PDA

Bekijk de volledige versie : EzyDVD



Anonymous
21-10-2001, 10:50
Zoals velen onder jullie al weten heeft www.ezydvd.com.au vanaf 19 november een speciale "2 DVD's voor $50"-actie. Dit houdt in dat je voor ongeveer (fl. 31 DVD + fl. 6 porto) fl. 37 een mooie DVD kunt krijgen. Wat dacht je van Gladiator C.E. of Close Encounters of the Third Kind C.E. voor minder dan vier tientjes?

Ik was dus van plan om deze laatste te bestellen en vroeg me af of iemand anders ook iets wou bestellen bij EzyDVD. De aanbieding geldt nl. pas bij een bestelling van twee stuks of meer...

Ergens op dit forum had ik gelezen dat de douane invoerrechten berekent maar ik weet niet wanneer ze dat doen. Graag wil ik daarom weten hoe groot de kans is dat ze het pakje t.w.v. fl. 74,- onderscheppen?

Als je ook geïnteresseerd bent in deze aanbieding en je wilt ook maar één DVD hebben, post dan hier even of mail me op j.g.c@gmx.net

Groeten,
Gerrit

calex
21-10-2001, 16:29
Bestel je er toch gewoon 2
weinig problemen met de douane

Grtz.Henny ;)

Anonymous
21-10-2001, 16:43
Ok, ik heb ook ergens gelezen dat de kans niet echt groot is dat de douane een bepaald pakketje ertussen uit pikt. Ik zal de gok daarom ook wagen bij het bestellen :-)


Maar nog even voor alle duidelijkheid: Ik wil slechts één DVD bestellen, echter de actie geldt pas wanneer je er twee besteld. Mijn vraag was dus of er iemand anders nog een DVD wilde hebben, dan zouden we allebei van de actiekorting profiteren.

Iemand?

http://www.ezydvd.com.au/main/columbia007.zml/id=Sgldw:OGZ64

forzavado
22-10-2001, 11:20
Ik heb je al gemailt (dus bel me dan even voor een duidelijke afspraak)

Olaf M.
22-10-2001, 22:30
Is er niet nog iemand die hier een DVD wil bestellen, ik heb nl. geen creditcard.
Ik zou heel graag die Gladiator CE willen bestellen . Mailen mag.

Remco de Swart
23-10-2001, 19:59
Maar nog even voor alle duidelijkheid: Ik wil slechts één DVD bestellen, echter de actie geldt pas wanneer je er twee besteld. Mijn vraag was dus of er iemand anders nog een DVD wilde hebben, dan zouden we allebei van de actiekorting profiteren.

Als je de afzonderlijke titels gewoon zoekt via de zoekmachine op de site dan is de losse prijs van de titels ook $25,-

Ezy DVD zet op het pakje een lagere waarde dan er daadwerkelijk inzit. Dit heeft twee voordelen. Het pakje wordt minder aantrekkelijk voor diefstal en het wordt minder interessant voor de douane om het pakje open te maken.

Marco
23-10-2001, 22:00
Heeft er iemand a iets ontvangen. Ik heb The Gift bij EzyDVD besteld, deze is al 3 weken geleden gestuurd en ik heb nog niks binnen. Kan natuurlijk komen door die miltvuur affaire bij de post.

Moet zeker nog een aantal weekjes wachten voordat ik een meel (no pun intended) richting EzyDVD kan sturen dat mijn Gift niet is aangekomen. Balen want dit is de allereerste keer dat zo iets gebeurt (dat een eventule pakketje verdwijnt).

Wanwege de lange levertijd, moet me dit wel denken aan de douane. Ik heb ooit invoerbelasting moeten betalen van EzyDVD pakketje. 2 DVD's ter waarde van 63,95 Aus dollar. Die waarde stond gewoon op het doosje. Ik kon mooi 31 gulden aan invoerbelasting betalen.

Remco de Swart
23-10-2001, 22:23
In andere threads in dit forum gelezen dat de pakjes van EzyDVD gewoon blijven binnenstromen. In mijn geval stond er een lagere waarde op het pakje dan de daadwerkelijke inhoud. Op andere forums heb ik ook gelezen dat Ezydvd een lagere waarde op de verpakking zet. Regelmatig wordt ook de tip gegeven om niet meer dan twee DVD's tegelijkertijd te bestellen.

Cenobite
23-10-2001, 23:53
Pakje van DVDPlanet met 3 DVD's is al sinds 10 sept onderweg... :mad: . DVDPlanet heeft al aangeboden het opnieuw te verzenden. :D :D

Pakje van CDNOW was ook 4 weken onderweg en met een douane ticket van 30 piek . Fucking Douane ASSHOLES :mad:
He Bush , gooi daar effe een smartbom op :D :D

Toch betaal ik liever Douane kosten als dat ik die Regio 2 ***zooi koop :mad:

forzavado
24-10-2001, 08:33
Toch betaal ik liever Douane kosten als dat ik die Regio 2 ***zooi koop :mad:
Is vaak ook nog goedkoper incl. douane toeslag, dus waarom niet.
Heb vaak 3 weken gewacht op pakketjes uit amerika, toen werden ze ook onderschept. Eén keer is ie niet onderschept en toen had ik het binnen vier dagen binnen. Die levertijd heeft volgens mij ook te maken met vliegschema's en dergelijke. Of internetwinkels verschepen het liefst hele grote paketten in één keer, waardoor het de ene keer langer duurt dan de andere.

G.O.D.
24-10-2001, 10:08
Ik heb al diverse dvd's besteld uit Amerika. Iedere keer 2 dvd's en nooit problemen gehad. Alles was maximaal 10 dagen later binnen.
1 Keer 3 dvd's besteld en die werden wel onderschept door de douane, duurde meteen een maand voor ik ze in huis had.

Dus zolang je 2 dvd's bestelt is er niks aan de hand, let wel op, 1 dubbel dvd telt als 2 dvd's.

Marty vanluit
24-10-2001, 10:13
Volgens mij gaat het gewoon op gewicht. Onder een bepaald aantal grammen laten ze het pakje met rust, erboven maken ze het open...

Marty

forzavado
24-10-2001, 12:07
Zouden ze ook niet naar de waarde kijken. Op één pakketje van 1000 gulden "verdienen" ze gewoon meer dan één pakketje van 100 gulden. De douane wordt lijkt mij gewoon afgerekend op hoeveel invoerbelasting ze heffen en niet op gewicht dat ze ertussen uit vissen. (even voorop: ik ben géén insider, maar als ik douane was zou ik het zo doen) Ik moet erbij zeggen dat de kans groot is dat een zwaar pakket vaak een groote waarde vertegenwoordigd. Maar naar de waarde kijken lijkt mij voor de douane het effectiefst.

G.O.D.
24-10-2001, 12:36
Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van f 48 (22 euro). Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en omzetbelasting over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.

Voorbeeld 1: geen douanerechten en omzetbelasting
U bestelt 2 cd's met een winkelwaarde van f 40 (18,15 euro). De vrijstelling geldt per zending, dus voor deze twee cd's betaalt u geen douanerechten en omzetbelasting. Omdat de winkelwaarde onder de vrijstellingsnorm van f 48 valt hoeven de verzekerings- en vervoerskosten (bij postzendingen zijn dit de portokosten) ook niet bij het bedrag van f 40 (18,15 euro) te worden opgeteld.

Voorbeeld 2: geen douanerechten, wel omzetbelasting
U bestelt 3 cd's met een waarde van f 90 (40,84 euro). Stel: de portokosten bedragen f 30 (13,61 euro). Per zending geldt een vrijstelling tot f 48 (22 euro). U krijgt geen vrijstelling en moet 3,5% douanerechten en 19% omzetbelasting betalen over de totale waarde van de cd's en over de portokosten, die bij de f 90 (40,84 euro) worden opgeteld. Dit is in totaal f 120 (54,45 euro). Het douanerecht bedraagt 3,5% van f 120 = f 4,20 (1,90 euro). In de praktijk komt het erop neer dat u wel omzetbelasting moet betalen, maar geen douanerechten. U betaalt pas douanerechten wanneer die f 22 (10 euro) of meer bedragen. De omzetbelasting bedraagt 19% van f 120 = f 22,80 (10,35 euro).

Voorbeeld 3: wel douanerechten en omzetbelasting
U bestelt een artikel waarvoor een hoger percentage aan douanerechten geldt, bijvoorbeeld voor kleding. Stel dat u twee spijkerbroeken koopt met een totale waarde van f 200 (90,76 euro). Per zending geldt een vrijstelling tot f 48 (22 euro). U krijgt dus geen vrijstelling. U betaalt 12,6% douanerechten en 19% omzetbelasting over de waarde van de spijkerbroeken en over de portokosten, die bij de f 200 (90,76 euro) worden opgeteld. Stel: de portokosten zijn f 25 (11,34 euro). De douanerechten bedragen dan 12,6% van f 225 (f 200 + f 25) = f 28,40 (12,89 euro). De omzetbelasting bedraagt 19% van f 254 (f 225 + (afgerond) f 29) = f 48,30 (21,92 euro). Het totaal van de belastingen is dus f 28,40 + f 48,30 = f 76,70 (34,80 euro).

Bron: belastingdienst.nl

forzavado
24-10-2001, 12:41
Als ik het goed begrijp worden de pakketjes op waarde van de inhoud geselecteerd.
Dit doen ze (is mijn praktijkervaring) steekproefsgewijs.
Dus er blijft gelden, des de kleiner de waarde des te kleiner de selectiekans. Of niet?

Gerrit
24-10-2001, 14:29
Als ik het goed begrijp worden de pakketjes op waarde van de inhoud geselecteerd.
Dit doen ze (is mijn praktijkervaring) steekproefsgewijs.
Dus er blijft gelden, des de kleiner de waarde des te kleiner de selectiekans. Of niet?

Het lijkt me onmogelijk om voor alle pakjes t.w.v. fl. 48,- of hoger een controle uit te voeren, vervolgens administratie bijwerken etc. Het lijkt me wel aannemelijk dat er een bepaald bedrag is waarbij ze in ieder geval altijd de zending openmaken maar of dat al de fl. 48,- grens is betwijfel ik. Dan zouden enkele honderden (?) douane-medewerkers iedere dag tienduizenden van pakjes moeten controleren en dat lijkt me stug. Ik ben echter ook geen expert, ik probeer het alleen maar objectief in te schatten :-)

Groeten,
Gerrit

Gerrit
24-10-2001, 14:33
Als ik het goed begrijp worden de pakketjes op waarde van de inhoud geselecteerd.
Dit doen ze (is mijn praktijkervaring) steekproefsgewijs.
Dus er blijft gelden, des de kleiner de waarde des te kleiner de selectiekans. Of niet?

En om toch even op je vraag in te gaan: ik heb geen idee hoe dat zit met de selectiekans :-)

Groeten,
Gerrit

forzavado
24-10-2001, 16:53
De selectiekans op een pakketje van fl.48,- lijkt mij heel klein. Mede om de redenen die jijzelf en ik al aangaven.

G.O.D.
25-10-2001, 08:22
Ik zou me ook niet blindstaren op die 48 gulden, want als ik 2 dvd's uit Amerika bestel zit ik al op 40 dollar ex. verzendkosten.
Ga er maar van uit dat je 2 dvd's zonder al te veel problemen kunt bestellen.

Gerrit
25-10-2001, 18:07
Hoelang wachten jullie eigenlijk gemiddeld op een normale order bij eazyDVD? Heb op de 22e X-men besteld en op de 23e kreeg ik de melding dat ze 'm op de post hadden gedaan. Hoelang moet ik dan gewoonlijk wachten (mits er onderweg geen problemen zijn -> lees: douane) tot ie bij mij op de deurmat valt?

System 3rror
25-10-2001, 18:25
Hoelang wachten jullie eigenlijk gemiddeld op een normale order bij eazyDVD? Heb op de 22e X-men besteld en op de 23e kreeg ik de melding dat ze 'm op de post hadden gedaan. Hoelang moet ik dan gewoonlijk wachten (mits er onderweg geen problemen zijn -> lees: douane) tot ie bij mij op de deurmat valt?

Ik heb 11 dagen gewacht op O' Brothet were are thou gewacht en 13 op Gladiator + Vertical Limit..

ga dus uit van zon 2 weken!

Gerrit
25-10-2001, 19:04
Ik heb 11 dagen gewacht op O' Brothet were are thou gewacht en 13 op Gladiator + Vertical Limit..

ga dus uit van zon 2 weken!

Okee, bedankt voor de info.

Trouwens, in welke mate heb jij 'last' van de douane?

System 3rror
25-10-2001, 19:10
Okee, bedankt voor de info.

Trouwens, in welke mate heb jij 'last' van de douane?

Helemaal geen last! Het ligt zoals anderen al zeggen denk ik aan het gewicht... als ze alle lichte pakjes open moeten maken, dan zijn ze per dag post wel een jaar bezig lijkt me... en als ze het een keer onder scheppen... tsja, das dan jammer, het blijft ten slotte een sport! :)
Ook bij mij zat er een sticker met een mindere waarde dan dat er in zat, namelijk au $20

Ook uit Engeland bij play247 (http://www.play247.com) (Bad Boys CE) ook geen hinder onder vonden, duurde alleen wel 15 dagen!

Gerrit
25-10-2001, 19:20
Mooi, dan kan ik met gerust hart, en wachtende op de order van Eazy, Se7en gaan kijken, mits Aart deze niet verzuimt mee te nemen! ;-)

Marco
25-10-2001, 23:32
Ik heb nog steeds geen DVD van Ezy DVD ontvangen. Ik praat natuurlijk over The Gift van 1 Oktober. Terwijl ik van Play 1 night at mc cools R2 heb mogen ontvangen (die 19 oktober was verstuurd).

Michael Law
25-10-2001, 23:53
[QUOTE]Originally posted by GerritZonderAccount


Okee, bedankt voor de info.

Trouwens, in welke mate heb jij 'last' van de douane?


Last van de douane????????!!!!!!!! Die fucking assholes mogen wat mij betreft allemaal voor het vuurpeloton geplaatst worden. Het zijn allemaal van die akelige autoritaire ********ken, waar ik liever niks mee te maken heb. In het verleden heb ik heel vaak bonje met die etterbakken gehad, dus je begrijpt m'n grieven, hoop ik wel.:mad:

PM
26-10-2001, 09:51
nou.. t wordt spannend dan als ik het goed begrijp?

Gisteren Hannibal / Silence of the lambs box gekocht... en hij is ook al verstuurd... nu wachten tot ie aan komt...

forzavado
26-10-2001, 10:24
Mooi, dan kan ik met gerust hart, en wachtende op de order van Eazy, Se7en gaan kijken, mits Aart deze niet verzuimt mee te nemen! ;-)
Wat denk jij wel niet. Ik heb hem nu in mijn tas!

Marco
26-10-2001, 13:20
nou.. t wordt spannend dan als ik het goed begrijp?

Gisteren Hannibal / Silence of the lambs box gekocht... en hij is ook al verstuurd... nu wachten tot ie aan komt...
Kan je ons laten weten of jouw Silence/Hannibal box set is aangekomen?

Ik vraag me toch af wat er aan de hand is. Hopelijk is mijn EzyDVD pakketje niet spoorloos :(

forzavado
26-10-2001, 13:23
Ik vraag me toch af wat er aan de hand is. Hopelijk is mijn EzyDVD pakketje niet spoorloos :(
Stuur anders gewoon een mailtje naar ezydvd, sturen ze hem misschien gewoon overnieuw op. Alles kan kwijtraken bij de post dus ook dvd's.

PM
26-10-2001, 14:22
OK Marco, dat laat ik dan even weten... maar als deze vandaag pas verstuurd is zal het even duren...

I'll keep u informed

Marco
27-10-2001, 17:20
Stuur anders gewoon een mailtje naar ezydvd, sturen ze hem misschien gewoon overnieuw op. Alles kan kwijtraken bij de post dus ook dvd's.
Ik moet nog een paar weken wachten aldus EzyDVD. Vanwege het feit dat het ook nog een crisis is bij de post (miltvuur e.d.) kan ik het me nu wel voorstellen. Dus ik wacht nog een paar weken :(

Marco
27-10-2001, 17:22
OK Marco, dat laat ik dan even weten... maar als deze vandaag pas verstuurd is zal het even duren...

I'll keep u informed
Graag zelfs. Ik ben wel benieuwd hoe lang jouw box onderweg is. Je praat over 4 DVD's en das een dikke envellope ;)
Weet wel zeker dat de douane wel op zijn/haar hoede is.

PM
29-10-2001, 09:13
ja... ik ben benieuwd of het onderschept wordt... het is een 4dvd box inderdaad... Laten we het beste hopen... Die box is verder nergens te vinden (hannibal, silence ot lambs se)

forzavado
29-10-2001, 09:36
4 DVD's en das een dikke envellope ;)
Weet wel zeker dat de douane wel op zijn/haar hoede is.
Da's inderdaad oppassen. Ik heb er weleens 6 besteld en dan kreeg ik een doos er omheen. En da's niet best:D Is 2 van de drie keer onderschept, dus da doe ik niet meer.

PM
29-10-2001, 10:45
Mmm... wat denken jullie dat ik aan dounane kosten (of zoiets) kwijt ben als ze t onderscheppen... waarde 105,-..

G.O.D.
29-10-2001, 11:05
Mmm... wat denken jullie dat ik aan dounane kosten (of zoiets) kwijt ben als ze t onderscheppen... waarde 105,-..
Kun je zelf berekenen in mijn post op pagina 1.

PM
29-10-2001, 11:34
oh ja... ehhmmm... mmm... da's niet te weinig... eigenlijk misschien best veel...

Please guys... don't find my package.... please?

Gerrit
29-10-2001, 11:55
oh ja... ehhmmm... mmm... da's niet te weinig... eigenlijk misschien best veel...

Please guys... don't find my package.... please?

Ben benieuwd of twee dubbelDVD's ook worden ontdekt. Volgens iemand waarvan ik de naam ben vergeten, telt één dubbelDVD eigenlijk als twee DVD's... En daar zit ik niet op te wachten

forzavado
29-10-2001, 12:36
telt één dubbelDVD eigenlijk als twee DVD's... En daar zit ik niet op te wachten
Volgens mij zitten die dubbel dvd's van ons in één hoesje (net als gladiator) dus dat lijkt e niet zo'n probleem zolang het niet op het pakketje staat.

PM
29-10-2001, 13:11
het gaat dus om 1 box met 2 dubbel dvd's...

afwachten en hopen dus lijkt mij zo uit voorgaande posts

Remco de Swart
29-10-2001, 14:17
Vandaag 29/10 weer eens een pakje gekregen van EzyDVD. Deze was pas 24/10 verzonden. Dus voor mij geen problemen met de levering.

PM
29-10-2001, 15:08
ok, maar dat was 1 dvd? of meerdere?

Remco de Swart
29-10-2001, 15:18
Twee DVD's, ik bestel nooit meer tegelijk.

PM
29-10-2001, 15:22
ok.. dan heb ik nog goede hoop voor mijn 2xdubbel-DVD-in-box

of was de waarde van je dvd's veel lager dan +/- 105,- ??

forzavado
29-10-2001, 15:25
Twee DVD's, ik bestel nooit meer tegelijk.
Heb je dan vaak moeten betalen met 2 dvd's?

Remco de Swart
29-10-2001, 17:27
Door niet meer dan twee DVD's tegelijk te bestellen verklein je de kans dat het pakje onderschept wordt. Deze tip heb ik in deze en andere forums over dvd gelezen. Tot nu toe gaat het dan ook goed. De waarde van het pakje lag niet veel lager dan ƒ100,- als je de Nederlandse prijzen als uitgangspunt neemt. Het betrof namelijk de dubbel DVD van Snowwhite and the Seven Dwarfs. In Nederland te koop voor ongeveer ƒ95,- In Australië slechts ƒ48,- inclusief verzendkosten. Bij de zending zat ook nog een gratis muziekcd. Dus het gewicht zal aardig overeenkomen met twee dubbel DVD's. Eerder in deze thread gelezen dat hoe zwaarder het pakje hoe groter de kans is dat het pakje gecontroleerd wordt. Ook nu weer was de waarde vermeld op het pakje lager dan de waarde van de inhoud.

Marco
29-10-2001, 18:04
Ondanks dat Hannibal 2 DVD's zijn, zit het in 1 doosje. Alleen op de cover staat 2 disc set.

PM
30-10-2001, 08:59
klopt marco... maar er zit ook nog 'Silence ot Lambs' bij...

PM
02-11-2001, 09:19
Marco (en anderen)

Mijn silence ot lambs en hannibal box is binnen (dit zijn 2 dubbel dvd's)

Ter informatie
Besteld: 25/10/2001
binnen gekomen op: 01/11/2001

P.S. ze hebben weer een lagere prijs op het pakketje gezet dan de werkelijke waarde is ...:
(40 AussieDollars i.p.v. 72.71 (ex verzendk) )

Jeroen Driessen
02-11-2001, 10:26
Ik heb de gok gisteren ook maar eens gewaagd bij EzYDvD. Heb naar aanleiding van dit onderwerp wel maar even gevraagd om mijn 4 DVD's in twee keer te verzenden (zaten 2 pre-orders bij).

Ben ik eens benieuwd hoe goed hun service is en hoe lang het duurt. Dat bepaalt natuurlijk toekomstige aankopen daarzo....

PM
02-11-2001, 10:33
Mij is het dus heel goed bevallen... 1weekje en ze waren binnen...

Netjes verpakt... gewoon in orde zoals het hoort!

Marco
03-11-2001, 16:03
Aller eerst sorry dat ik wat laat reageer. Een netwerkstoring bij mij provider was de oorzaak dat ik een tijdje niet op Internet kon opdagen.

iig PM ben blij voor je dat jouw pakketje van EzyDVD is gearriveerd. Dank voor je mededeling (geld ook voor Remco).

Maar mijn EzyDVD pakketje van The Gift is nog steeds niet aangekomen. Weer een mail schrijven.

Ter info. Ik heb ook Cleopatra - Special Edition (3 Disc Set) besteld. Deze is op 30 oktober verzonden. Uiteraard laat ik wel hier even weten wanneer deze is gearriveerd.
Verder kan ik vermelden dat ik dat mijn Play247 bestellingkes wel binnen komen. Zoals One night at McCool's (R2) verzonden op 19 okt, binnen op 24 Okt. Zefs mijn DVD's uit Canada (A&B Sound) zijn binnen verzonden 26 okt, binnen 1 november.

Ronin
03-11-2001, 16:52
Mijn eerste bestelling bij EzyDVD was vier DVD's....pech want werd door de douane geopend.....
De volgende bestelling was ook reeds onderweg en was 2 DVD...yip..niet geopend.

Ik denk dus ook dat het beter is per 2 DVD's te bestellen....
zo is de kans VEEEL kleiner ...om nog wat extras aan vadertje staat te moeten betalen ...:p

Marco
07-11-2001, 18:02
Cleopatra (verzending van 30 Oktober) is vandaag binnen. Deze is een 3 disc set. Hoeft niet te vermelden dat EzyDVD zat te liegen m.b.t. het bedrag. Op de envoloppe staat 20 Aus $, maar dit geintje kost in werkelijkheid bijna 50 Aus $.
Oh en binnenkort ze sturen me een nieuwe pakketje. Die was ik dus wel degelijk kwijt.

Jeroen Driessen
08-11-2001, 14:12
Wel netjes om dan een nieuwe te sturen, maar ze zullen wel een soort "air mail - ensurance" hebben o.i.d

Zou het niet zo zijn dat er straks in December (feestmaand) niet enorm veel pakketjes worden verstuurd van hot naar her. Lijkt me dat de douane dan zeker niet alles kan checken....

Ga ik dan de Hanniba/SotL box ook maar es bestellen, want die wil ik er wel graag bijhebben.

Er staat op de site trouwens ook iets van dat je maar 1 order (met max. 5 items erin) per 10 dagen kan bestellen. Weet iemand toevallig of ze hier erg strikt in zijn???

jokey
27-12-2001, 15:13
Ik heb Gladiator en Scorpions-Acoustica besteld. Kreeg 10-12 een emailtje dat ze ze hadden verzonden. Ik heb ze nog steeds niet binnen en omdat ik hier regelmatig lees dat de levertijd ongeveer 1 week is begin ik me zorgen te maken...

Ik begrijp dat het ivm kerst allemaal wat langer duurt, maar is dit normaal?? (als ze al 2 weken voor kerst verstuurd zijn)
Het is overigens mijn eerste bestelling bij Ezy.

Guus Josee
27-12-2001, 16:01
Ik heb 2-12-2001 een mailtje gehad dat ie was verstuurd, maar helaas niks binnen.
Dit was de tweede keer, de vorige keer binnen 5 werkdagen.
EZYDVD is nu het aan onderzoeken, waar het eventueel mis is gegaan.
Hopelijk wordt het snel opgelost.

Jeroen Driessen
28-12-2001, 11:46
Ik heb pas ook wat besteld, maar op 3 verschillende dagen. Ze zijn dus ook alledrie op een andere dag verstuurd. Nu is het zo dat ik de eerst en laatst verstuurde al binnen heb en de middelste nog moet komen...??? Als ie er na de vakantie nog niet is ga ik dan ook maar eens mailen........

jokey
28-12-2001, 16:36
Jeroen: hoe lang geleden hebben ze het "middelste" pakket verzonden??
Als ik al lees dat er ook al iets onderweg vanaf 02-12 dan denk ik dat ik nog wel even kan wachten...

Jeroen Driessen
10-01-2002, 16:44
het middelste is deze week binnen gekomen, ongeveer 2 weken later dus. Ik had al een mailtje gestuurd, maar moest dus ff geduld hebben. Dat ze meteen uitgebreid antwoord geven op al je vragen vind ik echt super.
.....behalve die ene keer dan, duurde het 2 dagen. had ik Cast Away besteld, was ie een paar dagen later ineens in de aanbieding. Scheelde toch best veel, dus ik vragen of ze hierop niet een soort garantie gaven. Deden ze niet, maar ik kreeg wel mooi $5 korting bij de volgende bestelling :D . Is dan toch weer gratis de verzendkosten...!