PDA

Bekijk de volledige versie : Artificial Intelligence



Cenobite
20-10-2001, 16:45
Volgens een uitgebreide review in het gerenommeerde engelse filmblad "Empire UK" is het JUIST een GEWELDIGE film . Hij trok in Engeland in de eerste week 2.2 miljoen bezoekers en stond stevig op de Eerste plaats. :D :D

Volgens medeforum lid Nathan -Zerodown- Strik is het een geweldige film, en ik ga hem ook zeker zien en der DVD kopen.
Deze DVD zou ik zelfs blind kopen , zonder eerste de film gezien te hebben. :D :D

Isis
20-10-2001, 17:02
Hoi Cenobyte,
Ik ben erg benieuwd hoe jij de film vindt, laat 't me zeker weten!
Gisteravond zijn er zeker 10 mensen de bioszaal uitgelopen...
Ik heb 'm wel "uitgezeten" maar zeker 't einde is wel erg lang en sentimenteel....Maar nogmaals: ben benieuwd wat jij(en anderen natuurlijk ook!)er van vinden!:confused:

Nathan Strik
20-10-2001, 18:10
Ben ik niet helemaal met je eens.... A.I. is de beste film van dit jaar met een neuslengte voorsprong. (Requiem For A Dream telt niet mee, die is van 2000)


niet naar A.I. gaan, wat een saaie, langdradige en wel er vreemde film is dat....Zeker geen aanrader om op dvd aan te schaffen....[/COLOR] :eek:

The Phoenix
20-10-2001, 19:31
Helaas moet ook ik bekennen dat ik A.I. zwaar tegen vond vallen. Zijn weinig SF films die ik matig of slechter vindt, maar deze komt echt niet verder dan matig (of een mager 6-je op de schaal van 1 tot 10).

Veel te langdradig, te weinig echt diepgaande dialogen, te sprookjes achtig en een einde dat niet aansluit op de rest van de film. Moet toegeven het einde is behoorlijk origineel, maar past gewoon niet bij de rest van de film.

Erg jammer dat Spielberg van het goede verhaal achter A.I. niet een betere en vooral minder langdradigere film heeft kunnen maken.

2001 a space odessey is ook alles behalve een flitsende film maar wel erg spannend en goed uitgewerkt. Dialogen zijn in 2001 ook stukken beter. Wat ik bij A.I. echt mistte was het aanzetten tot denken.

Kan niet anders concluderen dat deze SF film het niet zal halen tot mijn collectie.

Martin van Tuijl
20-10-2001, 20:49
Dialogen zijn in 2001 ook stukken beter.

Tja, deze film moet het echt van dialogen hebben :rolleyes:

Cenobite
20-10-2001, 20:50
Ben ik niet helemaal met je eens.... A.I. is de beste film van dit jaar met een neuslengte voorsprong. (Requiem For A Dream telt niet mee, die is van 2000)


Ondanks dat ik alleen nog maar voorstukjes van de film heb gezien moet ik toch Nathan bijvallen . Ik kan niet geloven dat de combinatie Spielberg / Haley Joel Osment een slechte film kan opleveren. Zodra ik hem in de bioscoop gezien heb laat ik mijn definitieve mening weten :D :D

Isis
20-10-2001, 20:56
Hoi Cenobite!
Ik had dus precies dezelfde gedachte als jij; Spielberg is niet de eerste de beste en Haley is ook een goede acteur!
Dus de film zal wel onwijs zijn!
Misschien verwachtte ik er ook wel te veel van, kan ook...
Wanneer ga je 'm bekijken? Hopelijk wel eerst in de bios anders moet ik zo lang op antwoord wachten!!
:)

The Phoenix
21-10-2001, 10:35
Tsja Spielberg maakt doorgaans hele goeie films, maar zo nu en dan maakt zelfs hij een slippertje.

Alex van den Berg
21-10-2001, 18:17
Deze discussie over de film Artificial Intelligence ontstond oorspronkelijk in de thread "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?" (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=8745#post8745), en kan hier verder vervolgt worden.

Marty vanluit
23-10-2001, 14:07
Er wordt bij de lancering van zo'n "grote, goede en vooral dure film" natuurlijk onwijs veel geld in de advertisement gepompt, zodat mensen de film gaan zien voordat ze van anderen gehoord hebben dat hij eigenlijk herlemaal de moeite niet waard is, of zelfs ronduit slecht, zoals inderdaad bij Pearl Harbor.

Marty

Cenobite
23-10-2001, 18:48
Ga vanavond nog een poging wagen om A.I. te zien :D , hopelijk komt er deze keer niets tussen ... :D :D

Haley here i come... :D :D

Alex van den Berg
23-10-2001, 19:56
Slechts 1 maal won mijn hebzucht het van mij, bij de Godfather-box. Ik moest en ik zou.Tja... helaas heeft het lezen van dit forum soms ook een 'slechte' invloed... :)
Misschien moet er op de forum-frontpage een waarschuwing komen?
"Het lezen van dit forum kan uw koopgedrag beinvloeden!" :D

eisbaer
23-10-2001, 20:29
Misschien moet er op de forum-frontpage een waarschuwing komen?
"Het lezen van dit forum kan uw koopgedrag beinvloeden!" :D

Hmm goed plan. Wie kan ik aansprakelijk stellen? Door dat gelees hier heb ik al een dvdspeler, nieuwe tv en dolby digital versterker gekocht. Ben als de dood dat er hier binnenkort iemand over porsches gaat beginnen :)

eisbaer

Marty vanluit
23-10-2001, 22:05
"Het lezen van dit forum kan uw koopgedrag beinvloeden!" :D

Tot nu toe alleen in positieve zin, gelukkig :D

Heeft me ook de DVD-verkoopsites doen ontdekken, scheelf de helft in de prijs! Nee, ik ben blij dat ik deze site heb ontdenkt (bij toeval: "www.dvd.nl zal ook wel bestaan)

mjlfadriaans
24-10-2001, 18:18
Hallo,

Het valt mij wel op als een film een net als Pay It Forward flink emotioneel is, dat dat soort films het niet halen. wat haalt het wel? Of grof geweld, of grove humor, veel doden .... het zal wel aan mij liggen, maar een zieke film als Hannibal loopt men de zalen binnen met velen, terwijl een film als deze, die naar mijn idee veel beter is dan welke ik dit jaar gezien heb makkelijk afgedaan wordt als langdradig. Het zal wel aan mij liggen in dit geval, iemand die zich afvraagt waarom men enerzijds van al het geweld afwil en anderzijds men zo geniet van hetgeen ze liever kwijt willen .... ik zal ook wel als enige op Finding Forrester zitten te wachten .... is een diepgaand verhaal en er gaan geloof ik geen mensen in dood, sorry.

Greetz,

Marco

Dadaveke
25-10-2001, 00:03
Ik heb maar 20 min gekeken en ben uit de zaal gewandel, wat een saaie film. Heb ik anderhalf uur gewacht en ben ik maar voor de 3e x naar the fast and the furious geweest.

Isis
25-10-2001, 00:41
Nou, Marco, zo kortzichtig steek ik nou ook weer niet in elkaar; je suggereert nou dat als er geen geweld in voor komt, de film wordt bestempeld als langdradig! Heb je A.I. zelf al gezien?
Langdradig en geweldloos zijn wat mij betreft zeker niet synoniem aan elkaar! Mijn lievelingsfilm( The Shawshank redemption) staat ook niet bol van geweld.(oke, komt wel er in voor maar de film geeft een mooi beeld over een vriendschap)
En Dadaveke...20 min.?! dan heb je m.i. de film niet een eerlijke kans gegeven...
Ben benieuwd of je vanavond nog bent geweest, Cenobite!
Groetjes, Isis.;)

Dadaveke
25-10-2001, 00:44
nee helaas ben ik vanavond naar american pie 2 geweest , naar A.I ga ik hellas niet meer

Isis
25-10-2001, 00:57
En...hoe was American Pie 2?

Dadaveke
25-10-2001, 11:15
Die was wel goed.Heel veel gelachen echt de moeite waard om te gaan kijken.

Cenobite
25-10-2001, 12:42
Domme Platvloerse humor ( American Pie 2 ) is makkelijker te volgen , en je hoeft er niet bij na te denken. Daarom is dit soort films ook zo succesvol in America. Dezelfde soort platvloerse domme ongein maakt "Abnormaal" , "Costa" en Big Brother in Nederland zo populair :mad:

Artificial Intelligence is een intelligente artistieke film die vragen oproept en waarbij je moet nadenken .

Goh...nadenken... je zou er eens moe van kunnen worden :mad:

marcel
25-10-2001, 13:30
Dat staat niet in mijn werkomschrijiving dat ik moet nadenken hoor
Dat kost teveel nameljik

Nathan Strik
25-10-2001, 14:43
Allereerst is dit een sprookje, dus als het te sprookjesachtig is, dan is het juist gelukt!!!
Bovendien vind ik het einde geheel bij de film passen. Ik wil niet teveel in detail treden voor diegenen die de film nog niet hebben gezien, maar ik vond het einde behoorlijk sterk, en helemaal niet zo positief als je in eerste instantie zou denken.


Veel te langdradig, te weinig echt diepgaande dialogen, te sprookjes achtig en een einde dat niet aansluit op de rest van de film.

Nathan Strik
25-10-2001, 14:45
Ik ben het helemaal met je eens. (Ik vond Finding Forrester ook een dijk van een film by the way.)


Het valt mij wel op als een film een net als Pay It Forward flink emotioneel is, dat dat soort films het niet halen.
<KNIP>
ik zal ook wel als enige op Finding Forrester zitten te wachten .... is een diepgaand verhaal en er gaan geloof ik geen mensen in dood, sorry.

Nathan Strik
25-10-2001, 14:47
Mensen die onder de film de zaal uit lopen heb ik geen boodschap aan. Sjezus man, dat heb ik zelfs niet gedaan bij Hannibal.


Ik heb maar 20 min gekeken en ben uit de zaal gewandel

mjlfadriaans
25-10-2001, 16:28
Ik heb A.I. nog niet gezien .... dus ik kan over deze film niets zeggen .... Shawshank Redemption vind ik overigens ook erg goed .... die knakker wordt hierin ook in elkaar geslagen, maar dit is niet als amusement bedoeld, hoort bij het verhaal (enerzijds jammergenoeg) .... maar ik doelde eerder op films waarvan van te voren iedereen te horen krijgt wat voor gore dingen er in zitten en hoe erg het geweld is .... dat dan de bioscopen volzitten, terwijl een mooie film als Finding Forrester in EEN WEEK al uit de bios verdwenen was. Kijk, actiefilms die ik goed vind zijn o.a. The Rock, Hunt for Red October, Mission Impossible .... het einde van MI:2 vond ik wat minder, maar was meer a la Matrix, die vond ik wel erg goed .... Over humor gesproken, dat soort films heeft me juist doen nadenken, doordat de dingen die erin zaten vaak te ziek waren .... dat ik nu iemand ben die daar niet om kan lachen .... ik lig dubbel bij Monty Python, maar da's natuurlijk oud .... Fawlty Towers .... maar ik bedoel ook dat als er geen geweld in zit, films als truttig/lief/kinderachtig worden aangeschreven. Ik ben nu eenmaal niet iemand die voor de 100ste keer dat iemand zijn hoofd stoot in een deuk lig, dat is enerzijds simpel, vooral on-origineel .... en ik vind het zelf ook niet leuk, maar dat is persoonlijk. Ik hou dus ook van originele films .... niet elke keer hetzelfde. Iedereen zijn mening natuurlijk, ik zeg alleen hoe het bij mij werkt.

Greetz,

Marco

Nathan Strik
25-10-2001, 17:27
Ai, dan vind jij Jar Jar vast vreselijk irritant... :D :D :D


Ik ben nu eenmaal niet iemand die voor de 100ste keer dat iemand zijn hoofd stoot in een deuk lig, dat is enerzijds simpel, vooral on-origineel

mjlfadriaans
25-10-2001, 18:42
Dat soort dingen niet, het feit dat 'ie zo lomp doet weer wel (zoals die appel uit dat bakje trekken) .... maar die situatie dat 'ie achterop die kar met die blauwe explosieve bollen zit en dat 'ie per ongeluk het veld opkomen vind ik weer wel leuk, net als die robot die aan zijn been vast blijft zitten .... maar dat zijn dan robots, zijn maar machines denk ik dan. Op zich vond ik de kritiek op Jar jar over het algemeen onterecht, wat is een Blackadder zonder Baldrick? .... maar je hebt gelijk, die tekenfilmgrappen doen het niet zo goed bij me, ik erger me er vaker aan, omdat die Amerikanen ze overal indouwen.

Greetz,

Marco

Cenobite
27-10-2001, 00:56
Ik heb vanavond eindelijk A.I. in de bioscoop gezien :D , en ik moet zeggen ik ben diep onder de indruk. Ik had ook sterk het idee dat je deze film eigenlijk minstens 2 X moet zien , om hem
goed te kunnen beoordelen. Het is duidelijke geen commerciele mainstream onzin zoals American Pie of The Mummy Returns, maar een diepzinnige artistieke film. Hulde voor Spielberg dat hij niet de weg van de gemakkelijke commercie heeft gekozen.

Hiervoor is DVD dus echt ideaal zodat ik hem straks ( in januari :D ) lekker op mijn gemak in bioscoop topkwaliteit thuis kan kijken en hem lekker rustig laten bezinken :D :D , rustig genieten van iedere scene zovaak ik wil :D :D

Niet echt een makkelijke film, maar zeker een film die je meerdere malen moet zien . Zeer de moeite waard om straks op DVD te zien :D :D

Alex van den Berg
27-10-2001, 01:44
Alles wat ik ervan weet, is wat ik tot nu toe in recensies heb gelezen en op trailers heb gezien... Het lijkt mij een fantastische film, maar dat is misschien een vooroordeel omdat ik Spielberg een topper vind... :)
Toch maar eens wat tijd vrij maken voor een bioscoopbezoekje... binnenkort... :D

Martin van Tuijl
27-10-2001, 03:02
Erg jammer dat Spielberg van het goede verhaal achter A.I. niet een betere en vooral minder langdradigere film heeft kunnen maken.

Spielberg rulez! Hou je kop met je gezeur! :D Ik ken 100.000 mensen die in slaap vallen bij 2001.... Ik snap het niet! :confused:.....etc etc etc
Spielberg rulez! En de film is top! Ik wil er verder niets meer negatiefs over horen!! :D

TIP: Neem een rokertje voor dat je de film ziet, helpt echt ;)

Alex van den Berg
27-10-2001, 03:19
in slaap vallen bij 2001.... Ik snap het niet! :confused:Hou je kop met je gezeur! :D

Martin van Tuijl
27-10-2001, 03:25
Hou je kop met je gezeur! :D
Gaan we katten?! :D Voor de duideljkheid, ik vind 2001 1 van de mooiste films ooit gemaakt. Op SF gebied dan, Blade Runner blijft nr 1 ! ;)

Cenobite
27-10-2001, 11:19
Spoiler Warning !

Spielberg heeft de film geregisseerd op een kille afstandelijke manier in de geest van Stanley Kubrik. Het is nooit de bedoeling geweest dat dit een blije familiefilm zou worden. Spielberg zelf noemde het een zoektocht in de richting van existentialisme . Een robot op zoek naar ( zijn ?) menselijkheid :D :D . Het mischien wat vreemde einde past wel goed bij de rest van de film , omdat de hele fim niet zo toegankelijk is. het einde is wel erg diepzinning ... de robot die droomt :D :D

Nathan Strik
27-10-2001, 11:36
Ik heb trouwens in heel veel bladen de kritieken gelezen dat het einde door Spielberg zelf bedacht zou zijn, maar ik heb een artikel gelezen uit begin jaren ´90 dat de laatste akte beschreef. Er stond ook dat dit kwam uit een ruwe scriptversie waaraan zowel Brian Aldiss als Kubrick hadden gewerkt...

Dus ik weet niet waar al die zogenaamde vakbladen hun research doen, maar het lijkt wel of ze elkaar allemaal naschrijven.

Hier erger ik me echt aan (als journalist in de dop), want als de mensen een beetje research doen, blijkt de zaak vaak heel anders in elkaar te zitten.

Maar goed, dit is een gave film en iedereen die hem nog niet heeft gezien, schaam je!!! Dit is echt Spielberg´s meest aparte film ooit. En ik hoop dat er Oscar´s gaan vallen, vooral voor Haley Joel Osment...

DVDfreak
30-10-2001, 09:40
Ik heb een duidelijke maning over de film. Ik ben met 2 anderen naar AI geweest en ik moet zeggen, een juweeltje. Eindelijk weer eens een diepzinnige film na al het simpele van Am. Pie 2 (die ik bij deze niet afkraak, vond em geweldig) en hetzelfde geld voor Rush Hour2. De 2 anderen waar ik mee ging vonden de film minder. Ik ben dan ook niet het type dat om een film goed te vinden, perse doden en actie moet zien. Zo is een van die gozers dus wel. Jammer. Die ander vond em wel redelijk maar vond eigenlijk net zoals ik het einde een beetje langdradig, dat je echt iets hebt van, ja nu mag het wel afgelopen zijn. De film duurt dan ook 2 en een half uur...lang zat.

Ik ga em zeker op dvd halen tegen die tijd en dreamworks kennende gaan ze er gelukkig een niet al te dure 2 disc set van maken (zie Cast Away, die met de prijs ook reuze meeviel).

Eerst kijken die film, dan met commentaar komen vind ik altijd. Mensen die uit de bioscoopzaal lopen snap ik niet echt. Je betaalt een hoop geld voor zo'n film, ik vinnet best raar als je met een half uur al de filmzaal uitloopt. Ik snap deze mensen niet goed. En na een halfuur kun je ook geen commentaar leveren over de film in kwestie.

Gerrit
30-10-2001, 12:14
Heb de film 3 weken geleden gezien en ik moet er nog steeds aan denken. Sjonge wat voelde ik mij belabberd toen ik de bioscoopzaal uit liep. Ik had echt zoiets als 'wow dit moet een weekje of 4 bezinken'. Normaal heb ik geen moeite met science fiction, cult, drama of een mix daarvan maar dit is echt een film die je vastpakt, meesleept en je niet meer loslaat en na de voorstelling als een uitgezogen mossel weer uitspuugt. Deze film gaat op DVD komen en wat net zo zeker is is dat ik 'm ga aanschaffen. Dan na de tweede keer de film te hebben gezien, ga ik mijn mening geven ;-)

Martin van Tuijl
30-10-2001, 16:44
Leg eens uit, bij gelegenheid waarom Blade Runner voor jou nr. 1 is gebleven.
Dat ligt o.a. aan de sfeer van de film die mij meer aantrekt dan 2001. Dat is moelijk uit te leggen omdat dat 'een gevoel' is, en die verschilt natuurlijk van mens tot mens. Het decor waar de film zich in afspeelt (Los Angeles, 2019) in combinatie met de fantastische muziek van Vangelis is tot nu toe het mooiste wat ik gezien heb. De film is gebaseerd op het boek "Do androids dream of electric sheep (http://www.philipkdick.com/androids.htm)" wat ik 1 van de mooiste boektitels ooit vind, en wat een aanrader is om eens een keer te lezen. Het verhaal ligt mij ook beter dan 2001, wat natuurlijk ook top is, maar dat is weer een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vind echt dat dit de mooiste SF is ooit gemaakt en tot op heden onovertroffen.
Een leuke bijkomstigheid, maar niet doorslaggevend. vind ik de rol van onze eigen Rutger Hauer. Die had waarschijnelijk nooit gedacht ooit een rol in een regelrechte klassieker te spelen :)
Verder was ik bij deze film gelijk verkocht en dat duurde bij 2001 wat langer. Die ik heb een paar keer moeten zien voordat ik overstag ging en begreep dat dit een heel bijzondere film was.
En als je het aantal malen dat 1 van de 2 films bij mij in de dvdspeler gelegd wordt ook meetelt, dan wint Blade Runner met een behoorlijke voorsprong :)

mjlfadriaans
22-01-2002, 05:04
Ik heb hem twee dagen geleden voor het eerst gezien, zowaar een DVD rip van een collega. Ik vond de sfeer echt schitterend, het einde was misschien iets TE veel Fiction, zelfs voor science, maar toch kon ik het wel waarderen. Zeker het feit dat de film allerlei vreemde wendingen heeft en zeker een mooi verhaal in zich heeft, maken deze film voor mij een wereldse film. Ik moest in de verte aan de sfeer van 12 Monkeys denken. Ik ben er in ieder geval erg over te spreken en zal de DVD ook zeker niet laten liggen!

Martin van Tuijl
22-01-2002, 05:16
Ik ben er in ieder geval erg over te spreken en zal de DVD ook zeker niet laten liggen! Moet je zeker niet doen, maar wacht nog wel even op de nieuwe Special Edition die later dit jaar uitkomt. Scheelt je weer een paar Euro's :)

forzavado
22-01-2002, 08:34
Staat mijn tijd verkeerd of zo: 05.04 en 05.16 En ik al klagen als ik om 6 uur op moet!

Mike Philippens
22-01-2002, 08:38
Dus ik weet niet waar al die zogenaamde vakbladen hun research doen, maar het lijkt wel of ze elkaar allemaal naschrijven.
Dat is een van de grootste hobbies van recensenten, en niet alleen bij films. Ik heb ze met grote regelmaat betrapt op overschrijven van collega's of (erger nog) opdrachtgevers/producenten. Dit bij auto-motor en computerbladen. Ze schrijven (bijna) allemaal elkaar na, bang om een afwijkende mening te hebben en zodoende niet serieus genomen te worden. Een tijd geleden zijn er zelfs 2 lieden bij Sony (dacht ik) eruit getrapt nadat bekend werd dat ze onder een pseudoniem filmrecensies schreven van Sony Entertainment films. Dat kan natuurlijk niet.
Hoewel een stevige discussie natuurlijk altijd erg leuk is, zal het doorgaans niet meevallen om iemand die de film niet leuk vindt om te turnen. Het is gewoon een kwestie van gevoel. Als de film gewoon niet aanspreekt houdt het daarbij op. Ik vindt het altijd een beetje hautain om dan maar te zeggen dat het een intelligente artisitieke film is en dat de mensen die 'm niet goed vinden er niets van snappen. Vaak is de oorzaak van het afkeuren of zelfs weglopen uit de zaal het gevolg van een te groots opgezette promotiecampagne waarin een compleet verkeerd beeld van de film wordt geschetst. Juist voor films met iets meer diepgang is het onmogelijk in een clip van 30 seconden de juiste verwachting te scheppen.
Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar de film, alleen huur ik 'm eerst (laf hé) en koop ik 'm dan wel een keer als ik 'm goed vindt.

Luther Hartog
22-01-2002, 13:34
Ik ben in ieder geval reuze benieuwd naar de film, alleen huur ik 'm eerst (laf hé) en koop ik 'm dan wel een keer als ik 'm goed vindt. Dat is niet laf hoor, ik heb hem ook nog niet gezien en als er zo'n mooie DVD release aankomt wil ik hem graag in mijn bezit hebben, maar wanneer je de fil een draak vindt dan kun je hem denk ik toch maar beter niet kopen;)

Remco Out
22-01-2002, 13:39
Ja, dat ben ik ook van plan met een aantal films, ik huur ze wel eerst voor ik er 1 koop. Stel je voor dat je het een klote film vind, dan is het toch zonde van je centen als je hem hebt aangeschaft en hem vervolgens ergens in een kast gooit.

Luther Hartog
22-01-2002, 13:40
Je kunt natuurlijk ook eerst een DivX'je downloaden;)

Remco Out
22-01-2002, 13:44
Dat is ook een mogelijkheid, maar aangezien ik toch van die gratis dvdverhuur bonnen heb kan ik net zo goed de dvd gewoon huren. Toch?

Nathan Strik
22-01-2002, 14:47
Huren is inderdaad juist erg slim. Ik huur films altijd bij twijfel... anders was ik nu misschien in het bezit van Tomb Raider en dat wens ik mijn ergste vijand nog niet toe.
Maar zonder gekheid, ik vind A.I. geweldig, maar ik raad ook iedereen aan hem eerst te huren, omdat het inderdaad niet iedereen aanspreekt...

Luther Hartog
22-01-2002, 15:40
Dat is ook een mogelijkheid, maar aangezien ik toch van die gratis dvdverhuur bonnen heb kan ik net zo goed de dvd gewoon huren. Toch? Jazeker, dat is erg makkelijk, maar hoe kom je daaraan dan?

Remco Out
22-01-2002, 15:40
Ik zal hem dan ook zeker huren Nathan.

Remco Out
22-01-2002, 15:43
Jazeker, dat is erg makkelijk, maar hoe kom je daaraan dan? Jemig, dat is een moeilijke vraag, want ik heb ze al een tijdje, maar volgens mij heb ik ze een keer gekregen toen ik een dvd kocht bij Videoland, ja dat is dom om ze daar te kopen, maar goed ik had toen nog niet zo lang een dvd speler. Het was toen een actie van videoland volgens mij, ik kreeg toen 20 bonnen en heb ze eigenlijk nooit gebruikt op de laatste maand na dan.

mjlfadriaans
22-01-2002, 19:02
Staat mijn tijd verkeerd of zo: 05.04 en 05.16 En ik al klagen als ik om 6 uur op moet!


Die tijden bij mij zijn omdat ik op mijn werk zat! Nachtdienst heet dat (oh vandaar dat ik al die DVDs kan betalen! Ja dus) ....

Martin van Tuijl
23-01-2002, 03:56
Nachtdienst heet dat Dat klopt :)

Anonymous
18-02-2002, 20:52
ff op de topic terugkomend:

weet iemand of er echt een verschil is w.b. A.I. bij EZY of DVDzone?
De 1 zegt dolby 5.1, de ander 6.1

En wat inhoud betreft?

Het scheelt namelijk toch wel wat duiten bij Ezy...........

Mike Philippens
19-02-2002, 10:19
Die is op zichzelf al "beeldvullend". :D
Hmmm...die siliconen-gevulde lippen in elk geval wel. Van mij mag je ze hebben hoor! Yuk! :eek: