PDA

Bekijk de volledige versie : The gods must be crazy



Reinier Gunther
24-02-2003, 22:12
Titel film : " The Gods must be crazy "

Een afrikaanse cultuur film die gaat over een aantal bosjes mannen die een colaflesje vinden.
Ze denken dat dit een kwaad geschenk is van god en willen het de wereld afgooien, volgens hen is de wereld nml plat.

Wie weet of deze film uberhaupt op dvd is uitgebracht en waar die misschien te koop is????

Groeten, Reinier

daviddekam
24-02-2003, 22:23
Titel film : " The Gods must be crazy "

Een afrikaanse cultuur film die gaat over een aantal bosjes mannen die een colaflesje vinden.
Ze denken dat dit een kwaad geschenk is van god en willen het de wereld afgooien, volgens hen is de wereld nml plat.

Wie weet of deze film uberhaupt op dvd is uitgebracht en waar die misschien te koop is????

Groeten, Reinier

Een hele film over dit 'dillema' :D Het klinkt in ieder geval leuk. Maar ik kan de DVD nergens (=Play, Devoted, Dvdboxoffice) vinden. Hoe kom je aan die informatie? Heb je hem gezien op VHS ofzo?

bart1971
24-02-2003, 22:26
Titel film : " The Gods must be crazy "

Een afrikaanse cultuur film die gaat over een aantal bosjes mannen die een colaflesje vinden.
Ze denken dat dit een kwaad geschenk is van god en willen het de wereld afgooien, volgens hen is de wereld nml plat.

Wie weet of deze film uberhaupt op dvd is uitgebracht en waar die misschien te koop is????

Groeten, Reinier

10 junie komt-ie uit.
Antwoord kun je vinden op deze site onder het kopje "Releaselijst Columbia: Koop-DVD releases tot eind juni". Het vervolg komt er dan ook aan.

Reinier Gunther
24-02-2003, 22:28
Ik heb hem meerdere keren op nl 3 gezien, echt zo'n zondagmiddag film met zelfs humor erin.

Na 3 keer moest ik 'em opnemen en ik heb hem wel op vhs maar ja, het was al een ouwe band, dus hij gaat er een keer aan.

Misschien moet ik maar naar de videotheek, misschien hebben ze hem daar wel op vhs en kan ik hem overkopen, hoef ik me iig geen zorgen over die rotte band te maken.

Reinier Gunther
24-02-2003, 22:30
bart,

Heel erg bedankt voor je snelle reactie.

Ik weet zeker dat een paar mensen hier thuis dan heel blij gaan kijken.

Voor alle andere mensen die van cult movies houden, AANRADER!

daviddekam
24-02-2003, 22:32
Nou ik wacht wel even tot 10 juni dan. Zal wel niet veel kosten denk/hoop ik hij komt zelfs op NL3 :D en het is al een oude film. Wel lang wachten........ :(

kruspe
24-02-2003, 23:36
Te gekke film!!!
Die ga ik zeker aanschaffen!
Hahaha,als ik er nu weer aan denk moet ik alweer lachen :D
aiaiaiaiai....

Ghast
25-02-2003, 04:50
Nu jullie het toch over deze aparte film hebben weet iemand misschien ook of "Brutti sporchi e cattivi" ook op dvd gaat verschijnen ?

Echt een hele gave film over een italiaanse familie die op een vuilnisbelt woont.

Link: http://us.imdb.com/Title?0074252

Reinier Gunther
25-02-2003, 08:54
Nu jullie het toch over deze aparte film hebben weet iemand misschien ook of "Brutti sporchi e cattivi" ook op dvd gaat verschijnen ?

Echt een hele gave film over een italiaanse familie die op een vuilnisbelt woont.

Link: http://us.imdb.com/Title?0074252

mmm.... klinkt wel geinig.

iemand iets over "Brutti sporchi e cattivi" ???

Theo B
25-02-2003, 14:01
Nu jullie het toch over deze aparte film hebben weet iemand misschien ook of "Brutti sporchi e cattivi" ook op dvd gaat verschijnen ?

Echt een hele gave film over een italiaanse familie die op een vuilnisbelt woont.

Link: http://us.imdb.com/Title?0074252

Die is al een poosje uit hoor (Homescreen). Ik heb hem al ruim een jaar.

Reinbo
25-02-2003, 16:43
Nog een weetje. The Gods must be Crazy is jarenlang de succesvolste buitenlandse film in de USA geweest. (ik meen zelfs tot Vita e Bella, die positie overnam)

Hij is inderdaad erg leuk. In The Player zit nog een leuke referentie naar deze film.

Er wordt een film gepitcht met Goldie Hawn die als vrouwlijke reporter naar Africa gaat waar een stam haar dan als een soort God gaat aanbidden.

"You mean like, The Gods Must be Crazy, except the Coke bottle is Goldie Hawn."

Gabriel B.
26-02-2003, 21:04
Leuke film maar ik neem hem niet op DVD wegens te frequent op Tv te zien.

daviddekam
13-07-2003, 12:22
Volgens de release datum die hier op DVD.nl staat moet de DVD al uit zijn:


10-06-2003 Gods Must Be Crazy, The Columbia Tristar Home Video

Alleen ik kan hem nergens vinden :?
Weet iemand mischien een verkoopadres :?: