PDA

Bekijk de volledige versie : Indiana Jones



Renny Collard
14-02-2003, 23:10
Het ziet ernaar uit dat er een Indy trilogie komt.

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/article.php?cat_id=8&article_id=1112

R. Schaap
14-02-2003, 23:10
eerst de zoekfunctie gebruiken lijkt mij wel handig toch:rolleyes:

Renny Collard
14-02-2003, 23:20
eerst de zoekfunctie gebruiken lijkt mij wel handig toch:rolleyes:

Je hebt gelijk, sorry. Ik dacht dat ik breaking news had:o

michelvanduivenbode
15-02-2003, 09:25
toch blijft het prettig nieuws kan je niet genoeg lezen

Jelger
15-02-2003, 10:09
Jammer van de zogenaamde Back to the future release. Ik had liever gehad dat ze hem in de stijl van the godfather trilogie zouden uitbrengen, dus met een hardkartonnen hoes met de losse delen erin.

Niels Simons
15-02-2003, 10:12
ik vind de release van BTTF ook prachtig hoor! je moet er alleen erg zuinig op zijn,en snel kopen die indy box. niet dat we weer zon bovenmaatste snapper krijgt dan want die is echt lelijk...

oh ja,weet iemand of ET 3disc ook in bttf vorm op de markt is gebracht?

ik heb alleen nog maar zon bovengenoemde 3disc snapper zien staan en om daar nu 36 euro voor te betalen...

mazzel,niels

Jelger
15-02-2003, 10:14
ik vind de release van BTTF ook prachtig hoor! je moet er alleen erg zuinig op zijn,en snel kopen die indy box. niet dat we weer zon bovenmaatste snapper krijgt dan want die is echt lelijk...

oh ja,weet iemand of ET 3disc ook in bttf vorm op de markt is gebracht?

ik heb alleen nog maar zon bovengenoemde 3disc snapper zien staan en om daar nu 36 euro voor te betalen...

mazzel,niels

Ik vond hem niet lelijk, maar er zijn mooiere trilogieen uitgebracht (godfather blijft mijn absolute favoriet:D). Die ET boxset is afgrijselijk lelijk inderdaad, maar die zal wel alleen zo verkrijgbaar zijn:o

Niels Simons
15-02-2003, 19:09
heb hem vandaag maar ff gekocht:D

gelijk weer doorverkocht,zon lelijke hoes hoef ik niet in de kast,maar aangezien ik de film nog nooit gezien heb.

eerst ff de ouwe,dan de nieuwe en dan afgeven bij die neef van me...

niels