PDA

Bekijk de volledige versie : Bullit



The Scratcher
23-02-2003, 22:29
Hi.
Ik wil graag de Bullit dvd aanschaffen met Seve McQueen.
Nou zie ik op play.com 2 versies staan: de gewone dvd maar helaas in 4:3 formaat en voor de rest ook haast geen extra`s en de deluxe versie, wel in breedbeeld maar die is me veel te duur en ook niet interessant voor mij. Die bijgeleverde tierelantijntjes boeien me niet.

Is er niet een "gewone" of een SE versie in 16:9 (wel R2) met wat leuke extra`s?
Zo niet weet iemand dan of die misschien binnekort wel uitkomt?

The Scratcher
25-02-2003, 16:59
Niemand die hier meer info over heeft? :(

Alex T
25-02-2003, 17:35
Niemand die hier meer info over heeft? :(

Ik heb de NL versie voor je gechecked. Hij is gewoon breedbeeld 16:9 anamorphisch.
Geluid is: Dolby surround Stereo.

The Scratcher
26-02-2003, 11:22
Idd, ik had ook ff verder gezocht en verder gekeken dan mijn neus lang is! :lol:

Voordat ik deze aanschaf wil ik toch nog even een recensie lezen over beeld- en geluidskwaliteit maar die kan ik zo gauw nog nergens vinden. Misschien weet iemand hier een link of heeft hem zelf in z`n collectie en kan iets over de kwaliteit zeggen? Tevens zou ik ook nog steeds graag willen weten of hier ook een "SE" van in de pijplijn zit? Weet iemand dit misschien?

Ludo Keeris
26-02-2003, 22:30
Misschien wordt het zoeken beter als je de juiste naam gebruikt:

BullitT (met dubbel T op het eind).

Ik kan me overigens niet voorstellen dat er een S.E. van deze film komt. Warner is niet zo gulzig met Special Editions van z'n releases.

The Scratcher
23-03-2003, 12:39
Heb hem inmiddels aangeschaft. Nog steeds een topper vind ik! Alleen die car chase kan ik toch niet de beste uit de filmgeschiedenis noemen. Er gebeurd toch eigenlijk nauwelijks iets en zóóó spectaculair is het toch écht niet. Maar dat geluid dat uit die Mustang is wel weer écht wááánzinnig gewoon! Vooral als good old Steve hem eens flink op de staart trapt, hééérlijk gewoon!

Voor de rest blijft het gewoon toch nog een goede film. Jammer dat McQueen zo vroeg gestorven is, hij had zeer zeker nog meer pareltjes aan z`n carriere toegevoegd.

Denk dat ik me ook "The Hunter" nog ga aanschaffen, zijn laatste film. Heeft iemand deze in z`n assortiment en is de kwaliteit goed?