PDA

Bekijk de volledige versie : DVDPROFFILER>COM



Jordé den Tenter
23-02-2003, 21:31
My Collection Options
----------------------------------------------------------------------------------
User: *** Your collection has not yet been uploaded.
LOG OUT
----------------------------
My Collection Stats
View My Collection
Change Options
Create A Link
Download Backup



************************************************** ***********

Dit beeld krijg je als je nog geen titels in je collectie hebt bij dvdprofiler.com.
Hoe kan je in godsnaam titels toevoegen?

Jordé den Tenter
23-02-2003, 21:39
Niemand die het weet?

kruspe
23-02-2003, 21:42
Je moet natuurlijk wel eerst het programma downloaden van profiler.
Dat is op dit moment versie 2.1
Dan kun je gewoon op je pc je DVD's ingeven en dan via de "my profiler" functie naar het web uploaden....

John Dejesus
23-02-2003, 21:48
Moet je eigenlijk betalen bij die dvd profiler of niet???????????

Mike Philippens
23-02-2003, 21:49
Niemand die het weet?
Sjongejonge...na 8 minuten al ongeduldig staan te trappelen...

Maar inderdaad...eerst het programma gebruiken om je eigen collectie aan te vullen en dan de zaak uploaden. Zo onduidelijk is die website toch niet?

Mike Philippens
23-02-2003, 21:54
Moet je eigen betalen bij die dvd profiler of niet???????????
(zucht)Eigenlijk staat het allemaal heel duidelijk op de DVDPro site, als je even de moeite neemt om iets te lezen.

Maar voorhuid dan maar weer...nee...je hoeft niet te betalen voor DVDProfiler. De gratis versie werkt net zo goed als de betaalde versie. Voor de $25 die de betaalde versie kost krijg je het volgende:

je collectie mag onbeperkt groot zijn. De gratis versie kapt ermee bij 700+. Het exacte criterium is me even ontschoten. Erg veel in ieder geval
Je krijgt de mogelijkheid hoge kwaliteit coverscans te downloaden
De banners in het programma kun je uitzetten
De banners op je MyProfiler site kun je uitzetten

Ik vind het een kleine investering voor de extra functies die je krijgt. Bovendien help je die lui van IVS een beetje met de ontwikkeling en het updaten van het programma. Ondanks de kritiek die heel veel mensen hebben (die overigens lekker niet betalen dus klagen over een gratis programma) word er heel erg veel werk in gestoken. Het kost hen overigens ook een lieve duit om de servers waarop de online database en de MyProfiler sites draaien in de lucht te houden. En dat steun ik graag.

jeroenenagnes
24-02-2003, 03:54
Moet je eigen betalen bij die dvd profiler of niet???????????
Voor de $25 die de betaalde versie kost krijg je het volgende:

je collectie mag onbeperkt groot zijn. De gratis versie kapt ermee bij 700+. Het exacte criterium is me even ontschoten. Erg veel in ieder geval
Je krijgt de mogelijkheid hoge kwaliteit coverscans te downloaden
De banners in het programma kun je uitzetten
De banners op je MyProfiler site kun je uitzetten

Ik vind het een kleine investering voor de extra functies die je krijgt. Bovendien help je die lui van IVS een beetje met de ontwikkeling en het updaten van het programma. Ondanks de kritiek die heel veel mensen hebben (die overigens lekker niet betalen dus klagen over een gratis programma) word er heel erg veel werk in gestoken. Het kost hen overigens ook een lieve duit om de servers waarop de online database en de MyProfiler sites draaien in de lucht te houden. En dat steun ik graag.

Daar hoeven wij niets meer aan toe te voegen en zijn wij het ook helemaal mee eens !!!!!! (y)


Jeroen & Agnes.

Hans De Bisschop
24-02-2003, 08:11
Moet je eigen betalen bij die dvd profiler of niet???????????

je collectie mag onbeperkt groot zijn. De gratis versie kapt ermee bij 700+. Het exacte criterium is me even ontschoten. Erg veel in ieder geval
Je krijgt de mogelijkheid hoge kwaliteit coverscans te downloaden
De banners in het programma kun je uitzetten
De banners op je MyProfiler site kun je uitzetten


Betreft die hoge kwaliteits coverscans ... hangt dat niet volledig af van de kwaliteit waaraan degene die ze doorstuurt naar de server ? Als die ze in lage resolutie scant dan heb je toch sowieso ook maar lage .... ik neem aan dat jij het programma dan ook geregistreerd hebt ? Hoeveel van de coverscans zijn er dan werkelijk van hoge resolutie kan je hier een scatting opkleven als je jou DVD profiler collectie bekijkt ? Want ik overweeg al geruime tijd het programma te registreren maar het feit dat er geen zekerheid is dat er ook maar 1 scan van hoge resolutie bijzit houdt me een beetje tegen ...

Ik las ook nergens op de DVD Profiler site dat er bij de gratis versie een beperking van aantal op zit .... maar ik kan er natuurlijk ook gewoon over gekeken hebben ...

Thx & greetz,

Scara

Sander Dubbeldam
24-02-2003, 10:39
Moet je eigen betalen bij die dvd profiler of niet???????????
(zucht)Eigenlijk staat het allemaal heel duidelijk op de DVDPro site, als je even de moeite neemt om iets te lezen.

Maar voorhuid dan maar weer...nee...je hoeft niet te betalen voor DVDProfiler. De gratis versie werkt net zo goed als de betaalde versie. Voor de $25 die de betaalde versie kost krijg je het volgende:

je collectie mag onbeperkt groot zijn. De gratis versie kapt ermee bij 700+. Het exacte criterium is me even ontschoten. Erg veel in ieder geval
Je krijgt de mogelijkheid hoge kwaliteit coverscans te downloaden
De banners in het programma kun je uitzetten
De banners op je MyProfiler site kun je uitzetten

Ik vind het een kleine investering voor de extra functies die je krijgt. Bovendien help je die lui van IVS een beetje met de ontwikkeling en het updaten van het programma. Ondanks de kritiek die heel veel mensen hebben (die overigens lekker niet betalen dus klagen over een gratis programma) word er heel erg veel werk in gestoken. Het kost hen overigens ook een lieve duit om de servers waarop de online database en de MyProfiler sites draaien in de lucht te houden. En dat steun ik graag.

en aangezien de dollar nu toch laag staat is het voor onze zuinige hollanders toch het overwegen waard :D

Jordé den Tenter
24-02-2003, 10:56
Het is gelukt hij doet het
(check de link onderin het beeld maar)
En natuurlijk zijn dit niet al mijn titels maar mijn wat mindere titels om uit te testen.
Er komen er nog ruim 100 bij.

Mike Philippens
24-02-2003, 17:30
Moet je eigen betalen bij die dvd profiler of niet???????????
je collectie mag onbeperkt groot zijn. De gratis versie kapt ermee bij 700+. Het exacte criterium is me even ontschoten. Erg veel in ieder geval
Je krijgt de mogelijkheid hoge kwaliteit coverscans te downloaden
De banners in het programma kun je uitzetten
De banners op je MyProfiler site kun je uitzetten

Want ik overweeg al geruime tijd het programma te registreren maar het feit dat er geen zekerheid is dat er ook maar 1 scan van hoge resolutie bijzit houdt me een beetje tegen ...
Valt best mee. De overgrote meerderheid is hires. Je betaald niet alleen voor de scans, maar ook voor de enorme investering die erachter steekt. Dat vind ik wat waard. IVS heeft een paar maanden geleden op het punt te staan ermee te kappen, want het niet bepaald een cashcow.

En die scans...ach...een enkel keertje heb je een slechte. Meestal bij hele nieuwe en dan is er altijd wel iemand die zich eraan ergert en een betere scan opstuurt. Je mag zelf ook bijdragen, dus als je een scanner hebt...