PDA

Bekijk de volledige versie : Horror



raymond koene
14-02-2003, 10:04
Ik ben wel een liefhebber van het horrorgenre, maar ik moet zeggen dat de meeste horrorfilms mij ontzettend tegenvallen. Vaak zijn ze eerder lachwekkend dan eng. Wie heeft er de laatste tijd nog een goede horrorfilm gezien?

Cenobite
14-02-2003, 10:15
Een behoorlijk recente creepy horror is Ring 2002 , die eind februari in premiere gaat in NL .

In het Thriller/Horror genre zou ik "Frailty" willen aanraden , over een vader die zijn jonge zoontjes meesleurd in zijn waanzin en mensen afslacht die bezeten zijn door demons. Natuurlijk zitten de demons alleen in zijn hoofd.

raymond koene
14-02-2003, 10:45
The Ring wil ik zeker nog gaan zien. heeft iemand overigens de originele Japanse versie gezien? Frailty lijkt me ook wel wat. Bedankt voor je tip Cenobyte. Meer suggesties voor goede horrorfilms zijn uiteraard welkom!

Menno Hagendoorn
14-02-2003, 11:20
Ligt misschien een beetje op de grens tussen Horror en thriller, maar ik vond "Signs" erg sterk (nu op dvd).
"Frailty" is inderdaad ook erg goed.

M Balje
14-02-2003, 11:20
Hollow Man is de enige Horror film die ik in mijn bezit heb.
Teminste als je dat een Horror kan noemen.

raymond koene
14-02-2003, 11:28
Hollow Man is inderdaad een goede film ja, maar is volgens mij niet echt een horrorfilm. Signs heb ik nog niet gezien maar ik heb er wel goede verhalen over gehoord.

Niels Simons
14-02-2003, 11:35
hollow man is meer aktie.

ik heb ring 1 en 2 gezien,vond ze geen van beide horror.
als er welgeteld een halve minuut in zit die een beetje eng is...

die films zijn gewoon enorm 'gehyped'

mazzel,niels

Martijn Beunk
14-02-2003, 11:46
Klassiekers als The Exorcist en Evil Dead zijn bij mij nog altijd favoriet.

13Ghosts vind ik echt een drama!!!!

MAD
14-02-2003, 12:28
Vind het moeilijk wat nu wel of niet tot horror te rekenen. Maar dan even volgens mijn standaard: Ik vond The Others wel een goede horrorfilm. Absoluut geen "splash" en "gore", maar toch wel redelijke horror (en volgens hetzelfde concept: The Sixth Sense"). Signs begon goed, maar werd "lachwekkend" op het eind. Maar over deze film heeft geloof ik iedereen wel weer een eigen mening (en de meningen zijn dan ook erg verdeeld!). Mijn favoriete "echte" horror blijft toch "The Exorcist" gevolgd door "Hellraiser I +II" en "An American Werewolf in London"

Art
14-02-2003, 12:48
Sleepy Hollow vind ik persoonlijk één van de meest sfeervolle horrorfilms :)

Jaded
14-02-2003, 12:52
Raymond Koene, grasduin hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8125) eens in.

Menno Hagendoorn
14-02-2003, 12:58
de Alien films
Event Horizon
Hellraiser 1 en 2
het zijn klassiekers maar zeker de moeite waard

Rens Gepkens
14-02-2003, 13:06
Dab taste ;)

Rens Gepkens
14-02-2003, 13:07
Bedoelde eigenlijk Bad Taste :D

Jaded
14-02-2003, 13:14
Dab taste ;)
Bedoel je niet Bad etsaT?

Jaded
14-02-2003, 13:16
Bedoelde eigenlijk Bad Taste :D
Gewoon over deze post gelezen seg.
Je weet van wat je blind wordt hé ...

raymond koene
14-02-2003, 13:42
Raymond Koene, grasduin hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8125) eens in.


Bedankt voor de link Jaded. Ik zal kijken of ik nog andere goede horrorfilms tegenkom!

Rickje
16-02-2003, 12:42
De horror films die ik altijd al goed vond was Halloween.
Ik heb ook alle Halloween films in huis en ik heb ook Dawn of the Dead.... heb ik altijd al een goeie horror film gevonden al was hij niet eng.

Jurgen V
16-02-2003, 12:45
De horror films die ik altijd al goed vond was Halloween.
Ik heb ook alle Halloween films in huis en ik heb ook Dawn of the Dead.... heb ik altijd al een goeie horror film gevonden al was hij niet eng.

Is dawn of the dead cool? Ik zag die 2 disc dvd liggen en hij was maar 9 euro maar ik twijfel heel erg of het wel iets is.

BLACKENED
16-02-2003, 12:50
Hmm, das een klassieker !
Echt keigoed !!

Jurgen V
16-02-2003, 12:51
THX Dan denk ik dat ik hem maar ga halen is het niks voor mij breng ik hem wel weer terug. :)

Rickje
16-02-2003, 13:02
Is dawn of the dead cool? Ik zag die 2 disc dvd liggen en hij was maar 9 euro maar ik twijfel heel erg of het wel iets is.

Twijfel niet !!
Ik dacht eerst ook dat dit niks was maar toen hij een keer op tv kwam was ik verkocht. Ik moest die film hoe dan ook hebben anders was het weer lang wachten bij FRS... je weet hoe lang het daar kan duren voordat ze hem weer hebben.
Het verhaal is heel appart. 4 mensen moeten ontsnappen aan zombie's (tussendoor kun je lekker genieten hoe die 4 mensen die zombie's kapotknallen) en ze ontsnappen in een helicopter.
Brandstof raakt op(je weet wel hoe dat gaat) en ze landen op een groot winkelcentrum. Ze komen binnen het winkelcentrum waar ze kunnen leven van luxe en genoeg voedsel waarvan ze kunnen leven.
Nee, echt het is een geweldige film.
Je zal niet teleurgesteld zijn. :D

Jurgen V
16-02-2003, 13:22
Twijfel niet !!
Ik dacht eerst ook dat dit niks was maar toen hij een keer op tv kwam was ik verkocht. Ik moest die film hoe dan ook hebben anders was het weer lang wachten bij FRS... je weet hoe lang het daar kan duren voordat ze hem weer hebben.
Het verhaal is heel appart. 4 mensen moeten ontsnappen aan zombie's (tussendoor kun je lekker genieten hoe die 4 mensen die zombie's kapotknallen) en ze ontsnappen in een helicopter.
Brandstof raakt op(je weet wel hoe dat gaat) en ze landen op een groot winkelcentrum. Ze komen binnen het winkelcentrum waar ze kunnen leven van luxe en genoeg voedsel waarvan ze kunnen leven.
Nee, echt het is een geweldige film.
Je zal niet teleurgesteld zijn. :D

Thanks ben helemaal overtuigd, ik gaat hem halen als ze hem nog hebben. :D

Jordé den Tenter
16-02-2003, 13:31
Hellraiser moet er echt een zijn maar als dat een echte is dan weet ik het niet ik vind Childs play heel leuk maar ook niet echte horrors wel vind ik:
Sleepy Hollow, The House on haunted hill, the exorsist, Evil Dead en the Omen.
Ook vind ik the Haunting niet slecht maar vind het niet echt een horror en The Ring (US versie) lijkt mij ook een echte horror worden dus die ga ik zeker kijken.

BLACKENED
16-02-2003, 15:50
Deze vind ik persoonlijk erg goed:

Ginger Snaps
Dead and Buried
Candyman 1,2,3
Child's Play 1,2,3 (4)
The Thing
Salem's Lot
The Texas Chainsaw Massacre
The Omen
Halloween
Hellraiser 2
Friday the 13th (alle delen)
Evil Dead 1,2,3
The Exorcist 1 + 3 (!!)
Suspiria
City of the Living Dead
Romero's Dead-trilogy
IT
The Shining
Nightmare on elm Street
Basket Case

Jurgen V
16-02-2003, 15:53
From Dusk Till Dawn 1 en 2 vindt ik ook erg goed!

floris franken
16-02-2003, 16:11
ik heb laatst dog soldiers gezien dat vond ik een goede horror
vooral omdat het inderdaad schaars is met horrors sprong deze er bij mij bovenuit mede omdat de film geen veel special effects gebruikt niet dat ik daar niet van houd hoor,
maar de spanning word daardoor minder de film heeft ook een film prijs behaald.

Rob P.
16-02-2003, 16:22
Raymond Koene, grasduin hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8125) eens in.

Of hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9647) kan ook..;)

Rickje
16-02-2003, 18:59
ik heb laatst dog soldiers gezien dat vond ik een goede horror
vooral omdat het inderdaad schaars is met horrors sprong deze er bij mij bovenuit mede omdat de film geen veel special effects gebruikt niet dat ik daar niet van houd hoor,
maar de spanning word daardoor minder de film heeft ook een film prijs behaald.

Is hij aardig eng??
Want dan kan ik hem zo meenemen...heb al zo'n grote poster van Dog Soldiers.
En Nightmare on Elmstreet is ook aardig eng :bier:

Rob Gerrits
16-02-2003, 19:37
Goede horror vind ik persoonlijk alle romerofilms alien,hoewel meer sf/horror ook helraiser 1,2 en 3 zijn goed ,de ring heb ik nog niet gezien.

raymond koene
17-02-2003, 14:43
Ik neem aan dat je de Japanse versies bedoelt, toch???

Enzo
17-02-2003, 15:00
from dusk till dawn .. erg goede actie horror

what lies beneath... horror thriller

the others.....

rose red... stephen king

evil dead 1.. die andere zijn om te lachen...

poltergeist 1e

from beyond

hellraiser 1

freddy nightmare on elmstreet alleen de 1e

the Fog

hmmmmmmm er zijn er vast nog meer....

ik ga dawn of the dead ook ff halen

:D

kruspe
18-02-2003, 02:46
De Sissi DVD box vind ik ook wel een sterk staaltje van goede horror!!:D :D

incubus
18-02-2003, 03:42
Een dure DVD maar zeker de moeite was Guillermo del toro's Devil's backbone. Deze heb ik het laatste gekeken en ik moet zeggen dat deze uiterst sfeervol was en een zeer goede verhaallijn had!! Sommige verhaalellementen en scènes waren ook betrekkelijk rauw... en evil hierin is ook wel ECHT evil!! een aanrader!!

Dog soldiers was ook een goede verrassing zoals eerder werd aangehaald. Verwacht hiervan wel geen scary shocker maar eerder een weerwolf rollercoaster met de nodige dosis humor! Onze DVD-versie bevat ook meer gore dan de UK versie. Mijn kameraad had de R-rated versie en.... he was missing a lot!!

In de underdog bakken... zeer cheap en ZEER goed is ook "The changeling". Mensen alsjeblieft... steun kwaliteit en koop deze film rond de prijscategorie van 8 tot 10 euro!!! Je krijgt hiervoor één van de beste en meest sfeervolle supernatural haunted house movies in ruil!!! Is in mijn mening ook meer effectief dan in mijn mening de "overrated" "the others". Begrijp me niet verkeerd, 'the others" is geen slechte film... maar hij is NIET origineel. Alles wat daarin gedaan wordt, heb ik al 10 jaar eerder gezien! Het tempo was ook ... very slow....

Een veeeeeeel betere film van Alejandro Amenábar is dan ook bijvoorbeeld "Tesis"! Wow, deze film bevat enorm veel sfeer en heeft een verhaal die u bij de ....... pakt!!!! Een studente maakt een thesis over het snuff-film fenomeen. (films waarin de personages vermoord worden voor de camera) Op een dag krijgt ze een authentieke snuff-video in handen en bij verdere analyse blijkt dat het meisje dat op de tape vermoord wordt zelf een meisje is dat bij haar op school zat....

Tja, de lijst kan blijven doorgaan... begin eens met deze voorgenoemde titels en filmkijken wordt waarlijk een feest! Nog een goede recente film was voor mij ook "Donnie Darko". Geen horrorfilm, wel zeer goed!

skin
18-02-2003, 09:08
In de underdog bakken... zeer cheap en ZEER goed is ook "The changeling". Mensen alsjeblieft... steun kwaliteit en koop deze film rond de prijscategorie van 8 tot 10 euro!!! Je krijgt hiervoor één van de beste en meest sfeervolle supernatural haunted house movies in ruil!!!

gelukkig kent nog iemand deze film, en wordt 'ie ook eens genoemd.
Excellente film (y) met een geweldige George C Scott

(en die ligt in de "underdog" bakken? goeie tip )

raymond koene
18-02-2003, 11:25
gelukkig kent nog iemand deze film, en wordt 'ie ook eens genoemd.
Excellente film (y) met een geweldige George C Scott

(en die ligt in de "underdog" bakken? goeie tip )

in welke zaak ligt deze dvd in de underdog bakken?

Rens Gepkens
18-02-2003, 20:17
Gewoon over deze post gelezen seg.
Je weet van wat je blind wordt hé ...

:) vertel eens ........

incubus
19-02-2003, 03:04
in welke zaak ligt deze dvd in de underdog bakken?

Take your pick... Ofwel in de Mediamarkt ofwel in de Free record shop. Mediamarkt is ie nog iets goedkoper. 7,99 euro!!!!!!!

raymond koene
21-02-2003, 13:01
over goed horrorfilms gesproken. de japanse versie van the ring 1 is zeker de moeite van het bekijken waaard! nu voor nog geen 4 euro bij de MM!!!!

Gabriel B.
21-02-2003, 20:16
Even mijn collectie snel doorlopen (kan ook niet andes wegens te klein) en blijkt dat ik van geen enkele horrorfilm in bezit ben.
Tenzij Death Race 2000 meetelt, wat me sterk zou verwonderen. :)

John Anderton
24-02-2003, 12:58
Ring 1 is nu 4.99 bij de FRS :wink: :wink:

raymond koene
24-02-2003, 13:19
en 3,99 euro bij MM!!!!!!!!! en ring2 is 14,99 bij MM!!!! Hopelijk daalt 'ie nog in prijs!!!!!

incubus
02-03-2003, 08:28
Nog een film die ik hier in deze topic zou willen toevoegen is toch wel zeker "Frailty". Niet echt een vlezige horrorfilm in de serieuze zin van het woord maar wel een zeer goede, sfeervolle, gothische en mega-duistere Thriller!! Echt de moeite!! Niet te missen gewoon. Ik was gehooked van begin tot einde en het verhaal hier uit de doeken doen is de film een serieus onrecht aandoen!! Het einde is gewoon af!!

SchumiFan
04-03-2003, 11:57
Klassiekers als The Exorcist en Evil Dead zijn bij mij nog altijd favoriet.

13Ghosts vind ik echt een drama!!!!

Al is die slice scene wel fun

ASH66
04-03-2003, 13:55
De Toxic Avenger-serie is ook een hoogtepunt van Horror en slapstick!!! :wink:

Dennis Kuijper
24-01-2005, 23:12
Wie heeft deze films wel eens gekeken/gezien?

The St. Francisville Experiment
My little eye

Rudolf K.
24-01-2005, 23:16
Dawn of the Dead (George A Romero) is erg sterk. Verder is Braindead (Peter Jackson) ook zeker de moeite waard.

Coen Vermeer
24-01-2005, 23:50
De Toxic Avenger-serie is ook een hoogtepunt van Horror en slapstick!!! :wink:

aanrader idd. Moet ik ook nog altijd hebben.

mokka
25-01-2005, 00:11
De Toxic Avenger-serie is ook een hoogtepunt van Horror en slapstick!!! :wink:

aanrader idd. Moet ik ook nog altijd hebben.

ik heb de LE van 5.000 stuks, genummerd en met handtekening :D

Coen Vermeer
25-01-2005, 00:18
De Toxic Avenger-serie is ook een hoogtepunt van Horror en slapstick!!! :wink:

aanrader idd. Moet ik ook nog altijd hebben.

ik heb de LE van 5.000 stuks, genummerd en met handtekening :D

te koop? :wink:

mokka
25-01-2005, 01:51
De Toxic Avenger-serie is ook een hoogtepunt van Horror en slapstick!!! :wink:

aanrader idd. Moet ik ook nog altijd hebben.

ik heb de LE van 5.000 stuks, genummerd en met handtekening :D

te koop? :wink:

nee :wink: helaas

Wizz-Art
25-01-2005, 15:30
Wie heeft deze films wel eens gekeken/gezien?

The St. Francisville Experiment
My little eye

My little eye heb ik gezien (jammer genoeg)

Dennis Kuijper
25-01-2005, 15:34
Wie heeft deze films wel eens gekeken/gezien?

The St. Francisville Experiment
My little eye

My little eye heb ik gezien (jammer genoeg)

Dit zegt mij genoeg. :wink:

Wizz-Art
25-01-2005, 17:09
Nog niet te koop maar een hele dikke vette aanrader is Madhouse vanaf vandaag te huur :wink:

Dennis Kuijper
25-01-2005, 20:22
Nog niet te koop maar een hele dikke vette aanrader is Madhouse vanaf vandaag te huur :wink:

Vanaf 31-03-2005 te koop.

Seth__Gekko
25-01-2005, 20:38
House of a 1000 corpses al gezien?

Lekkere gore/splatter en erg creepy

skunk
26-01-2005, 07:40
House of a 1000 corpses al gezien?

Lekkere gore/splatter en erg creepy

vond het een slechte horror film als ik gore wil kijken dan kijk ik wel Cannibal Holocaust of cannibal ferox

stoffel
26-01-2005, 08:39
Misschien voor niet iedereen even bekend maar het waargebeurde verhaal the entity vind ik een bijzonder geslaagde horrorfilm!!

incubus
26-01-2005, 10:56
Misschien voor niet iedereen even bekend maar het waargebeurde verhaal the entity vind ik een bijzonder geslaagde horrorfilm!!

Een remake daarvan is zelfs in de maak...zucht... alweer een remake :cry: Het origineel is inderdaad erg goed...

http://www.imdb.com/title/tt0420602/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTIwMHx0dD1vbnxwbj 0wfHE9dGhlIGVudGl0eXxodG1sPTF8bm09b24_;fc=3;ft=20; fm=1

Van de regisseur van de originele Japanse Ring (Ringu) films en de sequel op de Amerikaanse verkrachting.

skunk
26-01-2005, 11:26
Misschien voor niet iedereen even bekend maar het waargebeurde verhaal the entity vind ik een bijzonder geslaagde horrorfilm!!

Een remake daarvan is zelfs in de maak...zucht... alweer een remake :cry: Het origineel is inderdaad erg goed...

http://www.imdb.com/title/tt0420602/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTIwMHx0dD1vbnxwbj 0wfHE9dGhlIGVudGl0eXxodG1sPTF8bm09b24_;fc=3;ft=20; fm=1

Van de regisseur van de originele Japanse Ring (Ringu) films en de sequel op de Amerikaanse verkrachting.

echt orginele ideeen zijn er op het moment haast niet meer. het is remake tijd in verschillende genre's met goede en zeer slechte remake's

incubus
26-01-2005, 15:18
echt orginele ideeen zijn er op het moment haast niet meer. het is remake tijd in verschillende genre's met goede en zeer slechte remake's

Met uitzondering van Dawn of the dead 2004 en Texas chainsaw massacre vooral matige tot erg slechte remakes helaas.

Wat mij ontzettend irriteert is het feit dat ze vooral films van 1 tot 4 jaren oud liggen te herkauwen (de Japanse) terwijl die films gewoon meer aandacht en publiciteit verdienen.

Ik kan het begrijpen als men 20 tot 50 jaar oude films opnieuw in een nieuw fris jasje wil steken, maar om moderne buitenlandse films opnieuw te maken in een slechtere versie... gewoon omdat de Amerikanen geen ondertitelingen willen lezen, vind ik toch een beetje te ver gaan...

Geef mij de originele maar, er is nog geen remake die gelijkwaardig is aan de originele laat staan deze overtreft..

raymond koene
26-01-2005, 15:32
De remake van the Grudge schijnt wel aardig te zijn. Maar ik ben het wel eens met de meerderheid dat remakes van horrorfilms weinig tot niets toevoegen aan het origineel (op een uitzondering na dan)

Maarten van Krimpen
26-01-2005, 15:39
Horror alleen is te algemeen, er zijn zoveel subgenres:

-slasherfilm
-zombiefilm
-levende doden films
-Aziatische horror
-Nederhorror
-psychologische horror
ga zo maar door

Wim S.
26-01-2005, 15:52
Horror alleen is te algemeen, er zijn zoveel subgenres:

-slasherfilm
-zombiefilm
-levende doden films
-Aziatische horror
-Nederhorror
-psychologische horror
ga zo maar door

-zombiefilm
-levende doden films

Is hetzelfde toch?

mokka
27-01-2005, 00:36
Horror alleen is te algemeen, er zijn zoveel subgenres:

-slasherfilm
-zombiefilm
-levende doden films
-Aziatische horror
-Nederhorror
-psychologische horror
ga zo maar door

-zombiefilm
-levende doden films

Is hetzelfde toch?

nee word anders geschreven :)

Sneaker
27-01-2005, 00:42
Horror alleen is te algemeen, er zijn zoveel subgenres:

-slasherfilm
-zombiefilm
-levende doden films
-Aziatische horror
-Nederhorror
-psychologische horror
ga zo maar door

-zombiefilm
-levende doden films

Is hetzelfde toch?

nee word anders geschreven :)
Bovendien is een vampier ook een levende dode maar geen zombie.

Wim S.
27-01-2005, 10:12
Horror alleen is te algemeen, er zijn zoveel subgenres:

-slasherfilm
-zombiefilm
-levende doden films
-Aziatische horror
-Nederhorror
-psychologische horror
ga zo maar door

-zombiefilm
-levende doden films

Is hetzelfde toch?

nee word anders geschreven :)
Bovendien is een vampier ook een levende dode maar geen zombie.

Ja inderdaad daar had ik even niet bij stil gestaan :oops:

basset
27-01-2005, 10:28
House of a 1000 corpses al gezien?

Lekkere gore/splatter en erg creepy

Ik heb hem hier letterlijk naast me liggen in mn la op kantoor.......Maar waar is de gore in deze film dan??????

raymond koene
27-01-2005, 10:46
House of a 1000 corpses al gezien?

Lekkere gore/splatter en erg creepy

Ik heb hem hier letterlijk naast me liggen in mn la op kantoor.......Maar waar is de gore in deze film dan??????

dat zou ik ook wel eens willen weten ja :lol:

skunk
27-01-2005, 11:35
House of a 1000 corpses al gezien?

Lekkere gore/splatter en erg creepy

Ik heb hem hier letterlijk naast me liggen in mn la op kantoor.......Maar waar is de gore in deze film dan??????

dat zou ik ook wel eens willen weten ja :lol:

gore is ver te zoeken in die film. vond de film slaap verwekkend.

Philippe
27-01-2005, 13:37
House of a 1000 corpses al gezien?

Lekkere gore/splatter en erg creepy

Ik heb hem hier letterlijk naast me liggen in mn la op kantoor.......Maar waar is de gore in deze film dan??????

dat zou ik ook wel eens willen weten ja :lol:

gore is ver te zoeken in die film. vond de film slaap verwekkend.

Snuffel eens in de thread "meest zieke film", zitten heel wat aardige titels tussen met véél gore. :twisted: :wink:

Eddie
29-04-2005, 15:57
Ik ben op zoek naar een Horror/Oorlog film, over een groep amerikanen die in Vietnam door de vietcong één voor één uitgemoord worden,
zo zie je dat een soldaat in een val loopt waarbij hij gespiest wordt door speren aan een vallende boomstronk (dit closeup in beeld gebracht)
welke film is dit? denk hierbij gerust 20 jaar terug.

zijn er nog meer van dit soort films? ik ken alleen Deathwatch.

Maarten van Krimpen
29-04-2005, 16:38
Ben benieuwd naar die films van Jess Franco, hoewel dat meer erotiek is. Duur zijn die dingen trouwens: zag Justine vandaag bij MM voor 14,99 euro liggen! Beetje veel geld voor wat blote borsten en bloed.

its me martin
29-04-2005, 18:51
Ik ben op zoek naar een Horror/Oorlog film, over een groep amerikanen die in Vietnam door de vietcong één voor één uitgemoord worden,
zo zie je dat een soldaat in een val loopt waarbij hij gespiest wordt door speren aan een vallende boomstronk (dit closeup in beeld gebracht)
welke film is dit? denk hierbij gerust 20 jaar terug.

zijn er nog meer van dit soort films? ik ken alleen Deathwatch.

The bunker, verder ken ik ook geen andere.
Beklemmend sfeertje heeft deze film trouwens.

de film die jij beschrijft doet me denken aan een scene uit deathwatch, zeker weten dat het die film niet is?

Eddie
29-04-2005, 19:17
The bunker, verder ken ik ook geen andere.
Beklemmend sfeertje heeft deze film trouwens.
Die heb ik nog niet gezien, dat wordt een blinde aanschaf dus.

de film die jij beschrijft doet me denken aan een scene uit deathwatch, zeker weten dat het die film niet is?
ja dat weet ik heel zeker, de film die ik bedoel is veeeeel ouder, heb ik ooit een keer op video gezien, en speelt zich in de jungle af.
Deathwatch gaat over WWII

Philippe
30-04-2005, 10:09
Ben benieuwd naar die films van Jess Franco, hoewel dat meer erotiek is. Duur zijn die dingen trouwens: zag Justine vandaag bij MM voor 14,99 euro liggen! Beetje veel geld voor wat blote borsten en bloed.

Heb enkele films van Jess Franco gezien. Af en toe komt er een aardig make-up effect voorbij maar het overgrote gedeelte is ronduit saai en dodelijk slaapverwekkend.