PDA

Bekijk de volledige versie : shawshank redemption s.e. in de maak!



Pagina's : [1] 2

*TIMMIE*
24-02-2003, 20:36
eindelijk is het dan zover. er komt een s.e. van the shawshank redemption. er komen diverse documentaires op en verrassend genoeg tevens een audiocommentaar (bevestigd door frank darabont). voor de gelegenheid wordt tevens de film opgepoetst en krijgt het geluid een upgrade. het slechte nieuws is echter dat de dvd pas eind 2004 de markt op gaat. frank darabont is evenwel erg enhousiast over de nieuwe release. over het algemeen goed nieuws lijkt me zo.

volgend jaar vanwege de 10th anniversary.

bron: aintitcool.com

Sjors van de Rebellenclub
24-02-2003, 20:39
Dat is heel goed nieuws. Is echt een van mijn favo films. De release die nu uit was, was voor de prijs die ik ervoor heb betaald natuurlijk prima, maar ik ben bij deze film ook erg geïnteresseerd in de extras. Wel jammer dat we nog zo lang moeten wachten.

Peedeepee
24-02-2003, 20:39
eindelijk is het dan zover. er komt een s.e. van the shawshank redemption. er komen diverse documentaires op en verrassend genoeg tevens een audiocommentaar (bevestigd door frank darabont). voor de gelegenheid wordt tevens de film opgepoetst en krijgt het geluid een upgrade. het slechte nieuws is echter dat de dvd pas eind 2004 de markt op gaat. frank darabont is evenwel erg enhousiast over de nieuwe release. over het algemeen goed nieuws lijkt me zo.

volgend jaar vanwege de 10th anniversary.

bron: aintitcool.com

Yes!!! Het wachten wel waard, maar de goedkope UK uitvoering toch een leuk alternatief...

Remy Mark
24-02-2003, 21:41
Geweldig...... mijn favoriete film, maar nog niet aangeschaft want ik wachtte al op een SE uitvoering. Kan niet wachten.

Bas van Dijk
24-02-2003, 21:42
Eindelijk!!

Een van mijn favoriete films... kan eindelijk die waardeloze R2 NL versie vervangen worden

gr,

Bas

kruspe
24-02-2003, 23:37
Te gek nieuws!!!
Duurt alleen wel erg lang..... :(

Art
25-02-2003, 00:15
Eindelijk een rechtvaardige behandeling voor dit meesterwerkje :bier:

Camille
25-02-2003, 16:42
Super (y)

Echt een topfilm, ik ben blij dat ik even gewacht heb met de aankoop van deze DVD.
Alleen duurt het helaas nog een hele lange tijd voordat hij hier in de kast kan staan :(

Lex v/d Moolen
25-02-2003, 17:43
Eindelijk een rechtvaardige behandeling voor dit meesterwerkje :bier:Juist gezegd (y)
Dit zal de derde keer worden dat ik deze titel ga aanschaffen :roll:

Art
27-02-2003, 00:42
Eindelijk een rechtvaardige behandeling voor dit meesterwerkje :bier:Juist gezegd (y)
Dit zal de derde keer worden dat ik deze titel ga aanschaffen :roll:
Maar het blijft de moeite waard :wink: Ik ben benieuwd wat voor een release het wordt, het geluid zal wel beter worden. Deze wordt ook zeker aangeschaft :bier:

Olivier Laemont
27-02-2003, 08:18
Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

*TIMMIE*
27-02-2003, 17:27
Eindelijk een rechtvaardige behandeling voor dit meesterwerkje :bier:Juist gezegd (y)
Dit zal de derde keer worden dat ik deze titel ga aanschaffen :roll:
Maar het blijft de moeite waard :wink: Ik ben benieuwd wat voor een release het wordt, het geluid zal wel beter worden. Deze wordt ook zeker aangeschaft :bier:

en het beeld niet te vergeten!!!

jokey
27-02-2003, 18:01
Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Nog maar een kleine 2 jaar wachten........ :roll:

Belachelijk dat ze er zo lang mee wachten, terwijl ze het wel nu al bekend maken!

Luther Hartog
28-02-2003, 00:12
In ieder geval wel perfect dat ie komt...maar ik hou de versie die nu uit is toch maar wel, je krijgt toch geen appel en een ei meer voor :)

Jelger
28-02-2003, 10:16
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
:D :D

Rochan
28-02-2003, 10:39
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!Ho i!Hoi!Hoi!Hoi!Hoi!
:D :D

En wie gaat er weer off topic :wink: :mrgreen: er of topic

Maar wel leuk dat er een S.E. aankomt 8) Alleen jamer dat het nog zo lang gaat duren :(

Jelger
28-02-2003, 10:44
En wie gaat er weer off topic :wink: :mrgreen: er of topic

Maar wel leuk dat er een S.E. aankomt 8) Alleen jamer dat het nog zo lang gaat duren :(

Ik ben gewoon blij met het bericht :(

Kom jij met technische specificaties dan? :nono: :D:D

Rochan
28-02-2003, 10:47
En wie gaat er weer off topic :wink: :mrgreen: er of topic

Maar wel leuk dat er een S.E. aankomt 8) Alleen jamer dat het nog zo lang gaat duren :(

Ik ben gewoon blij met het bericht :(

Kom jij met technische specificaties dan? :nono: :D:D

Ik dacht dat je iedereen aan het groeten was :wink: :lol:

Ik weet helemaal nog geen specificaties :(

Alexander de Mol
28-02-2003, 21:07
De SE was al jaren geleden aangekondigd maar werd uiteindelijk genadeloos uitgesteld. Het zal wel een rechtenkwestie zijn. Ik ken de details verder niet.
Eén ding is zeker: The Shawshank Redemption (SE) gaat aan mijn collectie worden toegevoegd.

Lex v/d Moolen
15-06-2003, 19:59
Eind 2004 wordt het dus pas dat we de SE op DVD kunnen bewonderen.
Maar ook is bekend dat de opgepoetste versie eerst begin 2004 nog eens in de bioscopen zal worden vertoond. Ik hoop ook in de Nederlandse bioscopen.

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=14494

X
15-06-2003, 20:28
Weer eentje om op de lange WiShLiSt te zetten !

Swanski
15-06-2003, 21:03
Weer eentje om op de lange WiShLiSt te zetten !

JA, dat sowieso maar ik ga niet meer wachten op de S.E., ik koop gewoon nu de enorm afgeprijsde S.R. en als de S.E. erover 1 jaar komt, koop ik die dan ook weer....en doe mijn oude weg.

X
15-06-2003, 21:07
Ik had destijds dus de versie die er nu is gekocht voor 25 GULDEN. Dus ja, die verkoop ik gewoon over een jaar of ruil ik tegen een titel die dan op mijn WiShLiSt staat en koop ik die SE.

Dennis Kuijper
15-06-2003, 21:27
Hier nog even de verschillen kwa beeld van regio 1 en 2,het lijkt wel of de regio 2 versie met een filter is gefilmd met een warme kleur.
Denk dat de 10th anniversary S.E. regio 2 editie dezelfde beeld kwaliteit krijgt als de regio 1 versie nu.Ik ben niet echt iemand die veel films vervangt voor andere versies maar bepaalde films zoals deze verdienen het gewoon.

http://folk.uio.no/ulfb/odd/Shawshank/shawshank.htm

Michelle
16-06-2003, 17:22
Eind 2004 wordt het dus pas dat we de SE op DVD kunnen bewonderen.
Maar ook is bekend dat de opgepoetste versie eerst begin 2004 nog eens in de bioscopen zal worden vertoond. Ik hoop ook in de Nederlandse bioscopen.

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=14494
Vorige week maandag was 't nog een 'Pathé Comeback'...
Een SE! Yaay! :D

Frenkel
19-06-2003, 18:57
Ik heb deze film nog nooit gezien en ga vlolgend jaar die S.E.maar eens aanschaffen.
Ben erg benieuwd , afgaand van wat ik er over gehoord en gelezen heb.

hitchberg
30-01-2004, 13:09
Dit zal de derde keer worden dat ik deze titel ga aanschaffen :roll:

dat bedoel ik maar, in de bioscoop gezien 1e release gekocht, engelse versie aangeschaft en dan nu weer deze
De film kost me dan zo'n 80 euries. Dacht het niet als ik 'm te pakken krijg maak ik wel een kopietje
Andy Dufresne: I had to go to prison to become a criminal.

Hitchberg; I had to be ripped off before I started ripping

Mich
30-01-2004, 20:53
Enkel als het een mooie verpakking is, doe ik een vervanging van de versie die ik nu heb. Anders kunne ze met hun S.E. de boom in.

Prachtige film trouwens;

Cinemaniac
12-05-2004, 18:37
Dit (http://www.drewstruzan.com/portfolio/?fa=large&gid=600&mp&gallerystart=1&pagestart=1&type=mp) schijnt de cover van de SE-dvd te gaan worden.

Cheek
12-05-2004, 18:47
Als dat de cover wordt: erg tof gedaan..

kruspe
12-05-2004, 18:48
Dit (http://www.drewstruzan.com/portfolio/?fa=large&gid=600&mp&gallerystart=1&pagestart=1&type=mp) schijnt de cover van de SE-dvd te gaan worden.

ik hoop toch dat het er anders uit gaat zien,dit is dus niks!

Lex v/d Moolen
12-05-2004, 18:54
Dit (http://www.drewstruzan.com/portfolio/?fa=large&gid=600&mp&gallerystart=1&pagestart=1&type=mp) schijnt de cover van de SE-dvd te gaan worden.

ik hoop toch dat het er anders uit gaat zien,dit is dus niks!Het ziet er eerder uit als artwork voor de binnenkant oid.

Azazel
12-05-2004, 19:16
Dat werd tijd. :D

Peter van 't Wout
12-05-2004, 19:19
Dat wordt weer een TOPPER in mijn collectie!!!

Sicco
12-05-2004, 19:22
Het ziet er eerder uit als artwork voor de binnenkant oid.

hehe, zeiden ze op JustPlay ook ;)

Cheek
12-05-2004, 19:35
Van mij mag dit de front wel worden, gewoon geen oog voor kunst jullie.. ;)

FrankGuthrie
13-05-2004, 00:17
Geloof er niks van dat dit de artwork is.

Enne er wordt niks gezegd over een release datum.

Caledonians
13-05-2004, 07:22
Ik denk ook niet dat dit de artwork is maar ik zou het niet erg vinden als het wel zo was. Laat maar komen die S.E.!

Edwin V
13-05-2004, 09:29
Ik hoop dat de S.E. net zo mooi wordt als de film is. Dat verdient deze film nu eindelijk eens.

Wizz-Art
14-05-2004, 17:24
Laat ma komen, vraag is alleen wanneer komt ie?

Martin Stanneveld
18-06-2004, 15:44
Is er al iets meer over bekend?

Pascal Heister
18-06-2004, 15:50
eindelijk iets beters dan de huidige versie

Lex v/d Moolen
26-06-2004, 11:42
De nieuwe covers, van de SE en de LE met CD Soundtrack 8)
http://www.justplay.nl/media/68/20040625-shawshanktwodiscr1artpic1.jpg

http://www.justplay.nl/media/68/20040625-shawshanktwodiscr1artpic2.jpg

Die Limited wordt voor mij een zekere aanschaf. 8)

R Klemkerk
26-06-2004, 12:05
Al iets bekend over de onhoud? over de geluidssporen?

Die 2disk met ost cd en collectors book ziet er goed uit!

Lex v/d Moolen
26-06-2004, 12:10
Al iets bekend over de onhoud? over de geluidssporen?

Die 2disk met ost cd en collectors book ziet er goed uit!Van dvdanswers.com:

Further Details
Warner has at last announced the special edition of The Shawshank Redemption which stars Tim Robbins and Morgan Freeman. This hugely popular Frank Darabont directed film will be available in both two-disc special edition and deluxe limited edition sets from the 5th October this year. Retail for the standard special edition will be $26.99, whereas the limited edition will retail for $44.99. Both sets will feature new 1.85:1 anamorphic widescreen transfers along with an English Dolby Digital 5.1 Track. Extras will include an audio commentary by director Frank Darabont, a Shark Tank Redemption spoof, two in-depth documentaries, photo gallery, storyboards, a 2004 Charlie Rose Show Segment, the films theatrical trailer, and other DVD-ROM features that have yet to be confirmed. In addition to all this, the limited edition will include film historian Mark Kermode’s book about the movie’s production and huge popularity along with Thomas Newman's soundtrack. We've attached artwork for both editions below: :wink:

Wizz-Art
26-06-2004, 12:12
Zo die limited is wel vet 8) !

Basso
26-06-2004, 12:12
De nieuwe covers, van de SE en de LE met CD Soundtrack 8)

http://www.justplay.nl/media/68/20040625-shawshanktwodiscr1artpic2.jpg

Die Limited wordt voor mij een zekere aanschaf. 8)

Voor mij ook zeker weten de Limited, lijkt me een schitterende uitgave.
Maar Oktober is nog wel even wachten, en van mij mag die prijs ook wel gaan zakken :?

tjeert!
26-06-2004, 12:42
dit is zeker een mooi exemplaartje, hoeveel gaat ie kosten omgerekend?

Erik Hagen
26-06-2004, 12:47
*Kwijl* Die L.E. ziet er zeer strak uit. Iemand enig idee of hier ook een NL'se versie van zal verschijnen?

The Scratcher
26-06-2004, 13:35
Ik moet bekennen dat ik deze film nog nooit gezien heb, op de een of andere manier is het er nooit van gekomen. Als ik van iedereen toch altijd de reacties zo hoor heb ik toch iets gemist al die jaren. :?
Ik heb nl al zoveel fims gezien betreffende dit thema dat het me niet meer zo boeit eigenlijk, waarschijnlijk dat ik hem daarom ook nooit gezien heb. Maar wat is er eigenlijk dan zo speciaal aan deze film boven andere gevangenis films?

Marco Dubbeldam
26-06-2004, 13:49
Ik moet bekennen dat ik deze film nog nooit gezien heb, op de een of andere manier is het er nooit van gekomen. Als ik van iedereen toch altijd de reacties zo hoor heb ik toch iets gemist al die jaren. :?
Ik heb nl al zoveel fims gezien betreffende dit thema dat het me niet meer zo boeit eigenlijk, waarschijnlijk dat ik hem daarom ook nooit gezien heb. Maar wat is er eigenlijk dan zo speciaal aan deze film boven andere gevangenis films?

Ik zou zeggen: Kijk hem maar en oordeel zelf. Je zal vast niet teleurgesteld worden :wink:

Erik Hagen
26-06-2004, 13:51
"Shawshank Redemption" is voor gevangenisfilms, wat "The Godfather" voor maffiafilms is. ;)

Pascal Heister
26-06-2004, 14:36
ziet er goed uit zeg :)

Martin Stanneveld
26-06-2004, 14:40
Deze moet je gewoon gezien hebben, topper.

Anonymous
26-06-2004, 14:56
"Shawshank Redemption" is voor gevangenisfilms, wat "The Godfather" voor maffiafilms is. ;)



Wat heeft iedereen toch met de Godfather :?
Hij komt bij mij nog niet in de top 100 allertijden.

Lex v/d Moolen
26-06-2004, 15:04
Maar wat is er eigenlijk dan zo speciaal aan deze film boven andere gevangenis films?Het verhaal, de vriendschap tussen Red en Andy, het fantastische acteerwerk van deze twee, gespeeld door Morgan Freeman (die ook een briljante voice-over verzorgt) en Tim Robbins. Een goede supporting cast en geweldige muziek.
Maar het blijft moeilijk te beschrijven, mij geeft het elke keer weer een gevoel van voldoening en gerechtigheid nadat ik de film heb bekeken.

VdB
26-06-2004, 15:15
"Shawshank Redemption" is voor gevangenisfilms, wat "The Godfather" voor maffiafilms is. ;)



Wat heeft iedereen toch met de Godfather :?
Hij komt bij mij nog niet in de top 100 allertijden.

even in je collectie gekeken: Cocktail, End of Days, Cliffhanger, the Fast and the Furious, Scary Movie, Armageddon, enz... zijn volgens jou dus beter als the Godfather Trilogy??? Valt me tegen van een Tarantino-fan. :P

hare
26-06-2004, 16:17
Deze komt dus echt wel in mijn collectie.

Ziet er zeer mooi uit 8)

Vind het alleen jammer dat er geen commentaar bij zit van de twee sterren van de film. Had toch ook graag willen horen wat zij van alles vinden :)

Basso
26-06-2004, 16:22
Als ik het goed begrijp komt hij dus in Oktober (UK release). Is dit al helemaal zeker of zal hij uitgesteld gaan worden?

chaos
26-06-2004, 16:32
Ja deze koop ik zeker, al moet ik iedere eurocent omdraaien :twisted:

Anonymous
27-06-2004, 11:25
"Shawshank Redemption" is voor gevangenisfilms, wat "The Godfather" voor maffiafilms is. ;)



Wat heeft iedereen toch met de Godfather :?
Hij komt bij mij nog niet in de top 100 allertijden.

even in je collectie gekeken: Cocktail, End of Days, Cliffhanger, the Fast and the Furious, Scary Movie, Armageddon, enz... zijn volgens jou dus beter als the Godfather Trilogy??? Valt me tegen van een Tarantino-fan. :P


Dat zijn jouw woorden. Ik heb gewoon totaal niets met die hele godfather films. Daarom wil ik de box ook niet hebben. En dat the godfather op imdb op nummer 1 staat vind ik persoonlijk ronduit belachelijk. Maar smaken verschillen.

mark9534
27-06-2004, 12:06
Both sets will feature new 1.85:1 anamorphic widescreen transfers along with an English Dolby Digital 5.1 Track
Geweldig, hoop dat de release er flink op vooruit gaat.
Deze ga ik ook zeker kopen, wat een prachtige film.

hare
08-07-2004, 10:50
Nu te preorderen bij dvdsoon voor 29 euro!!!

Ichneumon
08-07-2004, 19:43
R2 UK op 20 September.

Granada Ventures (a division of ITV plc) have announced the UK Region 2 DVD release of The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Special Edition for 20th September 2004. After ten years this "movie masterpiece" rates amongst the best and most beloved films ever made, regularly featuring in 'best movie' polls and almost always in the top five. In fact, The Shawshank Redemption has just been voted into the Top 10 films of all time in the Diet Coke Film Fest 2004 and will be screened at cinemas around the UK on 25th/26th September 2004.

Released in honour of the films 10 year anniversary, this three-disc DVD set will feature more than three hours of bonus features. The full line-up of material is as follows:

Disc One - Main Feature

Audio Commentary by director Frank Darabont

Audio Description track

English HOH subtitles

Theatrical Trailer

Biographies

Memorable Quotes

Disc Two - Bonus Features

Hope Springs Eternal - A look back at Shawshank Redemption

Shawshank The Redeeming Feature

The Charlie Rose Show with Frank Darabont, Tim Robbins and Morgan Freeman (2004 US Broadcast)

The Sharktank Redemption spoof

Shawshank Stills Gallery: Tim Robbins, Morgan Freeman, Supporting Cast, Tim and Morgan

Behind-the-scenes

Shawshank Storyboards

Disc Three - Bonus Features

Tim Robbins complete interview (Andy Dufresne, Inmate 37927)

Morgan Freeman interview (Ellis Boyd "Red" Redding)

Bob Gunton interview (Warden Samuel Norton)

William Sadler interview (Heyward, Inmate 32365)

Clancy Brown interview (Capt. Byron Hadley)

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12052

Caledonians
08-07-2004, 19:49
Zo die L.E. was mij even ontgaan, kan niet wachten! 8)

Lex v/d Moolen
08-07-2004, 19:59
De R2 SE wordt dus een iets andere uitvoering, over 3 discs verdeeld. Over een LE met CD Soundtrack wordt geen melding gemaakt. Nog even afwachten tot de definitieve specs om te beslissen of het de R1 of R2 wordt.

hare
08-07-2004, 20:29
De R2 SE wordt dus een iets andere uitvoering, over 3 discs verdeeld. Over een LE met CD Soundtrack wordt geen melding gemaakt. Nog even afwachten tot de definitieve specs om te beslissen of het de R1 of R2 wordt.

Wilde net hetzelfde gaan zeggen. Verder wordt het voor mij ook belangrijk hoe de verpakking eruit gaat zien, net als de cover.
Verder is een LE natuurlijk altijd extra leuk :)

FrankGuthrie
08-07-2004, 22:15
leuke features, maar hoe zit het met beeld en geluid?

Pascal Heister
08-07-2004, 22:18
leuke features, maar hoe zit het met beeld en geluid?


Both sets will feature new 1.85:1 anamorphic widescreen transfers along with an English Dolby Digital 5.1 Track

Dennis Kuijper
08-07-2004, 23:30
De R2 SE wordt dus een iets andere uitvoering, over 3 discs verdeeld. Over een LE met CD Soundtrack wordt geen melding gemaakt. Nog even afwachten tot de definitieve specs om te beslissen of het de R1 of R2 wordt.

Wilde net hetzelfde gaan zeggen. Verder wordt het voor mij ook belangrijk hoe de verpakking eruit gaat zien, net als de cover.
Verder is een LE natuurlijk altijd extra leuk :)

Het is leuk als er een mooie verpakking om komt want dat verdiend deze film,maar echt belangrijk vinden,nee,deze film verkoopt zichzelf door de inhoud en het prachtige verhaal.Bij dit soort films vindt ik het wel erg leuk als er mooie extra,s bij zitten,Comentaar track en interviews enzo,want van een van je favoriete films kan nooit genoeg aan extra,s bij zitten.

hare
09-07-2004, 00:34
De R2 SE wordt dus een iets andere uitvoering, over 3 discs verdeeld. Over een LE met CD Soundtrack wordt geen melding gemaakt. Nog even afwachten tot de definitieve specs om te beslissen of het de R1 of R2 wordt.

Wilde net hetzelfde gaan zeggen. Verder wordt het voor mij ook belangrijk hoe de verpakking eruit gaat zien, net als de cover.
Verder is een LE natuurlijk altijd extra leuk :)

Het is leuk als er een mooie verpakking om komt want dat verdiend deze film,maar echt belangrijk vinden,nee,deze film verkoopt zichzelf door de inhoud en het prachtige verhaal.Bij dit soort films vindt ik het wel erg leuk als er mooie extra,s bij zitten,Comentaar track en interviews enzo,want van een van je favoriete films kan nooit genoeg aan extra,s bij zitten.

Heb je helemaal gelijk in, maar als de R1 en R2 dezelfde extra's bevatten kies ik toch voor diegene met de mooiste verpakking of LE edition :)

ZoekenDVD
09-07-2004, 07:54
Komt deze film nou ook in Nederland uit? En zoja brengen ze dan ook de S.E en de L.E uit? :roll:

Coen P.
09-07-2004, 08:33
vraagje:

- weet iemand al wat de L.E en S.E gaan kosten?
- zit op beide versies i.i.g. een Engels ondertitelspoor?

thx als je mijn vragen wilt beantwoorden!

Coen

hare
09-07-2004, 12:02
vraagje:

- weet iemand al wat de L.E en S.E gaan kosten?
- zit op beide versies i.i.g. een Engels ondertitelspoor?

thx als je mijn vragen wilt beantwoorden!

Coen

Als je de thread eens zou doorlezen zou je zien dat ik schrijf dat de LE al te preorderen is bij dvdsoon. Als je daar nou eens gaat kijken voor je vraagt :)

Frank
09-07-2004, 14:14
Granada Ventures (a division of ITV plc) have announced a 3 disk 19th Anniversary edition of "The Shawhank Redemption" for release 20th September. Extras are:

Disc 1

Feature
Commentary by Frank Darabont
Audio Description track
English HOH Subtitles
Theatrical trailer
Biographies
Memorable Quotes

Disc 2

Hope Springs Eternal - A Look Back at Shawshank Redemption
Shawshank The Redeeming Feature
The Charlie Rose Show with Frank Darabont, Tim Robbins and Morgan Freeman (2004 US broadcast)
The Sharktank Redemption
Shawshank Stills Gallery: Tim Robbins, Morgan Freeman, Supporting Cast, Tim and Morgan
Behind the Scenes
Shawshank Storyboards

Disc 3

Tim Robbins complete interview (Andy Dufresne, Inmate 37927)
Morgan Freeman interview (Ellis Boyd "Red" Redding)
Bob Gunton interview (Warden Samuel Norton)
William Sadler interview (Heyward, Inmate 32365)
Clancy Brown interview (Capt. Byron Hadley)

The release is priced at £19.99.

From the PR:
After ten years this movie masterpiece rates amongst the best and most beloved films ever made, regularly featuring in the 'best movie' polls and almost always in the top five. In fact, THE SHAWSHANK REDEMPTION has just been voted into the Top 10 films of all time in the Diet Coke Film Fest 2004 and will be screened at cinemas around the UK on 25th/26th September 2004.

This new 10th Anniversary edition will features more than three hours of extras including a Director's Commentary, from Frank Darabont, documentary featurette, the Shark Tank Redemption spoof, biographies, storyboards, stills and a clip from the Charlie Rose Show featuring Frank Darabont, Tim Robbins and Morgan Freeman.

The cast is lead by Academy Award® winner Tim Robbins (Mystic River, Dead Man Walking -director, The Player) as Andy Dufresne, the bookish and gentle banker and Academy Award® nominee Morgan Freeman (Driving Miss Daisy? Se7en, Un forgiven) who plays fellow prison lifer Red. Adapted for the screen and directed by Frank Darabont making his directorial debut, THE SHAWSHANK REDEMPTION was nominated for 7 Academy Awards® and a slew of others including a Golden Globe, Grammy and Screen Actors Guild award.

Based on the short story "Rita Hayworth and the Shawshank Redemption" by acclaimed novelist Stephen King, the film starts in the 1940's with gentle, timid banker Andy Dufresne (Tim Robbins) sentenced to two consecutive life terms at Maine's Shawshank prison for the murder of his wife and her lover. Claiming his innocence throughout, initial prison life is hard and brutal, especially for the ingenuous Dufresne, however, he soon manages to form a friendship with Ellis Boyd 'Red1 Redding (Morgan Freeman), the procurement man of Shawshank. What Red can not get you, isn't worth getting. Soon Andy finds a use for his outside skills and ends up handling the prison's books and forming a relationship of sorts with the prison's warden. Narrated throughout by Red, the film tracks over three decades of Andy's incarceration in Shawshank chronicling his ways of keeping sane and human in an inhumane place.

Known primarily as a horror writer Stephen King wrote this short novella, originally published in Different Seasons (1982), and sold the rights at a bargain price to budding director Frank Darabont; King had an informal policy of selling aspiring directors the rights to his stories for a dollar. Filmed at a de-commissioned prison, the Mansfield State Penitentiary in Ohio which was in such a state of disrepair that renovations had to be made prior to filming.

Inspirational without being saccharine, THE SHAWSHANK REDEMPTION is an old-fashioned tale of hope and spiritual freedom. Witho~t preaching or moralising Red and Andy's friendship is a reminder of the strength of spirit and will over tremendous adversity

Bron: R2 Project

Dr_evil
09-07-2004, 17:02
Hmmm. Net voodat ik deze thread tegenkwam heb ik de LE R1 gepreordered bij DVDSoon.

En als ik de mensen hier zo hoor:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12052

Dan is dat maar beter ook. Granada schijnt niet een geweldige reputatie te hebben :)

Lex v/d Moolen
09-07-2004, 17:05
Hmmm. Net voodat ik deze thread tegenkwam heb ik de LE R1 gepreordered bij DVDSoon.

En als ik de mensen hier zo hoor:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12052

Dan is dat maar beter ook. Granada schijnt niet een geweldige reputatie te hebben :)Het feit dat ze de extra's over twee discs uitsmeren dat volgens mij ook makkelijk op ééntje kan riekt wel naar RCV praktijken. :?

Dr_evil
09-07-2004, 18:18
Hmmm. Net voodat ik deze thread tegenkwam heb ik de LE R1 gepreordered bij DVDSoon.

En als ik de mensen hier zo hoor:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12052

Dan is dat maar beter ook. Granada schijnt niet een geweldige reputatie te hebben :)

Het feit dat ze de extra's over twee discs uitsmeren dat volgens mij ook makkelijk op ééntje kan riekt wel naar RCV praktijken. :?

Dat is precies wat ik ook dacht ja :)

hare
22-07-2004, 10:19
http://members.chello.nl/j.dhaas/jaja.jpg

Coverart voor de R2 uitgave. Ik ga dus echt wel voor de R1!!!!

Sicco
22-07-2004, 10:22
dit is zo te zien de Engelse uitgave... Zou de NL ook zo zijn dan?

Frank
22-07-2004, 10:24
dit is zo te zien de Engelse uitgave... Zou de NL ook zo zijn dan?

Dat hangt ervan af wie de DVD uitbrengt. Volgens mij heeft Universal de rechten in de Benelux.

hare
22-07-2004, 10:30
dit is zo te zien de Engelse uitgave... Zou de NL ook zo zijn dan?

Is idd de engelse SE release. En ik denk dat de Nl release eerder hier op lijkt, dan die mooie LE uit Amerika.

Woza
22-07-2004, 11:22
Nog ff afwachten dus welke versie wij hier in de winkels kunnen kopen. Eindelijk krijgt dit
meesterwerk de uitgave die hij al veel eerder had moeten krijgen. Ik hoop dat The Green Mile
binnenkort ook een waardige release als deze krijgt.

Joost v.d. Ham
22-07-2004, 11:28
oef....wat een lelijke cover zeg...

Dennis Kuijper
22-07-2004, 16:24
oef....wat een lelijke cover zeg...

Beter zo dan een mooie cover om een lelijke film,of je moet alleen maar naar het doosje willen kijken. :wink:

hare
07-08-2004, 10:22
Meer info over de R2 release:


Disc One - Main Feature
# Audio Commentary by director Frank Darabont
# Audio Description track
# English HOH subtitles
# Theatrical Trailer
# Biographies
# Memorable Quotes

Disc Two - Bonus Features
# Hope Springs Eternal - A look back at Shawshank Redemption
# Shawshank The Redeeming Feature (Mark Kermode hosted C4 documentary, 121mins)
# The Charlie Rose Show with Frank Darabont, Tim Robbins and Morgan Freeman (2004 US Broadcast)
# The Sharktank Redemption spoof
# Shawshank Stills Gallery: Tim Robbins, Morgan Freeman, Supporting Cast, Tim and Morgan
# Behind-the-scenes
# Shawshank Storyboards

Disc Three - Bonus Features - Extended sessions from the interviews featured in the Shawshank The Redeeming Feature documentary, totalling 136mins
# Tim Robbins complete interview (Andy Dufresne, Inmate 37927)
# Morgan Freeman interview (Ellis Boyd "Red" Redding)
# Bob Gunton interview (Warden Samuel Norton)
# William Sadler interview (Heyward, Inmate 32365)
# Clancy Brown interview (Capt. Byron Hadley)

en een pic van de dvd zelf:

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/shaw.jpg

Martin Stanneveld
07-08-2004, 10:39
Dat is duidelijk: ik voor de r1

hare
07-08-2004, 10:42
Dat is duidelijk: ik voor de r1

Qua verpakking sowieso, maar hoe zit het met de extra's?

Zijn die gewoon precies hetzelfde?

Martin Stanneveld
07-08-2004, 10:44
Dat is duidelijk: ik voor de r1

Qua verpakking sowieso, maar hoe zit het met de extra's?

Zijn die gewoon precies hetzelfde?

Zit net te kijken op amazon en daar zijn de verpakkingen hetzelfde alleen hebben de r1 versie's maar 2 discs :?

Martin Stanneveld
07-08-2004, 10:45
Je bedoelt deze waarschijnlijk hare?

http://images.amazon.com/images/P/B0002L592Q.01.LZZZZZZZ.jpg

The Scratcher
07-08-2004, 10:52
Euhm, wanneer komt deze dan uit in NL?
Ondanks dat ik deze film nog nooit gezien heb wordt ik toch aardig enthousiast gemaakt hier. Misschien wel een blinde aanschaf dan maar, hoop dat ik niet teleurgesteld wordt dan...

Pascal Heister
07-08-2004, 10:54
misschien gaan we wel voor de r1 en r2 :P

Martin Stanneveld
07-08-2004, 11:08
Ik heb ook een andere versie gezien met een veel mooiere artwork, beetje bruinachtig, wat was dat voor iets dan? (die bedoel ik eigenlijk, ik dacht dat dat de r1 was)

Lex v/d Moolen
07-08-2004, 11:11
Ik heb ook een andere versie gezien met een veel mooiere artwork, beetje bruinachtig, wat was dat voor iets dan? (die bedoel ik eigenlijk, ik dacht dat dat de r1 was)Ik weet welke je bedoelt, misschien in een boekje bij de DVD ofzo. :)

Martin Stanneveld
07-08-2004, 11:13
Ik heb ook een andere versie gezien met een veel mooiere artwork, beetje bruinachtig, wat was dat voor iets dan? (die bedoel ik eigenlijk, ik dacht dat dat de r1 was)Ik weet welke je bedoelt, misschien in een boekje bij de DVD ofzo. :)

Dus niet de cover-art? Shit man.

Lex v/d Moolen
07-08-2004, 11:31
Ik heb ook een andere versie gezien met een veel mooiere artwork, beetje bruinachtig, wat was dat voor iets dan? (die bedoel ik eigenlijk, ik dacht dat dat de r1 was)Ik weet welke je bedoelt, misschien in een boekje bij de DVD ofzo. :)

Dus niet de cover-art? Shit man.Shit happens. :wink:

Philippe
07-08-2004, 11:32
Zolang de SE kwalitatief dik in orde is, maakt de cover me niet echt veel uit.

hare
07-08-2004, 12:05
Je bedoelt deze waarschijnlijk hare?

http://images.amazon.com/images/P/B0002L592Q.01.LZZZZZZZ.jpg

Die ja, dvd zelf is veel mooier en volgens mij zit er ook een boekje bij.
Alleen wat betreft de extra's, volgens mij hebben ze wat er op de R1 op 1 disc staat op de R2 op 2 discs gezet.

Maar ik zou het ook mis kunnen hebben en dat de R2 gewoon meer extra's heeft. Weet het alleen niet zeker.

Die bruine cover is volgens mij nu aan de binnenkant geplaatst, als inlay ofzoiets.

TheGodfather
07-08-2004, 12:25
Als ik me dat zo bekijk ga ik dus echt wel voor de R1 release!
Heb de film ook nog nooit gezien ( :oops: ) maar dat wordt dus maar n blinde aanschaf. Moet kunnen met zo`n mooie release. Hoop dan alleen wel dat de extra`s op die R1 dezelfde zijn als op de R2.

Dr_evil
07-08-2004, 12:30
Lijkt me vreemd dat een R2 meer extra's zou hebben dan een extreem opgepoetste/verbeterde/etc R1 versie....

R1 LE had ik al besteld, en ik ga 'm niet cancelen :P

hare
07-08-2004, 12:31
Lijkt me vreemd dat een R2 meer extra's zou hebben dan een extreem opgepoetste/verbeterde/etc R1 versie....

R1 LE had ik al besteld, en ik ga 'm niet cancelen :P

Mijn cc is geblokkeerd, maar zodra die weer open is....tsjakka!!!

me too :)

TheGodfather
07-08-2004, 12:35
Mijn cc is geblokkeerd, maar zodra die weer open is....tsjakka!!!

me too :)
:lol: cc geblokkeerd??? hehe heb je zoveel besteld??

waar is ie btw. tot nu toe nog t goekoopste?? moet ik m toch ook maar in de pre-order zetten binnenkort 8)

hare
07-08-2004, 12:45
Mijn cc is geblokkeerd, maar zodra die weer open is....tsjakka!!!

me too :)
:lol: cc geblokkeerd??? hehe heb je zoveel besteld??

waar is ie btw. tot nu toe nog t goekoopste?? moet ik m toch ook maar in de pre-order zetten binnenkort 8)

Nee, was 150 euro via mijn cc gejat, dus maar ff een nieuwe aangevraagd :)

Goedkoopst bij, hoe kan het ook anders, dvdsoon :)

TheGodfather
07-08-2004, 13:00
Nee, was 150 euro via mijn cc gejat, dus maar ff een nieuwe aangevraagd :)


ah ok :wink:



Goedkoopst bij, hoe kan het ook anders, dvdsoon :)
thnx dalijk ff kijken

The Scratcher
07-08-2004, 20:59
Euhm, wanneer komt deze dan uit in NL?


Niemand??? :shock:

Frank
07-08-2004, 21:07
Euhm, wanneer komt deze dan uit in NL?


Niemand??? :shock:

Nee, want daar is niets over bekend.

hare
13-08-2004, 15:42
WAUW!!!!!

Maar goed dat ik de R1 heb besteld!!! 8)

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/yes.jpg

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/yes2.jpg

Martin Stanneveld
13-08-2004, 15:45
Heb je er meerdere besteld hare zodat ik straks eentje van je kan overkopen? :P

hare
13-08-2004, 16:02
Heb je er meerdere besteld hare zodat ik straks eentje van je kan overkopen? :P

Haha, ben geen John :P

Maareh, je hebt toch cc? Hij is gewoon te bestellen bij dvdsoon hoor :)

Martin Stanneveld
13-08-2004, 16:03
Heb je er meerdere besteld hare zodat ik straks eentje van je kan overkopen? :P

Haha, ben geen John :P

Maareh, je hebt toch cc? Hij is gewoon te bestellen bij dvdsoon hoor :)

Ik heb geen cc :( wel wc, maar dat betaalt zo moeilijk :wink:

theThinWhiteDuke
13-08-2004, 16:06
WAUW!!!!!

Maar goed dat ik de R1 heb besteld!!! 8)

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/yes.jpg

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/yes2.jpg
Ik hou t bij de 2 disc: soundtrack en de novel (?) boeien me niet.
Binnenkort even orderen

Philippe
13-08-2004, 16:15
Ik hou t bij de 2 disc: soundtrack en de novel (?) boeien me niet.


Idem voor mij, wel een heel mooi release vind ik.

Basso
13-08-2004, 16:33
Ik ga zeker weten voor de versie met novel en soundtrack, ziet er erg straks uit! (y)

Lex v/d Moolen
13-08-2004, 16:58
Ik ga zeker weten voor de versie met novel en soundtrack, ziet er erg straks uit! (y)Heb 'm ook in de preorder staan. Deze wil ik niet missen.

Evil Hobbit
13-08-2004, 17:55
Ik hou t bij de 2 disc: soundtrack en de novel (?) boeien me niet.

De soundtrack van deze film is meesterlijk hoor. Thomas Newman is altijd heel goed in het componeren van krachtige emotionele muziek.

TheGodfather
15-08-2004, 19:24
Damn ik ga dus ook voor die release incl. soundtrack en novel. nu maar hopen dat ik m volgende maand nog kan pre-orderen en dat ie nog niet is uitverkocht! me cc rekening wordt deze maand al veels te hoog :shock:

Oscar van Sambeek
15-08-2004, 19:31
Heb je er meerdere besteld hare zodat ik straks eentje van je kan overkopen? :P

Haha, ben geen John :P

Maareh, je hebt toch cc? Hij is gewoon te bestellen bij dvdsoon hoor :)

Ik heb geen cc :( wel wc, maar dat betaalt zo moeilijk :wink:


hier kan ik nou om lachen, helemaal mijn humor :lol: :lol:

Dr_evil
15-08-2004, 22:57
WAUW!!!!!

Maar goed dat ik de R1 heb besteld!!! 8)

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/yes.jpg


Heb ik iets gemist?

Dit is de R1? Ik dacht dat daar alleen een CDtje bij zat :?

hare
16-08-2004, 04:30
WAUW!!!!!

Maar goed dat ik de R1 heb besteld!!! 8)

http://www.xs4all.nl/~bdhaas/yes.jpg


Heb ik iets gemist?

Dit is de R1? Ik dacht dat daar alleen een CDtje bij zat :?

Heb je het toch echt mis!!! :wink:

Dr_evil
16-08-2004, 13:07
Dan is dat dus een meevaller ;)

:P

hklink
16-08-2004, 13:27
De R1 versie wordt ook Engels ondertiteld. Weet iemand of dit 'gewone' ondertiteling is, of dat dit de zogenaamde closed captions zijn?

En hoe zit het met de R2 UK versie? Ik meen begrepen te hebben dat deze alleen cc krijgt (hearing impaired)

Dennis Kuijper
16-08-2004, 13:51
Ik heb geen zin om deze tread helemaal door te kachelen,waneer komt de regio 2 met nederlandse ondertiteling en wat zijn de extra,s?

Dr_evil
16-08-2004, 18:28
Ik heb geen zin om deze tread helemaal door te kachelen,waneer komt de regio 2 met nederlandse ondertiteling en wat zijn de extra,s?

Volgens mij is er op het moment alleen info beschikbaar over de R1 en R2UK...

jOzh
16-08-2004, 18:54
Snapt iemand dit: Shawshank Redemption @ dvdsoon (http://www.dvdsoon.com/search-results.xml?title=shawshank+redemption&query-id=http%3A%2F%2Fwww.dvdsoon.com%2Fqueries%2Ftitle-lookup&order=distance)
De 'normale' SE kost $81.98 en de LE 'maar' $40.98. Foutje van dvdsoon?

Hmm, DVDsoon is ineens down...
En weer up :)

jOzh
17-08-2004, 07:12
Snapt iemand dit: Shawshank Redemption @ dvdsoon (http://www.dvdsoon.com/search-results.xml?title=shawshank+redemption&query-id=http%3A%2F%2Fwww.dvdsoon.com%2Fqueries%2Ftitle-lookup&order=distance)
De 'normale' SE kost $81.98 en de LE 'maar' $40.98. Foutje van dvdsoon?

Hmm, DVDsoon is ineens down...
En weer up :)

Ah, nu weer gewoon $28.98, was dus idd een foutje van dvdsoon.

Mark_vdH
14-09-2004, 10:01
De 3 disc R2 is nu "in stock" bij Play, maar in mijn account is m'n pre-order alleen veranderd naar "order placed". Iemand meer geluk?


De R1 versie wordt ook Engels ondertiteld. Weet iemand of dit 'gewone' ondertiteling is, of dat dit de zogenaamde closed captions zijn?

Een R1 release van Warner betekent in de regel 'gewone' ondertitels....

Pascal Heister
14-09-2004, 10:22
die ziet er goed uit die R1
geen c.c helaas dus ebay maar is in de gaten houden :?

mike mannot
14-09-2004, 10:29
Ik wilde voor de Regio 1 gaan. Nu twijfel ik omdat ik zie dat de regio 2 DTS heeft.

Martin Stanneveld
14-09-2004, 18:04
Ik wilde voor de Regio 1 gaan. Nu twijfel ik omdat ik zie dat de regio 2 DTS heeft.

alsof je daar wat aan hebt, tis toch voornamelijk gepraat :)

mike mannot
14-09-2004, 19:41
Ik wilde voor de Regio 1 gaan. Nu twijfel ik omdat ik zie dat de regio 2 DTS heeft.

alsof je daar wat aan hebt, tis toch voornamelijk gepraat :)

Voor mij gaat geluid niet alleen om bommen en auto's hoor. Subtiel geluid van bv. muziek of regen kan net zo mooi zijn. :)

Bob Hiemstra
17-09-2004, 18:31
Ik had de R1 Limited Edition in de preorder staan bij DVDSoon, keek ik vanmorgen stond er dat hij discontinued was.
Ik heb ze een mailtje gestuurd en dit is wat ze mij terug stuurden:


Dear Sir;

Unfortunately Warner has contacted us yesterday regarding this Limited
Edition. It seems as though they have decided to not release this
product. Out of the four different releases they will only be
continuing with one of the items :
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=119610 As we have
not
yet been able to get this product in stock we would like to cancel this
order and issue a credit to your DVDSoon account. If you do wish to
have this done please do advise so that I may do so on your behalf. I
thank you for your time.


------------------------------
Natasha Bonfield
Customer Service Center
Centre De Service à la Clientèle
DVDSoon.com

Dat is wel erg jammer, ik heb het ook nog nergens op internet gelezen.

hare
18-09-2004, 10:01
Ik had de R1 Limited Edition in de preorder staan bij DVDSoon, keek ik vanmorgen stond er dat hij discontinued was.
Ik heb ze een mailtje gestuurd en dit is wat ze mij terug stuurden:


Dear Sir;

Unfortunately Warner has contacted us yesterday regarding this Limited
Edition. It seems as though they have decided to not release this
product. Out of the four different releases they will only be
continuing with one of the items :
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=119610 As we have
not
yet been able to get this product in stock we would like to cancel this
order and issue a credit to your DVDSoon account. If you do wish to
have this done please do advise so that I may do so on your behalf. I
thank you for your time.


------------------------------
Natasha Bonfield
Customer Service Center
Centre De Service à la Clientèle
DVDSoon.com

Dat is wel erg jammer, ik heb het ook nog nergens op internet gelezen.

Dit is wel errug vaag zeg en heb er ook nog niet of nooit van gehoord, dat een release gewoon gecancelled werd.
Heb zelf ook bij dvdsoon besteld en heb nog helemaal niks geen bericht gehad ofzo. Echt vaag dit. :roll:

hare
18-09-2004, 10:06
Hmmm, ik zie het idd staan bij dvdsoon, is ie niet meer te krijgen.

Maar bij vet veel andere bedrijven staat ie gewoon nog:

http://www.dvdpricecheck.co.uk/zdvdresults2.php?session=4a7414e728f41e182faa0705c 12ece1d&filter=1&sort=total

Snap hier echt niks van!

Hmm, op alle nieuwsites over dvds staat ook helemaal niks hierover :?:

Wat ik me nu trouwens bedenk, aangezien dit een LE movie is, misschien is de stock van dvdsoon gewoon op en zijn de latere bestellers gewoon de l*l?

Leon van Stijn
18-09-2004, 10:12
Wanneer had jij besteld dan Bob? Ik heb de mijn ook nog steeds in preorder staan en ook nog geen bericht gehad dat ie gecancelled zou zijn.

mike mannot
18-09-2004, 10:15
Je moet even in je account info kijken. Bij mij staat daar ook 'discontinued' achter. Ik heb alleen nog geen mail gekregen van DVDsoon. Vreemd.

Leon van Stijn
18-09-2004, 10:18
Ja, dat staat er bij mij ook achter, maar da's dezelfde status die je ziet als je de DVD bekijkt.

Ik vind het ook maar vreemd, ik zou het jammer vinden als deze versie inderdaad gecancelled zou zijn. Gelukkig is de R2 3-disc versie al onderweg! :wink:

Dr_evil
18-09-2004, 11:19
Damn, was ik me hier net op aan het verheugen :(

Bij mij staat ie nog op pending, achter de titel staat idd discontinued en ik heb ook geen bericht van DVDSoon gehad..

hare
18-09-2004, 11:36
Ja, dat staat er bij mij ook achter, maar da's dezelfde status die je ziet als je de DVD bekijkt.



Idd, dat zegt volgens mij helemaal niks. En ik heb ook nog steeds geen credit terug dus hij is niet gecancelled.

Zou volgens mij best mogelijk zijn dat ze gewoon op zijn, aangezien ze limited zijn.
Hebben ze toch ook gedaan met de aanstaande oldboy UE, tot 15 september kan die besteld worden en dat aantal wordt gemaakt. Verder niet.

Lex v/d Moolen
18-09-2004, 11:56
Ja, dat staat er bij mij ook achter, maar da's dezelfde status die je ziet als je de DVD bekijkt.



Idd, dat zegt volgens mij helemaal niks. En ik heb ook nog steeds geen credit terug dus hij is niet gecancelled.Dat had ik ook met een andere titel, die bleef gewoon op discontinued staan. Toen heb ik 'm zelf moeten cancellen...

Maar idd jammer als dit zo zou zijn, ik wacht iig wel tot na 5 oktober met cancelen, want dan zou ie uitkomen.

Dr_evil
18-09-2004, 12:23
Ja, dat staat er bij mij ook achter, maar da's dezelfde status die je ziet als je de DVD bekijkt.



Idd, dat zegt volgens mij helemaal niks. En ik heb ook nog steeds geen credit terug dus hij is niet gecancelled.

Zou volgens mij best mogelijk zijn dat ze gewoon op zijn, aangezien ze limited zijn.Hebben ze toch ook gedaan met de aanstaande oldboy UE, tot 15 september kan die besteld worden en dat aantal wordt gemaakt. Verder niet.

Mja, waarom zouden ze dan gaan roepen dat ie gewoon helemaal geschrapt is...

Bob Hiemstra
18-09-2004, 15:26
DVDSoon vertelt mij dat hij niet meer uitgebracht gaat worden.
Als hij echt limited zou zijn en hij zou niet meer te bestellen zijn, dan hadden ze dat wel gezegt bij DVDsoon.
Maarja ik heb hem ook nog in bestelling staan en ik wacht wel ff af hoe het nu verder gaat.

Leon van Stijn
18-09-2004, 15:27
Ik sluit me bij Bob en Lex aan: ik laat 'm lekker in bestelling staan, dan zien we wel wat er gebeurd. :wink:

R Klemkerk
19-09-2004, 10:22
Toch vind ik het raar dat dvdsoon zomaar een dvd discontinued, zonder de mensen die er al voor betaald hebben even iets te laten weten wat er nou precies aan de hand is. Dat had ik opzich wel verwacht van dvdsoon maar helaas. niks is minder waar.

Bob Hiemstra
19-09-2004, 18:54
Ja dit valt mij ook wel een beetje tegen ja, ze kunnen op z'n minst even een mailtje naar iedereen sturen.


Toch vind ik het raar dat dvdsoon zomaar een dvd discontinued, zonder de mensen die er al voor betaald hebben even iets te laten weten wat er nou precies aan de hand is. Dat had ik opzich wel verwacht van dvdsoon maar helaas. niks is minder waar.

Dr_evil
19-09-2004, 19:29
Bij Amazon is ie ook gewoon nog te pre-orderen.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0002L592Q/qid=1095618480/sr=8-2/ref=pd_csp_2/104-9625499-5865549?v=glance&s=dvd&n=507846

En die zijn lijkt me, een stuk groter dan DVDSoon, en zouden dus logischerwijs een betere relatie met WB moeten hebben, en dus beter op de hoogte moeten zijn...

:P

TheGodfather
19-09-2004, 19:35
Zou wel jammer zijn als ie idd niet meer verkrijgbaar is. zullen ze dus wel maar n bepaald aantal orders aan hebben genomen. had m nog niet besteld, maar denk dat ik m maar bij amazon bestel. De link die dr_evil gaf, dat is toch ook die versie incl. soundtrack en boek??

Alette1
20-09-2004, 11:16
Vandaag de R2 versie binnengekregen van play, echt waanzinnig, fantastische uitgave!!!!

hare
20-09-2004, 14:40
Ik heb dvdsoon maar eens even een mailtje gestuurd om al deze consternatie uit de wereld te helpen :)

Coen P.
20-09-2004, 14:44
Ik heb dvdsoon maar eens even een mailtje gestuurd om al deze consternatie uit de wereld te helpen :)

idem een paar uur geleden. ben benieuwd. fuckers!

hare
20-09-2004, 14:52
Ik heb dvdsoon maar eens even een mailtje gestuurd om al deze consternatie uit de wereld te helpen :)

idem een paar uur geleden. ben benieuwd. fuckers!

idd :twisted:

Mark_vdH
20-09-2004, 15:09
Schijnt een Canadees probleem te zijn.

Bestellen in Amerika dus, of bij CD-WOW.....

jOzh
20-09-2004, 15:10
Share the love anyone? ;)

Coen P.
20-09-2004, 15:14
nee sorry,

maar heb wel een share the hate voor dvdsoon voor je :lol:

Kevin Baeckelandt
20-09-2004, 15:15
Bij Amazon is ie ook gewoon nog te pre-orderen.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0002L592Q/qid=1095618480/sr=8-2/ref=pd_csp_2/104-9625499-5865549?v=glance&s=dvd&n=507846

En die zijn lijkt me, een stuk groter dan DVDSoon, en zouden dus logischerwijs een betere relatie met WB moeten hebben, en dus beter op de hoogte moeten zijn...

:P
voila ik heb die besteld bij Amazon, maar wat is nu juist het verschil met DVDSoon. Ik ben niet echt mee met het hele verhaal :? :?:

Mark_vdH
20-09-2004, 15:17
Share the love anyone? ;)

http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?s=&threadid=382630

Mark_vdH
20-09-2004, 15:25
Bij Amazon is ie ook gewoon nog te pre-orderen.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0002L592Q/qid=1095618480/sr=8-2/ref=pd_csp_2/104-9625499-5865549?v=glance&s=dvd&n=507846

En die zijn lijkt me, een stuk groter dan DVDSoon, en zouden dus logischerwijs een betere relatie met WB moeten hebben, en dus beter op de hoogte moeten zijn...

:P
voila ik heb die besteld bij Amazon, maar wat is nu juist het verschil met DVDSoon. Ik ben niet echt mee met het hele verhaal :? :?:
Amazon.com is een Amerikaanse winkel, DVDSoon een Canadese. De Canadese tak van Amazon, Amazon.ca, heeft 'm ook niet meer beschikbaar staan....

jOzh
20-09-2004, 16:24
Share the love anyone? ;)

http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?s=&threadid=382630

Bedankt voor de link, ik heb me nu eindelijk maar eens ingeschreven bij dvdtalk.

chaos
20-09-2004, 17:47
Ik dacht er al langer aan maar volgens mij betekent discontinued movie simpelweg OOP, de uitgave is gewoon niet meer beschikbaar.
Daarom denk ik dus dat ie gewoon over een week of 3 in de bus valt :).
Zoek maar eens op wat OOP uitgaves bij DVDsoon (bv Akira), er staat overal discontinued movie :).

R Klemkerk
20-09-2004, 19:23
Ik dacht er al langer aan maar volgens mij betekent discontinued movie simpelweg OOP, de uitgave is gewoon niet meer beschikbaar.
Daarom denk ik dus dat ie gewoon over een week of 3 in de bus valt :).
Zoek maar eens op wat OOP uitgaves bij DVDsoon (bv Akira), er staat overal discontinued movie :).

over 2 weken weten we het antwoord ;)

mike mannot
20-09-2004, 19:58
Ik denk dat de Canadese versie niet uit komt en een Amerikaanse webwinkel de uitkomst zal bieden. Ik ga in ieder geval cancellen en bij Amazon bestellen. Na dit mailtje lijkt het me wel duidelijk:

----------

Indeed the other item in question has been decided from the studio not to produce the item in that version.

In this case they will still be producing the dvd though only in three version instead of six , here would be the link for the special version.

http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=119610

The order will have to be cancelled and by doing so this will place back in your account the value of the movie bought at the time in the form of a store credit.

You must loggon to your account and click on the order then to use at the bottom of the order , the icon marked as cancel whole order.

If you should need anything else, do not hesitate to contact us again.
Yours truly,

Eric Saindon
Customer Service Center
DVDSoon.com

-----------------

hare
20-09-2004, 20:02
Idd, wat een f*ckzooi zeg :evil:

Dat wordt maar ergens anders bestellen :cry:

Martin Stanneveld
20-09-2004, 20:05
Idd, wat een f*ckzooi zeg :evil:

Dat wordt maar ergens anders bestellen :cry:

denk je ook even aan mijn bestelling? :wink:

hare
20-09-2004, 20:06
Indeed the other item in question has been decided from the studio not to produce the item in that version.

Maar als dit zo is betekend dat toch dat ie ook niet bij een andere winkel te bestellen zou zijn?

:?:

hare
20-09-2004, 20:55
Ik heb ff iemand van dvdtimes gemaild en dit was z'n antwoord:


Hi Maarten,

I've seen similar concerns voiced on the DVDForums as DVDSoon have been cancelling orders. Warner have made no such announcement about cancelling the set, and still list it for release on 5th October. After a quick skim of US and Canadian retailers it seems the latter are affected, so I'd suggest the 3-Disc Deluxe Edition will be a US only release, meaning you'll have to order from a US based retailer.

Dave.

Gaan we dat maar doen he :)

Pascal Heister
20-09-2004, 21:20
hoe zit het nou met die dvd dan?

Leon van Stijn
20-09-2004, 21:43
Ik heb hem toch ook maar bij Amazon.com besteld, ook al is ie daar wat duurder. Maar ik laat de order bij DVDSoon gewoon staan, we zien wel. Als DVDSoon 'm toch levert, raak ik 'm wel kwijt ;)

hare
20-09-2004, 22:23
Ik heb ook maar ff dvdimport gemaild, want zei hebben hem nog wel op de site staan (als een van de enigste canadese sites), en ze hebben bijna dezelfde prijs als dvdsoon.

Amazon is weer een stukkie duurder. Eerst hun reactie maar ff afwachten.

Mark_vdH
20-09-2004, 23:52
Een Canadese e-tailer (DV-Depot) zegt dat de set in Canada gecanceled is omdat Warner de Canadese rechten van het boek niet zou hebben (en daar dus pas op gewezen is).

Bron: http://www.dv-depot.com/phpBB2/viewtopic.php?t=746

hare
21-09-2004, 00:08
Een Canadese e-tailer (DV-Depot) zegt dat de set in Canada gecanceled is omdat Warner de Canadese rechten van het boek niet zou hebben (en daar dus pas op gewezen is).

Bron: http://www.dv-depot.com/phpBB2/viewtopic.php?t=746

Eindelijk duidelijkheid dus.

Iemand die een share the love mail heeft?:

hare [at] xs4all.nl :)

Coen P.
21-09-2004, 09:39
gecanceled bij dvdsoon....krijg ik GVD weer storecredit, terwijl ik deze film al met store credit had aangeschaft :shock:

heb maar een verzoek tot een refund ingediend, staat er doodleuk dat ze het gaan onderzoeken en dat ik binnen 21 dagen bericht krijg. Neem anders ff de tijd jongens...bye bye dvdsoon, daar bestel ik dus echt niet meer....fuckers!

zo, dat moest ik ff kwijt.

Coen

R Klemkerk
21-09-2004, 09:42
gecanceled bij dvdsoon....krijg ik GVD weer storecredit, terwijl ik deze film al met store credit had aangeschaft :shock:

heb maar een verzoek tot een refund ingediend, staat er doodleuk dat ze het gaan onderzoeken en dat ik binnen 21 dagen bericht krijg. Neem anders ff de tijd jongens...bye bye dvdsoon, daar bestel ik dus echt niet meer....fuckers!

zo, dat moest ik ff kwijt.

Coen

idd ik wil ook een refund ipv store credit. daar heb ik dus geen ene fuck aan. die paar x dat ik er bestel. grrr.

Coen P.
21-09-2004, 10:04
procedure is als volgt:
je krijgt per definitie store credit. Punt.

dan kun je bij refund een VERZOEK indienen tot een refund, dus het laten terugstorten van je betaling. Dan gaan zij een onderzoek instellen en krijg je na 21 dagen te horen of ze storten of niet. Dat is dus sowieso volgende maand, zodat je in eerste instantie wel voor de dvd betaald...

laata dvdsoon maar eens een voorbeeld nemen aan cdwow, daar storten ze meteen terug.

Dvdsoon, up yours!

hare
21-09-2004, 10:50
procedure is als volgt:
je krijgt per definitie store credit. Punt.

dan kun je bij refund een VERZOEK indienen tot een refund, dus het laten terugstorten van je betaling. Dan gaan zij een onderzoek instellen en krijg je na 21 dagen te horen of ze storten of niet. Dat is dus sowieso volgende maand, zodat je in eerste instantie wel voor de dvd betaald...

laata dvdsoon maar eens een voorbeeld nemen aan cdwow, daar storten ze meteen terug.

Dvdsoon, up yours!

Idd, kan me hier helemaal bij aansluiten. Waarom moet er in godsnaam een onderzoek worden ingesteld? Snap daar echt niks van hoor. Je hebt toch store credit, en dat kun je dan toch ook gewoon weer terug laten storten? Wat kan daar nou misgaan? :?:

*TIMMIE*
26-09-2004, 15:16
Gisteren heb ik de UK-versie binnen gehad. UK 3-disc in een digipack. Wat ik van de film gezien heb ziet het beeld er goed uit en klinkt het geluid schitterend (in DTS). De extra's heb ik gedeeltelijk bekeken en zijn informatief. zeer mooie release en zeker geen spijt van!!!!!!!!!

Dr_evil
26-09-2004, 15:55
Gisteren heb ik de UK-versie binnen gehad. UK 3-disc in een digipack. Wat ik van de film gezien heb ziet het beeld er goed uit en klinkt het geluid schitterend (in DTS). De extra's heb ik gedeeltelijk bekeken en zijn informatief. zeer mooie release en zeker geen spijt van!!!!!!!!!

Heb 'm nu ook maar bij Amazon gepreordered. Had een Share the love mailtje, maar die werkte niet :|

Daarom maar gewoon zonder STL besteld.. :)

El Barto
26-09-2004, 16:00
lekkah!

hare
26-09-2004, 17:02
Voor de mensen die de R1 nog moeten bestellen, bij dvdpacific is deze het goedkoopst, aangezien verzenden daar iets goedkoper is dan bij amazon :)

Lex v/d Moolen
26-09-2004, 17:07
Voor de mensen die de R1 nog moeten bestellen, bij dvdpacific is deze het goedkoopst, aangezien verzenden daar iets goedkoper is dan bij amazon :)Pacific vertrouw ik niet meer met dat cc fraude gedoe...

Dr_evil
26-09-2004, 17:07
Voor de mensen die de R1 nog moeten bestellen, bij dvdpacific is deze het goedkoopst, aangezien verzenden daar iets goedkoper is dan bij amazon :)Pacific vertrouw ik niet meer met dat cc fraude gedoe...

Same here.

Krijg trouwens nu net nadat ik zonder STL heb besteld een STL mailtje binnen :evil: :roll:

Dr_evil
05-10-2004, 22:15
Iemand de LE R1 al binnen..?

hare
05-10-2004, 22:30
:evil:

Krijg net een mailtje van cdwow dat ze er geen meer op voorraad hebben en dat ze pas vanaf 11 oktober kunnen gaan leveren

:cry:

Pascal Heister
05-10-2004, 22:48
niet bij amazon besteld hare ? :P

Lex v/d Moolen
05-10-2004, 22:51
Ik hoop 'm deze week binnen te krijgen, afgelopen woensdag verstuurd door amazon. :)

hare
05-10-2004, 23:10
niet bij amazon besteld hare ? :P

Nope, was net zo duur bij cdwow en dacht dat ik hem daar wel sneller zou hebben, aangezien amazon bij mij meestal zeker 2 weken erover doet en cdwow maar 1tje

niet dus :cry:

Edwin V
06-10-2004, 06:46
Ik hou het wel bij de R2 UK.
Het beeld van deze SE is best goed, maar had wel beter gekund. Valt 't meest op aan het eind bij de oceaan. Beeld is dan niet helemaal strak maar wisselt een pietsie in contrast.
En doordat de gevangenen allemaal streepjeskleding dragen zie je daar soms ook kleuren in wiebelen (weet even niet hoe dit veschijnsel heet), hetgeen je ook wel eens op TV ziet bij nieuwslezers met streepjesoverhemden. Maar aan dit verschijnsel zal wel weinig te doen zijn.

Blijft natuurlijk een film om van te genieten. 8)

jOzh
06-10-2004, 08:44
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)

Dr_evil
06-10-2004, 10:25
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)

Ah, die van mij komt ook bij Amazon weg, dus die zal deze week nog wel komen :)

@ Hare, wat zijn je ervaringen bij CDWOW wat pre-orders betreft, die van mij zijn niet goed.. Hoe vroeg je ook pre-ordered, 9 van de 10 keer is ie uitverkocht of hebben ze 'm nog niet binnen op de releasedatum zelf.. :|

hare
06-10-2004, 10:48
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)

Ah, die van mij komt ook bij Amazon weg, dus die zal deze week nog wel komen :)

@ Hare, wat zijn je ervaringen bij CDWOW wat pre-orders betreft, die van mij zijn niet goed.. Hoe vroeg je ook pre-ordered, 9 van de 10 keer is ie uitverkocht of hebben ze 'm nog niet binnen op de releasedatum zelf.. :|

Nouja, 1 keer eerder een pre-order gehad en die was voor de releasedatum al bij me binnen. Had er dus wel een goed gevoel over om Donnie Darko DC en Shawshank Redemption daar te bestellen.

Allebei nog niet verzonden. Volgende keer dus ook geen pre-order daar meer. :(

Kevin Baeckelandt
06-10-2004, 10:57
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)
Ik heb deze gisteren ook ontvangen van Amazon. De box ziet er verzorgd uit, met een dik boekje. Nog niets specifiek gelezen maar ziet er op het eerste gezicht goed uit :wink:

Paul H.
06-10-2004, 11:25
Ik heb de The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs) regio 2 UK-versie besteld. Maakt qua beeld en geluid toch niks uit of wel?

Mikeymo
06-10-2004, 12:24
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)

Ah, die van mij komt ook bij Amazon weg, dus die zal deze week nog wel komen :)

@ Hare, wat zijn je ervaringen bij CDWOW wat pre-orders betreft, die van mij zijn niet goed.. Hoe vroeg je ook pre-ordered, 9 van de 10 keer is ie uitverkocht of hebben ze 'm nog niet binnen op de releasedatum zelf.. :|

Nouja, 1 keer eerder een pre-order gehad en die was voor de releasedatum al bij me binnen. Had er dus wel een goed gevoel over om Donnie Darko DC en Shawshank Redemption daar te bestellen.

Allebei nog niet verzonden. Volgende keer dus ook geen pre-order daar meer. :(
och, alsof je niet genoeg nog te kijken hebt junkie :)

hare
06-10-2004, 12:50
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)

Ah, die van mij komt ook bij Amazon weg, dus die zal deze week nog wel komen :)

@ Hare, wat zijn je ervaringen bij CDWOW wat pre-orders betreft, die van mij zijn niet goed.. Hoe vroeg je ook pre-ordered, 9 van de 10 keer is ie uitverkocht of hebben ze 'm nog niet binnen op de releasedatum zelf.. :|

Nouja, 1 keer eerder een pre-order gehad en die was voor de releasedatum al bij me binnen. Had er dus wel een goed gevoel over om Donnie Darko DC en Shawshank Redemption daar te bestellen.

Allebei nog niet verzonden. Volgende keer dus ook geen pre-order daar meer. :(
och, alsof je niet genoeg nog te kijken hebt junkie :)

Nouja, al mijn dvds heb ik zo ongeveer wel gezien :P

Het zijn de divxjes die me opbreken, ik kom daar gewoon niet doorheen :lol:

kruspe
06-10-2004, 16:52
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)
Ik heb deze gisteren ook ontvangen van Amazon. De box ziet er verzorgd uit, met een dik boekje. Nog niets specifiek gelezen maar ziet er op het eerste gezicht goed uit :wink:

Hoe lang heeft ie er nu overgedaan??
De mijne is vrijdag verstuurt...

Fox Mulder
08-10-2004, 10:08
Ik had de R1 Limited Deluxe Edition besteld DV-Depot. Blijkt dat ze deze uitgave niet kunnen leveren. Hun leverancier is vergeten hun bestelling op te nemen. Balen... :?

Dr_evil
08-10-2004, 15:43
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)
Ik heb deze gisteren ook ontvangen van Amazon. De box ziet er verzorgd uit, met een dik boekje. Nog niets specifiek gelezen maar ziet er op het eerste gezicht goed uit :wink:

Hoe lang heeft ie er nu overgedaan??
De mijne is vrijdag verstuurt...

Ik heb 'm ook nog niet.. Zal wel weer een maandje bij de douane gaan liggen, zoals de laatste tijd wel vaker :evil:

hare
08-10-2004, 16:03
En nu weer vertraagd tot de 15e bij cdwow :(

Lex v/d Moolen
08-10-2004, 16:47
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)
Ik heb deze gisteren ook ontvangen van Amazon. De box ziet er verzorgd uit, met een dik boekje. Nog niets specifiek gelezen maar ziet er op het eerste gezicht goed uit :wink:

Hoe lang heeft ie er nu overgedaan??
De mijne is vrijdag verstuurt...Ik heb 'm nog niet binnen. Zal wel weer bij de doaune liggen. :twisted:

kruspe
08-10-2004, 17:08
Gister kreeg ik de R1 van Amazon al binnen, in minder dan een week na versturen! Mooie box, met een vrij dik boekwerk erbij. Heb nog niet echt tijd gehad om em door te bladeren en ook de cd heb ik nog niet kunnen beluisteren... Ben benieuwd :)
Ik heb deze gisteren ook ontvangen van Amazon. De box ziet er verzorgd uit, met een dik boekje. Nog niets specifiek gelezen maar ziet er op het eerste gezicht goed uit :wink:

Hoe lang heeft ie er nu overgedaan??
De mijne is vrijdag verstuurt...Ik heb 'm nog niet binnen. Zal wel weer bij de doaune liggen. :twisted:

Ik heb hem ook nog niet,maar is ook pas 6 dagen onderweg...we zijn denk ik te veel gewend geraakt aan de verzendingen uit Canada en van CD-Wow,die zijn altijd heel snel binnen. :wink:

FrankGuthrie
08-10-2004, 17:24
En wanneer is deze film in Nederland in de winkels te koop?

Pascal Heister
09-10-2004, 15:30
vorige week verzonden, dus hoop begin volgende week :)

kruspe
11-10-2004, 21:12
ikheb hem nog steeds niet binnen...
Heb jij hem al binnen Lex??

R Klemkerk
11-10-2004, 21:17
Ik heb hem al een paar dagen binnen! Ziet er erg gaaf uit! :)

Ik hoop alleen dat ie bij jullie wel onbeschadigd binnen komt. Toen ik het pakketje openmaakte was heel het karton gedeukt :\

Pascal Heister
11-10-2004, 21:19
ik hoop dat ie morgen heel aankomt hier :)

Lex v/d Moolen
11-10-2004, 21:21
ikheb hem nog steeds niet binnen...
Heb jij hem al binnen Lex??Nope.... :(

kruspe
11-10-2004, 21:22
ikheb hem nog steeds niet binnen...
Heb jij hem al binnen Lex?? :(

hahaha
nee dus... :wink:

kruspe
11-10-2004, 21:24
Ik heb hem al een paar dagen binnen! Ziet er erg gaaf uit! :)

Ik hoop alleen dat ie bij jullie wel onbeschadigd binnen komt. Toen ik het pakketje openmaakte was heel het karton gedeukt :\

hoelang heeft ie er over gedaan om in het mooie dorpje Geldrop aan te komen??

Volgende keer mijn broer en zus een waarschuwen..die zijn postbode in Geldrop en vraag ze even of ze alle pakketjes voor Meneer Klemkerk door kunnen sturen naar Weert. :wink:

R Klemkerk
11-10-2004, 21:29
Ik heb hem al een paar dagen binnen! Ziet er erg gaaf uit! :)

Ik hoop alleen dat ie bij jullie wel onbeschadigd binnen komt. Toen ik het pakketje openmaakte was heel het karton gedeukt :\

hoelang heeft ie er over gedaan om in het mooie dorpje Geldrop aan te komen??

Volgende keer mijn broer en zus een waarschuwen..die zijn postbode in Geldrop en vraag ze even of ze alle pakketjes voor Meneer Klemkerk door kunnen sturen naar Weert. :wink:


Eens even kijken hoor. Hij was zaterdag aangekomen, Dus hij heeft er een weekje over gedaan, zonder douane.

Lex v/d Moolen
11-10-2004, 21:33
Eens even kijken hoor. Hij was zaterdag aangekomen, Dus hij heeft er een weekje over gedaan, zonder douane.Die van mij is bijna twee weken geleden verzonden...
Zal dus wel bij de douane liggen. :?

mike mannot
11-10-2004, 21:55
Eens even kijken hoor. Hij was zaterdag aangekomen, Dus hij heeft er een weekje over gedaan, zonder douane.Die van mij is bijna twee weken geleden verzonden...
Zal dus wel bij de douane liggen. :?

De mijne ook. De laatste tijd wordt bijna alles weer tegengehouden bij de douane :(

R Klemkerk
11-10-2004, 22:00
Bij mij is juist het omgekeerde aan de gang, Eerst werd alles tegengehouden en nu lijkt wel alsof ik zomaar zonder problemen in kan voeren zonder douane.

Ik ben nog steeds van mening dat ze die douane shit moeten afschaffen! de douane worden er niet vrolijk van, en wij al helemaal niet!

mike mannot
11-10-2004, 22:13
Bij mij is juist het omgekeerde aan de gang, Eerst werd alles tegengehouden en nu lijkt wel alsof ik zomaar zonder problemen in kan voeren zonder douane.

Ik ben nog steeds van mening dat ze die douane shit moeten afschaffen! de douane worden er niet vrolijk van, en wij al helemaal niet!

De staat is er wel blij mee denk ik :evil:

DirectZ
11-10-2004, 22:45
Zo.... :roll: Ik ook eens uit Lurking MODE.. Vond het belangrijk genoeg om ook eens te reageren....

Iemand al iets van een NL regio 2 release gehoord...??

Groeten,
DirectZ 8)

Paul H.
12-10-2004, 08:58
Ik heb 1 okt de 3-disc versie bij play.com besteld maar heb hem ook nog niet binnen terwijl ik hiernaast nog een dvd bij ze besteld had die ik al wel vorige week heb binnengekregen. Even wachten nog maar...

hare
12-10-2004, 09:36
Ahum... (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare5/shawshank3.htm)

Voor iedereen die nog moet gaan bestellen:

De nieuwe R1 versie heeft een duidelijk betere beeldkwaliteit als de R2 3 disc. :)

Kars
12-10-2004, 10:12
Ahum... (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare5/shawshank3.htm)

Voor iedereen die nog moet gaan bestellen:

De nieuwe R1 versie heeft een duidelijk betere beeldkwaliteit als de R2 3 disc. :)

Ja, dat las ik ook gisteren, toen ik de 3disc al mooi in mn kastje had staan. Toch valt het verschil op de screenshots me nog wel mee, niet ontevreden over mijn aankoop.

pavko
12-10-2004, 12:58
vandaag de R1 LE binnengehad en hij ziet er goed uit :y:. Wat wel minder is dat ik wéér bijna 6 euro aan de postbode moest betalen ivm btw. Ik weet dat het er eigenlijk wel gewoon bij hoort maar de laatste maanden gebeurt het me wel erg vaak dat ik nog een keer de knip moet trekken :(.

FrankGuthrie
12-10-2004, 14:43
Uhm, nog steeds de vraag => Wanneer is hij gewoon in de Nederlandse winkels te koop????

Dr_evil
12-10-2004, 16:50
Uhm, nog steeds de vraag => Wanneer is hij gewoon in de Nederlandse winkels te koop????

Als dat bekend zou zijn neem ik aan dat dat hier al gepost was.. Dus om dat nou steeds weer te vragen... :?

Heb 'm vandaag ook binnen.. Ziet er keurig uit.. En ik moest ook 5 nogwat bijleggen :evil:

kruspe
12-10-2004, 17:56
En Lex en ik maar wachten.....

Lex v/d Moolen
12-10-2004, 18:01
En Lex en ik maar wachten.....Inderdaad nog steeds niets. :( Maar aangezien pavko 'm nu via douane binnen heeft, verwacht ik 'm nu toch wel morgen ofzo.

kruspe
12-10-2004, 18:05
En Lex en ik maar wachten.....Inderdaad nog steeds niets. :( Maar aangezien pavko 'm nu via douane binnen heeft, verwacht ik 'm nu toch wel morgen ofzo.

Ligt er natuurlijk aan wanneer ie is verzonden.
De mijne is sinds 1 oktober onderweg,dus eigenlijk nog niet echt lang

hare
12-10-2004, 20:17
En de mijne is weer vertraagd, tot 18 okt deze keer :(

TheGodfather
12-10-2004, 20:51
En de mijne is weer vertraagd, tot 18 okt deze keer :(
schiet niet op. en dan te bedenken dat ik m zometeen wilde gaan bestellen bij cdwow :evil:

pavko
13-10-2004, 10:30
Beter vertraagd dan gecancelled....vooral bij LE's die ook plotseling op kunnen zijn (alhoewel ik niet verwacht dat deze LE erg Limited is)

Ik ga zelf trouwens maar eens stoppen met die pre-orders, zeker bij Amazon.com/co.jp....Sinds augustus is er geen pre-order >22 euro zonder kleerscheuren door de douane gekomen :(

hare
13-10-2004, 10:34
Bij amazon zie ik anders net dat ie niet echt snel meer leverbaar is :?

Pascal Heister
13-10-2004, 13:49
hij is binnen :)

alleen wel 6 euro invoer kosten :?

Lex v/d Moolen
13-10-2004, 17:20
hij is binnen :)

alleen wel 6 euro invoer kosten :?De mijne is ook binnen, dwz hij ligt op het lokale postkantoor om opgehaald te worden. En inderdaad ook een opmerking om gaarne €5,89 mee te brengen. :twisted:

Pascal Heister
13-10-2004, 17:37
hier wat foto's van de box :)

http://pascalheister.nl/dvd/shawshankredbox.jpg

http://pascalheister.nl/dvd/shawshankredboxall.jpg

kruspe
13-10-2004, 18:19
hier nog steeds niks....

GeeMFrieK
13-10-2004, 18:44
Pascal is die box regio 2?

raymonddeniet
13-10-2004, 19:19
Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is tussen R1 en R2?
Ik las dat het beeld van R1 veel beter is, maar hoe zit dat met het geluid?
Ik had ergens gelezen dat het nl 5.0 was ipv 5.1 maar op dvdsoon staat 5.1

Tevens, wat mis je aan extra's als je de R1 koopt tov de R2? Omdat de R2 een 3e disc heeft?

Pascal Heister
13-10-2004, 19:50
Pascal is die box regio 2?nee dat is de r1 :wink:

hare
13-10-2004, 19:54
Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is tussen R1 en R2?
Ik las dat het beeld van R1 veel beter is, maar hoe zit dat met het geluid?
Ik had ergens gelezen dat het nl 5.0 was ipv 5.1 maar op dvdsoon staat 5.1

Tevens, wat mis je aan extra's als je de R1 koopt tov de R2? Omdat de R2 een 3e disc heeft?


Ahum... (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare5/shawshank3.htm)

Voor iedereen die nog moet gaan bestellen:

De nieuwe R1 versie heeft een duidelijk betere beeldkwaliteit als de R2 3 disc. :)

Staat net bovenaan de pagina :lol:

Gewoon ff die link volgen dus en je ziet alles wat je wilt weten!

jan smets
13-10-2004, 20:02
Wanneer komt deze nu uit in Belgie en Nederland?

raymonddeniet
13-10-2004, 20:24
Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is tussen R1 en R2?
Ik las dat het beeld van R1 veel beter is, maar hoe zit dat met het geluid?
Ik had ergens gelezen dat het nl 5.0 was ipv 5.1 maar op dvdsoon staat 5.1

Tevens, wat mis je aan extra's als je de R1 koopt tov de R2? Omdat de R2 een 3e disc heeft?


Ahum... (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare5/shawshank3.htm)

Voor iedereen die nog moet gaan bestellen:

De nieuwe R1 versie heeft een duidelijk betere beeldkwaliteit als de R2 3 disc. :)

Staat net bovenaan de pagina :lol:

Gewoon ff die link volgen dus en je ziet alles wat je wilt weten!

je hebt gelijk, te snel gepost.
maar mbt de extra's kom ik nog niet superver dan behalve het niet zozeer een verschil maakt. dus je eigenlijk voor de R1 moet gaan ivm het betere beeldkwaliteit. dat klopt toch?

TheGodfather
13-10-2004, 20:39
Bij amazon zie ik anders net dat ie niet echt snel meer leverbaar is :?
ah lekker dan, heb m gisteravond nog besteld daar.
ben benieuwd...

hare
14-10-2004, 00:25
Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is tussen R1 en R2?
Ik las dat het beeld van R1 veel beter is, maar hoe zit dat met het geluid?
Ik had ergens gelezen dat het nl 5.0 was ipv 5.1 maar op dvdsoon staat 5.1

Tevens, wat mis je aan extra's als je de R1 koopt tov de R2? Omdat de R2 een 3e disc heeft?


Ahum... (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare5/shawshank3.htm)

Voor iedereen die nog moet gaan bestellen:

De nieuwe R1 versie heeft een duidelijk betere beeldkwaliteit als de R2 3 disc. :)

Staat net bovenaan de pagina :lol:

Gewoon ff die link volgen dus en je ziet alles wat je wilt weten!

je hebt gelijk, te snel gepost.
maar mbt de extra's kom ik nog niet superver dan behalve het niet zozeer een verschil maakt. dus je eigenlijk voor de R1 moet gaan ivm het betere beeldkwaliteit. dat klopt toch?

En voor de mooiere verpakking natuurlijk (in het geval je voor de deluxe gaat). Maar idd, als je regiovrije dvd-speler hebt zou ik voor de R1 gaan!

Leon van Stijn
14-10-2004, 16:43
Vandaag ook eindelijk de R1 LE ontvangen! :D

Alleen wel met een rekening van 13,68 Euro voor de invoer. Hebben die sukkels bij TPG op Schiphol gewoon 72 Euro als heffingsbedrag genomen, terwijl de werkelijke waarde (±31 Euro) duidelijk op de doos stond! :x
Dat riekt als oplichterij! Het bezwaarschrift gaat vandaag nog de deur uit (gevolgd door een boze brief nadat ik de teruggave binnen heb :wink: ).

kruspe
14-10-2004, 16:46
jullie hebben hem tenminste....ik nog steeds niet

Lex v/d Moolen
14-10-2004, 17:14
Vandaag ook eindelijk de R1 LE ontvangen! :D

Alleen wel met een rekening van 13,68 Euro voor de invoer. Hebben die sukkels bij TPG op Schiphol gewoon 72 Euro als heffingsbedrag genomen, terwijl de werkelijke waarde (±31 Euro) duidelijk op de doos stond! :x
Dat riekt als oplichterij! Het bezwaarschrift gaat vandaag nog de deur uit (gevolgd door een boze brief nadat ik de teruggave binnen heb :wink: ).Gelijk heb je. Ik moest drie kwartier in de rij staan om 5,89 betalen. :?
Maar goed, eindelijk binnen :)

hare
14-10-2004, 17:44
Vandaag ook eindelijk de R1 LE ontvangen! :D

Alleen wel met een rekening van 13,68 Euro voor de invoer. Hebben die sukkels bij TPG op Schiphol gewoon 72 Euro als heffingsbedrag genomen, terwijl de werkelijke waarde (±31 Euro) duidelijk op de doos stond! :x
Dat riekt als oplichterij! Het bezwaarschrift gaat vandaag nog de deur uit (gevolgd door een boze brief nadat ik de teruggave binnen heb :wink: ).

Dat zal nog wel een tijdje duren dan voor je die boze brief kan sturen.
Ik heb ook een keer een bezwaarschrift opgestuurd. 2 maanden later had ik pas m'n geld terug :evil:

Steve Muller
14-10-2004, 17:56
Heb deze gisteren besteld bij Amazon :D

Alleen de verwachte levertijd is pas over een maand :cry:
Duurt het altijd zolang bij Amazon :?: DVDSoon is meestal binnen een week :!: :!: :!:


Shipping estimate for these items: November 3, 2004
Delivery estimate: November 17, 2004 - December 6, 2004

R Klemkerk
14-10-2004, 18:00
Heb deze gisteren besteld bij Amazon :D

Alleen de verwachte levertijd is pas over een maand :cry:
Duurt het altijd zolang bij Amazon :?: DVDSoon is meestal binnen een week :!: :!: :!:


Shipping estimate for these items: November 3, 2004
Delivery estimate: November 17, 2004 - December 6, 2004

Ik weet er alles van. Ik had mijn set binnen gekregen, was hij beschadigd, dus ik krijg een replacement, maar ik moet dus ook zolang wachten op mijn disks :( Dat is wel balen

Lex v/d Moolen
14-10-2004, 18:21
Heb deze gisteren besteld bij Amazon :D

Alleen de verwachte levertijd is pas over een maand :cry:
Duurt het altijd zolang bij Amazon :?: DVDSoon is meestal binnen een week :!: :!: :!:


Shipping estimate for these items: November 3, 2004
Delivery estimate: November 17, 2004 - December 6, 2004

Ik weet er alles van. Ik had mijn set binnen gekregen, was hij beschadigd, dus ik krijg een replacement, maar ik moet dus ook zolang wachten op mijn disks :( Dat is wel balenWat ik ook niet snap is, dat Amazon ze in van die veel te grote dozen verzendt. Deze had makkelijk in een bubbeltjesenvelop gepast...

R Klemkerk
14-10-2004, 20:22
Heb deze gisteren besteld bij Amazon :D

Alleen de verwachte levertijd is pas over een maand :cry:
Duurt het altijd zolang bij Amazon :?: DVDSoon is meestal binnen een week :!: :!: :!:


Shipping estimate for these items: November 3, 2004
Delivery estimate: November 17, 2004 - December 6, 2004

Ik weet er alles van. Ik had mijn set binnen gekregen, was hij beschadigd, dus ik krijg een replacement, maar ik moet dus ook zolang wachten op mijn disks :( Dat is wel balenWat ik ook niet snap is, dat Amazon ze in van die veel te grote dozen verzendt. Deze had makkelijk in een bubbeltjesenvelop gepast...

Bij mij hadden ze hem dus in een te kleine verpakking gepropt! de doos zat veels te strak om de verpakking en hij is nu dus beschadigd!

Wees blij dat er een te grote verpakking om heen zit! 8)

Leon van Stijn
14-10-2004, 20:55
Vandaag ook eindelijk de R1 LE ontvangen! :D

Alleen wel met een rekening van 13,68 Euro voor de invoer. Hebben die sukkels bij TPG op Schiphol gewoon 72 Euro als heffingsbedrag genomen, terwijl de werkelijke waarde (±31 Euro) duidelijk op de doos stond! :x
Dat riekt als oplichterij! Het bezwaarschrift gaat vandaag nog de deur uit (gevolgd door een boze brief nadat ik de teruggave binnen heb :wink: ).

Dat zal nog wel een tijdje duren dan voor je die boze brief kan sturen.
Ik heb ook een keer een bezwaarschrift opgestuurd. 2 maanden later had ik pas m'n geld terug :evil:

Oh, de laatste keer had ik redelijk snel het teveel betaalde geld terug, ik geloof een week of drie.

En ik heb geduld hoor! 1, 2 of meer maanden maakt me niet uit, die brief gaat verstuurd worden :twisted: Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar als je niet klaagt gebeurt er zeker niets!

kruspe
15-10-2004, 19:08
het is niet meer leuk.....hij is nog steeds niet binnen!!!

Pascal Heister
15-10-2004, 19:16
het is niet meer leuk.....hij is nog steeds niet binnen!!!ik denk dat de douane nu de brief aan het typen is met de boete :? :shock:

kruspe
15-10-2004, 19:27
het is niet meer leuk.....hij is nog steeds niet binnen!!!ik denk dat de douane nu de brief aan het typen is met de boete :? :shock:

Dat is nog altijd beter dan dat ie misschien verloren is geraakt!!

TheGodfather
15-10-2004, 20:25
Heb deze gisteren besteld bij Amazon :D

Alleen de verwachte levertijd is pas over een maand :cry:
Duurt het altijd zolang bij Amazon :?: DVDSoon is meestal binnen een week :!: :!: :!:


Shipping estimate for these items: November 3, 2004
Delivery estimate: November 17, 2004 - December 6, 2004
bij mij precies tzelfde. zouden ze die dan niet in stock hebben zodat ze ze binnen n normale tijd kunnen verzenden??

bij mij:


Shipping estimate for these items: November 2, 2004
Delivery estimate: November 16, 2004 - December 3, 2004

:evil: