PDA

Bekijk de volledige versie : Ben je te koop



Hennie
17-02-2003, 16:20
Stelling:

je hebt een dvd die je eigenlijk niet weg wilt doen, maar er word zoveel op geboden, ga je dan overstag?
zo ja voor wat voor prijs zou dat dat zijn?

Jurgen V
17-02-2003, 16:29
Ja het ligt eraan welke... Ook qua voor welke prijs ligt het eraan welke.

maximus
17-02-2003, 16:32
Kijk de lotr gift set als die niet meer in de winkel te krijgen is zou iemand wel een heeeeeel erg goed bod moeten doen.

Hennie
17-02-2003, 16:42
ik denk dat ik zelf niet te koop ben, maar de ervaring die ik heb met dvd's dat de meeste wel overstag gaan voor "het grote geld"

En het ligt inderdaad aan wat voor dvd het is

Niels Simons
17-02-2003, 16:51
bij mij zijn alle dvds te koop voor de juiste prijs

maar mijn terminator discs,die zullen er pas uitgaan als er 50 euro op geboden wordt of zo:D

en tja,dat zie ik niet gebeuren.

en ja,een hoop dingen zal ik niet wegdoen omdat ik geen zin heb om de verbeterde versies voor nog meer geld te kopen...

niels

Gabriel B.
17-02-2003, 18:05
Zoals in een andere thread te lezen ben ik wel te koop voor het grote geld maar niet voor een dvd.

Hanna
17-02-2003, 18:12
Kom óp zeg.. túúrlijk ben ik niet te koop...;)

Gabriel B.
17-02-2003, 18:24
Kom óp zeg.. túúrlijk ben ik niet te koop...;)
Zelfs niet wanneer Robert Redford je een "Indecent Proposal" doet ?

Joost v.d. Ham
17-02-2003, 19:01
alles heeft z'n prijs.............;)

Gabriel B.
17-02-2003, 19:06
alles heeft z'n prijs.............;)
Iedereen heeft zijn prijs. En als dat niet lukt hebben ze enkel de "juiste motivatie" nodig. ;)

Hans De Bisschop
17-02-2003, 19:10
Iedereen heeft zijn prijs. En als dat niet lukt hebben ze enkel de "juiste motivatie" nodig. ;)

En als ze dan nog niet toegeven dan leven ze meestal niet lang meer .... zo gaat dat dan in het criminele milieu ... ik verkoop in ieder geval geen enkele van mijn dvd's zeker niet als het om een speciale gaat ... want als je hem verkoopt voor grof geld heb je hem zelf niet meer en moet je hem dus weer zelf voor meer geld ergens gaan kopen ... wanneer je een zeldzaam explaar in een vlaag van helderziendheid in het verleden natuurlijk dubbel hebt gekocht dan ligt de zaak anders ....

Richard B.
17-02-2003, 22:20
Ik heb een paar waardevolle dvd's (dwz: OOP dvd's) maar er is er maar eentje waarvan ik moeite heb om er een prijs aan te hangen: mijn Akira 'tin'. Ik weet niet wat de gangbare marktprijs is, maar ze zullen flink wat geld moeten bieden om me die af te nemen.

Enne... alles heeft zijn prijs uiteindelijk! ;)