PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is jullie vakantiebestemming?



Marty vanluit
12-02-2003, 09:39
Misschien een keer leuk om te horen te krijgen naar welke vakantiebestemming je medeforumleden dit jaar gaan (of gaat het vakantiegeld op aan DVD's of apparatuur (6) ).

Ik begin vast:
gisteren een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek, 16 dagen all inclusive aan de caribische zee.... Dat wordt tien kilo zwaarder terugkomen :D

Bob
12-02-2003, 10:03
Idee was om net als vorig jaar naar Turkije af te reizen voor 14 dagen zon, zee, strand, eten en drinken.

Nu met de dreiging van een oorlog kijken we het nog even aan.

Griekse eilanden zijn een optie maar circa 200 euroos p.p. duurder.

Misschien dit jaar iets anders: Bulgarije, Hongarije, Kroatië zijn denk ik aardige (en betaalbare) alternatieve.

Rolf
12-02-2003, 10:24
In mei naar Turkije op kosten van mijn schoonouders, die zijn dan 35 jaar getrouwd. Verders zit er dit jaar niet veel in omdat we een huis gekocht hebben. Wordt dit jaar dus klussen zonder kijkers.:D

Bas de Jong
12-02-2003, 10:27
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Anders heb ik niet genoeg geld voor de vakantie van volgend jaar ;) (Japan)

Art
12-02-2003, 10:50
Denemarken :D Dat is mijn vakantiebestemming dit jaar :bier:

Luther Hartog
12-02-2003, 10:53
Ik ga dus naar Italie (met 2 vrienden)...daar gaan we stappen en fietsen door de bergen(y).

Hanna
12-02-2003, 11:07
Naar good ol' Spain met school(y), voor de zomer zijn we er nog niet helemaal uit...:(

Tijntje
12-02-2003, 11:26
Ik blijf in eigen land dit jaar (net als vorig jaar en dat jaar ervoor). Ik ga dit jaar naar Texel met m'n vriendin en m'n schoonouders.

Dus geen dvd's maar gewoon lekker niksen op 't wad :)

Britte
12-02-2003, 11:29
Op huwlijksreis hier (http://www.radisson.com/hoteldirectory/hotelbio.jsp?hotelCode=MLAZA&origin=Hotel%20Directory&backURI=/reservation/hotelPreference.do) naartoe :D

Hilde
12-02-2003, 12:23
Ik ga met mijn broer, mijn neef en nicht van de zomer naar Noorwegen of naar Zweden, daar kun je lekker nog rustig fietsen en in de vrije natuur je tentje opzetten. heerlijk. Lekker geen regeltjes wat je bij luxe vakanties wel hebt

mark_a
12-02-2003, 12:47
Ik ga met nog een vriend van mij naar Chersonissos Kreta. Lekker uitgaan daar en beetje je kater uitzweten op het strand :D.

Matt D
12-02-2003, 13:02
het is de bedoeling om voor een maand of langer door de VS te trekken. Zal afhangen van het feit of ik ander werk heb of niet.

Art
12-02-2003, 13:07
het is de bedoeling om voor een maand of langer door de VS te trekken. Zal afhangen van het feit of ik ander werk heb of niet.
Van Oost naar West? :)

Glenn Smits
12-02-2003, 14:06
Achter mijn vakantie bestemming zit een lang verhaal. We wilden naar Lloret gaan en dachten dat makkelijk kon maar we kwamen op hele hoge prijzen uit of het hotel was al vol dus gingen we voor Salou. Bij Salou bleek ongeveer hetzelfde aan de hand te zijn. Toen hadden we zaterdag een leuke aanbieding Gran Canaria gezien en we kwamen maandag terug, konden wij en de reisleidster de aanbieding niet meer terugvinden. Dus toen hebben we nog een hele tijd daar gezeten en toen kwamen we bij Rimini uit. Mijn idee omdat ik daar al eens ben geweest. We gaan dus nu naar Rimini in Italië. Dat wordt stappuh. Natuurlijk gaan we ook steden bekijken.

Marty vanluit
12-02-2003, 15:21
Achter mijn vakantie bestemming zit een lang verhaal. We wilden naar Lloret gaan en dachten dat makkelijk kon maar we kwamen op hele hoge prijzen uit of het hotel was al vol dus gingen we voor Salou. Bij Salou bleek ongeveer hetzelfde aan de hand te zijn. Toen hadden we zaterdag een leuke aanbieding Gran Canaria gezien en we kwamen maandag terug, konden wij en de reisleidster de aanbieding niet meer terugvinden. Dus toen hebben we nog een hele tijd daar gezeten en toen kwamen we bij Rimini uit. Mijn idee omdat ik daar al eens ben geweest. We gaan dus nu naar Rimini in Italië. Dat wordt stappuh. Natuurlijk gaan we ook steden bekijken.

Ik ben ook een keer in Rimini geweest (nou ja, ernaast, in Ricchione), tot nu toe de leukste vakantie met (4) vrienden! De hele week geen wolkje gezien (letterlijk) en 50 graden op het strand ( en dan gewoon stug gaan liggen bakken he? :eek: )

nee, dit jaar gewoon met de vrouw lekker hierheen (http://www.neckermann.nl/index.asp?sUrl=http%3A//www.neckermann.nl/asp/objectDetailPage.asp%3FnObjectID%3D41879%26nCatalo gueID%3D-1%26nB2BRequestRoomsID%3D-1) ,ook best lekker :D :bier:

Beloved
12-02-2003, 16:15
ik ga in mei een weekje naar Edinburgh, en van de zomer heb ik ook nog wat plannen. misschien zo'n cruise reisje naar york of newcastle of een weekend London, of Glasgow. En ik ben nog aan het spitten voor een goedkoop reisje naar Barcelona of Praag. Dus dat wordt even inhouden op het aanschaffen van dvds...

Camille
12-02-2003, 16:36
Ik weet het eerlijk gezegt nog niet;)

Ludo Keeris
12-02-2003, 17:30
Op huwlijksreis hier (http://www.radisson.com/hoteldirectory/hotelbio.jsp?hotelCode=MLAZA&origin=Hotel%20Directory&backURI=/reservation/hotelPreference.do) naartoe :D

Goede Keus!! Prachtig land, Malta. Vergeet zeker niet om een dagje (of langer!) naar Gozo te gaan. Heerlijk rustig en heel vriendelijke mensen.

Zelf ga ik naar Ierland, voor het derde jaar op rij (en er zullen nog vele jaren volgen:D )

Gerard Schaaij
12-02-2003, 19:15
Griekenland.. kreta .. half juli

Tom van den Hout
12-02-2003, 21:11
Na Ibiza, Salou & Blanes is nu Lloret aan de beurt :] (en ik ben pas 18 :o )

Gewoon met stel vrienden, de rest kan je wel raden :)


ga trouwens ook nog naar Italie, maar die telt nie, da's met mn ouders :]

JaapM
12-02-2003, 21:29
ga trouwens ook nog naar Italie, maar die telt nie, da's met mn ouders :]
Hoezo telt dat niet ?

anyway
ik ga dit jaar weer niet op vakantie, al 5 jaar lang niet

Renny Collard
12-02-2003, 21:33
Met de krokus naar Turkije, en in Juni fietsen in de franse alpen.

Yi-Long
12-02-2003, 21:45
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Anders heb ik niet genoeg geld voor de vakantie van volgend jaar ;) (Japan)

Oeoeoeoe japan; mooiste en veiligste land ter wereld!
Ik zou er morgen naartoe emigreren als ik de kans kreeg. Fantastisch land.

Ik mis de optie; geen vakantie. Ik blijf thuis.

Richard B.
12-02-2003, 22:04
Ik weet nog niet zeker of ik dit jaar nog echt op vakantie ga (ik moet ff beter weten of ik het financieel een beetje trek) maar ik was van plan om, als ik ga, een weekje in Barcelona en omgeving te gaan rondkijken OF weer een weekje naar Engeland te gaan (wat ik vorig jaar gedaan heb en heel leuk vond). Ik ben niet echt een 'heavy' vakantieganger maar ik ben gek op steden, dus een van beiden wordt het: zoals het er nu uitziet pas in de nazomer of herfst.

Martin van Tuijl
12-02-2003, 23:00
Ik ga sowieso naar New York dit jaar voor een dag of 10. I will be staying in the Edison Hotel (http://www.edisonhotel.com) (waar enkele scenes voor The Godfather zijn opgenomen :) )
Verder nog een weekje naar de zon met een kennis en misschien nog op wintersport volgende maand.
Genoeg te doen nog dus :D

Martin van Tuijl
12-02-2003, 23:02
Ik ben niet echt een 'heavy' vakantieganger maar ik ben gek op steden, dus een van beiden wordt het: zoals het er nu uitziet pas in de nazomer of herfst. Ik ga in de nazomer naar New York, pilsje drinken daar? ;)

Richard B.
12-02-2003, 23:40
Ik ga in de nazomer naar New York, pilsje drinken daar? ;)

Weet je, ik HAD het idee om een week naar New York te gaan en dat dan te combineren met wat familiebezoek (een oom en tante van me wonen in dezelfde regio), maar het leek me a) een beetje kostbaar en b) een beetje jammer om maar voor zo'n korte tijd te gaan. Voor mij dus nog geen New York dit jaar, maar het lijkt me fantastisch om daar ooit nog eens rond te mogen kijken. Je zult er veel plezier hebben durf ik wel te garanderen.

Martin van Tuijl
13-02-2003, 00:04
Weet je, ik HAD het idee om een week naar New York te gaan en dat dan te combineren met wat familiebezoek (een oom en tante van me wonen in dezelfde regio), maar het leek me a) een beetje kostbaar en b) een beetje jammer om maar voor zo'n korte tijd te gaan. Voor mij dus nog geen New York dit jaar, maar het lijkt me fantastisch om daar ooit nog eens rond te mogen kijken. Je zult er veel plezier hebben durf ik wel te garanderen. Een week is idd wat kort en je hebt gelijk, goedkoop is het niet echt. Maar het is zo'n geweldige stad, ik moet er heen!

ps
Als je een beetje weet waar je moet zijn in NY kan je heerlijk eten voor een paar Dollars. O.a bij: Gray's Papaya (ook te zien in de film You've Got Mail :) ) (http://www.geocities.com/~cititour/cititours/eats/grayspapaya/grayspapaya.htm)
Drukt de kosten weer een beetje ;)

Marty vanluit
13-02-2003, 09:10
Oeoeoeoe japan; mooiste en veiligste land ter wereld!
Ik zou er morgen naartoe emigreren als ik de kans kreeg. Fantastisch land.

Ik mis de optie; geen vakantie. Ik blijf thuis.

klopt, maar valt eigenlijk onder " eigen land" ... dan blijf je dus min of meer thuis... :)

Maar je hebt wel gelijk.... crew? even veranderen?

System 3rror
13-02-2003, 12:16
Ik ga lekker 2 weken naar turkije.

Op het strand genieten van de overvliegende raketten van Sadam en de bommenwerpers van de VS met cocktailtje in de hand :bier: :D

Wesley
15-02-2003, 02:27
Tis turkije geworden dit jaar, alleen kweet niet op dat wel door gaat met de toestanden van deze tijd :(

EDIT: Oh ja, ik ga met me oudjes ;)

Mark de Jong
15-02-2003, 09:26
Ik ga waarschijnlijk weer naar Frankrijk. Heb er nu al zin in :)

Kasper P.
15-02-2003, 13:00
- met mijn ouders naar Corfu
- met school naar Hongarije
- met mijn ouders nog naar New York

:) :) :) :) :) :) :)

Richard B.
15-02-2003, 13:17
- met mijn ouders naar Corfu
- met school naar Hongarije
- met mijn ouders nog naar New York


Het rijmt op 'ucky astard'.... :D

Gabriël de Rop
15-02-2003, 15:16
Begin juli voor 15 dagen naar Chersonissos Kreta. :D

Lex v/d Moolen
15-02-2003, 15:29
Begin juli voor 15 dagen naar Chersonissos Kreta. :D Ben ik ook ooit geweest. Een dorp wat alleen maar bestaat uit hotels, restaurants, discotheken e.d. had ik het idee:)

Glenn Smits
15-02-2003, 15:38
Hey ik zat zo eens bovenaan te kijken, wat moet iemand invullen die naar België gaat? ;) Ik ga niet naar België maar het viel me gewoon op. Want je kan België geen verre bestemming noemen.

JeroenDeluxe
15-02-2003, 16:24
als alles meezit ga ik deze zomer weer naar thailand~! :cool:
http://www.backpacker.gmxhome.de/newpage/thailand/beach.jpg

System 3rror
16-02-2003, 17:44
Begin juli voor 15 dagen naar Chersonissos Kreta. :D Kreta rocks! Afgelopen zomer geweest... 15 dagen party en :bier:

Vanmiddag geboekt, naast 2 weken Turkije, 8 dagen Mallorca!

Tommy Brok
18-02-2003, 08:40
Over 2 weken zit ik in Frankrijk voor de wintersport,:D!
In April 5 dagen naar Barcelona,:D!
En in de zomer waarschijnlijk een paar weken naar Renesse, naar me ouders op de camping! Zo probeer ik me vakantiebonnen zo min mogelijk uit te geven en te sparen voor een andere auto,:D!

Tommy

Splatterhead
18-02-2003, 08:54
Ik ben van plan om dit jaar naar de USA te gaan.
Chicago. Daar woont een online maat van me.

Waarschijnlijk in Juni.
Wil graag in die grote rollercoasters. :)
Tevens een trip naar de
Monster Bash (http://www.creepyclassics.com/scripts/shopplus.cgi?DN=creepyclassics.com&cartid=262261847431&FILE=/bash2.html) in Pittsburg. Dit is een horror conventie aldaar.
Lijkt me erg tof. :D

Marika
18-02-2003, 10:51
anyway ik ga dit jaar weer niet op vakantie, al 5 jaar lang niet Ik al 10 jaar niet. http://www.smilies.nl/bawling.gif Als het over het buitenand gaat dan is het alweer 15 jaar geleden, maar ja 1 dagje Belgie is eigenlijk geen vakantie te noemen he? :D

We gaan maar weer hopen dat het in Nederland redelijk weer wordt. Niks zo erg als bijna geen zon te hebben gezien en dan weer een hele winter voor de boeg te hebben. :(

Martin van Tuijl
19-02-2003, 02:17
Ik al 10 jaar niet. http://www.smilies.nl/bawling.gif Als het over het buitenand gaat dan is het alweer 15 jaar geleden, maar ja 1 dagje Belgie is eigenlijk geen vakantie te noemen he? :D

Belgie is zelfs voor 1 dag een vakantie :D ;)
Durf je te vliegen? Een 2-persoonskamer in NY is nog altijd goedkoper als 1 voor mezelf. Ik zal niet kijken en val snel in slaap :D
U roept maar, je mag mee als je wilt...

Martin van Tuijl
19-02-2003, 02:19
Verkeerde knop :o :D

Martin van Tuijl
19-02-2003, 02:26
Ik ben van plan om dit jaar naar de USA te gaan.
Lijkt me erg tof. :D Goeie knop gevonden :D

Chris Howitt
19-02-2003, 09:19
Nu Vrijdag ga ik lekker op Wintersport, we gaan naar Zwitserland (Grindelwald).

Zomers: wordt het waarschijnlijk Italie (Toscane) , maar is nog niet helemaal zeker.

Christiaan Sauer
19-02-2003, 15:32
De afgelopen 2 jaar ben ik naar Kreta geweest met 2 van mijn vrienden, maar het ziet er naar uit dat dat dit jaar niet door zal gaan :(
Maar daartegen over ga ik nog naar Malta, en ik wil in de zomer nog naar Amerika, naar mijn toenmalige gastouders.
Dus ik denk dat het toch wel goed komt
En als het goed is, als ik nog samen ben met mijn vriendin ga ik samen met nog iemand in de kerstvakantie naar Disneyland Paris. :D

Tommy Brok
19-02-2003, 15:34
En als het goed is, als ik nog samen ben met mijn vriendinThat's the spirit,:D!

Herjan
19-02-2003, 22:03
Dit jaar voor het eerst ver weg. Caribean (spelling?), Nieuw Zeeland/Australië, Noord of Zuid-Amerika... Ik heb nog geen idee. Maar 't zal ergens in oktober worden of zo.

Marika
19-02-2003, 22:47
Belgie is zelfs voor 1 dag een vakantie :D ;)
Durf je te vliegen? Een 2-persoonskamer in NY is nog altijd goedkoper als 1 voor mezelf. Ik zal niet kijken en val snel in slaap :D U roept maar, je mag mee als je wilt... Ojee doe je nu ook al aan liefdadigheid? :D Leuk langlaufen in New York! (6)
Hehehe... nee is me iets te ver weg. En ik zou nooit op andermans kosten op vakantie kunnen gaan. :o Maar wel lief aangeboden http://www.smilies.nl/love.gif

Martin van Tuijl
20-02-2003, 02:18
Ojee doe je nu ook al aan liefdadigheid? :D Leuk langlaufen in New York! (6)
Hehehe... nee is me iets te ver weg. En ik zou nooit op andermans kosten op vakantie kunnen gaan. :o Maar wel lief aangeboden http://www.smilies.nl/love.gif Das jammer. IK had het wel gedaan ;)

JeroenDeluxe
20-02-2003, 13:27
jawel! gisteren tickets gekocht voor vier weken thailand~!
THAILAND, BABY! :cool:

Marty vanluit
20-02-2003, 15:04
jawel! gisteren tickets gekocht voor vier weken thailand~!
THAILAND, BABY! :cool:

Lucky Bastard! (y)

JeroenDeluxe
20-02-2003, 15:59
Lucky Bastard! (y) wel mijn spaarrekening moeten plunderen, dus even een aantal maandjes geen dvd's meer kopen... :(

Joost v.d. Ham
20-02-2003, 18:33
Ik ga net als vorig jaar met een paar vrienden met de auto richting zon, zal wel weer Spanje worden dus....:)

Hanna
20-02-2003, 18:36
Belgie is zelfs voor 1 dag een vakantie :D ;)
Durf je te vliegen? Een 2-persoonskamer in NY is nog altijd goedkoper als 1 voor mezelf. Ik zal niet kijken en val snel in slaap :D
U roept maar, je mag mee als je wilt...


Ik wil ik wil ik wil...:eek::eek:, wat een aanbod!:D