PDA

Bekijk de volledige versie : Disney DVD Alpha keepcase???



(Disney)Tom Houben
20-10-2001, 21:39
Ik las net in de review van Sneeuwwitje dat de DVD in een Alpha keepcase zit. Aaaaahhhrrrrrgggg, ik hoop toch dat het een foutje is, want als ze nou ook nog eens met de hoesjes op de goedkope toer gaan, heb ik het echt helemaal gehad met de Disney DVD'S!!!!!
Weet iemand toevallig een website waar je als particulier AMARAY doosjes (liefst donkerblauw) kunt bestellen???
Als zij hem niet fatsoenlijk kunnen verpakken, doe ik het zelf wel!!!:mad: :mad: :mad:

Arnold van Oostrum
20-10-2001, 23:50
Hier is een fout gemaakt met het overnemen van de reviewgegevens. Sneeuwwitje zit, evenals de anders Disney's, in een donkerblauwe Amaray Keep Case.

(Disney)Tom Houben
21-10-2001, 12:23
Hier is een fout gemaakt met het overnemen van de reviewgegevens. Sneeuwwitje zit, evenals de anders Disney's, in een donkerblauwe Amaray Keep Case.

Ahhh, gelukkig!!!! Jee, ik ben echt heel erg blij om dit te lezen zeg!!!!! :):):)

starbuck
21-10-2001, 12:53
Hoe ziet een Alpha keepcase er dan uit ??

en waarom is zo'n keepcase slechter als een andere ??

Marco
21-10-2001, 15:00
Hoe ziet een Alpha keepcase er dan uit ??

en waarom is zo'n keepcase slechter als een andere ??
Kijk zelf maar op

http://www.angelfire.com/pa3/ht/alpha.html

starbuck
21-10-2001, 15:10
thanx, zo leer je elke dag weer wat..:)

(Disney)Tom Houben
21-10-2001, 16:08
Kijk zelf maar op

http://www.angelfire.com/pa3/ht/alpha.html

En daarom ben ik dus zo blij dat Sneeuwwitje NIET in zo'n Alpha case zit!!!:)
Amaray is voor mij nog altijd de beste!!!

Henk v. Beek
21-10-2001, 21:27
De regio 1 dvd van Sneeuwwitje zit wel in een (Dubbele) Alpha keepcase. (zie de keepcase van de NL "ARMAGEDDON S.E.").

GGGRRRRRRRRRRR!

(Disney)Tom Houben
22-10-2001, 09:56
De regio 1 dvd van Sneeuwwitje zit wel in een (Dubbele) Alpha keepcase. (zie de keepcase van de NL "ARMAGEDDON S.E.").

GGGRRRRRRRRRRR!

Ahh, wat erg!!! Ik zag dat de regio 1 Tarzan SE ook al in zo'n ding zat! Dan mogen we wat dit betreft toch wel erg blij zijn met Buena Vista Nederland (wat betreft de Disney releases dan...).