PDA

Bekijk de volledige versie : Musa the Warrior [DVD]



Nathan Strik
01-01-1970, 01:00
Musa the Warrior [DVD]

Musa the Warrior is een epische film die zich afspeelt ten tijde van de Yuan en Ming dynastieën. Een roerige tijd, zoals een groep diplomaten aan der lijve zal ondervinden.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=936)

Geert Jan Alsem
26-02-2003, 17:08
Hmm ik denk dat ik de Koreaanse regio 3 dubbel-dvd maar bestel bij mrkwang.

Art
26-02-2003, 18:52
Ik heb deze goede film een tijdje terug gehuurd en toen had ik vooral over het schokkerige beeld te klagen :( Ik zie nu dat het er niet beter op is geworden. Ik ben niet veeleisend maar ik denk toch dat ik deze versie links laat liggen. A-Film, jullie kunnen beter :wink:

Surya
26-02-2003, 21:04
Ziyi Zhang (6)

Deze ziet er goed uit, jammer van de technische problemen. Zal ik zeker eens huren!

Bo2
27-02-2003, 07:35
Het is trouwens schandalig dat een film van deze lengte in slechts 12 chapters is verdeeld.
Is dat wel zo 'schandalig'?

Dat Nathan als recencent dat maar niks vind betekent natuurlijk nog niet dat anderen daar ook problemen mee hebben. Persoonlijk gebruik ik de chapter menu's zelden/nooit, ik kijk een film van het begin af en waarom zou ik dan veel inspringmomenten nodig hebben?
Als je een film wilt beoordelen, wil je waarschijnlijk juist voor dat beoordelen heen en weer kunnen springen? Niet iets waar je als gewone filmkijker veel gebruik van hoeft te maken.
In die consumentenvisie zijn 12 chapters volgens mij wel voldoende, er is uiteindelijk ook nog een snel doorspoelfunctie als je een specifiek punt zoekt.


Misschien is het wel een aardig item voor een poll;

hoeveel maak je gebruik van de chapterpoints?
of
hoeveel chapterpoints vind jij zinvol?
:)

Henk Heideveld
27-02-2003, 08:59
jammer dat men een redelijke film qua geluis en beeld toch nog weet te verprutsen op DVD.

Nathan Strik
27-02-2003, 15:16
Ziyi Zhang (6)
Oeps, ik had een beetje Aziatische neigingen denk ik ofzo... :D
Ik zal de naampjes straks even aanpassen. ;)

(kun je nagaan hoe goed ik me inleef in een film... ;))

Nathan Strik
27-02-2003, 15:21
Het is trouwens schandalig dat een film van deze lengte in slechts 12 chapters is verdeeld.
Is dat wel zo 'schandalig'?

Dat Nathan als recencent dat maar niks vind betekent natuurlijk nog niet dat anderen daar ook problemen mee hebben.
Ehm, ja... dat vind ik schandalig. Dat heeft niks met "Nathan de recensent" te maken hoor... ik ga gewoon uit van mensen die wél belang hechten aan een goede chapter indeling en dan is het niet handig als je door 10 minuten film heen moet spoelen om bij het juiste stuk te komen.

Maar het is een leuke discussie inderdaad hoeveel mensen er nu werkelijk gebruik maken/belang hechten aan deze functie. Lijkt me interessant om te weten. In de context van deze thread niet echt nuttig, maar start een nieuw topic zou ik zeggen... :)

Hans De Bisschop
07-05-2003, 08:37
Het is trouwens schandalig dat een film van deze lengte in slechts 12 chapters is verdeeld.
Is dat wel zo 'schandalig'?

Dat Nathan als recencent dat maar niks vind betekent natuurlijk nog niet dat anderen daar ook problemen mee hebben.
Ehm, ja... dat vind ik schandalig. Dat heeft niks met "Nathan de recensent" te maken hoor... ik ga gewoon uit van mensen die wél belang hechten aan een goede chapter indeling en dan is het niet handig als je door 10 minuten film heen moet spoelen om bij het juiste stuk te komen.

Maar het is een leuke discussie inderdaad hoeveel mensen er nu werkelijk gebruik maken/belang hechten aan deze functie. Lijkt me interessant om te weten. In de context van deze thread niet echt nuttig, maar start een nieuw topic zou ik zeggen... :)

Ik persoonlijk gebruik de chapterindeling nooit ....