PDA

Bekijk de volledige versie : Splash betrouwbaar? paar ervaringen?



Niels Simons
18-02-2003, 19:08
ha mede verslaafden,ik vroeg mij af of splash betrouwbaar is om te bestellen?

ik heb pas sinds kort een CC,en bestel eigenlijk alleen maar bij play(regio2) en bij dvdsoon(regio1)

nu kwam ik met dvdpricecheck echter uit op splash als goedkoopste,en ben benieuwd over levertijden,ervaringen e.d.

mocht deze vraag eerder gesteld zijn dan heb ik niet goed gezocht,maar khoop snel wat reacties te krijgen:D

mazzel,niels

Lex v/d Moolen
18-02-2003, 19:17
Zijn wel betrouwbaar, maar ik heb een bestelling lopen die ze niet op voorraad hebben en ik vind het dan gek dat je hem kan bestellen. Nu moeten zij op de leverancier wachten en ik dus ook en dat duurt al een tijdje. Ik had mijn bestelling al geplaatst op 30 dec 2002!

Maar de andere bestellingen (3) gingen goed en redelijk snel.

Niels Simons
18-02-2003, 19:18
net zo snel als play?

niels

GJB
18-02-2003, 19:19
Ten eerste let erop dat Splash verzendkosten berekend.

Ten tweede heb ik het al twee maal gehad dat nadat mijn creditcard was belast het nog een week tot tien dagen duurde voordat de dvd werd verstuurd.

Na het moment van versturen duurt het even lang als bij Play voordat ie in de bus valt.

Terre
18-02-2003, 19:20
Hey Niels,

Splash is zeker betrouwbaar, heb er al vele bestellingen gedaan en steeds goed geleverd.
1x was de DVD uit 't hoesje gestolen, heb hen erover gemaild en ze hebben gewoon gratis een nieuwe opgestuurd!

De levertijd is ongeveer 5 dagen nadat de DVD's verstuurd zijn.
Soms duurt 't wel een tijdje (> 1 week) voordat ze een DVD opsturen. En 't geld wordt nog voor de verzending reeds van je cc afgehouden...

Let wel op, sinds 1feb komt er 1pond verzendingskosten bij :(
Ze sturen ook nooit meer dan 1DVD per pakje, wordt steeds verpakt in een speciaal soort karton die hard toeplakt, en niet veel groter is dan het DVD-doosje zelf, dus past in de brievenbus.
Er staat ook altijd een sticker op de verpakking waar de waarde op staat en "free of vat" of zoiets. Wsch om geen probs met de duane te krijgen. Ik heb er ook nog nooit gehad, dus :D

c ya!

Lex v/d Moolen
18-02-2003, 19:22
Ten eerste let erop dat Splash verzendkosten berekend.

Ten tweede heb ik het al twee maal gehad dat nadat mijn creditcard was belast het nog een week tot tien dagen duurde voordat de dvd werd verstuurd.

Na het moment van versturen duurt het even lang als bij Play voordat ie in de bus valt. In 2002 rekenden ze nog geen verzendkosten:D

Maar inderdaad is mijn geld allang afgeschreven en ik moet dus nog maar afwachten of ik de DVD binnenkrijg, het was dan maar 11 euro, maar toch...

En inderdaad vergelijkbaar met Play (ook van Jersey)

Niels Simons
18-02-2003, 19:24
ik gaat bestellen!

bedankt voor jullie reacties he!

mazzel,niels

Edwin V
19-02-2003, 07:01
Ik en een collega hebben een paar maanden moeten wachten op een DVD terwijl de betaling meteen was afgeschreven. Uiteindelijk de DVD's wel gekregen maar het geeft toch een niet zo lekker gevoel. Temeer omdat je bij je order niet kunt zien wat er aan de hand is.

Hans De Bisschop
19-02-2003, 07:44
Ik heb altijd al zeer goed ervaringen gehad met Splash ... geld ging trouwens nooit van de CC vooraleer het geheel was opgestuurd ... zelfs pakketten met een grotere waarde gaven geen enkel probleem (hier heb ik het over de Inspector Morse Box) en werden bij mij zelfs aangetekend verstuurd ... verloren gegane discs zijn ook geen enkel probleem aangezien ze je gratis een nieuw exemplaar opsturen ... ook van de klantenservice ben ik zeer tevreden .. .telkens ik mail heb ik binnen de paar uren antwoord ... soms zelfs nog redelijk "laat" in de namiddag ...

Zaltman
19-02-2003, 11:52
Splash is wel te vertrouwen, ik heb er dvd's en video's bestelt alleen jammer dat je nu 1 euro verzendkosten moet betalen. Ook kun je bij splash niet je "order history" bekijken en bij Play is dat heel netjes gedaan.

technocat
20-02-2003, 09:25
ik heb er een keer of 3 besteld denk ik. 2 keer geen problemen gehad, bestelling netjes binnen een week binnen. De derde keer daarentegen was op 17 mei vorig jaar. Die dvd is een week of 2, 3 geleden eindelijk in mijn brievenbus geland. Gelukkig is de dvd op het moment van verzenden afgeschreven van mijn creditcard en niet op het moment van bestelling. Anders was ik toch wel even kwaad geworden.
Het ging hier wel om evil dead - book of the dead editie, een vrij gelimiteerde dvd. Maar 8 maanden wachten op een dvd moet toch een record zijn :))

technocat
20-02-2003, 09:28
oh, trouwens ik krijg bij bestelling bij splash ook telkens een mailtje met 'uw order wordt automatisch na 4 weken gecancelled als we niet kunnen leveren'. Geen idee of dat nu nog zo is, maar die 4 weken dat klopt dus niet. Als je wilt cancellen moet je dat zelf via hun website doen.

Hamilcar54
20-02-2003, 09:39
Tot nu toe enkel goede ervaring gehad met Splash, ook over hun klantenservice ben ik erg te spreken, maw een goeie webshop !