PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe Thunderbirds DVD's toch te koop



Eric van Ballegoie
18-02-2003, 08:43
Nieuwe Thunderbirds DVD's toch te koop



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=751)

Alex T
18-02-2003, 09:02
Ik heb de Thunderbirds DVDs ook gespot in Fame (Adam). Dus deal is niet exclusief voor FRS.
Nu weet ik dat Fame ook onderdeel is van dezelfde concern als FRS....dus waarschijnlijk dat VanLeest ook deze Thunderbirds verkoopt.

Weet verder iemand wat er aan de hand is met deel 3? Deze deel is duidelijk in een beperktere oplage verschenen....

:)

Rochan
18-02-2003, 09:37
Ik heb de Thunderbirds DVDs ook gespot in Fame (Adam). Dus deal is niet exclusief voor FRS.
Nu weet ik dat Fame ook onderdeel is van dezelfde concern als FRS....dus waarschijnlijk dat VanLeest ook deze Thunderbirds verkoopt.

Edit

:)

Dit vind ik nou weer een slechte zaak. Het zgn alleenverkoop van een product. Ik begrijp niet niet dat andere winkelketens dit accepteren en dat een maatschappij hiermee accoord gaat. We hebben dit al eens eerder gehad met Pulp Fiction. Ik denk zelfs dat op een gegeven ogenblik winkels gaan weigeren om een product in te kopen. Begin toch een beetje op een monopolie positie te lijken van FRS:( En voor de mensen die van plan zijn de serie te kopen, gewoon drie maanden wachten en dan pas kopen, want dan verkopen de andere winkels het een stuk goedkoper (Is met Pulp Fiction ook gebeurd:rolleyes: )

Eric van Ballegoie
18-02-2003, 10:23
Ik begrijp niet niet dat andere winkelketens dit accepteren en dat een maatschappij hiermee accoord gaat. In dit geval komt het juist omdat er bij de detailhandel vrijwel geen interesse was voor de serie. Dat FRS hem nu exclusief heeft is waarschijnlijk alleen gedaan omdat FRS hem anders ook niet wilde.

Rob Hatzopoulos
18-02-2003, 11:47
Kan iemand dan vertellen wat die disc 9 moet voorstellen?

Alle 32 afleveringen staan verdeeld over 8 DVDs. Ik heb vorige week deel 3 t/m 8 aangeschaft, maar geen deel 9 gevonden. Kan het zijn dat deel 9 de extra disc is die aan de Engelse boxset is toegevoegd? Of betreft het hier slechts een mistelling/typefout en zijn er echt maar 8?

Rochan
18-02-2003, 12:04
In dit geval komt het juist omdat er bij de detailhandel vrijwel geen interesse was voor de serie. Dat FRS hem nu exclusief heeft is waarschijnlijk alleen gedaan omdat FRS hem anders ook niet wilde.

Heb nu ook het gehele bericht gelezen, en het klopt idd wat je zegt.
Dankjewel voor info Eric:)

Maar het neemt niet weg, dat dit het geval was met Pulp Fiction:o

Rob Hatzopoulos
18-02-2003, 14:19
.... de prijs hoef je in ieder geval niet meer te wachten 5,99 (en met je kortingskaart nog eens 10% eraf)... als je ze nog goedkoper wilt kun je net zo goed wachten tot ze gratis weggegeven worden bij twee pakken Brinta.....

(die dingen kosten in Engeland nog vlot een pond of 17!)

Ton de Korte
18-02-2003, 16:42
Kan iemand dan vertellen wat die disc 9 moet voorstellen?

Alle 32 afleveringen staan verdeeld over 8 DVDs. Ik heb vorige week deel 3 t/m 8 aangeschaft, maar geen deel 9 gevonden. Kan het zijn dat deel 9 de extra disc is die aan de Engelse boxset is toegevoegd? Of betreft het hier slechts een mistelling/typefout en zijn er echt maar 8?

Disc 9 is inderdaad een extra DVD met documentaires over de thunderbirds en de Andersons die alleen maar verkrijgbaar is als je de complete box besteld. (Alhoewel ik ze ook hier en daar wel los gezien heb)

Indien je, ik meen bij Carlton, de losse box besteld krijg je daar automatisch disc 9 bij. Tenminste dat kon toen de box pas uitkwam. Mijn volledige box heb ik direct toen hij uit kwam omgerekend voor ongeveer 110 € in de UK gekocht.
Bij carlton zijn/waren overigens ook series als Captain scarlet en andere Andersons marionetten series te koop.

Ralf
18-02-2003, 17:58
Volume 3 is in drievoud te verkrijgen bij FRS Bijlmer (winkelcentrum)

Alex T
20-02-2003, 15:19
Is het iemand ook opgevallen dat de episodes niet in de goede volgorde op DVD staat?

Bijvoorbeeld:
Disc1 bestaat uit:
episode 1. Trapped in the Sky
episode 2. Pit of Peril
episode 12. The Perils of Penelope
episode 13. Terror in New York City

Pieter Kleine
24-02-2003, 15:24
Een ander ding, de aflevering Invasie van Mars op disc 6 hier gaf mijn Denon 3802 versterker aan dat het geluid prologic is in plaats van dd 5.1. Vermoelijk verkeerd geflagged.

Hans De Bisschop
25-02-2003, 10:32
Is het iemand ook opgevallen dat de episodes niet in de goede volgorde op DVD staat?

Bijvoorbeeld:
Disc1 bestaat uit:
episode 1. Trapped in the Sky
episode 2. Pit of Peril
episode 12. The Perils of Penelope
episode 13. Terror in New York City

Nu staan ze misschien juist wel in de goede chronologische volgorde .... anyway ben ik vrijdag toch eens de grens over geweest om ze me aan te schaffen evenals de The Saint Box die jullie bij Blokker hebben staan ... een productieve dag was me dat ...

Grave
04-04-2004, 17:28
Ik weet niet of ik het hier kan posten. Maar de nieuwe regio 1 Thunderbirds films artwork en info

http://www.justplay.nl/index.php?itemid=3280

http://www.justplay.nl/media/68/20040404-thunderbirdsr1box.jpg

slindenau
23-04-2006, 22:35
Is het iemand ook opgevallen dat de episodes niet in de goede volgorde op DVD staat?

Bijvoorbeeld:
Disc1 bestaat uit:
episode 1. Trapped in the Sky
episode 2. Pit of Peril
episode 12. The Perils of Penelope
episode 13. Terror in New York City

Dit viel mij ook op ja (heb 8 losse delen op ebay gekocht)...daarom heb ik alle afleveringen in een word documentje gezet.
Het blijkt dus dat tv stations een bepaalde volgorde aanhouden van afleveringen, en op de DVDs die uitgekomen zijn staan ze in chronologische volgorde.

Het document (met wat opmaak en samenvattingen): http://cp72227-a.tilbu1.nb.home.nl/dvd/verhoeven_thunderbirds/Thunderbirds.doc

Dit heb ik dus zelf samengesteld uit de links op de allerlaatste pagina, omdat ik de lijsten/volgorde op internet en op de dvd's verwarrend vond!