PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen bij DVDsoon????



Niels Simons
25-02-2003, 19:25
Hee mede dvdfanaten,

hebben jullie al iets gemerkt van problemen bij DvDSoon??

ik heb dvds besteld die al 2 weken 'wachten',en kga net kijken en alle releasedata zijn weg! terwijl de dvds stuk voor stuk 'On Hand' zouden zijn.

meestal kreeg ik een dvd binnen een week binnen,en daardoor ben ik er steeds meer gaan bestellen.

Met als gevolg dat er nu zon 5 dvds al betaald zijn maar nog niet eens geshipped...

Ze zijn de goedkoopste met bijna alle regio 1 dvd's,dus wil ik er wel blijven kopen.

Misschien dat iemand mijn zorgen weg kan nemen...

Mazzel,niels

suave
25-02-2003, 20:06
Hee mede dvdfanaten,

hebben jullie al iets gemerkt van problemen bij DvDSoon??

ik heb dvds besteld die al 2 weken 'wachten',en kga net kijken en alle releasedata zijn weg! terwijl de dvds stuk voor stuk 'On Hand' zouden zijn.

meestal kreeg ik een dvd binnen een week binnen,en daardoor ben ik er steeds meer gaan bestellen.

Met als gevolg dat er nu zon 5 dvds al betaald zijn maar nog niet eens geshipped...

Ze zijn de goedkoopste met bijna alle regio 1 dvd's,dus wil ik er wel blijven kopen.

Misschien dat iemand mijn zorgen weg kan nemen...

Mazzel,niels


tja dat krijg je als je als bedrijf alstijd het goedkoopst wil zijn, dan ga je op een moment failliet....

Alexander V
25-02-2003, 21:31
Ik heb destijds ook heel veel gezeik met DVDsoon gehad, ik ben er nu achter om in ieder geval niet meer meerdere titels in 1 order te proppen (ook niet met de optie om DVDs te versturen zodra ze beschikbaar zijn) maar gewoon elke titel apart. Het is iets duurder, maar ik heb wel alle titels razendsnel in huis (5 DVDs de afgelopen maand, en nog 3 DVDs onderweg), meestal nog voor of een dagje na de releasedatum die op hun site staat.

Oww, om je zorgen weg te nemen: het is uiteindelijk allemaal goed gekomen (alleen ze zijn wel sloooom met op mail reageren).

MAD
25-02-2003, 23:20
Oww, om je zorgen weg te nemen: het is uiteindelijk allemaal goed gekomen (alleen ze zijn wel sloooom met op mail reageren).

Over sloom gesproken. Ik heb ze 4x mijn nieuwe adres moeten doorgeven voordat ze het hadden aangepast. Het creditcard adres dan, dat kan je namelijk niet zelf aanpassen, het shipping adres wel! Vervelend is namelijk dat als je cc adres niet meer klopt met je nummer dat dan je cc ongeldig is en mijn bestellingen bij hun ook steeds "credit card rejected" kregen. Erg vervelend... Maar goed, ondanks dat heb ik geen last van vertraging bij hun. Wel bestel ik de pre-orders niet te lang van te voren om een afschrijving, ruim een maand voordat ik de DVD heb, te voorkomen... En inderdaad heb ik wel eens een DVD besteld die volgens hun "on-hand" was, maar waarvan na 3 maanden bleek dat hij OOP was. Moet je weer je geld terugvragen en zo... grrr!