.
The Nutty Professor: gesprek van the Clumps aan tafel.:D :D

Ernest Hamstra
10-02-2003, 17:41
There's Something about Mary
De "gel-scene"

Meet the Parents
De "Watervolleybal-scene"

Office Space
De scene waarin Peter droomt dat Bill Lumbergh het met zijn vriendin doet.

madelon
10-02-2003, 18:15
de scene waarin Edward Norton net doet alsof zijn baas hem in elkaar slaat waanzinnig....

mark t
10-02-2003, 18:16
Een keine selectie van wat me nu te binnen schiet:

De groggy dans van Charlie Chaplin nadat hij bij een schermutseling met Nazi's op z'n hoofd is geslagen in The Great Dictator (samen met een heleboel andere Charlie Chaplin-fragmenten).
De verontschuldiging van Archie aan de zwaar psychopatische Kevin Kline in A Fish Called Wanda.
Het stukje rappen in de eerste scène met de volwassen Jay & Silent Bob in Jay & Silent Bob Strike Back.
De verwoede pogingen van Stan Laurel om een tonnetje cognac aan een St. Bernard te ontfutselen in Swiss Miss.
De reactie van Stan Laurel als Oliver Hardy hem met een stuk touw op de kop slaat in Way Out West (en een heleboel andere Laurel & Hardy-fragmenten).
'Spud' die na een zwaar avondje stappen een 'ongelukje' heeft in het bed van z'n meisje (die vergeefs probeert hem tot enige seksuele activiteit te bewegen) en vervolgens bij het ontbijt in bijzijn van haar ouders het resultaat van dit ongelukje over de ontbijttafel slingert in Trainspotting.
Het 'Ogres are like onions'-verhaal in Shrek ('Oh, they both have laaaayers.')
De niet geheel onbevooroordeelde aanklacht van de bevolking van een onbeduidend Engels dorpje tegen een schijnbaar onschuldige heks in Monty Python's Quest for the Holy Grail.
De lynch-mob die zich vergrijpt aan die arme kluizenaar die z'n zwijg-gelofte per ongeluk verbrak in Monty Python's Life of Brian.

En dan nog een heleboel slapstick van de oude klassiekers (Laurel & Hardy, Three Stooges, Charlie Chaplin, Buster Keaton). Subtiele humor is vaak verfijnder, maar levert meer een bewonderende glim- dan een spontane schaterlach op.
Echt schaterlachen moet ik dan ook vooral om dit soort lach-of-ik-schiet humor die ook nog bij latere films/series te vinden is (Monty Python, Young Ones, Bottom). Gelieve dit overigens niet te verwarren met platvloerse humor als in American Pie e.d. die aan mij niet zo besteed is.

Frank J.
10-02-2003, 18:25
Van het weekend Ice-Age gekeken met mijn nieuwe HT set :D
Uhhmm Scenes om me te bescheuren? Ik denk Scene 1 t/m het einde???? :D (y)

GrTZ

ArthurB
10-02-2003, 18:44
Rat race

Die scene met Mr. bean (kweet niet de naam) in dat busje met zo'n hart,
dan raken ze die kwijt, en vraagt die bestuurder aan bean:
Do you have any relatives??? (ofzo)
goede opmerking

:D

Menno Hagendoorn
10-02-2003, 18:46
Een kleine greep uit mijn favourites:
Goldmember: de scene met mini me achter het verkleedscherm.

The spy who shagged me: die scene waarbij er steeds weer een andere naam voor een p@n#svormige raket wordt bedacht (dunnetjes overgedaan in goldmember)

Rat race: Man smeert hem in Hitlercar en geeft toespraak met verbrande tong.

Scary movie 2: openingsscene met James Woods.

Jay en silent bob strike back: iedereen die ze zwart maakt op het internet krijgt hele harde klappen.

Ali g in tha house: scene aan het hek, en in het douane depot.

American pie: internet dansje ;) plus de taart zelf.

American pie 2: trombone in zijn re@t

En zo kan ik nog wel even doorgaan, een hoop leuke komedies de laatste tijd trouwens.

John
10-02-2003, 19:07
Dumb and dumber: scene met dat sneeuwgevecht



jaaaaahahaha die wilde ik ook neerzetten! geweldig!

en:

The Animal: Dat stukje dat Marvin aan het worstelen is met de aap

Deuce Bigalow: In de auto met het Gilles de la Tourette meisje.

Rat Race: Het moment dat ze met open smoel in het Barbie museum staan. En de Hitlerscene uiteraard.

Austin Powers: Fat Bastard (need I say more?)

Snatch: Zodra Bratt Pitt begint te praten (en dan voluit meedoen)

American Pie (iedereen heeft zo zijn afwijkingen :) )

en zo kan ik nog uren doorgaan

Thijssie
10-02-2003, 19:11
Naked Gun, wanneer hij naar het toilet gaat met zo'n microfoontje op.

Ik rolde gewoon echt van de bank af en omdat dat zeer deed ging ik nog harder lachen.

Ik weet het, ik zit raar in elkaar. :D

JayLunar
10-02-2003, 19:11
(samen met een heleboel andere Charlie Chaplin-fragmenten).

Ja, bijvoorbeeld het boxgevecht in City Lights!! Jammer alleen dat er maar één of twee van dit soort scènes is per Chaplin-film...

Maar de meest 'bescheurende' film (in dit geval niet alleen figuurlijk gezien) blijft voor mij toch Braindead. Tientallen hilarische scènes. Als ik er één moet uitkiezen wordt het denk ik toch het wandelingetje door het park met de baby :D

HarryCallehan
10-02-2003, 19:21
Dumb and dumber blijkt uit deze thread een van de favorieten...
Als dumber naar het toilet moet omdat ie wat teveel laxeermiddel heeft gehad....... En dan de opmerking dat het toilet defect is............

En natuurlijk het sneeuwballen gevecht. Een sneeuwbal met volle kracht in het gezicht van je meissie gooien..... Ik kwam niet meer bij. Ik realiseer me nu dat ik hem nog niet eens in mijn verzameling heb.. moet maar snel gebeuren...

Iemand ruilen; de VHS voor DVD :D

HC

Yi-Long
10-02-2003, 19:22
Ow...en de vele schiterend droge one-liners in Ocean's Eleven. Heerlijke film met ontzettend lekkere droog-kloot humor :)

Same goes for Out of Sight.

Jelger
10-02-2003, 19:22
Lekker domme films als the naked gun, dumb and dumber, hot shots 2 en een moment uit o 'brother where art thou: George Clooney wordt wakker en roept: "My hair!" Hoop dat jullie weten welke scene ik bedoel, vond hem prachtig:D

Mark van L.
10-02-2003, 19:28
Aanrader:

Little Shop of Horrors:

Scene met Steve Martin (sadistische tandarts) en Bill Murray (sado-masochistische patient). Martin wil iemand pijnigen en Murray is toevallig op zoek naar een avondje kicken. Martin wil zoveel mogelijk mishandelen en Murray ligt klaar te komen in de stoel.
Om je te bescheuren.

KIJKEN :D :D

Nathan Strik
10-02-2003, 19:31
Ik realiseer me nu dat ik hem nog niet eens in mijn verzameling heb.. moet maar snel gebeuren...

Iemand ruilen; de VHS voor DVD :D Ruil je VHS nog maar niet in. Ik heb die DVD en er is één shot uit weggeknipt. Namelijk dat hij die toiletpot ondersteboven uit het raam houdt. Vraag me niet waarom...

Aan de andere kant zit er ook weer een extra shot op de DVD die niet in de VHS versie zat, van een stel liftende Indianen als ik me niet vergis.

Gabriel B.
10-02-2003, 19:41
Ik moet steeds weer lachen met de "Are you a God ?"-scene uit Ghostbusters.

Gabriel B.
10-02-2003, 19:45
The Emperor's new groove : de "Kronk neuriet zijn versie van Mission Impossible"-scene.

GalO
10-02-2003, 19:59
Rat Race:
De Hitlerpersiflage :D :D :D en als Whoopie Goldberg zegt "We came with a rocket car" terwijl ze wordt ingeladen in een bus vol gekken. :D

Ja hier heb ik helemal plat van gelegen!

dat ie als hitler op een oude WWII reunie komen :D:D:D

Kaplan
10-02-2003, 20:06
Robin Williams in Good Morning Vietnam als hij voor de eerst keer de ether in gaat. Ik lag net zo plat van het lachen als de man in de studio ruimte naast hem.

Addie
10-02-2003, 20:08
Ferris Bueller's day off: De scene waarin het hoofd van de school probeert in te breken in het huis van Ferris en wordt aangevallen door de hond en als klap op de vuurpijl en geweldige trap krijgt van de zus van Ferris.

Ace Ventura:

bij binnenkomst "Permission to come on board..."
en "(...)horn(?) is a man...."

Me, myself and Irene: de schop die hij krijgt en daarna de piepende neus..

National Lampoon's European Vacation. Het gezin rijdt op de rotonde... look kids big ben and the house of parlement...
look kids big ben and the house of parlement.. uren later ...look kids big ben and the house of parlement...

Life of Brian: eigenlijk de hele film

Monthy Python: eigenlijk alles maar vooral de aflevering met de "spanish inquisition"

Nobody expects the spanish inquisition
:D

Er zijn er nog vele maar de hele Fawlty Towers serie wil ik toch ook vernoemen.

Art
10-02-2003, 20:13
Big Lebowski in zijn geheel :D

Gabriel B.
10-02-2003, 20:18
Originally posted by Art
[B]Big Lebowski in zijn geheel
Met als absolute uitschieter : "About my rug..." :)

Bas de Jong
10-02-2003, 22:10
- Enkele opmerkingen van Onno (Stephen Fry) in The Discovery of Heaven
- Het gevecht op de plaza van het kasteel in [/b]Shrek[/b]
- Verscheidene scenes in Monsters Inc

Nog veel meer kan er zo niet opkomen (veel one-liners ;))

Joost v.d. Ham
10-02-2003, 22:22
Austin Powers (alle drie)

in geheel!

Dumb and Dumber

de vogel scene en de sneeuw scene.

Ace Ventura: WnC

de speer-scene.




:D :D :D :D en nog veeeeeeeel meer!

RobW
10-02-2003, 22:26
Austin Powers in Goldmember: de fontein...

dckoppen
10-02-2003, 22:59
Scene uit Me Myself & Irene dat Jim Carrey gaat plassen en dan niet meer kan richten,en de fluitende neus natuurlijk !

Rat Race de Hitler scene,zal eens niet !

Next Friday :als Baby Joker zich uitkleed in ze tuxedo onderbroek

Rush Hour 2 : de hele film maar vooral de gangstebar scene.

American pie 2 : De stifler champagne scene

En er zijn er nog veel meer,maar dat wordt te veel.

Gabriel B.
10-02-2003, 23:07
De kleurencode-scene in Reservoir Dogs.

Gabriel B.
10-02-2003, 23:09
En omdat Ace Ventura : P.D. al genoemd is : de Mission Impossible-scene.

Tim Weisselberger
10-02-2003, 23:13
Corky Romano, meerdere scenes, van deze überbelachelijke film ;)

Mandragore
10-02-2003, 23:49
De meeste "klassiekers" zijn al genoemd, maar ik heb er nog één uit Revenge Of The Nerds deel ???

De scene waarin de populaire studenten met elkaar zitten te ouwehoeren. Het beest van die groep gaat naar de plee. Het gesprek gaat gewoon door. Niks aan de hand :o

Totdat je door hebt dat je die gozer een paar minuten op de achtergrond het glazuur van de pot hoort klateren! Toen kon je me opvegen :D

Space Balls kent een paar leuke momenten en natuurlijk Blazing Saddles; b.v. Mongo die een paard neerslaat :D (Geen paarden werden gewond tijdens deze scene ;))

De meeste films van Mel Brooks zijn vaak lekker slap en dubbelzinning met de nodige "in crowd" jokes.

Marcel den Haan
11-02-2003, 00:11
Scene uit Hot Shots 2 waarin ze uit het vliegtuig springen en allemaal GERONIMO ! roepen en dan springt er een indiaan uit en die roept ME !

Martin van Tuijl
11-02-2003, 00:36
Scene waarin ik mijn broek uittrek om naar bed te gaan met Monica Bellucci en wakker word op de bank naast mijn broer... :D

WitteGijt?
11-02-2003, 08:21
Geweldige Scenes vind ik de scene in chasing amy, als de discussie wordt gevoerd over het zwarte element in het science fiction genre, en ook wanneer banky er achter komt dat hij zich in 'n lesbian club bevindt en alles op z'n plaats valt.

Ook de scene in dogma waarin Jay vrolijk achter stuur zit, als hem gevraagt wordt in welke versnelling hij zit "GEAR!!!" "what do I know about shifting, like I ever drove before", of jay's reactie op de uit de lucht vallende chris rock.

rveldhuizen
11-02-2003, 08:47
Ruil je VHS nog maar niet in. Ik heb die DVD en er is één shot uit weggeknipt. Namelijk dat hij die toiletpot ondersteboven uit het raam houdt. Vraag me niet waarom...

Aan de andere kant zit er ook weer een extra shot op de DVD die niet in de VHS versie zat, van een stel liftende Indianen als ik me niet vergis.

en de 'little old lady' scene is er ook uit... Onbegrijpelijk...

Nathan Strik
11-02-2003, 09:06
en de 'little old lady' scene is er ook uit... Onbegrijpelijk... Klopt ja, laatste stukkie is er uit geloof ik... echt weird...

BLACKENED
11-02-2003, 09:27
In Freddy Got Fingered :

Als Tom Green aan het begin v.d. film op zijn bed ligt met die tekeningen... dan lig ik echt de janken van 't lachen..

Dude, Where's My Car ? : de gehele film !

Peter Porrio
11-02-2003, 09:28
Die film met Weird Al Yankovic over dat TV station!

- De Rambo-scene
- Het zwabber lichtzwaard + gevecht met nietjes
- Today we learn Poodles how to fly

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mycroft
11-02-2003, 09:40
Taxi 2: openingsscene: Wereldkampioen rally krijgt met de lichten knipperende taxi achter zich aan!

Wasabi: De "shoppingtour" door het warenhuis. Ik had het niet meer!

Gabriel B.
11-02-2003, 09:41
Originally posed by Pjotr
[B]Die film met Weird Al Yankovic over dat TV station!
UHF. :)

Peter Porrio
11-02-2003, 09:43
UHF. :)

Juist die ja!

Gabriel B.
11-02-2003, 10:26
Originally posted by Mycroft
[b]Taxi 2: openingsscene: Wereldkampioen rally krijgt met de lichten knipperende taxi achter zich aan!
Waarschijnlijk de grappigste scene van de laatste jaren.

En iets ouder : Het duel in Love and Death van Woody Allen.

van der velden
11-02-2003, 10:34
rat race de hitler scene

american pie als hij met de appeltaart aan de slag gaat

lethal weapon 4 het mobiele telefoonverhaal van chris rock

Marty vanluit
11-02-2003, 11:31
Ben het over het algemeen wel eens met wat er hier genoemd wordt, maar ik mis er nog 1:
wat dacht je van: Nothing to loose, als die blanke (nick?) uit de auto springt met een spin op zich, zijn voeten staan in brand en er wordt "I'm the scatman" op de achtergrond gespeeld!
Hilarisch!

En verder uiteraard de scheten- en WC- scene uit Dumb and Dumber...!

Menno Hagendoorn
11-02-2003, 11:56
[i]

lethal weapon 4 het mobiele telefoonverhaal van chris rock

Zekers, wat dacht je trouwens van de openingsscene van deze film("are those little hearts ?"), ook erg sterk!

Geert Jan Alsem
11-02-2003, 13:06
M'n vader kan altijd hard lachen om de scene in Caddyshack met de poep/chocoladereep in het zwembad. Is ook wel een mooie scene, vooral als die gast op het laatst zo een hap neemt. :D

Camille
11-02-2003, 13:52
M'n vader kan altijd hard lachen om de scene in Caddyshack met de poep/chocoladereep in het zwembad. Is ook wel een mooie scene, vooral als die gast op het laatst zo een hap neemt. :D

Die is inderdaad ook erg lachen:D:D

Jordé den Tenter
11-02-2003, 14:24
There's Something about Mary, waarin zijn.....ehm....geval klem zit tussen zijn rits, waar iedereen bij staat te kijken)
Ja die was heel erg leuk ook omdat je het ziet.

hamakerse
11-02-2003, 14:27
De boer en scheet scene in Scooby Doo mag ook niet ontbreken.

History of the world, part 1 van Mel Brooks hangt van meligheid in elkaar.

Sommige stukken uit Bio Dome zijn gewoonweg geniaal.

en zo zijn er nog veel meer te noemen.

Philippe
11-02-2003, 17:22
Billy Madison: Adam Sandler zit in de klas en een jongentje moet voorlezen en begint te stotteren. Je ziet Sandler eerst vol verbazing opkijken en daarna zegt hij: t.. t.. t.. today junior!!, waarop hij onmiddellijk uit de klas gezet wordt. Schitterende scène.:D

John
11-02-2003, 19:10
Ruil je VHS nog maar niet in. Ik heb die DVD en er is één shot uit weggeknipt. Namelijk dat hij die toiletpot ondersteboven uit het raam houdt. Vraag me niet waarom...


zie je wel !!!!!!!?????
ik wist het.
kon me van de huurVHS herinneren dat dat erin zat, en dat miste ik!

Hanna
11-02-2003, 19:44
Deuce Bigalow: In de auto met het Gilles de la Tourette meisje.

(y), dat hele mens is trouwens om te bescheuren:)

John
11-02-2003, 20:51
(y), dat hele mens is trouwens om te bescheuren:)

iedere keer als ik de film kijk zit ik op die scene te wachten, en kun je me weer opvegen... :)

Thijs te Riele
12-02-2003, 12:56
Volgens mij is Dumb and Dumber nog niet genoemd:D

Vooral de scene als ze aangehouden worden met de open bierflesjes.


Pulp Fiction.
Veel van de conversaties werken bij mij op de lachspieren. Ik denk niet dat dit nou echt de bedoeling van Tarantino was maar ik kan om deze film wel lachen.

Rob P.
12-02-2003, 19:47
De vechtscène in Costa..Ik kwam echt niet meer bij :D

John
12-02-2003, 20:27
De vechtscène in Costa..Ik kwam echt niet meer bij :D
zo slecht? (stomme vraag denk ik, maar ik ken de draak van een film niet, en hoop dat zo te houden)

Rochan
12-02-2003, 21:03
De vechtscène in Costa..Ik kwam echt niet meer bij :D heb toch het gevoel, dat Costa een van je favorietjes is Rob;) :D

Rob P.
13-02-2003, 09:32
zo slecht?

Ja..Geloof me. ;) :D

Rob P.
13-02-2003, 09:35
heb toch het gevoel, dat Costa een van je favorietjes is Rob;) :D

SSSSSSSSSST...stil :mad: ;) :D

John
13-02-2003, 14:10
Ja..Geloof me. ;) :D

vaak nodigt zo'n reactie voor mij persoonlijk uit om te gaan kijken, maar ik geloof je deze keer op je woord :D :D

Martijn Beunk
13-02-2003, 14:54
In Porky''s 1 waarbij "lassie"gaat gillen tijdens de snelle wip en de gymzaal die volledig in een deuk ligt.

Buscemi
13-02-2003, 16:02
De scene in Delicatessen:
als Louison de vering van het bed van mademoiselle Plusse gaat repareren. Als ze samen op het bed zitten om uit te vinden waar de slechte plekken zitten.
Hilarisch gewoon. Trouwens de hele film is een aaneenschakeling van zwarte humor, visuele grappen en leuke cameratrucjes...

woltmide
13-02-2003, 16:08
Verschillende scenes uit don't be a menace while drinking your juice in the hood (nog steeds niet op dvd gesignaleerd trouwens)

Maar de scene waar hij de oma van zijn vriend knock out slaat vond ik toch wel de beste:D.....geweldig!

grt,
woltmide

Philippe
13-02-2003, 17:53
Maar de scene waar hij de oma van zijn vriend knock out slaat vond ik toch wel de beste:D.....geweldig!



Inderdaad een waanzinnig grappige scène. :D

Gabriel B.
13-02-2003, 18:27
De disco-scène in Airplane. :D

JayLunar
13-02-2003, 18:31
Delicatessen:

Aurore... Aurore... :D :D :D

BrianB
14-02-2003, 22:20
Dumb and Dumber: Als Mental met Lloyd en Harry meelift in de auto: "Do you wanna know the most annoying sound?"
:D :D

Gabriel B.
16-02-2003, 09:59
Catch me if you can : De schooldirecteur die aan Franks ouders uitlegt dat hij zich voor leraar heeft uitgegeven.

immz0r
16-02-2003, 10:49
Fear and Loathing In Las Vegas: waar Johnny Depp compleet onder invloed bij zijn hotel incheckt. "I have here my attorneeeeeeeeeey" *vaag achter zich kijk*
En dan nog de scene waar die 2 uit een doekje (amerikaanse vlag.. "Yeah, why not") ether hebben gesnoven, en vervolgens zwabberend dat circus binnenlopen.
Sowieso komische film :) - "Cows are gonna kill me!"

Apocalypse Now, waar Kilgore een kerel de branding instuurt met een surfplank, terwijl er hevig gevochten wordt en overal op de achtergrond mortieren/granaten/etc inslaan.

Braindead.. mja.. ermmm.... lmd :)

Full Metal Jacket, vrijwel het gehele eerste deel van de film lag ik in een scheur.. geweldig die drill instructor, en zeker wat ie allemaal roept =))

Donnie Darko, "He told me to forcibly insert the fear-love lifeline into my anus!"

de rest was al genoemd...en er is vast nog wel veel meer, maar dan moet ik harder nadenken - en tis vroeg ;(

Lex v/d Moolen
16-02-2003, 10:57
Elrond:
"You shall be The Fellowship of the Ring"

Pippin:
"Great... Where are we going?"

:D

Gemm22
16-02-2003, 11:37
something about mary: de scene met die rits en die scene met die spermaklodder in haar haar

lilo en stich: helemaal leuk en lache

rush hour: het moment dat die twee moeten gaan samen werken vanaf dan is het echt lachen

the legend of the drunken master: jacky chan is gewoon in deze film helemaal hilarisch:D:D

Tom Rood
16-02-2003, 21:17
Ice age is helemaal grappig maar dat stukje met die dodo's is wel super droog.

Rush hour.. de bloopers

daviddekam
16-02-2003, 21:39
Ice age is helemaal grappig maar dat stukje met die dodo's is wel super droog.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Dit vind ik echt een komische scene :D :D :D

Coen P.
18-02-2003, 19:28
de meeste scene's uit de Austin Powers cyclus...

steeds als Austin Powers poogt auto te rijden kom ik niet meer bij, b.v dat hij 100x moet "steken" in de gang met dat karretje in deel 1...

of wanneer Austin- mini me keihard tegen de paal gooit aan het eind van deel II

ook the big lebowski hoort in dit rijtje thuis (slotscene: de verspreiding van de as van Donny met wind tegen...)

gr. Coen

Gabriel B.
18-02-2003, 20:02
Young Frankenstein :
Werewolf ?
There wolf. There castle. :)

Sander Dubbeldam
18-02-2003, 20:24
dumb en dumber: wanneer harry zich helemaal leeg zit te sch*ten op de wc.

scary movie: wanneer die kat een van de vrouwen aanvalt. (tevens het enige leuke stukje)

Shrek: Wanneer zo'n mascotte van de sherrif met zijn grote hoofd heel netjes door de wachtrij rent als hij shrek ziet. :D :D

fight-club: als ze dat vet uit het kliniek jatten :D

Danny Woensdregt
18-02-2003, 22:36
De scene in "Say it isn't so" (met Heather Graham), waarin Chris Klein zich vermomd achter de beautysalon met plukken haar van zo'n 'waxpleister' (die een aantal scenes eerder vakkundig werd verwijderd van het achterwerk van een nogal forse dame). Om je te bescheuren!

Martin van Tuijl
18-02-2003, 23:14
All Stars, en dan de hele film :D ;)

Lex v/d Moolen
18-02-2003, 23:24
All Stars, en dan de hele film :D ;) "Poldervogels uit, altijd lastig..." :D

Gabriel B.
19-02-2003, 10:45
Rush hour.. de bloopers
De film in ieder geval niet. :)

WitteGijt?
19-02-2003, 22:51
Heb helemaal in 'n deuk gelegen bij welcome to collinwood.
bijv de "you're mother is a whore" stukjes, en de rol van george clooney. ook het einde was naar mijn mening zeer humoristisch.

Gabriel B.
20-02-2003, 20:41
Dit verknoeit mijn reputatie maar zowat elke scène met Johnny Cage (Linden Ashby) in Mortal Kombat was hilarisch. :)

Gabriel B.
20-02-2003, 20:50
Airplane : de man in de controletoren probeert zich de naam van de piloot te herinneren : "striker...Striker... STRIKER !" waarop zijn collega een vrouw die bij hen staat neermept :)

Lex v/d Moolen
20-02-2003, 23:06
Beverly Hills Cop, de scenes waar Eddie Murphy met een smoes ergens binnen probeert binnen te komen :D

Menno Hagendoorn
22-02-2003, 00:01
De vechtscène in Costa..Ik kwam echt niet meer bij :D
de (bijna) verkrachtingsscene uit zijn laatste meesterwerk Volle maan al gezien? die is helemaal komisch (nee, da wil ik nie!) :D

Lex v/d Moolen
22-02-2003, 00:02
Airplane : de man in de controletoren probeert zich de naam van de piloot te herinneren : "striker...Striker... STRIKER !" waarop zijn collega een vrouw die bij hen staat neermept :) En de auto-piloot is ook wel hilarisch:D

Bite
22-02-2003, 01:08
Een aantal films die ik zo snel kan bedenken:

Naked gun 1: de scene waarin Drebin in een kantoor iets zoekt en alles in de fik vliegt en hij van alles probeert te redden (het gaat maar door!)
Pink panther (weet niet welke delen): de scene waarin iedereen hem probeert te doden op een bierfeest / Scene waarin hij, terwijl ie telefoneert het raam uitvliegt (en daarom niet door de bom gedood wordt) / De scene waarin ie als schoonmaker een kamer in een hotel binnendringt en een SUPER krachtige stofzuiger probeert te gebruiken (en bijna elke minuut van deze films :D)
Ratrace: inderdaad, de "Hitlerscene" maar ook dat gedoe met die koe vond ik fantastisch opgebouwd.
Ice Age: Openings scene
Grosse pointe Blanc: Hoe iedereen steeds een droge opmerking heeft, als ie vertelt dat ie een huurmoordenaar is / De conversaties met Dan Ayrkroyd (vooral aan het begin)
Undercover Blues: totaal gestoorde film, met enorme leuke conversaties en gevechten.
Tommy Boy: hoe veel pech kan 1 persoon hebben (en hoeveel pijn LOL)

Er zijn er nog veel meer maar dit is wat ik nu dorect even kan bedenken.

PS Ik heb alle leuke films genoemd die ik heb (gezien) en ik weet dat er en aantal (helaas nog) niet op DVD bestaan.

Lex v/d Moolen
22-02-2003, 09:17
Laurel en Hardy die een piano langs een hele lange trap naar boven moeten brengen, klassieker:D :D :D

mark t
22-02-2003, 10:48
Laurel en Hardy die een piano langs een hele lange trap naar boven moeten brengen, klassieker:D :D :D Da's The Music Box. Inderdaad erg goed.:D

Godbluff
22-02-2003, 11:23
Ik geef wat citaten zoek zelf maar uit waar ze vandaan komen...

- May the Schwartz be with you!
- These are the 15 (bam-klang-bam) eh 10 commandments of...
- I came here to kick ass and chew bubblegum and I am all out of gum...
- You mean you put the famous ring of Sauron through your little hobbit?
- we've got wet pussy, hot pussy, hard pussy, smelly pussy etc...
- Hey someone jerk off that dog....
- This is the world's tiniest violin playing for the waitresses...

Philippe
23-02-2003, 15:35
De finale van Home Alone 2 waarin Harry en Marv erg zware tijden beleven. :lol:

Gabriel B.
23-02-2003, 18:09
De "cool van het brandend standbeeld wegwandelen"-scène uit The New Guy.

garialdo
24-02-2003, 11:35
Laurel en Hardy die een piano langs een hele lange trap naar boven moeten brengen, klassieker:D :D :D

Ja, dat is zeker een grappige scene.

Die ik ook leuk vond was die scene uit Ice Age met die Dodo's.

frankieboy
24-02-2003, 14:49
hmm ik heb net de hele thread door zitten lezen en ik mis toch nog een paar scenes die ik zeker genoemd wil hebben.

Me Myself & Irene: met die Koe op de weg.
There's something about Mary: met dat hondje in de die in de fik vliegt.
Pink panther films: Als hij gymnastiek oefeningen gaat doen op zolder en aan de verkeerde kant van de brug afspringt. (in het trap gat) en meer van dat soort grappen in Pink Panther films.

Ace Ventura PD: Vanaf "Hi Captain Stubing how are gopher and Doc.." tot
en met " It's not snowflake.."


hmm toch moeilijker dan ik dacht.. Ik heb het idee dat ik de 90% vergeet.. maar dit zijn in iedergeval wat Highlights. :lol:

Menno Hagendoorn
25-02-2003, 14:21
Alle scenes uit nothing hill met Spike zijn ook erg leuk! (als die in zijn onderbroek voor een hele bups fotografen staat :lol: )

Timothy
25-02-2003, 15:54
Don't Be A Menace

- Als hij zijn oma over de tafel slaat
- Als hij de kids van zijn vriendin aftuigt

Marc Raps
26-02-2003, 20:54
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me: Als Felicity de tas leeg haalt in de tent, terwijl de militairen toekijken.

En mijn all-time favorite:

Toy Story 2: "No, Buzz... I am your father!"
Die zag ik echt niet aankomen. :D

Marc Raps
26-02-2003, 20:58
Ik geef wat citaten zoek zelf maar uit waar ze vandaan komen...

- These are the 15 (bam-klang-bam) eh 10 commandments of...

History of the World part I


- You mean you put the famous ring of Sauron through your little hobbit?

MTV's The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring parodie.


- This is the world's tiniest violin playing for the waitresses...

Reservoir Dogs

Die anderen weet ik niet. Die van Mozes is briljant!

se7en
26-02-2003, 21:05
hmm

ik vond die naakt scene van Denise Richerds in Wild Things echt nie te missen .... nu weet ik waarom mensen die film leuk vinden ...

en natuurlijk die Jedi fight scene tussen Yoda en Count Dokuu ..
OMG wat een FORCE FIGHT ..

en die "Luke ...i am your father ..."
"Noooooooooooooooooooooooooooooooooo"
die nooo is van luke ...

ciao

Oudgebruiker3
27-02-2003, 20:36
lock, stock & two smoking barrels

De scene waarin Dean en Gary 'overleggen' wie de geweren moet halen.
'You get the guns!'
'No, you get the guns, I drive the car!'
...en dan met een érg Liverpools accent :)


En uiteraard de scene waarin er bij de wietverbouwers wordt ingebroken.
'That's me bren-gun!'

Felix
28-02-2003, 10:08
**

Harry V.
28-02-2003, 12:36
De delicate scene uit There's Something About Mary was goed.

Verder waren de scenes met John Turturro in Big Lebowski erg goed en de autocrash uit Snatch was geweldig. :D :lol:

Gabriel B.
04-03-2003, 16:13
Jay & Silent Bob (Strike Back) die IEDEREEN opzoeken die hen beledigd heeft op het internet. :o

Gabriel B.
09-03-2003, 17:38
Dog Soldiers: Eerst met de hamer een nagel in de deur slaan op hem dan meteen als en bezetene te gebruiken op de weerwolfhand die door één van de spleten komt.

Mazdalfa
10-03-2003, 18:09
- zo'n beetje elke scene uit Life Of Brian;

- This Is Spinal Tap; de scene in de eigen studio van de gitarist, waarin hij
uitlegt hoe hard hij kan spelen: "yeah, but this one goes to eleven"

- Eight Legged Freaks; de scene waarin de burgemeester voor zijn (weer
eens) lege Mall staat en ineens iedereen erop af ziet komen: "if you
build it, they will come" --> schitterende verwijzing naar Field Of
Dreams, natuurlijk

Lex v/d Moolen
10-03-2003, 18:41
- This Is Spinal Tap; de scene in de eigen studio van de gitarist, waarin hij uitlegt hoe hard hij kan spelen: "yeah, but this one goes to eleven"
Of de scene waar de bassist met een in aluminiumfolie gewikkelde komkommer door de detectiepoortje van een vliegveld probeert te komen. En die komkommer zit in zijn broekzak :lol:

Harry V.
17-03-2003, 02:46
- This Is Spinal Tap; de scene in de eigen studio van de gitarist, waarin hij uitlegt hoe hard hij kan spelen: "yeah, but this one goes to eleven"
Of de scene waar de bassist met een in aluminiumfolie gewikkelde komkommer door de detectiepoortje van een vliegveld probeert te komen. En die komkommer zit in zijn broekzak :lol:


Plus de drummers die 'ongelukken krijgen', Stonehenge en het verdwaald raken als ze naar het podium gaan. :D

Het was trouwens niet zijn broekzak..... Deeltje teveel bijgevoegd... :)

Button
18-03-2003, 10:16
In Bedazzled, als hij wenst dat hij een succesvolle sportman wil worden om in de smaak bij de vrouwtjes te vallen, en er in de kleedkamer achterkomt dat hij een kleine snikkel heeft.
En dan zijn reactie als ie zijn broek inkijkt.
Elke keer als ik die scene zie zit ik te dijenkletsen.

:lol:

Mazdalfa
18-03-2003, 12:40
Het geeft de burger moed om te zien dat er toch nogal wat mensen This is Spinal Tap kennen en waarderen.

In de VS en Engeland is Spinal Tap een absoluut begrip, maar de humor van deze film schijnt hier in Europa niet echt aan te slaan.

Sphongled
18-03-2003, 12:41
De "as scene" in the Big Lebowski vind ik geweldig :D

WitteGijt?
18-03-2003, 13:33
Het geeft de burger moed om te zien dat er toch nogal wat mensen This is Spinal Tap kennen en waarderen.

In de VS en Engeland is Spinal Tap een absoluut begrip, maar de humor van deze film schijnt hier in Europa niet echt aan te slaan.

Onbegrijpelijk toch, ik blijf 'm geweldig vinden ondanks dat ik 'm pas 'n half jaar geleden heb ontdekt :oops: .

Marc Raps
18-03-2003, 14:28
John Malkovich wordt zichzelf in Being John Malkovich.

"Malkovich? Malkovich malkovich malkovich. Malkovich."
"Malkovich malkovich."
"Malkovich."
"Malkovich malkovich, malkovich malkovich malko... vich."

Lachen!

- Marc

georgestobbart
18-03-2003, 15:31
John Malkovich wordt zichzelf in Being John Malkovich.

"Malkovich? Malkovich malkovich malkovich. Malkovich."
"Malkovich malkovich."
"Malkovich."
"Malkovich malkovich, malkovich malkovich malko... vich."

Lachen!

- Marc
being john malkovich is volgens mij de vaagste,raarste,aburdste film die ik ooit gezien heb. Ik zou niet weten of het nou een humorfilm moest zijn (het was niet grappig) een drama (het was niet dramatisch) of iets anders moet zijn??

Lex v/d Moolen
18-03-2003, 17:05
Het geeft de burger moed om te zien dat er toch nogal wat mensen This is Spinal Tap kennen en waarderen.

In de VS en Engeland is Spinal Tap een absoluut begrip, maar de humor van deze film schijnt hier in Europa niet echt aan te slaan.

Onbegrijpelijk toch, ik blijf 'm geweldig vinden ondanks dat ik 'm pas 'n half jaar geleden heb ontdekt :oops: .Ik vind hem zelf bij vlagen geweldig, er zitten ook zwakke scenes in, maar welke film heeft dat niet. :wink:

Gabriel B.
23-03-2003, 11:26
De film BigTrouble van Barry Sonnenfeld zit vol met grappige scènes. Te veel om op te noemen.

badtzje
23-03-2003, 11:45
Ace Ventura Pet Detective : het "terugspoelen" en opnieuw "afspelen" stukje

The Emperor's New Groove : Alles van Kronk, vooral his own theme-music

Scary Movie 2 : Zogenaamd "first, I gotta bless the house" Eindstand, zit 'ie op de WC, en dat die priester de kamer binnenkomt en ziet dat ze met haar hoofd rond draait "Aah, fuck this!"

American Pyscho : Nadat hij die flikker heeft gewurgd, gaat 'ie z'n handen wassen, met z'n handschoenen aan

Swanski
30-03-2003, 21:26
Ace Ventura Pet Detective : het "terugspoelen" en opnieuw "afspelen" stukje

The Emperor's New Groove : Alles van Kronk, vooral his own theme-music

Scary Movie 2 : Zogenaamd "first, I gotta bless the house" Eindstand, zit 'ie op de WC, en dat die priester de kamer binnenkomt en ziet dat ze met haar hoofd rond draait "Aah, fuck this!"

American Pyscho : Nadat hij die flikker heeft gewurgd, gaat 'ie z'n handen wassen, met z'n handschoenen aan


Chicago, Shawshank Redemption, Shikaka etccc en die spuugscene om maar wat te noemen!

Gabriel B.
01-04-2003, 21:26
Hot Shots : de piloot die onderste boven vliegt en alles vanop het cockpit-dashboard (speelkaarten, landkaarten, kauwgum...) tegen het cockpitraampje ziet vallen.

Arjamptey
04-04-2003, 10:44
Dumb and dumber blijkt uit deze thread een van de favorieten...
Als dumber naar het toilet moet omdat ie wat teveel laxeermiddel heeft gehad....... En dan de opmerking dat het toilet defect is............

Wilde ik idd ook neerzetten, echt hilarisch! De scene waarin hij op het bed staat te stampen is ook geweldig :D :D

Gabriel B.
04-04-2003, 21:16
Dumb and dumber blijkt uit deze thread een van de favorieten...
Als dumber naar het toilet moet omdat ie wat teveel laxeermiddel heeft gehad....... En dan de opmerking dat het toilet defect is............

Wilde ik idd ook neerzetten, echt hilarisch! De scene waarin hij op het bed staat te stampen is ook geweldig :D :D
Het sneeuwballengevecht blijft mijn favoriete grap uit die film.

Jelger
04-04-2003, 21:21
Het sneeuwballengevecht blijft mijn favoriete grap uit die film.

En het beginstuk, met die enorme rijdende poedel :D

Hermez
04-04-2003, 21:51
American Beauty: Vrijwel elke scene zit vol met ironische humor, soms gewoon zo zielig voor die mensen in de film dat ik er om moet lachen. Mooiste stukjes vind ik toch wel met Spacey die zegt: For you chad, I got 5! (Als ie een gesprek moet hebben met de manager)
of dat ie bij de Fast food werkt en daar net zn hitsige vrouw tegenkomt :D oops! :o

A Fish called wanda: John Cleese die naakt russisch zit te praten/zingen en op dat moment net die familie binnenloopt :P

Trainspotting: Gewoon alle scenes met Begbie. I love that guy!

Gabriel B.
15-04-2003, 20:16
Mickey Blue Eyes : de fuggedaboutit-scène in de wagen. :lol:

Lex v/d Moolen
15-04-2003, 20:24
A Fish called wanda: John Cleese die naakt russisch zit te praten/zingen en op dat moment net die familie binnenloopt :P
Of dat moment dat Kevin Kline ontdekt dat de inbreker die hij betrapt heeft John Cleese is nadat ie hem helemaal in elkaar heeft gertrapt :lol:
Eigenlijk alle scenes met Kevin Kline zijn om te bescheuren :)

Gerben van der Leun
15-04-2003, 20:28
Pulp Fiction: De milkshake-scene; John Travolta oordeelt subliem over deze lekkernij

Big Lebowsky: uitstrooien van de as; windje tegen, blijft gieren natuurlijk

Gerben van der Leun
15-04-2003, 20:31
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me: Als Felicity de tas leeg haalt in de tent, terwijl de militairen toekijken.


Inderdaad om je te bescheuren... in Goldmember zit dezelfde rolprent met Austin Powers en Mini me.

Gabriel B.
19-04-2003, 10:46
De Death Star-discussie in Clerks.

Gabriel B.
19-04-2003, 11:00
Ook nog even snel de "Buisness Cards"-scène uit American Psycho vermelden. Maar ineens ook laten weten dat het in het boek nog hilarischer is.

Jaded
19-04-2003, 11:04
Maar ineens ook laten weten dat het in het boek nog hilarischer is.
In het boek is het cool ... in de film is het gewoon mislukt.
Een hele slechte verfilming, vind ik.

Gabriel B.
19-04-2003, 11:05
Een hele slechte verfilming, vind ik.
Niets op in te brengen... ik durf niet naar AP2 kijken. :(

MAD
19-04-2003, 17:12
Nou, ik heb de hele thread doorgelzen. Ik ben niet zo "in to" humorfilms dus het moet wel erg leuk zijn wil ik er om kunnen lachen. Vind films als Dumb and Dumber, The Big Lebowski, Naked Gun, etc. gewoon erg flauw qua humor. Mocht ik dan toch ergens om moeten lachen dan waar het wel een aantal scenes met zwartgallige humor uit bv. The Fight Club. Maar toch was er een film waarbij ik bijna de hele film redelijk gelachen heb. Vreemd dat hij die hier nog niet genoemd is:

Monsters Inc. / Monsters en Co.

Die vond ik nou leuk... ;)

FLEPSER
19-04-2003, 17:16
Bij elke van film van CHRIS FARLEY kun je me wegdragen

Joost v.d. Ham
19-04-2003, 20:36
Monsters Inc. / Monsters en Co.

Die vond ik nou leuk... ;)

en daar kon ik nou niet om lachen, Toy Story (2) daarintegen.... :D :D :D

Sander Haarmans
19-04-2003, 20:55
American Pie 2 -> als Stiffler in die stoel zit beneden en er wordt vanaf het balkon over z'n gezicht gepist en hij denkt dat het champagne is. :lol:
Dumb & Dumber -> Tja welke scene is nou niet leuk maar waar ik heel erg om moest lachen is als die bad guy bijna dood ligt te gaan in die hamburgertent en die twee gekken staan hem midden in z'n bek uit te lachen. :lol:
Ace Ventura -> Loise zegt: Go to hell.... Ace zegt: Sorry Loise i'm not ready for a relationship. :lol:
Ice Age -> Als Sid een ijspegel breekt en dan op z'n hoofd zet dat het zogenaamd lijkt dat die pegel door z'n hoofd zit. :lol:

Mark de Jong
20-04-2003, 13:50
Dumb & Dumber. Vrijwel de hele film lachen :D
Austin Powers In Goldmember. Gevecht met Mini-me... :lol:

Zijn er zo even 2 waar ik opkwam :)

Gabriel B.
20-04-2003, 20:43
Deep Rising. : "Now what ?" :lol:

Harry V.
20-04-2003, 20:51
Deep Rising. : "Now what ?" :lol:

Die was cool! Kon je me ook wegdragen! :D

Coen Vermeer
20-04-2003, 22:20
Naked gun: Het intrappen van de deur door Nordberg (oj simpson) en het naar beneden kukelen in het stadion in de rolstoel.

Lock stock & 2 smoking barrels: de sene waar die stonede hippy flauwvalt.

Nurse betty: de constante ruzies tussen morgan freeman & cris rock

Coen Vermeer
20-04-2003, 22:29
John Malkovich wordt zichzelf in Being John Malkovich.

"Malkovich? Malkovich malkovich malkovich. Malkovich."
"Malkovich malkovich."
"Malkovich."
"Malkovich malkovich, malkovich malkovich malko... vich."

Lachen!

- Marc

prachtige scene. erug om gelachen. vooral die john malkovich zangeres

Anthrax
21-04-2003, 01:17
monsters en co.
het groen monster met 1 oog , en de spuitbus

Mobie
24-04-2003, 09:07
Bij Urban Legends, als die gast die de gangen kuist ineens voor die jongeren verschijnt in de gang en op zen "droopy's" zegt : BOE.
Toen lag ik strijk in de cinemazaal.

Anthrax
24-04-2003, 16:37
notting hill

de duikbril en onderbroek--scene

Raymond Vonk
25-04-2003, 14:12
Meet the Parents

1. Als ie die urn van de schouw af weet te knallen met een kurk.
2. als ie die griet een bloedneus slaat met die volleyball waarop die vader zegt: Jesus, Focker! It's just a game!

Fox
30-07-2003, 23:13
TRue Romance als die vent met zo'n hoertje in zijn auto zit en aangehouden word, die hoer wilt zijn coke niet verstoppen en gooit per ongeluk al die coke over hem heen....

Feyeroen
31-07-2003, 00:35
Freddy got fingered: the bathroom scene (I found a treasure...You saved me from the great baracuda)

Rat race: Met het "Fuhrer" incident

Austin powers: Goldmember: One zillion cadrilion frickedidilion ...YEN!!

South park: The mexican staring frog (Waar Ned zich niet meer kan bewegen)

Ace ventura 2: Chikaka...Chi....CAGO....Chi..KEBAB!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Redondo
24-02-2004, 10:57
Meest hilarische moment voor mij is uit de film the big Lebowski. Op het moment dat ze die auto met een baseball knuppel beginnen te bewerken tot het moment dat ze wegrijden. Was werkelijk aan het huilen van het lachen....

Jaap22
24-02-2004, 11:08
Scene uit Hot Shots: Die vent zegt op een rustige toon in een bar waar een paar mensen zitten "Hey guys, drinks are on me". Ineens komen er 100-en mensen binnenstormen, abseilen, over elkaar heen struikelend.

En bij de begrafenis als er dan schoten in de lucht worden gevuurd en die vent denkt dat het de vijand is. Knalt ze allemaal neer, gooit granaten, enz. Die vent is trouwens erg grappig. Pfudding?

MisterMe
24-02-2004, 11:30
Met de film south park lag ik anderhalf uur in een deuk... Alles was grappig!

Dit heb ik ook met films als: Monsters Inc, Ice Age, Toy Story iets minder...

mrwhite87
24-02-2004, 13:21
George Clooney in From Dusk Till Dawn :
I'm not gonna drain you completely.
You're gonna turn for me, You'll be
my slave. You'll live for me. You'll
eat bugs because I order it. Because
I don't think you're worthy of human
blood, you'll feed on the blood of
stray dogs. You'll be my foot stool.
And at my command, you'll lick the dog
shit from my boot heel. Since you'll
be my dog, your new name will be
"Spot". Welcome to slavery.

Boom .45 schot No thanks i had an marriage


Absoluut Fantastisch :)

DC
24-02-2004, 13:56
This is Spinal Tap natuurlijk

en dan vooral: de mini Stonehenge, het niet kunnen vinden van het podiium, de "amp" die helemaal gaat to 11!! , enz. enz

eigenlijk is de hele film geniaal

Qzyn
24-02-2004, 14:30
Gisteren Rat Race gekeken. Grappige film met lach-of-ik-schiet humor. Met name als een koe bungelend aan een touw onder een luchtballon wordt meegevoerd en uiteindelijk tegen de voorruit van een bus vol hysterische Lucy Ball look-a-likes belandt. Heb ik erg om kunnen lachen. Moet je echter gezien hebben om er de humor van ik te kunnen zien, vrees ik.

Arjan Veenstra
24-02-2004, 14:58
Laatste film waar ik helemaal krom om heb gelegen is Sinbad: Legend of the Seven Seas.

Bijvoorbeeld als Sinbad aan het vertellen is dat hij bedreigd werd met zwaarden op zijn keel enzo. Als 'ie net wil zeggen dat er ook een zwaard richting zijn geslachtsdeel werd gewezen, vliegt er opeens een luik open en wordt hij onderbroken door iemand die roept "augurk met eieren", die scene is echt perfect getimed.

Of als het opeens winter is geworden en Sinbad tegen Kale (een enorme neger met ontbloot boven lijf) zegt "Will you put a shirt on? You're gonna poke someone's eye out with those things.".

Azazel
24-02-2004, 15:10
zie hieronder alszijnde bijschrift:

humpadump
24-02-2004, 15:57
de uitspraak van billy crystal: consigeliegeliegeliere in analyze this.

pascalnet
24-02-2004, 17:33
About Schmidt :
Jack Nicholson die voorafgaand aan de bruiloft van zijn dochter probeert zijn stropdas om te doen nadat hij eerder uit zijn bed was gevallen. Drie mislukte pogingen en daarna succes. Vooral de kleine geluidjes die hij maakt doen het hem.

Fargo :
Het gesprek tussen een agent en een man die zijn oprijlaan staat te vegen. Die kerel heeft de kap van zijn jas strak over zijn hoofd getrokken, dus je ziet hem eigenlijk niet eens, maar dat gesprek is zo grappig... Eigenlijk zijn alle gesprekken in die film grappig.

How High.... :
De dialoog tussen de pooier en zijn sidekick in de auto. Het begint goed, maar loopt al snel mis. Daarna adlibben ze zich onsterfelijk.

Orange County :
De scene waarin dat meisje naast dat 'lieve' hondje zit en deze haar opeens een knauw vol in het gezicht geeft. Dat kan niet de bedoeling zijn geweest...

Maar mijn all-time favourite : The Wedding Singer !
De bezopen Steve Buscemi die door Adam Sandler naar buiten wordt gezet. Meesterlijk! Grappigste film die ik ken.

En nog veel meer natuurlijk...

makkabeer
24-02-2004, 17:40
Cheech & Chong's Up In Smoke: De hele eerste rit in de auto

Dumb and Dumber: Als Jim Carry alleen het brood nodige moet kopen, twee zakken vol met bullshit

Detroit Rock City: Als ze met z'n drieen op de wc pot staan, een meisje af zitten luisteren die zit te scheiten

Heel American Pie

Lex v/d Moolen
24-02-2004, 17:45
This is Spinal Tap natuurlijk

en dan vooral: de mini Stonehenge, het niet kunnen vinden van het podiium, de "amp" die helemaal gaat to 11!! , enz. enz
De metaaldetectorsène op het vliegveld :lol:

Ronald Blom
24-02-2004, 18:32
The pink panther collection + return of PP
Alle scenes met Peter Sellers. :D

Smokey and the bandit
Alle scenes met Jackie Gleason. :lol: :lol:

Maar er zijn in veel films enorm leuke stukjes te vinden.
Om de scenes allen op te noemen wordt te veel maar bijzonder goed en mijn doen lachen zijn:
Planes,trains and automobiles, golden child, beverly hills trilogy, o brother where art thou, three amigo's, national lampoons vacation serie.
En heeeel veeeel Laurel & Hardy. (nog een paar weekies en dan komen de dvd's) Joepie!! :wink:

Dirkman
24-02-2004, 20:30
Iets wat ik nog helemaal niet in de tread ben tegengekomen:
The Three Amigo's en dan vooral de scene waarbij ze de ontzichtbare man doodschieten.

Ghostbusters 1+2: Bill Murray op zijn sarcastische manier.

Groundhogday: Bill Murray die telkens dezelfde vent tegenkomt en hem neerslaat

Men in Black: Will Smith die een test in moet vullen en besluit de tafel te verschuiven (met erg veel herrie) ook de scene trouwens waarbij hij het kleine (pop) meisje neerschiet (met bijbehorende uitleg)

Deep Blue Sea: LL Cool J Die zijn laatste video opneemt met zijn laatste woorden (hilaries!)

There's something about mary: Ben Stiller in gevecht met het hondje nadat die erg veel drugs heeft gehad (BUIKPIJN!!)

OLD School: wanneer de leden worden getest op vertrouwen en waarbij de dikke negers z'n steen door de put valt....(Echt van mijn stoel gevallen)

ARMY OF DARKNESS (nog zo'n klassieker!) Wanneer bruce de woorden niet meer kan herrineren voordat hij het boek opraapt (It's definitly a N word....)

Toy Story 2:"Rex, USE your head" "But i don't wanna use my head" Rennend op het luik als stormram...

Spaceballs: Als rick moralis als dark lord zijn scene binnen komt lopen en steeds zwaarder begint te ademmen, totdat hij de helm opengooit: "Whaaa i cant breath in this thing"

En de gehele JACKASS film en series....Dan heb ik echt pijn van het lachen...zo...

Scrat
24-02-2004, 22:08
Plains, Trains and Automobiles: Als Del achter het stuur zijn jas probeert uit te trekken, en hij opeens met beide mouwen vast zit, of dat ie zit te klooien met dat bed.

Finding Nemo: De scenes met de meeuwen, vond ik erg lollig.

Hankster
26-02-2004, 08:32
mijn selectie:
Pulp Fiction: heeel veel scene's..maar dan toch vooral:
-de ontbijt scene bij Brett (,,Say what again!") 8)
-Marvin die voor z'n kop wordt geschoten
(,,I didn't mean to shoot the s*n of a b*tch..the gun just went of")

Life of Brian: eigenlijk echt alles...maar dat zelfmoord-commando op het eind is echt té goed :D

Ice Age: alle Scrit-scene's

Finding Nemo: de afsluitingsscene: ,,Yeah...now what?...."

Alle Naked Gun films...bijna alle scene's; de beste comedies ooit! :D

En die rapbattle in Scary Movie is ook geweldig zeg..

Naja...ik kan nog wel door blijven gaan, maar tis nu wel iemand anders zn beurt...

MrCarrey
28-02-2004, 22:38
De eerste vind ik met Liar Liar aan het eind met die bloopers.
Dan gaat hij z'n glas met water vullen en de camera is gericht op zijn rug.
En dan heeft hij zo'n blik dat hij aan het plassen is.
En dan ook nog de lift scene met de borsten.

william_2
29-02-2004, 19:27
Ik kwam echt niet meer bij tijdens de scene met Jon Lovitz en zijn familie in de ex-hitler auto in Rat Race.
:D

HarryCallehan
29-02-2004, 19:38
Parenthood:

De scene waarbij de stroom uit valt en er wordt een zaklamp gepakt, blijkt een vibrator te zijn. Een oude grap maar hilarisch verwerkt in de film.

HC

Erik Hagen
29-02-2004, 19:42
American Pie The Wedding: die scene met Stiffler, de honden en de taart. :lol: En natuurlijk ook de scene waarin Stiffler zich genoodzaakt ziet de hondendrol in z'n mond te stoppen. Kwam echt niet meer bij. :lol:

Bravestarr
01-03-2004, 07:45
Chasing Amy - Bijna iedere scene waar Banky in zit (What's a Nubian?)

Mallrats - de hele film

Spaceballs - Dark Helmet: I am your father's, brother's, nephew's, cousin's former roommate (of iets dergelijks)

Jackass the movie - Air Horn Golf

Pink Panther (weet niet welk deel) - Does your dog bite?

Austin Powers, the spy who shagged me - Het Jerry Springer stuk en het basketballen met de wereldbol.

Mark Prinsen
01-03-2004, 15:36
Van Wilder: Het stuk waar de 'studs' de heerlijke nog warme broodjes opeten :) die net volgesposten zijn door een hond :D

Maarten F
16-03-2004, 13:28
Dumb & Dumber: De droomscene waarin Lloyd tegen die kok vecht.

Austin Powers 1: De scene waarin Austin Powers Patty 'O Brien in de WC stopt en dat Patty dan verzuipt, en dat die cowboy dan zegt: 'Jesus Christ, what did you eat?!'.

Austin Powers 2: De scene waarin Mini-Me en Dr. Evil 'Just the two of us' gaan zingen.

Austin Powers 3: De scene waarin Austin Powers Mini-Me keihard tegen die koelkast aanschopt.

Filmpje!: De scene waarin Annie aan haar zoon Albert vraagt: 'Wat heb je vandaag geleerd op school?', en dat Albert dan de hele tijd met zo'n mongolenstem 'Je raadt het nooit!' zegt.

Jackass The Movie: De scene waarin ze zich verkleden als oude mannetjes en dan het liedje 'Phisicated' gaan zingen.

Ali G in da house: De beginscene waarin allemaal mensen Ali G proberen te raken met hun geweren.

mjlfadriaans
16-03-2004, 16:37
My Uncle Vinnie (zowieso de grappigste films die ik ken): scene dat Unclue Vinnie voor het eerst kennis maakt met de jongens 'it's your ass that on the line here' .... daarnaast het stukje op het eind als 'ie de man over de 'grits' (?) ondervraagt 'magic grits?'.

See no evil, hear no evil: He's deaf .... not S T U P I D :)

Liar Liar: 'Stop breaking the law, a**hole' (da's een echte rewind scene, nog een keer, nog een keer hehe)

Ice Age: 'He, Lord of the Flames, your tail's on fire' (ik hou van droge humor)

Road to El Dorado 'The horse was a surprise'-scene

Zowieso zijn deze 5 echt de grappigste films die ik ooit gezien heb! Maar er zijn genoeg scene's te noemen uit andere films, en dan nog niet eens perse humoristische films :).

FLEPSER
16-03-2004, 17:18
misschien een beetje vroeg...
maar de trailer van shrek 2!
Op het einde

Donkey: "I'm Stalion Baby!!" "I'm Stalion, I'm Stalion, I'm Stalion!!"

voor iedereen die m nog niet gezien heeft: DOWNLOADEN & KIJKEN! 8)

Christiaan Sauer
16-03-2004, 17:21
Ik kwam echt niet meer bij tijdens de scene met Jon Lovitz en zijn familie in de ex-hitler auto in Rat Race.
:D

Die is werkelijk subliem inderdaad 8) Heb me er rot om gelachen :D

Paulus
16-03-2004, 17:27
The Idiots: de scene waarin de zogenaamd geestelijk gehandicapten achter het stuur van de bus gezet worden om ze verantwoordelijkheid te leren. Slingerend en botsend het terrein af, een verbouwereerde PR-man achterlatend.

Pink panther:
- I wunt a reum
- a what?
- a reum.
- sorry, I don't understand.
- A REUM! ZIMMER!
- ah! a room!
- yes, that's what I said, a reum.

rmelkert
16-03-2004, 17:58
Serie Black books aflevering 3 (Grapes of wrath, the)

Zit de beste Frankenstein/Igor spoof ooit in, Bernard en Manny proberen een extreem dure wijn na te maken qua smaak in een kasteel achtige villa, 's nachts bij onweer. 8)

Maarten F
16-03-2004, 18:04
Ook nog een lollige scene: In Final Destination 2: De eindscene met het geflambeerde joch. :lol:

dimension
16-03-2004, 18:23
klopt maarteh..of de kat...bij boondock saints [weet nie of die al genoemd is]

sjefke19
16-03-2004, 18:36
Life of Brian - met de steniging, "don't throw untill I blow this whistle"
Meaning of Life - met de "live" seksuele voorlichting
Austin Powers - de onmacht van Dr. Evil met name de scene met de stoel die gaat draaien en als hij mee wordt gesleurd op zijn stoel door die Chinese schoenengooier
The Emperors New Groove - de achbaan naar het labratorium, nog nooit zo hard gelachen geloof ik

Er zijn er nog vele meer (ik lach ook nogal snel) maar dit zijn wel enkele toppers.

rmelkert
16-03-2004, 18:44
Over life of brian gesproken wat dacht je van die scène dat brian van een toren dondert

[spoiler:3be3187b45]en dan in een voorbij komend ruimte schip valt, die een rondje zonnestelsel doet ala starwars en vervolgens aan de voet van de zelfde toren neerstort waarna Brian ongedeerd weg rent.[/spoiler:3be3187b45]

En dan die gast die er bij staat: "Lucky bastard!" :lol:

El Barto
16-03-2004, 18:51
Guesthouse paradiso: de scene van het ontbijt en de scene met de onvergetelijke woorden : "candle in the eye... what? Candle in the eye! Oke!" De gene die de film hebben gezien weten precies wat ik bedoel! :lol:

Hankster
20-04-2004, 12:29
-"Mein Fuhrer...I CAN WALK!" - Dr. Strangelove, Or: blablabla
-Als het zelfmoordcommando uit Life of Brain 'aanvalt' (hun zwaarden dus in hun eigen lichamen steekt :) )
-En het is eigenlijk niet echt hilarisch bedoelt, maa de scene waarin Mozart uit zijn hoofd de mars van Salieri naspeelt en er zijn latere Mariage of Figaro op improviseert. En dan is hij klaar, Salieri knapt helemaal af en dan dat idiote lachje van Tom 'Amadeus' Hulce

Amadeus is zowiezo één van mn favo films 8)

Beschuitfluiter
20-04-2004, 13:14
Eerste wat mij zo te binnen schiet is bij LotR:TTT als Sam dat konijn klaarmaakt en Smeagol 'Prrft' zegt met een hoop consumptie :D

heel stom misschien maar heb daar echt een hele tijd dubbel om gelegen en een keer of 20 achter elkaar gekeken :D

Quinten Duyst
20-04-2004, 13:25
in een deleted scene van Ali G, als hij in het ziekenhuis de stekker bij iemand eruit trekt die aan de beademingsapparatuur ligt en de vrouw begint te schokken. Dan zegt hij dat ze een dancebattle aan het houden is en gaat hij ook staan te dansen waarop hij zegt tegen de vrouw die dan bijna dood is "dat is vreselijk oldschool"

Edgar Smit
20-04-2004, 13:50
- Monthy Pyhton en The Holy Grail, zowat de hele film.
- Finding Nemo, [spoiler:460e6d0cca]het AA achtige clubje met vegetarische haaien en waarin nemo's vader vermeldt dat zijn zoontje door en duiker uit de oceaan is meegenomen, waarop een haai zegt: "mensen, ze denken dat de hele oceaan van hen is" waarop een ander zegt " zeker amerikanen."[/spoiler:460e6d0cca]
- Loaded Weapon, ook bijna de hele film.
- The naked gun series, waarin leslie nielsen tegen een enorm lange man zegt"er zit wat in je mondhoek" en er vervolgens een komplete kippebout op de tafel valt. Of de wetenschapper die, gevraagd hoe ze aan het bewijs zijn gekomen, over het ontstaan van de aarde begint.
- De scenes met die overdreven zelfstandige invalide die zichzelf kan pijpen uit scary movie 2, en de scene met die clownspop onder het bed.En ook de scene met de uitvoerig besproken voorbereiding van de kalkoen door de butler met 1 eng handje.
- Spaceballs waarin ze de instantfilm gaan bekijken om te kijken waar de gevangen prinses naar toe is. "When's this?" "this is now." "Now? when now?" "now now!"
en nog veel meer wat me even ontschoten is omdat ik bij de gedachte aan dit soort momenten al weer moet lachen.

keizersoze
22-04-2004, 18:51
Three amigo's: [spoiler:d21772b449] dan zijn ze met zijn drieën in de woestijn en stikken er twee van de dorst. Terwijl de derde uit zijn veldfles drinkt en hem gevuld! op de grond gooit waardoor al het water wegloopt ...[/spoiler:d21772b449]
The Mask: i think he wants to communicate :shock:
Gremlins: Als die oude vrouw het raam uit vliegt
Deuce bigalow: gilles de tourette-vrouw

Mark de Jong
22-04-2004, 18:56
Eerste wat mij zo te binnen schiet is bij LotR:TTT als Sam dat konijn klaarmaakt en Smeagol 'Prrft' zegt met een hoop consumptie :D

heel stom misschien maar heb daar echt een hele tijd dubbel om gelegen en een keer of 20 achter elkaar gekeken :D

In de documentaires op de DVD is het leuk gedaan. Zo van "Dat was mijn fluim. Die was echt."
In een deuk gelegen (y)

Demon
24-04-2004, 22:26
Cool Runnings
Rasta are you dead Ya man

I'm Gonna Git You Sucka
http://us.imdb.com/title/tt0095348/

Daar zitten echt zo van die momenten in
Dat ik in een scheur lag

chris tervoort
24-04-2004, 23:46
Monty Python and the holy grail: scene met de zwarte ridder, die maar niet opgeeft met vechten

the weding singer : als je blieft kom weer naar binnen hij zingt nu al voorde derde keer came came came camilian straks stompe ze hem in mekaar

maar op nr 1
Monty Python time bandits : als ze bij robin hoet zijn en de arme komen een deel van de buit ophallen bij robin ze krijgen een deel maar ook meteen een peut voor hun harses , de kop van die keerel als dat ouwe vroutje op komt en later dat kind super

Rickje
27-04-2004, 08:52
Bijna alle scenes van Rat Race.. First one there keeps it all :D ..

Robbie25jr
27-04-2004, 09:26
Rat Race:
als Whoopie Goldberg zegt "We came with a rocket car" terwijl ze wordt ingeladen in een bus vol gekken. :D Dat vond ik een zeer leuke scene ja :D

Rickje
27-04-2004, 18:53
Rat Race:
als Whoopie Goldberg zegt "We came with a rocket car" terwijl ze wordt ingeladen in een bus vol gekken. :D Dat vond ik een zeer leuke scene ja :D

Die John Cleese stal toch wel de show samen met Atkinson.
Deze 2 waren zeer goed in deze film :D

AnnaEvers
27-04-2004, 19:36
Dude where's my car? : de scene waar ze chinees willen bestellen via zo'n praatpaal.

Not Another teenmovie: die jongen die ontzettend verliefd is op de prettyugly girl en voor de klas een spreekbeurt over haar gaat houden.

Jackass the movie: de gehele film, heb nog nooit zo hard en zo lang achter elkaar om een film kunnen lachen.

AnnaEvers
27-04-2004, 20:03
Shouf shouf habibi: dat ze een bank gaan beroven en 1 van hun zo''n varkensmasker op moet zetten.
shouf shouf habibi: dat hij een kantoorbaan heeft gevonden en helemaal niets heeft te doen.
shouf shouf habibi: dat zo'n jochie samen met zijn vader naar de directeur moet komen omdat hij zich slecht heeft gedragen hij moet alles in het nederlands vertalen tegen zijn vader, maar vertelt hem hele andere dingen....

Robbie25jr
27-04-2004, 20:45
Shouf shouf habibi.

Is het zo'n goeie film dan? heb hem nog niet gezien :(

Erik Hagen
27-04-2004, 20:51
Ik vond "Shouf Shouf Habibi" niet zo'n geweldige film. De scène's die Anna hierboven noemt, sommen de leuke dingen uit de film wel zo'n beetje op. Best een aardige film, maar niet eentje om meer dan eens te zien.

AnnaEvers
27-04-2004, 21:46
Ik vond het een hilarische film, ik denk er zelfs over om m aan te schaffen als hij uit is op dvd.

AnnaEvers
27-04-2004, 21:48
Ik vond het een hilarische film, ik denk er zelfs over om m aan te schaffen als hij uit is op dvd.

Aronofsky
28-04-2004, 10:50
Office Space: het stukje waarbij de saneerders vertellen dat Milton al vijf jaar geleden ontslagen is maar nog steeds komt omdat niemand het hem heeft verteld. Sowieso is de hele Milton verhaallijn (o.a. continu verhuizen totdat ie in de kelder belandt) erg grappig in deze ,verder zeker amusante, film.

MWestrenen
28-04-2004, 12:39
Meet the parents:
De scene waar 'Greg' (Ben Stiller) verteld over zijn leven op de boerderij, met het melken van katten.

Analyse this:
Praktisch de hele film

Bad boys 2:
Drugscrimineel zijn dochter heeft een nieuw jurkje

Kees Hoekerd
28-04-2004, 13:36
Scene 41 bij Terminator 2 (ultimate edition):

Arnie leert lachen.

Taekwandodo's bij Ice Age.

Lachgas scene bij Lethal Weapon 4

Lex v/d Moolen
28-04-2004, 17:04
Office Space: het stukje waarbij de saneerders vertellen dat Milton al vijf jaar geleden ontslagen is maar nog steeds komt omdat niemand het hem heeft verteld. Sowieso is de hele Milton verhaallijn (o.a. continu verhuizen totdat ie in de kelder belandt) erg grappig in deze ,verder zeker amusante, film.Inderdaad, alle Milton scènes zijn leuk. En uiteindelijk ruled hij. :lol:

Edwin V
28-04-2004, 17:28
http://www.virtualstapler.com/office_space/images/milton_looks.jpg


Uh oh, is someone discussing staplers? This can't be good...

Lex v/d Moolen
28-04-2004, 19:13
http://www.virtualstapler.com/office_space/images/milton_looks.jpg


Uh oh, is someone discussing staplers? This can't be good...
...
Hmmm...
...
I could set this site on fire...
...
Hmmm

Wizzykit
01-06-2004, 15:02
Death to smootchy:
- Het einde van het Liedje "But my stepthdad's not mean, he's just adusting..."
[spoiler:fd9dad36ee]but remember kids. If he's ever abusive to you or you mom, what are the magic numbers:9 1 1[/spoiler:fd9dad36ee]

Wav[e]
01-06-2004, 15:09
Ook nog een lollige scene: In Final Destination 2: De eindscene met het geflambeerde joch. :lol:

Haha inderdaad.Ik schrok er eerlijk gezegd nog best wel van :P

Verder Monthy python (ik d8 the holy grail).Dat ze dat paard van troje naar binnen zien worden getrokken en er dan achterkomen dat er niemand in zit.De droogheid :D

Chris W
01-06-2004, 16:09
BOONDOCK SAINTS!

dat Rocco helemaal overtuigt is dat ie iets gaat doen:
"I'm fucking doing it!" slaat met beide vuisten op de tafel, waar respectievelijk een revolver en een kat liggen :P take a wild guess :wink: katte hersenen aan de muur.
Rocco: "Is it dead?"

en groundhogg day, die blijft echt humor :D

Maarten van Krimpen
01-06-2004, 16:13
Zo'n beetje alle scenes in My Big Fat Greek Wedding.
En de rolstoelscene in Red Dragon! :twisted:

Rickje
01-06-2004, 17:05
BOONDOCK SAINTS!

dat Rocco helemaal overtuigt is dat ie iets gaat doen:
"I'm fucking doing it!" slaat met beide vuisten op de tafel, waar respectievelijk een revolver en een kat liggen :P take a wild guess :wink: katte hersenen aan de muur.
Rocco: "Is it dead?"

en groundhogg day, die blijft echt humor :D

Met die dooie kat was echt vet ja.. moest er ook ontzettend om lachen

Begin scene Lethal Weapon 3..ook met een kat :wink: ook erg leuk :D

Elessar
01-06-2004, 17:20
Ace Ventura 2 :P

-In het begin met die trap voor dat klooster waar ze vanaf dalen met zon springveer ding :P
-De immitatie van de witte vleermuis voor die grot.
-In de club van die rijke mannetjes ''ace ventura pet detective, and you must be: the monopoly guy''

B3M
01-06-2004, 19:11
armagedon.....die scene dat steve buchemi op de kernbom springt en dat ding gaat berijden. ALtijd al willen doen.

Henk Heideveld
02-06-2004, 08:42
Voor mij nog steeds de geweldige quotes van de drillsergeant in Full Metal Jacket. :P

Rut
02-06-2004, 09:17
Porky's Pretpark: dat ballbricker aan de directeur uitlegt hoe de penis eruit zag die ze in de douche tegen kwam.

killik
02-06-2004, 09:51
Metthew's Best Hit TV in Lost in Translation

Reginald
02-06-2004, 10:28
Pulp Fiction : "Damn, I shot Marvin in the face" en dat die dan nog zegt dat die vast over een bultje heeft gereden, vind ik echt zalig dat ze dan zo onder hersens en bloed hangen terwijl hij gewoon die mening wou vragen.
Next Friday: alle scenes al zeker waar baby joker in voorkomt.
Love Actually: alle scenes met die oude rocker en ook wel diegene met die schrijver en die schoonmaakster die elkaar niet verstaan.
Desperado : de mop die Tarantino daar vertelt en dan dat diegene die naast hem zit dooor zijn kop wordt geschoten.
dat zijn diegene die ik mij nu effe rap herinner

Rut
02-06-2004, 12:07
Nog eventjes nagedacht:
Pearl Harbour: scene waarin Ben Affleck de champagnefles opent en de kurk op zijn gebroken neus komt
American Pie: teveel om op te noemen
American Pie 2:teveel om op te noemen
Naken Gun 2 1/2:scene waarin Leslie Nielsen de kreeft aan het eten
[/b]

markiemark83
02-06-2004, 12:43
Shrek 2: waar Pinoccio in Mission Impossible stijl naar beneden komt, om vervolgens per ongeluk te moeten bekennen dat hij dames ondergoed draagt.

Anonymous
02-06-2004, 16:06
Pulp Fiction: hmmmmmm This IS a tasty burger!!! :D

snarfvz
02-06-2004, 23:32
The Italian Job (1969) waar die gast moet oefenen met het opblazen van een busje:

''You're only supposed to blow the bloody doors off"

Wizzykit
03-06-2004, 00:39
BOONDOCK SAINTS!

dat Rocco helemaal overtuigt is dat ie iets gaat doen:
"I'm fucking doing it!" slaat met beide vuisten op de tafel, waar respectievelijk een revolver en een kat liggen :P take a wild guess :wink: katte hersenen aan de muur.
Rocco: "Is it dead?"


"I thought this would bring closure to our relation!" :lol:

Catch you on the flip side!

Reginald
03-06-2004, 06:46
ook uit boondock saints, fuck en arse van die oude barman telkens als die kwaad wordt :D

Alette1
03-06-2004, 09:24
Armageddon- de scene waarin wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat dat ze om de maan worden 'geslingerd' en waarop steve buscemi dan refereert naar de Roadrunner/coyote.

Analyze this- de scene in Florida aan de bar.... 'You came all the way over here because you can't get an erection? Shows i'm motivated :lol:

The Big Lebowski- (de hele film) maar vooral de scene in de auto tussen walter en the dude wanneer ze de 'drop off' moeten maken, geniaal.

(y)

Philippe
03-06-2004, 09:46
De scène uit Lethal Weapon 4 wanneer Uncle Benny bij de tandarts zit en iedereen onder de invloed van dat lachgas geraakt. :lol:

Rickje
03-06-2004, 16:52
Scary Movie 3 : [spoiler:e7ac97799a] Hoe aliens hallo en dag zeggen, en ook dat jongetje..hij wordt ook altijd geraakt hé haha[/spoiler:e7ac97799a] geweldig :D

Jeroen D
03-06-2004, 19:48
Scary Movie 3 : bijna de gehele film !
Amazon women on the moon : begin scene met Arsenio Hall !!!!

john24
04-06-2004, 10:52
Ice Age....Die eekhoorn RULEZ

Cyrus the Virus
07-03-2005, 18:59
Die scene uit Me, Myself & Irene als Jim Carrey zo water drinkt en zich verslikt, echt zo grappig net als de rest van de film.
En dat stuk uit Bruce Almighty als Jim Carrey zo die nieuwslezer dingen laat doen, moest echt hardop lachen gedurende dat hele stuk. :lol:

Johan.P
07-03-2005, 19:36
Bijna alle scene's met Milton in Office Space.

Het eerste woordje van Jack's kleinzoon in Meet the Fockers

Indiana Jones and the last crusade wanneer [spoiler:e8f8f2f91b]iedereen denkt dat Indy de pijp uit is en staat te treuren en dan komt hij er droogjes bijstaan.[/spoiler:e8f8f2f91b]

De mop van Tarantino aan de bar in Desperado

De waaghals scene in The Kentucky Fried Movie [spoiler:e8f8f2f91b]wanneer een nerd met beschermende kleding tussen een groep donkeren gaat staan, keihard NEGERS roept en er vandoor gaat.[/spoiler:e8f8f2f91b]

Kingpin, heel veel scene's. :D

Er zijn er nog zo heel veel meer maar die post ik dan later nog wel eens, verder kan ik dubbelliggen om de humor van Laurel en Hardy.

rkrijger
07-03-2005, 20:41
Van welke scènes deed je het echt in je broek van het lachen toen je ze voor de eerste keer zag?

Heel veel scenes in Bruce Almighty!

verry
07-03-2005, 21:35
in bio-dome als Pauly Shore en Stephen Baldwin echt zo'n klein keffertje volspuiten met scheerschuim en m ff een zomervachtje aanmeten, toen ik dat voor het eerst zag lag ik echt helemaal krom van het lachen :lol:

Bud: Everything?
[flash back of Bud And Doyle shaving a dog]
Bud: SHAVE THE POOCHIE POOCHIE! SHAVE THE POOCHIE POOCHIE!

[>ReuF<]
08-03-2005, 11:15
Milton uit Office Space is toch wel de ultieme slapstick-idioot. Alleen dat geneuzel van 'm. Hilarisch!

Ronald Sneep
08-03-2005, 16:52
DUMB AND DUMBER: wanneer Jim Carrey gaat zitten dagdromen en dan vooral in het restaurant :lol: (en natuurlijk de rest van de film)

Coming to America: F*CK YOU TOOO!!!!!

the MASK: gewoon de hele film :D

Kees Hoekerd
08-03-2005, 17:47
Dumb and dumber:

ijsballen gevecht

met die 2 honden: bullshit :D [/spoiler:adedd4d55d]