PDA

Bekijk de volledige versie : Chocolat bwaaaa!



Imajica
19-10-2001, 19:43
Is het meer mensen opgevallen dat de RCV dvd van Chocolat zeer slecht is? Flets, onscherp en voortdurend kleurverschuivingen in gezichten. Dit is toch te dol voor zo'n nieuwe film! Ik raad mensen aan deze dvd met geen tang aan te pakken. Huur of koop dan maar de regio 1 versie. Ik heb dit schijfje afgespeeld op een standalone speler (pioneer 717) en of de computer met een software speler. Resultaat hetzelfde.

Alex van den Berg
19-10-2001, 20:03
Ik ken deze film zelf niet, maar is het misschien een oude release?
In het verleden hoorde ik namelijk inderdaad niet veel goeds over RCV, maar tegenwoordig hebben ze hun leven sterk gebeterd... gezien een aantal van de laatste topreleases (b.v. Stargate, Terminator 2 en Frequency)

Cenobite
19-10-2001, 20:28
Pas op Imajica , je speelt met vuur :rolleyes: ... Als je iets negatiefs zegt over RCV op dit forum , wordt je meteen op de vingers getikt... :rolleyes:

Alex van den Berg
19-10-2001, 20:34
Nee hoor... Je moest eens weten hoeveel er al aan kritiek op RCV gespuid is... :D .... Ik ken de DVD niet en vroeg daarom of het om een oude release ging :)

Cenobite
19-10-2001, 21:09
Ik zit ook maar een beetje te kwalle :D . Ik kanker nu eenmaal graag op RCV , hoewel met de recente magere releases van Children Of The Corn en sequels ( verkeerde aspect ratio !!! ) is RCV toch weer op de verkeerde weg :D :D .

Martin van Tuijl
20-10-2001, 02:12
Ik ken deze film zelf niet, maar is het misschien een oude release?

Chocolat is een film die nog geen jaar oud is (december 2000, 5 Oscar nominaties!!). Als de DVD dus echt zo slecht is, dan is dat dus weer een grote schande! Deze DVD zal echt niet door miljoenen mensen gekocht worden. Geen aktie, soundeffects etc etc.. dus is er weinig aan te verdienen. Het is dus om te janken dat juist RCV de rechten heeft voor deze film. F*** RCV!
http://www.miramax2000.com/chocolat/

Nathan Strik
20-10-2001, 13:04
Beetje off-topic misschien, maar ik vrees nu een beetje voor de DVD van Traffic. Even oud ongeveer, maar ook van RCV. Heeft er iemand ervaring met deze DVD? Deze film verdient gewoon het beste van het beste.

Ik begon net weer een beetje hoop te krijgen in RCV.

Marco
20-10-2001, 23:42
Hé wacht even. Chocolat van RCV is toch te huur en nog niet te koop. Als dat zo is, is er misschien nog hoop dat de koop versie stukken beter is dan de huur. Huur DVD's zijn niet echt betrouwbaar, vooral niet als er veel vingervlekken en krassen op zitten (vind ik tensminste).

(Disney)Tom Houben
21-10-2001, 12:26
Ik hoop dat als hij op koopDVD uitkomt dat hij wat beter is, want ik zit echt al maanden te wachten om deze geweldige film te kunnen kopen!!!!!

Imajica
22-10-2001, 15:38
dank (haha) voor de reacties. Chocolat is inderdaad op dit moment alleen te huur. Ik denk niet dat er reden is om aan te nemen dat de koopversie een andere transfer zal hebben. Ik heb ook niks tegen RCV. Ze hebben ook goeie releases en ze zijn meetsal prettig van prijs. Alleen een film als Chocolat had echt beter verdient (maakt Johnny Depp eigenlijk ooit wel eens een slechte film? :-)

Heb net trouwens de Game of death special edition gekocht zal later berichten over de kwaliteit en extra's.