PDA

Bekijk de volledige versie : And the Oscar goes to (Best Actress)



rkrijger
11-02-2003, 20:59
Wie wint de Oscar (Best Actress)

Motiveer je keuze!

Rochan
11-02-2003, 22:43
Nicole Kidman. Zij heeft de laatste jaren laten zij zien dat zij een voortreffelijke actrice is. Heb the Hours dan niet gezien, maar ik denk dat zij de rol Virginia Woolf op een goede wijze heeft neergezet:rolleyes:

Remco Out
12-02-2003, 09:27
Nicole Kidman, heeft vorig jaar verloren van Halle Barry, dus zal het dit jaar wel worden.

Beloved
12-02-2003, 16:24
Maar Renee Zellweger heeft vorig jaar ook verloren van halle berry dus wat dat betreft hebben zij en nicole even veel kans natuurlijk.
ik heb geen idee wie hem gaat winnen,ik denk ook wel nicole kidman maar vind dat julianne Moore hem ook verdiend.

Art
12-02-2003, 16:26
Maar Renee Zellweger heeft vorig jaar ook verloren van halle berry dus wat dat betreft hebben zij en nicole even veel kans natuurlijk.
ik heb geen idee wie hem gaat winnen,ik denk ook wel nicole kidman maar vind dat julianne Moore hem ook verdiend.
Julianne Moore is ook genomineerd in de categorie "Beste Vrouwelijke Bijrol" ;)

Hanna
12-02-2003, 20:22
Ik heb gestemd voor Nicole Kidman.
Renee Zellweger maakt ook grote kans denk ik, maar als het ff kan zou ik het Nicole veel meer gunnen.
Ze heeft zichzelf losgemaakt uit haar 'vrouw-van' rol.
Ze heeft bij Moulin Rouge iets geweldigs laten zien,
The Others was top en nu bij The Hours flikt ze het weer(y)

Art
12-02-2003, 21:22
Ik heb gestemd voor Nicole Kidman.
Renee Zellweger maakt ook grote kans denk ik, maar als het ff kan zou ik het Nicole veel meer gunnen.
Ze heeft zichzelf losgemaakt uit haar 'vrouw-van' rol.
Ze heeft bij Moulin Rouge iets geweldigs laten zien,
The Others was top en nu bij The Hours flikt ze het weer(y)
Heb je The Hours al gezien dan? ';) Ik ga ook voor Nicole Kidman, maar alleen dan op basis van het karakter in het boek :D En als Nicole Kidman dat karakter dus goed weet te spelen is ze zeker de grote favoriet :) Ik ben benieuwd ;)

Rochan
13-02-2003, 07:21
Heb je The Hours al gezien dan? ';) Ik ga ook voor Nicole Kidman, maar alleen dan op basis van het karakter in het boek :D En als Nicole Kidman dat karakter dus goed weet te spelen is ze zeker de grote favoriet :) Ik ben benieuwd ;)

Alleen voor haar make up verdient ze al een Oscar;) :D Je herkent echt bijna niet:rolleyes:

van der velden
13-02-2003, 07:29
ik hoop salma hayek maar denk ook dat het kidman word is net op alle fronten iets beter

Rob P.
13-02-2003, 09:31
Ik hoop ook Selma Hayek, ze heeft zo veel moeten doorstaan om haar droom te verwezenlijken. Een film over Frida Khalon. Vervolgens weet ze een overtuigende prestatie neer te zetten. Wanneer je het dus voor elkaar krijgt dat je een film maakt omdat je het verhaal wilt vertellen ipv het laten rinkellen van de box-office kassa's verdien je van mij een Oscar.
Maar het wordt waarschijnlijk Nicole Kidman, omdat zij vorig jaar maar nèt heeft verloren van Halle Barry en ze zo'n voor de hand liggende Oscar Rol speelt als Virginia Wolf in The Hours.

Remco Out
13-02-2003, 09:52
Julianne Moore is ook genomineerd in de categorie "Beste Vrouwelijke Bijrol" ;) Precies, en ik denk dan ook dat ze die categorie wel zal winnen.

Hanna
13-02-2003, 20:52
Heb je The Hours al gezien dan

Nee maar ze is vast niet voor niets genomineerd en ik verwacht dat ze nog steeds in een stijgende lijn zit qua acteren en niet na twee (y)films alweer minder wordt:o

WitteGijt?
13-02-2003, 21:29
Nee maar ze is vast niet voor niets genomineerd en ik verwacht dat ze nog steeds in een stijgende lijn zit qua acteren en niet na twee (y)films alweer minder wordt:o

En anders mag ze 'm van mij nog steeds krijgen voor Moulin Rouge (die ze vorig jaar al dik had verdient)

Gabriel B.
16-02-2003, 20:04
Ik denk dat het Renée Zellweger zal worden als tegengewicht voor de oscars voor beste film en acteur die naar Gangs of New York zal gaan.

Rochan
17-02-2003, 07:59
Ik denk dat het Renée Zellweger zal worden als tegengewicht voor de oscars voor beste film en acteur die naar Gangs of New York zal gaan.

Na het zien van Chicago gisteravond, zal ik ook er niet vreemd van opkijken, als zij met het beeldje ervandoor gaat:D

Hanna
17-02-2003, 16:40
En anders mag ze 'm van mij nog steeds krijgen voor Moulin Rouge (die ze vorig jaar al dik had verdient)

precies.. dat snap ik nog steeds niet:(

Gabriel B.
18-02-2003, 21:01
Ik denk dat het Renée Zellweger zal worden als tegengewicht voor de oscars voor beste film en acteur die naar Gangs of New York zal gaan.
Omdat ik me net realiseer dat deze quote wel héél koud en matematisch overkomt, moet ik ook even snel de acteerprestatie van Renee Zellweger aanprijzen. ;)