PDA

Bekijk de volledige versie : BOL.com??



Michel Kivits
13-02-2003, 17:54
Zijn er eigenlijk nog mensen die iets bij BOL.com bestellen? Heeft deze on-line winkel nog bestaansrecht m.b.t. dvd's.
Ik zal even een voorbeeld geven. De dvd van Gladiator durven ze op dit moment nog aan te bieden voor 40,84 !!!!?? Euro. :nono:

Deze dvd staat zelf als eerste op de pagina van dts-films...
Flinke aanbieding!!!

JeroenDeluxe
13-02-2003, 17:56
heb wel ooit dvd's bij bol gekocht, maar tegenwoordig kijk ik zelfs niet meer op hun site, aangezien het gros toch veel duurder is dan elders...

bol moet het volgens mij echt hebben van mensen die geen credit card kunnen of willen gebruiken.

Tommy Brok
13-02-2003, 17:56
Zijn er eigenlijk nog mensen die iets bij BOL.com bestellen? Ik heb er in het verleden verschillende videobanden besteld, omdat ik ze in de winkels nergens kon vinden!
Maar verder zijn ze gewoon veel te duur, over het algemeen zouden internetwinkels goedkoper moeten zijn, wat jammer genoeg niet zo is!

Tommy!

Thijs te Riele
13-02-2003, 19:22
Ik heb laatst bij Bol.com 4 DVD's besteld, omdat ik 2 tegoedbonnen had twv €50,-. Nu bestel ik nx meer bij ze, omdat ze gewoon veel te duur zijn en als er iets mis is met de ontvangen bestelling moet je ook de hele tijd mailen en terugsturen enzo.:mad:

Kortom Bol.com is duur en lastig.

Tommy Brok
13-02-2003, 19:24
als er iets mis is met de ontvangen bestelling moet je ook de hele tijd mailen en terugsturen enzo.:mad:Daar heb ik toch geen problemen mee gehad, heb een keer een videoband dubbel aangekregen! Één mailtje en ik kreeg het adres waar ik het naartoe kon terug sturen!

Tommy

Rickje
13-02-2003, 19:56
Zijn er eigenlijk nog mensen die iets bij BOL.com bestellen? Heeft deze on-line winkel nog bestaansrecht m.b.t. dvd's.
Ik zal even een voorbeeld geven. De dvd van Gladiator durven ze op dit moment nog aan te bieden voor 40,84 !!!!?? Euro. :nono:

Deze dvd staat zelf als eerste op de pagina van dts-films...
Flinke aanbieding!!!

Mijn vader heeft daar ooit een film gekocht (Boondock Saints op DVD) en kreeg hem 2 dagen later binnen.
Toch goeie service vind ik maar de prijs was wel te duur.

Hanna
13-02-2003, 20:53
Koop er voornamelijk cd's als ik te lui ben om naar de media markt te fietsen..(6)

WitteGijt?
13-02-2003, 21:22
Toch goeie service vind ik maar de prijs was wel te duur.

Heb er ooit wat comics van kevin smith besteld, na 3 maanden nog steeds niks ontvange te hebben, heb ik gemaild waarna ik 'n mailtje terug kreeg dat ze niet meer leverbaar waren (beetje laat ofnie), paar weken later nog maar 'n keer geprobeerd omdat ze nog steeds op de site stonden, binnen 1 a 2 weken had ik ze binnen (was import).

Eric van Ballegoie
13-02-2003, 21:25
Ik koop zo af en toe wel eens boeken van BOL, zij hebben vrijwel alles en tegen goede prijzen (Engelstalige boeken).

Glenn Smits
13-02-2003, 21:51
Heel veel luitjes hier waaronder ik hebben toentertijd de dvd van Silence Of The Lambs daar vandaan gehaald, die was toen veel goedkoper als in de winkel.

Camille
13-02-2003, 22:12
Vroeger kocht ik bijna al mijn DVD's bij Bol.com:o

Volgens mij heb ik zo echt veel geld weggegooit:(

Felix
13-02-2003, 22:59
Ik koop zo af en toe wel eens boeken van BOL, zij hebben vrijwel alles en tegen goede prijzen (Engelstalige boeken).

Engelstalige boeken zijn naar mijn ervaring meestal goedkoper bij Amazon.co.uk. De verzendkosten zijn wel wat hoger, maar Amazon geeft vaak aanzienlijke korting.

M Balje
13-02-2003, 23:48
Ik heb geen 1 dvd daar aangeschaft wel een Soundtrack cd (Living daylights) in 2001 en 1 Nederlandstalig film boek van Twine (die moeilijk in de winkel tevinden zijn hier in Amsterdam.)

Ik heb ook nog 2 andere soundtrack's proberen tebestellen,maar die konden niet geleverd worden en heb ik een van die cd's maar bij Proxis bestelt.
Die andere heb ik nog steeds niet.

M Balje
13-02-2003, 23:50
Engelstalige boeken zijn naar mijn ervaring meestal goedkoper bij Amazon.co.uk. De verzendkosten zijn wel wat hoger, maar Amazon geeft vaak aanzienlijke korting.

Niet iedereen (ik dus ook niet) heeft een CC.
Ik zou zelfs cd's niet uit belgie kopen,is me al te ver en teveel moeite met verzending.

Martijn Beunk
14-02-2003, 08:43
Zijn er eigenlijk nog mensen die iets bij BOL.com bestellen? Heeft deze on-line winkel nog bestaansrecht m.b.t. dvd's.
Ik zal even een voorbeeld geven. De dvd van Gladiator durven ze op dit moment nog aan te bieden voor 40,84 !!!!?? Euro. :nono:

Deze dvd staat zelf als eerste op de pagina van dts-films...
Flinke aanbieding!!!

Ik wel met regelmaat,

Saving Private Ryan hebben zij nu momenteel voor 17,99 en ik heb er net Dragonfly gekocht.

Beloved
14-02-2003, 12:23
ik heb er vroeger weleens wat videobanden gekocht die ik verder nergens kon vinden. en nu eigenlijk alleen heel soms engelstalige boeken, maar die zijn tegenwoordig steeds vaker gewoon in de boekhandel te vinden voor dezelfde prijs. maar de service is goed, ik heb nooit problemen met ze gehad.

Joost v.d. Ham
14-02-2003, 19:41
Ik zou zelfs cd's niet uit belgie kopen,is me al te ver en teveel moeite met verzending.

hoezo?? jij hoeft ze toch niet te versturen!

ON-TOPIC ik heb weleens iets besteld bij BOL.com.
Silence of the lambs SE (14,99)
Truman Show (12,99)

een zelden voorkomende aanbieding dus.:)

Art
14-02-2003, 19:44
hoezo?? jij hoeft ze toch niet te versturen!

ON-TOPIC ik heb weleens iets besteld bij BOL.com.
Silence of the lambs SE (14,99)
Truman Show (12,99)

een zelden voorkomende aanbieding dus.:)
Laat ook toevallig de dvd's zijn die ik daar heb gekocht :D

BrianB
14-02-2003, 22:09
Ik heb een keer een dvd gekocht daar, The Rocky Horror Picture Show, maar dat kwam omdat hij nergens anders te vinden was.

Ricardo Mulder
15-02-2003, 07:46
Alleen een keer als ik een dvd echt nergens anders kan krijgen. Heb trouwens daar ook net saving private ryan gekocht. Wel een nadeel van Bol.com is het terugzenden. Me hoesje en "flyer" waren compleet aan gort Eerst moet je wachten op de bevestiging en daarna moet je het produkt nog een keer bestellen beetje dubbelzinning daar.

Jaap22
15-02-2003, 07:52
Ik heb de absolutely fabulous box daar besteld, toen hij in de aanbieding was.. prima service verder.