PDA

Bekijk de volledige versie : probleem met devoteddvd.com.au



dENDen
13-02-2003, 17:32
Ik ben nu ongeveer zo'n 3 weken al bezig om mijn geld trug te krijgen van deze dvd verkoper! Na het bestellen van Spiderman 4 disc versie en Cast Away SE, kreeg ik geen tegenbericht van het wel of niet aangekomen van deze bestelling.
Toen ik hierover een e-mail stuurde kreeg ik te horen dat ze deze bestelling niet ontvangen hadden.
Omdat dit mijn eerste bestelling daar was goede ervaringen heb met ezydvd ben ik eigenlijk direct afgeknapt en voor de zekerheid mijn orderper e-mail extra geannuleerd.
Krijg ik na 2 weken opeens een afschrift van Visa en een paar dagenlater opeens en let op!! Alleen Spiderman, maar heb betaald voor Spider en Cast away.
Er wordt nu al een tijdje niet meer gereageerd op mijn e-mails

Jammer van deze eerste ervaring met devoted maar hoe krijg ik mijn geld terug???

dENDen.

Mike Philippens
13-02-2003, 17:51
Jammer van deze eerste ervaring met devoted maar hoe krijg ik mijn geld terug???
Gewoon via Visa. Opbellen en de zaak uitleggen, mails doorsturen als bewijs (dus altijd bewaren) dat jij hebt geprobeerd om contact op te nemen.
Ik zou ze nog één mail sturen met daarin je voornemen de zaak aan te kaarten bij Visa. Visa betaalt jou namelijk vrij snel terug en gaat dan de zaak invorderen bij Devoted. En Visa krijgt zijn geld echt wel...

Ik heb overigens nog nooit problemen gehad met Devoted. Helemaal nog nooit eigenlijk met online bestellen (sinds 1994). Bummer voor jou dus...:(

jokey
13-02-2003, 19:19
Ik lees de laatste weken toch geregeld dit soort negatieve berichten over DeVoteD. Klachten over het niet beantwoorden van email en extreem lange backorders en levertijden.
Het lijkt er op dat Glenn zijn zaakjes even niet meer zo netjes voor elkaar heeft. Hopelijk komt hier snel verbetering in en komen er ook weer een paar echt leuke acties.

R. Schaap
14-02-2003, 09:20
Ik heb nog nooit problemen gehad met Devoted, ook de laatste weken niet. Prima winkel. Ik denk dat je gewoon echt pech hebt ofzo.

Sourmug
14-02-2003, 13:49
Ik bestel nu ruim een jaar bij Devoted,nooit geen problemen eerder.
Sinds afgelopen December gaat het allemaal niet zo vlot meer daar.Ik wacht al 3 maanden op Antz,dvd was wel verstuurd maar nooit aangekomen.
Diverse mailtjes verstuurd,soms wordt er gewoon niet op gereageerd,en als Glenn dat wel doet "zal ie er naar kijken",zegt ie.
Helaas nog steeds niet reshipped.
Bestel nu m'n AUS dvd's uitsluitend nog maar bij Ezy en DVDCrave.
Alleen de goedkoopste zijn is niet genoeg blijkt wel....goede service is net zo bijlangrijk.

Rob Technoid
14-02-2003, 14:22
Ik heb slechts een keer besteld bij Devoted en heb extreem lang moeten wachten op BTTF, besteld hem in augustus en kreeg hem pas eind november ofzo.

Overigens is ie twee keer verzonden en maar 1 keer aangekomen. Met EzyDVD nooit problemen gehad...

Alexander de Mol
14-02-2003, 14:53
Mijn Band of Brothers is nu sinds 24 januari onderweg van Devoted....en dat is behoorlijk lang. :(
Mijn ervaringen met EzyDVD zijn beter.

Sjors van de Rebellenclub
14-02-2003, 15:12
heb ook wisselende ervaringen de laatste tijd. Minority Report binnen twee weken in huis. Twee boxen van de X-files hebben drie weken lang in 'processing' gestaan. Ook een aantal mails gestuurd waarom ze nog verstuurd waren, alleen geen reactie. Ook een mail over een kortingscode die niet werkte moest ik 4 keer versturen voor ik antwoord krijg. Maar goed ze blijven vaak een stuk goedkoper dan NL:confused:

suave
15-02-2003, 15:07
heb ook wisselende ervaringen de laatste tijd. Minority Report binnen twee weken in huis. Twee boxen van de X-files hebben drie weken lang in 'processing' gestaan. Ook een aantal mails gestuurd waarom ze nog verstuurd waren, alleen geen reactie. Ook een mail over een kortingscode die niet werkte moest ik 4 keer versturen voor ik antwoord krijg. Maar goed ze blijven vaak een stuk goedkoper dan NL:confused:

ik wacht ook nog steeds op de xfiles boxen, maar kennelijk worden die deze week pas verstuurd, maar ik ben het met een van de bovenstaande kerels eens, gewoon de cc maatschappij bellen en je hebt het geld zo terug. (heb ik al meerdere malen gedaan, werkt prima!)

Oakey
15-02-2003, 15:22
Ik heb ook altijd goeie ervaringen met Devoted gehad, maar de laatste bestellingen duurde het wel heel erg lang, ook zonder berichten en antwoorden op mail. Ik zal er niet snel meer bestellen, doe nu veel via Ezy en dvdcrave e.d.

Sjors van de Rebellenclub
25-02-2003, 20:43
3 weken geleden zijn mijn x-files boxen verstuurd. nog steeds niets van ze gehoord. heeft iemand anders de boxen daar ook besteld en zijn ze daar al wel aangekomen?

Charley Baak
28-02-2003, 13:24
Bij mij stonden een aantal dvd's verschrikkelijk lang in de Back-order. ook werd er slecht gereageerd op e-mail. (1 mailtje terug met "ik zal het uitzoeken") Op de site van devoted staat sinds kort een helpdesk. Hier wordt wel goed op gereageerd! Je krijgt een ticket, die in het systeem blijft staan. Het werkt hetzelfde als een mail sturen via een webform. Ik zou zeggen: probeer het eens via deze helpdesk. Daarnaast hebben ze een online chat geopend, waar je live-support krijgt. Hier heb ik echter nog geen gebruik van gemaakt.

Kermit
06-03-2003, 23:22
Ik heb 3 X-files boxen besteld, en die zijn geshipped op

12-02-03
13-03-03
17-03-03

En nog niet ontvangen, ik post hier als ik meer weet.
Andere mensen al ontvangen?

R_B
07-03-2003, 15:46
Oke hier mijn verhaal REEDS halverwege JANUARI Die hard 2 SE besteld.
Na 6 weken kreeg hij de status shipped.

Nog steeds niks ontvangen.
ik wacht nog max 1 week en dan ga ik aktie ondernemen.

Zeker omdat ik 1,5 week geleden die hard 1 SE bij ezdvd heb besteld en gister REEDS binnen gehad.

Psykomike
08-03-2003, 10:11
Ook ik heb een probleem met DeVoteD. In december bestelde ik Unforgiven 10th Anniversary Edition (R2/R4). Helaas kreeg ik echter de oude versie van Unforgiven. Vervolgens heb ik de dvd teruggestuurd en werd mij beloofd dat ik de goede dvd zou krijgen. Vorige week kwam dan eindelijk een zending binnen van DeVoted. En wat bleek: weer de oude versie van Unforgiven !! Het heeft natuurlijk weinig zin om dvd's terug te sturen als je uiteindelijk toch weer dezelfde versie krijgt.

Ben nu al weer een week bezig met het sturen van mailtjes naar DevoteD. Krijg echter geen antwoord. Ik denk dat ik voortaan maar weer bij Ezy ga bestellen.

Sjors van de Rebellenclub
08-03-2003, 16:14
na 5,5 weken nog steeds geen x-files boxen. Op emails wordt ook niet meer gereageerd. Ik ga denk ik de cc-maatschappij maar eens aan het werk zetten en mijn geld terugvragen. Bestel ze wel via Ezy. Daar heb ik vorige week vrijdag ET en Die Hard 1 besteld, en vandaag zaten ze al keurig bij de post. Fantastisch!

Kermit
08-03-2003, 23:30
De x-files promotie loopt pas vanaf 12 februari, als je eerder besteld heb was het een pre-order, dus dat kan je ze niet kwalijk nemen, maar 4 weken nu al vind ik ook lang...

Kermit
11-03-2003, 09:55
Yeah,

Zojuist is Minority Report binnen gekomen, begin januari besteld bij Devoted, maar kwam 22 januari daar uit. Ik mag er dus vanuit gaan dat deze 7-8 weken onderweg is geweest. Er zat een een grote oranje ID verified sticker op.

Dus gewoon nog even afwachten, wel jammer dat het zo lang duurt...

seetie
11-03-2003, 11:04
Mijn bestelling van 10 januari Die Hard 2 - Die Harder is op 15 januari in backorder gegaan. Ondertussen bleef die titel in de top 10 van meestverkochte dvd's staan... Nu heb ik, na drie keer gemaild te hebben, eindelijk een bevestiging gekregen dat op 9 maart jl., dus al na 2 maanden, de dvd is verzonden.

Hoe lang zal dat nu weer gaan duren? :roll:

Charley Baak
11-03-2003, 16:40
Mijn bestelling van 10 januari Die Hard 2 - Die Harder is op 15 januari in backorder gegaan. Ondertussen bleef die titel in de top 10 van meestverkochte dvd's staan... Nu heb ik, na drie keer gemaild te hebben, eindelijk een bevestiging gekregen dat op 9 maart jl., dus al na 2 maanden, de dvd is verzonden.

Hoe lang zal dat nu weer gaan duren? :roll: Bij mij ongeveer hetzelfde. Ik heb uiteindelijk een bericht achtergelaten bij hun 'Helpdesk' gaat naar mijn idee sneller en beter dan mail. Eerst over 5 dvd's gemaild, waarvan er 2 al vanaf 30 sept. in backorder stonden. Nu uiteindelijk verstuurd. Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen.

Ezy bestellingen hebben de laatste tijd trouwens ook id-verified stickers op hun verpakkingen staan.

Frostie
14-03-2003, 10:16
Bij mij kwam laatst dvd binnen die ik ook half januari had besteld bij devoted en 16 februari was vestuurd. Dus het neemt allemaal nogal errug veel tijd. Zeker als je ziet dat Ezy de dvd'tjes wel snel naar Nederland kan krijgen.

Thijs te Riele
18-03-2003, 12:25
11 maart Die Hard 2 bestelt bij Devoted, vandaag het bericht gekregen dat ie onderweg (shipped) is.
Ik ben dus benieuwd wanneer ik 'm krijg als ik alle verhalen van jullie lees.

seetie
18-03-2003, 12:37
11 maart Die Hard 2 bestelt bij Devoted, vandaag het bericht gekregen dat ie onderweg (shipped) is.
Ik ben dus benieuwd wanneer ik 'm krijg als ik alle verhalen van jullie lees.

Ik zie nu dat DeVoteD er AUD 40,45 (EUR 22,49) voor vraagt. In januari was deze nog AUD 23,00 (EUR 12,79). Ben ik ff op tijd geweest!!! :D :D

Nu alleen nog even de boel ontvangen... :roll:

Sjors van de Rebellenclub
18-03-2003, 12:43
Staat bij hun op de site het bericht dat een grote lading x-files boxen kwijt is geraakt bij de post. Wanneer ze weer voorraad hier van hebben, sturen ze deze opnieuw weg. Je hoeft dus alleen maar even een mail te sturen dat je ze niet hebt ontvangen. :roll:

Due to numerous emails regarding missing parcels over the last few weeks. I informed Australia Post who later replied this week though with not much information, tracked back that a Pick up on 12th of Feb has been miss-placed / lost / stolen.

Due to the severity of this issue we are reshipping orders however we are currently out of most X-files box sets due to the many missing in the post. I have organized new stock from the supplier (expected in late next week).

Regards
Glenn Sansome
DeVoteD DVD

seetie
18-03-2003, 12:46
Staat bij hun op de site het bericht dat een grote lading x-files boxen kwijt is geraakt bij de post. Wanneer ze weer voorraad hier van hebben, sturen ze deze opnieuw weg. Je hoeft dus alleen maar even een mail te sturen dat je ze niet hebt ontvangen. :roll:

Jij hebt het :idea: gezien ... zou dat ook werken als je niet eens een bestelling had geplaatst denk je? :roll:

Ik denk niet dat ze er in trappen.

En als je wel had besteld en de box al hebt ontvangen: ben je een slecht mens. (6)

Alexander de Mol
18-03-2003, 16:26
Mijn Band of Brothers is nu sinds 24 januari onderweg van Devoted....en dat is behoorlijk lang. :(
Mijn ervaringen met EzyDVD zijn beter.
Eind vorige week heb ik maar eens gemaild met DeVoteD om mijn beklag te doen over de lange tijd dat de box erover deed. Klaarblijkelijk hadden ze er ook geen vertrouwen meer in en hebben ze, volgens zeggen, de box opnieuw geshipped.
Ik weet wel dat ik niet meer voor een Australische dollar op de eerste rang wil zitten in het vervolg. Voortaan gewoon EzyDVD.....

Sjors van de Rebellenclub
19-03-2003, 09:56
Staat bij hun op de site het bericht dat een grote lading x-files boxen kwijt is geraakt bij de post. Wanneer ze weer voorraad hier van hebben, sturen ze deze opnieuw weg. Je hoeft dus alleen maar even een mail te sturen dat je ze niet hebt ontvangen. :roll:

Jij hebt het :idea: gezien ... zou dat ook werken als je niet eens een bestelling had geplaatst denk je? :roll:

Ik denk niet dat ze er in trappen.

En als je wel had besteld en de box al hebt ontvangen: ben je een slecht mens. (6)

geen enkele slechte bedoeling van mijn kant. Ik zit inmiddels al ruim 2 maanden te wachten op de eerste twee seizoenen. Zou niet eens durven de boel te belazeren :nono:

seetie
20-03-2003, 07:43
geen enkele slechte bedoeling van mijn kant. Ik zit inmiddels al ruim 2 maanden te wachten op de eerste twee seizoenen. Zou niet eens durven de boel te belazeren :nono:

(y)

Kermit
20-03-2003, 08:13
Heel netjes trouwens, kreeg een voucher voor $15 omdat de boxesets zoekgeraakt waren.

Sjors van de Rebellenclub
24-03-2003, 08:21
Klopt, heb ik ook gekregen. Tevens is me verzekerd dat de boxen deze week opnieuw worden verstuurd. Hopelijk gaat het nu wel goed.

R_B
24-03-2003, 08:49
Hehe, eindelijk een update:
"Ronnie
Thanks We are led to believe our shipment on the 12th Has gone missing I have
organised more stock to arrive in from the supplier as soon as it arrives in we
will reship it out.
Glenn"
Maar wanneer krijg ik die DVD??

Dit wordt een record: 24 jan besteld..
Ergens in April binnen??

Charley Baak
24-03-2003, 10:52
Dit wordt een record: 24 jan besteld..
Ergens in April binnen??Wat dacht je van: 30 september besteld en nu nog niet binnen :?

R_B
24-03-2003, 11:45
Dit wordt een record: 24 jan besteld..
Ergens in April binnen??Wat dacht je van: 30 september besteld en nu nog niet binnen :?

Dat meen je niet..... :roll:

Charley Baak
24-03-2003, 12:07
Dat meen je niet..... :roll: Ehhh Jawel, heeft sindsdien alleen maar op Backorder gestaan. Inmiddels wel verstuurd, maar nog niet binnen.

Charley Baak
25-03-2003, 16:00
Als jullie je ervaringen willen delen met andere forum gebruikers,
post je ervaringen dan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12871).

Laurens ten Voorde
26-03-2003, 19:00
Heb hier 24 feb besteld en netjes op 19 maart waren de dvd's binnen

Kermit
08-04-2003, 09:24
Heeft iemand de re-shipment van de x-files boxen al mogen ontvangen?
Ze zouden toch zo rond de 25ste geshipped moeten zijn en ik heb vandaag xXx ontvangen en die was op 1 april geshipt.

Sjors van de Rebellenclub
08-04-2003, 09:33
Heeft iemand de re-shipment van de x-files boxen al mogen ontvangen?
Ze zouden toch zo rond de 25ste geshipped moeten zijn en ik heb vandaag xXx ontvangen en die was op 1 april geshipt.

Nee, nog niks ontvangen. :cry: Begin een beetje wanhopig te worden.

seetie
08-04-2003, 14:46
Wacht ook nog steeds op Die Hard 2. Shipped op 9 maart, nog steeds niet ontvangen.... Hellup... Heb al gemaild geen reactie. Zal nog maar eens mailen. Wat een bud zaak dat DeVoteD. Ik bestel er in ieder geval niet meer. Ga wel weer naar Ezy.

Edwin vd Zwaard
05-05-2003, 09:20
UPDATE..

Heb even enige communicatie gehad met DevotedDVD aangaande de problemen (voornamelijk bij X-files / Die Hard)

Enige punten die eruit naar voren komen:

4/5/2003
X-files are due in this week now due to a problem with the supplier. They wanted to charge me $129 per box set but in the end their reshipping the order to me at the same price.

Die Hard are being reshipped next week as I could not be bothered arguing again with the supplier since their reduced next week anyway.

Unfortunately the shipping times I can not help as we use Australia Post like all other Australian Sites. Unless customs likes our shipments and delays them. Though I can remember that due to new customs regulations in australia and if not stickered correctly they were delayed. (though this problem has been rectified)


Dus als het goed is moet alles straks gaan binnenkomen.. Ik ben momenteel in onderhandeling om een leuke actie voor Nederlandse (en Belgische) klanten op poten te krijgen.. Daar kwam Devoted zelf mee, dus ben benieuwd wat dat gaat worden..

Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten
Edwin

Sjors van de Rebellenclub
05-05-2003, 14:04
Ik kreeg vorige week ook dat mailtje van Glenn. Ik heb hem maar terug gemaild dat ik de bestelling cancel (had ik ook al twee keer daarvoor aan hem gemaild, alleen daar kreeg ik geen reactie op). Het ligt nu sinds vorige week dinsdag bij Visa en ik hoop dat ze mijn geld snel terugboeken. Dan kan ik ze bij de MM gaan kopen of amazon.fr.

Heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat je je geld terug krijgt van Visa?

Kermit
10-05-2003, 12:50
Ben net terug van vakantie, maar op de helpdesk staat nu het volgende over de x-files boxen:

---
X-Files Box sets have now come into stock and has shipped out to all customers awaiting stock.

Any further information about this please email x-files@devoteddvd.com.au

Regards
Glenn
---

Nu maar hopen dat ze wel aankomen. Ik heb overigens weer een voucher voor $15 gekregen voor het lange wachten. Wel de laatste keer dat ik bij deze toko acties bestel...

Kermit
15-05-2003, 13:55
Toch maar even melden,
Zo juist eindelijk mijn x-files boxen ontvangen, heeft 3 maanden geduurd, maar dan heb je ook wat :-).

Overigens niet helemaal de schuld van devoted. Ik vind dat ze het voor een 'kleine' webwinkel toch goed hebben opgelost (totaal $30 aan vouchers gekregen), de communicatie kan alleen wat beter...

deniax
15-05-2003, 15:37
Ook ik heb vandaag mijn X-Files box eindelijk ontvangen van Devoted.

Nu mijn andere 4 DVD's nog waar ik al een half jaar op wacht :roll:

R_B
15-05-2003, 16:20
Overigens niet helemaal de schuld van devoted. Ik vind dat ze het voor een 'kleine' webwinkel toch goed hebben opgelost (totaal $30 aan vouchers gekregen), de communicatie kan alleen wat beter...

Ik wacht al vanaf eind jan. op een DVD...maar ik heb in de tussentijd nog NOOIT een voucher gehad......

Ik heb overigens ook nog geen bericht dat mijn DVD verstuurd is.....

Sjors van de Rebellenclub
15-05-2003, 19:57
Ook ik heb vandaag mijn X-Files box eindelijk ontvangen van Devoted.

Nu mijn andere 4 DVD's nog waar ik al een half jaar op wacht :roll:

Nu heb ik t helemaal met die winkel gehad. Heb ik na al die maanden toch maar mijn order gecanceled en mijn geld terug gekregen, ontvangt iedereen ze. Ik ben blij voor jullie, maar ik kan wel janken :cry:

suave
15-05-2003, 20:00
Ook ik heb vandaag mijn X-Files box eindelijk ontvangen van Devoted.

Nu mijn andere 4 DVD's nog waar ik al een half jaar op wacht :roll:

Nu heb ik t helemaal met die winkel gehad. Heb ik na al die maanden toch maar mijn order gecanceled en mijn geld terug gekregen, ontvangt iedereen ze. Ik ben blij voor jullie, maar ik kan wel janken :cry:

ik heb nog 2 boxen te koop....zie de verkoopthread....

Charley Baak
16-05-2003, 15:24
Toch maar even melden,
Zo juist eindelijk mijn x-files boxen ontvangen, heeft 3 maanden geduurd, maar dan heb je ook wat :-).

Overigens niet helemaal de schuld van devoted. Ik vind dat ze het voor een 'kleine' webwinkel toch goed hebben opgelost (totaal $30 aan vouchers gekregen), de communicatie kan alleen wat beter...
ik zit nog steeds (sinds januari) te wachten op mijn Die Hard 2. Hij zou in mei verstuurd worden, echter nog niets gezien.

Harry B.
16-05-2003, 15:31
En ik wacht nog steeds op 3 DVD's die ik in Januari besteld heb. Ik bestel NOOIT meer bij devoted :evil:

seetie
22-05-2003, 11:50
ik zit nog steeds (sinds januari) te wachten op mijn Die Hard 2. Hij zou in mei verstuurd worden, echter nog niets gezien.

Me too! DeVoteD my ass! Zoals Olivia al treffend zong: Hopelessly DeVoteD to you.

Ik zag vanochtend nog de afschrijving van Visa : 9 mrt, € 14,16. Maar njente dvd ontvangen. Grrr... :evil:

seetie
22-05-2003, 11:57
UPDATE..

Heb even enige communicatie gehad met DevotedDVD aangaande de problemen (voornamelijk bij X-files / Die Hard)

Enige punten die eruit naar voren komen:

4/5/2003
X-files are due in this week now due to a problem with the supplier. They wanted to charge me $129 per box set but in the end their reshipping the order to me at the same price.

Die Hard are being reshipped next week as I could not be bothered arguing again with the supplier since their reduced next week anyway.

Unfortunately the shipping times I can not help as we use Australia Post like all other Australian Sites. Unless customs likes our shipments and delays them. Though I can remember that due to new customs regulations in australia and if not stickered correctly they were delayed. (though this problem has been rectified)


Dus als het goed is moet alles straks gaan binnenkomen.. Ik ben momenteel in onderhandeling om een leuke actie voor Nederlandse (en Belgische) klanten op poten te krijgen.. Daar kwam Devoted zelf mee, dus ben benieuwd wat dat gaat worden..

Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten
Edwin

Ok Edwin, gooi jij nog eens een balletje op! http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/bouncer.gif

seetie
23-05-2003, 07:14
:mrgreen:

En wat lag er gister op de mat toen ik thuiskwam? ... Nee, weet je het echt niet? Vooruit dan: een envelop uit Australië met een Die Hard 2 dvd erin!

Speaking of the :twisted: .

Is het, sinds mijn bestelling op 10 januari 2003 en de verzending op 9 maart 2003 toch nog goed gekomen.

Ik zal Glenn van DeVoteD nog even een dankmail sturen. :roll:

R_B
26-05-2003, 10:30
:mrgreen:

En wat lag er gister op de mat toen ik thuiskwam? ... Nee, weet je het echt niet? Vooruit dan: een envelop uit Australië met een Die Hard 2 dvd erin!

Speaking of the :twisted: .

Is het, sinds mijn bestelling op 10 januari 2003 en de verzending op 9 maart 2003 toch nog goed gekomen.

Ik zal Glenn van DeVoteD nog even een dankmail sturen. :roll:

Here all the same... :D

Charley Baak
26-05-2003, 13:05
mijn Die hard inmiddels ook ontvangen... Voorheen wel aardig wat titels besteld bij devoted. Na dit drama echter niet meer. Vreemd he? :wink:

Harry B.
01-07-2003, 20:32
Hier weer even een update van mij: Ik heb mijn order van Januari nog steeds niet ontvangen, zelfs mijn zendingen uit Australie via Ebay zijn nog sneller :evil: Mijn mails worden genegeerd (op zich slim van hem want de laatsten waren niet echt vriendelijk) wat niet echt klantvriendelijk is. Ik zou willen zeggen:

SHAME ON YOU GLENN, FOK DEVOTED.COM.AU

Rolf
26-08-2003, 08:53
Is er al verbetering opgetreden bij Devoted? Ik heb toen ook verschrikkelijk lang op Band of Brothers moeten wachten. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen.

Nu wil ik weer een box bestellen. Zou ik dat beter bij Ezy kunnen doen of is Devoted inmiddels weer als vanouds?

Charley Baak
26-08-2003, 12:33
Ik heb tot nu toe niets meer besteld bij devoted, maar alleen nog maar via Ezy. Weet dus ook niet of het positief veranderd is.

Rolf
26-08-2003, 12:41
Heb 'm ondertussen besteld bij Ezy. Daar heb ik nog nooit besteld, dus kan ik straks mooi een vergelijk maken tussen Ezy en Devoted. Bij Devoted had ik ook pas een keer besteld.

Sjors van de Rebellenclub
15-09-2003, 14:02
Is er al verbetering opgetreden bij Devoted? Ik heb toen ook verschrikkelijk lang op Band of Brothers moeten wachten. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen.

Nu wil ik weer een box bestellen. Zou ik dat beter bij Ezy kunnen doen of is Devoted inmiddels weer als vanouds?

Ik heb onlangs maar weer eens bij ze besteld (Speed), want ik had nog een tegoedbon van ze. En deze keer ging alles goed. Ik heb de bestelling gedaan en ca. 10 dagen later de dvd ontvangen. Toch durf ik t nog niet aan daar te bestellen, dat doe ik wel bij Ezy (zij zijn maar iets duurder).

Deniz
16-09-2003, 19:02
Laatste wat ik had besteld heeft er 3 maanden! over gedaan. Echt waardeloos die zaak (Vroeger prima service.) Ik bestel er nooit meer wat. EZY is veel beter!