PDA

Bekijk de volledige versie : WWC Bullet in the Head release



Yi-Long
25-02-2003, 13:39
Vorige week is BUllet in the Head van john Woo op het WWC label uitgekomen. heeft iemand deze release al gekocht en er een opinie over, met betrekking tot beeld/audio quality!?

Naar aanleiding van WWC slechte reputatie (wordt al beter trouwens, godzijdank) durf ik het zelf nog niet aan om hem op de gok te kopen. :)

Marcel den Haan
25-02-2003, 13:58
Ik heb hem gekauft voor een luttele €9,99 bij de FRS en voor dat geld kan je er geen buil aan vallen toch. Ik ben wel tevreden met het beeld en geluid en hij heeft de originele taal (in tegenstelling tot deel 3 :evil:

Godbluff
25-02-2003, 15:13
Wong kun je niet iets specifieker zijn? Ik ben ook wel benieuwd en met ik ben wel tevreden kun je niet zoveel. Mijn persoonlijke mening over WWC is dat het NIET beter wordt.
Recente (re)releases die ik niet echt goed vind zijn:

- Ring
- FRailty
- The musketeer

Bandits is wel goed maar die is oorspronkelijk van mGM dus ik neem aan dat daar goed bronmateriaal van voorhanden is. Bij mij is de beeldkwalieteit van Bandits uitstekend terwijl het beeld van de eerder genoemde titels soft en ongedetailleerd overkomt.

Reinbo
25-02-2003, 16:37
Ik heb hem gekauft voor een luttele ?9,99 bij de FRS en voor dat geld kan je er geen buil aan vallen toch. Ik ben wel tevreden met het beeld en geluid en hij heeft de originele taal (in tegenstelling tot deel 3 :evil:


Deel 3???, Ben je niet in de war met a better tomorrow. Die zijn inderdaad 9,99 euro, terwijl BITH ? 20 euro kost

Marcel den Haan
26-02-2003, 09:34
Verrek, hebt gelijk ! Ik dacht toch echt Better Tomorrow te lezen, hahaha, domme aktie, maar goed, die Bullet in the Head heb ik dus niet.

Matt D
26-02-2003, 18:49
Wong kun je niet iets specifieker zijn? Ik ben ook wel benieuwd en met ik ben wel tevreden kun je niet zoveel. Mijn persoonlijke mening over WWC is dat het NIET beter wordt.
Recente (re)releases die ik niet echt goed vind zijn:

- Ring
- FRailty
- The musketeer

Bandits is wel goed maar die is oorspronkelijk van mGM dus ik neem aan dat daar goed bronmateriaal van voorhanden is. Bij mij is de beeldkwalieteit van Bandits uitstekend terwijl het beeld van de eerder genoemde titels soft en ongedetailleerd overkomt.

ik vond beeld van musketeer meevallen, is trouwens gewoon als DFW uitgebracht, bandits vond ik een ongelofelijke ***film by the way ;)

SuperDre
06-03-2003, 11:16
Ga er maar vanuit dat als er op de hoes 16x9 widescreen staat of letterbox dat het bij WWC dus eigenlijk altijd om de 4x3 widescreen gaat.
Dat doen die gasten dus express zodat wij er in trappen en dan toch die versie kopen.
Ik heb zelfs de oude hoes van 'A better tomorrow' daar staat dus op 4x3 letterbox, op de nieuwe hoes staat dus 16x9 letterbox, terwijl dit toch om dezelfde dvd gaat. En dat is dus geen foutje, das gewoon marketing technisch, Op dat gebied is warner nog steeds de beste met hun aanduidingen...