PDA

Bekijk de volledige versie : Het nieuwe forum



Niels Simons
25-02-2003, 17:51
mensen,ik heb een vraag.
kom na een druk weekend terug thuis,start gisteren mijn pctje op en wat zie ik? een nieuw forum!

het ziet er goed uit,maar kheb nogal wat moeite ermee aangezien ik niet zon enorme computer kennis heb,toch een dingetje:

Klopt het dat lang niet alle topics nog op de hoofdpagina verschijnen als er een reactie wordt geplaatst?Zo ja,welke komen wel op die pagina en welke niet(eerst was alleen general chat uitgesloten van de hoofdpagina toch?)

Enne,die oude popups waren wel veel fijner vind ik zelf...dat zal wel ff wennen zijn denk ik.

Sander Haarmans
25-02-2003, 18:02
Tot nu toe komen alleen nog maar de nieuwe treads die aangemaakt worden op de hoofdpagina maar ik geloof dat dit wel weer gaat veranderen (hoop ik).

Niels Simons
25-02-2003, 18:06
ja,en de sites waarop gereplied wordt,zoals door jou nu komen ook niet weer bovenaan te staan,dit vind ik echt niks zo hoor...

mazzel,niels

de upregel is nu idd niet meer van belang...

music_maniac1965
25-02-2003, 18:07
Tot nu toe komen alleen nog maar de nieuwe treads die aangemaakt worden op de hoofdpagina maar ik geloof dat dit wel weer gaat veranderen (hoop ik).

dit geld ook voor de email's die gestuurd worden naar je als er een reactie is op een thread. als je die link dan volgt kan ie de pagina niet vinden. resultaat: ik krijg geen email meer over als er ee nieuwe posting is gedaan in een onderwerp dat ik volg. gaat dit nog aangepast worden ?

ps: ik besef dat ik dit al eens eerder hebt gevraagd, maar heb er nog geen antwoord op. en ik dacht, misschien dat men sommige threads wat vaker volgt dan de anderen. dus vandaar dat je deze opmerking/vraag wel vaker kan tegenkomen.

rkrijger
25-02-2003, 18:36
Wat *ik* niks vind, is dat de sorteermogelijkheden weg zijn. Vroeger kon je een forum nog sorteren op onderwerp, aantal replies, etc. Nu kan dat niet meer en dat is jammer.

Jaap22
25-02-2003, 19:26
Tot nu toe komen alleen nog maar de nieuwe treads die aangemaakt worden op de hoofdpagina maar ik geloof dat dit wel weer gaat veranderen (hoop ik).

Ik hoop het, want dat vond ik nou het allercoolste aan dit forum!

Sander Haarmans
25-02-2003, 19:47
Tot nu toe komen alleen nog maar de nieuwe treads die aangemaakt worden op de hoofdpagina maar ik geloof dat dit wel weer gaat veranderen (hoop ik).

Ik hoop het, want dat vond ik nou het allercoolste aan dit forum!
Ja ik vond dat ook makkelijk, kon direkt zien wie er welke dvd te koop/ruil had.

Niels Simons
25-02-2003, 19:51
Ik hoop ook dat Eric en de zijnen dit element zeker terugbrengen in het forum nieuwe stijl.

Het gebruiksgemak moet natuurlijk hetzelfde blijven of beter worden he...

mazzel,niels

Alex van den Berg
25-02-2003, 20:16
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12138 :wink: