PDA

Bekijk de volledige versie : Pinokkio [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:03
Pinokkio [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=118)

j0p3Y
30-03-2003, 00:13
Tja, als je de 'making of' slechts met Poolse ondertiteling kunt krijgen, dan is het toch droevig gesteld met de releases.... maar goed.... kmoet de film zélf nog kijken..... ben benieuwd.... de 'extra's' vielen me kwa beeldkwaliteit extreem tegen... slechte NTSC-vhs waarschijnlijk.... té weinig beeldlijnen voor op DVD!

Richard B.
30-03-2003, 14:59
Dit is een recentie van de oude Warner-versie: niet van de nieuwe versie die Buena Vista zelf in maart 2003 heeft uitgebracht. Vooral qua beeldkwaliteit schijnt er nog al wat verschil tussen beide edities. Wat ik er van begrijp vreemd genoeg in het voordeel van de oude Warner-release.

Btw: er wordt wel erg driftig geadverteerd met het 'Nu voor het eerst op DVD!'-zinnetje. Bij de reclame-afdeling van Buena Vista denken ze ook niet al te veel na kennelijk..

j0p3Y
30-03-2003, 23:37
Nog meer mensen problemen met de layer-switch?.. in mijn Philips 711 stopt ie gewoon en kom ik terug in het hoofdmenu.... moet handmatig naar track 17 skippen.... tja

MvdS
09-04-2003, 18:38
Voor een ieder die er interesse in heeft, ik heb hem voor je te koop in nieuwstaat (alleen maar 1x gekeken) voor € 20,= inclusief de verzendkosten. (Is de 1e Warner versie).

Micoom
10-04-2003, 19:35
Zijn er al meer mensen die het verschil in beeld en geluidskwaliteit tussen de Warner en Buena vista uitgave hebben geconstateerd? Is het echt zo duidelijk?

Mijn 200ste post 8)

Richard B.
13-01-2004, 22:43
Zijn er al meer mensen die het verschil in beeld en geluidskwaliteit tussen de Warner en Buena vista uitgave hebben geconstateerd? Is het echt zo duidelijk?

Mijn 200ste post 8)
De geluidskwaliteit is prima voor een film van deze leeftijd en de beeldkwaliteit vind ik echt opvallend goed. Verbazingwekkend genoeg blijkt de nieuwe editie qua videotransfer nog weer een tikkeltje beter te zijn (zie de recentie van de nieuwe BV-editie (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1030)).