PDA

Bekijk de volledige versie : Video Film Express: Nieuwe muziektitels



Eric van Ballegoie
23-02-2003, 23:00
Video Film Express: Nieuwe muziektitels



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=)

Sjors van de Rebellenclub
24-02-2003, 14:41
Voor mij zit hier niets bij, helaas :cry: :cry:

Surya
25-02-2003, 09:47
Ik koop geen muziek DVDs...

Henk Heideveld
25-02-2003, 16:29
Er komen echt wel goeie muziek DVD's uit de laatste tijd, maar die krijgen weinig aandacht.
De laatste die ik kocht was bijvoorbeeld Jeffiner Lopez met een live-optreden in Puerto-Rico. Het is haar eerste echte show en die bracht ze voor eigen publiek, deze latino-dame.
En dus vol Zuid-Amerikaans temperament.
Shakira ging haar voor met een prima Unplugged DVD eveneens vol in Zuid-Amerikaanse stijl.
Voor liefhebbers van Latino eens wat anders dan Gloria Estefan.
Oh ja en het optreden van Stevie Ray Vaughan in Texas is ook weer op de markt op DVD. Een onvergetelijk concert.
Ach, en zo zou ik wel een uurtje kunnen vullen.
Bij MM Rotterdam kwam ik Cesaria Evora tegen van de Kaap Verdische Eilanden. Echt eenmalige muziek. Haar complete werk op 1 DVD zowel clips als een live optreden en tevens een prachtige rondreis over de 9 Kaap Verdische eilanden.

Sander Haarmans
25-02-2003, 19:49
Er komen echt wel goeie muziek DVD's uit de laatste tijd, maar die krijgen weinig aandacht.
De laatste die ik kocht was bijvoorbeeld Jeffiner Lopez met een live-optreden in Puerto-Rico. Het is haar eerste echte show en die bracht ze voor eigen publiek, deze latino-dame.
En dus vol Zuid-Amerikaans temperament.

Ja dit vind ik ook een erg goed concert, heel erg muzikaal en een leuke show. (y)

Vro
26-02-2003, 22:08
Er komen echt wel goeie muziek DVD's uit de laatste tijd, maar die krijgen weinig aandacht.
Bij MM Rotterdam kwam ik Cesaria Evora tegen van de Kaap Verdische Eilanden. Echt eenmalige muziek. Haar complete werk op 1 DVD zowel clips als een live optreden en tevens een prachtige rondreis over de 9 Kaap Verdische eilanden.

Eenmalige muziek :?: Complete werk :?:
Dit begrijp ik niet helemaal. Cesaria Evora is bij mijn weten toch wel
wereldbekend en heeft zo'n ca 10 cd's achter haar naam staan.
Dat staat toch niet allemaal op die DVD?
Overigens proef ik uit je woorden dat je de muziek van deze dame
wel kan waarderen. Ik ook! : Heerlijke zwoele muziek mn voor de zomeravonden. 8)
www.cesaria-evora.com/