PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount: 'Stars For Sale' DVD's tegen lagere prijs



Eric van Ballegoie
19-02-2003, 15:35
Paramount: 'Stars For Sale' DVD's tegen lagere prijs



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=760)

GalO
19-02-2003, 15:42
ik heb gehoorddat het 12,95 zou worde wat een RIP OFF de prijzen zijn voor meen meter verandert!

Alexander de Mol
19-02-2003, 15:45
Uit het bericht:
De adviesprijzen lijken niet echt 'budget' maar in de praktijk zien we gelukkig dat veel winkels de DVD's goedkoper aanbieden, het zijn immers slechts adviesprijzen. Dus het zou zo maar kunnen dat ze tegen veel scherpere prijzen van de hand gaan.

Frank J.
19-02-2003, 15:54
bij dvdoutlet.nl zijn EDIT de van € 20,- € te koop voor 17,49 en van € 22,50 zijn € 19,99 en nog eens 10% eraf als je er 2 tegelijk koopt.... ik had echt gehoopt dat ze via online winkels wel rond (eerder onder) de € 15,- zouden liggen.... echt veel scherpere prijzen zijn het niet jammer genoeg....
Top Gun € 20,- Veel te duur! Play is ie 8 pond ofzo... + NL Sub

GrtZ

Sander Haarmans
19-02-2003, 16:31
Een hoop films zijn al veel goedkoper te koop in de winkels.

Philippe
19-02-2003, 16:38
De actie klinkt leuk maar als je de adviesprijzen bekijkt, wordt het toch een stuk minder interessant.

Jibbe Stuijts
19-02-2003, 16:45
Adviesprijzen komen niet overeen met de titels. Veel tiytels zijn inderdaad al lager geprijsd dan hier vermeld staat. Appart..

Frank
19-02-2003, 16:49
The Hunt for Red Octor, Patriot Games en Clear and Present Danger kun je beter laten liggen. Daar komen later dit jaar betere versies van uit.

Eric van Ballegoie
19-02-2003, 16:59
Adviesprijzen komen niet overeen met de titels. Veel tiytels zijn inderdaad al lager geprijsd dan hier vermeld staat. Appart.. Het zijn adviesprijzen... Adviesprijzen houden er altijd rekening mee dat er flink wat marge gemaakt wordt, door alle schakels in de verkoopketting. In veel gevallen kan het goedkoper, dus zie je de DVD's inderdaad goedkoper aangeboden dan de adviesprijzen, dat is heel normaal.

Niels Simons
19-02-2003, 17:36
tja,ik zie de actie onderhand iedere dag voorbijkomen op tv,maar ook ik moet zeggen dat t wat tegenvalt ja.

in de winkels waar ik geweest ben afgelopen week(frs,v&d,van leest,blokker en ECI(moest toch iets bestellen...) was er totaal niets te zien van de stars aktie!!

en ja,de meeste titels(bv degenen die ze in de reclame gebruiken) kosten echt de helft of zo online of zelfs in aanbiedingen bij bv free record shop!!

mazzel,niels

El SalvaCeppie
19-02-2003, 18:04
Aan de overkant van het kanaal heet deze aktie 'Paramount Sale'; omgerekend ben je dan €12,50 per titel kwijt!!!!!

Kijk, dat zijn de prijzen voor een dvd:D :D

Ps. ned.ondertiteling is in veelvoorkomende Paramount-gevallen geen probleem;)

M Balje
19-02-2003, 18:34
Zoals sommigen (Waaronder ik zelf) al hadden geklonkludeerd in een andere thread dat hier geen reed van klopt want voor The Score betaal je nog steeds € 27,95 Bij de frs en voor Tombraider € 15,99.

Want titels (Top Gun,The Saint) die hun (Paramount) beweren die € 20,00 gaan kosten zijn ook al voor € 12,99 of minder tekoop.

Frank J.
19-02-2003, 19:50
waar zijn die mensen dan in hemelsnaam mee bezig???!?!?! als je hier een half jaarjte intensief bezig gaat dan kom je er achter dat de prijze in NL veel te duur zijn dan in andere landen.... Als ze nou eens iemand daar op zetten komen we een stuk verder want ik vind dit echt belachelijke prijzen. Dan nog niet gesproken dat ze het willen DURVEN verkopen onder het mom van LOWBUDGET!!

GrTZ

Surya
19-02-2003, 20:02
Er zitten welgeteld 3 titels tussen die ik zou overwegen te kopen... maar dan enkel als ik ze goedkoper vindt... Flauw

HarryCallehan
19-02-2003, 20:42
Dit geeft weer aan hoe men over de consument denkt.
'For sale' is het inderdaad, vraag niet hoe...
Adviesprijs of niet....
Sorry, ik kan er niets anders van maken.
HC

Tom van den Hout
19-02-2003, 21:05
d r a m a :/

nl suckt met prijzen :/

Rochan
19-02-2003, 22:31
Heb toch al een hoop films van deze actie veel lager qua prijs veel lager gezien. (MM Rotterdam Centrum 9.99 Euro, en bij FRS Rotterdam Lijnbaan 14.99 Euro p/s en 2 voor 25 Euro):)

Sjors van de Rebellenclub
20-02-2003, 08:41
Dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Echt een actie van 10 x niks. Ik vind 20 euro of 22,50 euro een mooie prijs voor een nieuwe film. Niet voor films die je in de uitverkoop gooit. Dat betekent dat je voor een aantal oude films gewoon 50 gulden betaalt (om waar eens om te rekenen). Uit protest koop ik ze dus maar weer in Engeland of Australie.

Zouden die maatschappijen hier wel eens hebben uitgerekend hoeveel omzet ze mislopen door al die import? :( :( :(

zetmoon
20-02-2003, 08:43
Zoals al eerder opgemerkt zijn veel van de genoemde DVD's al veel goedkoper te vinden:
Tomb Raider bijv. e12,50 (ik weet even niet meer waar).
Grease heeft ook al voor e 17,99 bij van Leest gestaan.

En inderdaad is rond de 20 euro niet echt budget te noemen!
Budget video's liggen allemaal onder de 10 euro,
soms zelf onder de 5!

Marco
20-02-2003, 10:56
Zoals sommigen (Waaronder ik zelf) al hadden geklonkludeerd in een andere thread dat hier geen reed van klopt want voor The Score betaal je nog steeds € 27,95 Bij de frs en voor Tombraider € 15,99.

Een ander voorbeeld. Grease voor €31,99 te koop bij....de V&D (waar anders). Deze toko doet niet mee met die The Stars For Sale gebeuren. Maar goed Paramount heeft adviesprijzen aangegeven daar hoeft een V&D zich niet aan te houden (denk aan winstmarge).

El SalvaCeppie
20-02-2003, 11:16
bij vee-en-dee zien ze dubbel;)

Remco Out
20-02-2003, 11:30
bij vee-en-dee zien ze dubbel;) Ja bij de V&D hanteren ze vaak nog hogere prijzen dan de adviesprijs. Snap niet dat ze nog zoveel DVD's verkopen. Maar, tijdens de Circusdagen dan loopt het wel storm en zijn er zeer goede aanbiedingen.

Hilde
20-02-2003, 18:35
Ik ben wel blij dat er veel DVD's goedkoper zijn geworden want ik vond die paramount DVD's eerst belachelijk duur.

Klingon
20-02-2003, 21:14
Blijkbaar zijn veel Nederlandse winkels er nog steeds niet achter dat door hun eigen extreme prijzen, klanten massaal dvd's gaan aanschaffen in het buitenland. Dit was voor mij ook één van de redenen om een creditcard aan te schaffen.

Als je een beetje kennis van zaken hebt mbt dvd's en prijzen daarvan kun je hier in NL zeker een hele goede bussiness opzetten.

Haay1971
21-02-2003, 15:33
Toen ik jaren geleden m'n eerste DVD-speler kocht heb ik speciaal DAARVOOR een credit-card aangeschaft! Die jaarlijkse CC-kosten die ik aan de Postbank betaal haal ik er elk jaar weer RUIM uit door de besparingen die ik haal met DVD's uit het buitenland :)