PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film hoef je nooit meer te zien???



Martijn Beunk
17-02-2003, 13:22
Ben benieuwd naar jullie reacties over films, die wat jullie betreft zo de prullenbak in kunnen.

Ik heb er gisteren een gezien: Donnie Darko.

Dramaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Remco Out
17-02-2003, 13:33
Sorry, maar hier is al een thread van. Deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9782) namelijk.

Lesley
17-02-2003, 13:34
Donnie Darko vond ik juist een zeer goeie film, vooral omdat hij je met veel vragen laat zitten...

een paar films die ik nooit meer hoef te zien
13th warrior
9th gate
bowfinger

Ik kan eigenlijk wel heel lang door gaan, maar het schiet me allemaal niet te binnen op dit moment.

Martijn Beunk
17-02-2003, 13:49
Sorry, maar hier is al een thread van. Deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9782) namelijk.


Thnx for the Tip!!


Had ik nog niet gezien.

Patrick Deckard
17-02-2003, 14:12
een paar films die ik nooit meer hoef te zien

9th gate


Bedoel je die van Polanski??? Jee man, die was juist erg goed. (behalve het einde. Dat viel wel wat tegen.)

Lesley
17-02-2003, 14:18
Bedoel je die van Polanski??? Jee man, die was juist erg goed. (behalve het einde. Dat viel wel wat tegen.)
Ik vond hem ook ijzersterk tot aan het einde... er word echt vanaf het begin toegewerkt naar een heel mooi en goed einde...
alleen heel jammer dat het einde niet goed is en zo snel voorbij is, het past totaal niet bij het tempo van de rest van de film.

Het is al heel lang geleden dat ik hem heb gezien (in de bios)
maar het enigste wat ik nog weet is dat ik heel teleur gesteld was over het einde... als dit beter was gedaan was dit echt een topper geweest...

Yi-Long
17-02-2003, 15:28
Ook Bowfinger, wat een pis-film.
Gratis gezien in de bioscoop omdat vrienden tracteerden maar echt...volgens my heeft er niemand gedurende de gehele film gelachen. Alleen een beetje tijdens de allerlaatste scene in dat warenhuis waar ze een martial arts parody doen ofzo...
Voor de rest echt ongelooflijk slecht.

Gabriel B.
17-02-2003, 18:25
Attack of the Clones hoeft voor mij niet meer.

Rose Dawson
18-02-2003, 09:12
Ik hoef die film met die spinnen NOOIT meer te zien.
Hoe heet ie ook al weer
Arachnaphobia of zoiets.
En dan het idee dat de mens in zijn leven wel 10 spinnen in zijn slaap opeet.....

Maarten van Krimpen
18-02-2003, 09:23
Irréversible. Het begin in die nichtenclub en die verkrachting in die tunnel... Echt gewoon te ziek voor woorden.
En inderdaad, the Attack of the Clones was vrij saai.

Marcel Riphagen
18-02-2003, 09:39
The three kings hoef ik nooit meer te zien wat een zeeperd

Richard B.
18-02-2003, 12:21
Ben benieuwd naar jullie reacties over films, die wat jullie betreft zo de prullenbak in kunnen.

Ik heb er gisteren een gezien: Donnie Darko.

Dramaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat? Mijn op-een-na meest favoriete film van het vorig jaar dude!

Ok, nou hou ik weer een thread in stand die eigenlijk een slotje zou moeten krijgen.

Art
18-02-2003, 12:25
Bedoel je die van Polanski??? Jee man, die was juist erg goed. (behalve het einde. Dat viel wel wat tegen.)
Het is inderdaad een perfecte film maar het einde is verkeerd gekozen en past eigenlijk niet bij het ijzersterke begin en middenstuk van de film :)

Martijn Beunk
18-02-2003, 14:37
Wat? Mijn op-een-na meest favoriete film van het vorig jaar dude!

Ok, nou hou ik weer een thread in stand die eigenlijk een slotje zou moeten krijgen.


Dit kan je niet menen?????????????????????

Art
18-02-2003, 14:41
Dit kan je niet menen?????????????????????
Hij meent het wel en ik deel die mening ;) Maar ieder zo zijn eigen smaak :)

Marcel Riphagen
18-02-2003, 14:44
Sorry Ik meen het wel, ik ben die pro american shit zat. Hetzelfde geldt voor once where soldiers ook zo'n zeeperd waar ik heel veel vam had verwacht. Kijk liever naar films van Robert Rodriquez, Quetin Tarantino, Oliver Stone & David lynch deze mannen denken tenmiste na, en doen ook research!

Marcel Riphagen
18-02-2003, 14:47
Sorry voor mijn schrijffouten begin een beetje lam te worden. Film kijken en begrijpen da's een denk maar hem snappen is het volgende.

Martijn Beunk
18-02-2003, 14:50
Hij meent het wel en ik deel die mening ;) Maar ieder zo zijn eigen smaak :)


Ok, das waar. Het is ook niet mijn bedoeling een andermans smaak af te kraken. Smaken verschillen gewoon.

Martijn Beunk
18-02-2003, 14:51
Sorry Ik meen het wel, ik ben die pro american shit zat. Hetzelfde geldt voor once where soldiers ook zo'n zeeperd waar ik heel veel vam had verwacht. Kijk liever naar films van Robert Rodriquez, Quetin Tarantino, Oliver Stone & David lynch deze mannen denken tenmiste na, en doen ook research!


Zeker, maar nu noem je ook wel even een paar namen op.
Vooral Quentin Tarantino en Oliver Stone zijn fantastisch!

Art
18-02-2003, 14:52
Ok, das waar. Het is ook niet mijn bedoeling een andermans smaak af te kraken. Smaken verschillen gewoon.
Ach, wat maakt het uit :bier:

Marcel Riphagen
18-02-2003, 14:54
Ik vergat Martin Scorese alle films die hij heeft geproduceert waren top op "Bringing out the dead " na ook zo'n vreselijke misser.

Marcel Riphagen
18-02-2003, 14:56
Trouwens laten wij Brian de Palme en Francis Ford Coppola niet vergeten. Toppers van de bovenste plank!:D

Martijn Beunk
18-02-2003, 15:02
Trouwens laten wij Brian de Palme en Francis Ford Coppola niet vergeten. Toppers van de bovenste plank!:D

En uiteraard Ridley Scott!!!

Marcel Riphagen
18-02-2003, 15:11
Sorry foutje bedankt!

Lesley
18-02-2003, 15:50
Dit kan je niet menen?????????????????????
Ik vind Donnie Darko ook een hele vette film!

Martijn Beunk
18-02-2003, 16:05
Ik vind Donnie Darko ook een hele vette film!


Zoals eerder vermeld, smaken verschillen!!!

Marcel Riphagen
18-02-2003, 16:07
Donnie Darko? Ben nu net een boek aan het lezen van Stephen Hawking over anti matirie. Vandaar dat ik dacht dat Donnie Darko wel wat te melden had ( Grandma Death ) helaas weer zo'n losse flodder. Kijk dan in ieder geval naar back to the furure of star trek, hier komen de boeken van Jules Verne tot z'n recht!

Marcel Riphagen
18-02-2003, 16:14
Kijk flims waarin je kan groeien b.v. emotioneel Dammage, chocolate, english patient, daarbij ook nog genieten van een bijzonder goeie soundtrack

Jaap22
18-02-2003, 16:25
Ik vond Donnie Darko ook niet veel bijzonders hoor.
Wel leuk om een keertje te zien te hebben, maar verder... nee vind het niet echt super.

JeroenDeluxe
18-02-2003, 17:42
Ik ben die pro american shit zat.



Ik vergat Martin Scorese alle films die hij heeft geproduceert waren top.

sorry, maar hier spreek je jezelf nogal tegen. alleen de tagline van gangs of new york zegt al genoeg: america was born in the streets...

Marcel Riphagen
18-02-2003, 18:00
Je hebt gelijk contra dictie intermino

Fox
01-08-2003, 19:38
The Hauting vond ik een hele slappe film..
US Marshals vond ik ZO'n matig vervolg die heb ik gelijk weggegeven...

Harry B.
01-08-2003, 21:22
The sixth sense, wat een ontzettend trage, gehypte film zeg. Bah, bah en nog eens bah :evil:

Alexander V
01-08-2003, 21:43
Cool, weer een topic van een half jaar oud. :D

Vosje is goed bezig.

Maar ontopic:

The 6th Sense
Unbreakable
Signs
You've got mail
Maid in Manhattan
8 mile

Harry B.
01-08-2003, 21:50
Cool, weer een topic van een half jaar oud. :D

Vosje is goed bezig.

Maar ontopic:

The 6th Sense
Unbreakable
Signs
You've got mail
Maid in Manhattan
8 mile

Eindelijk iemand die net als ik, the 6th sense nooit meer wil zien. Hoezee!