PDA

Bekijk de volledige versie : Foutje van Play.com



kruspe
26-02-2003, 22:37
Vandaag heb ik mijn eerste bestelling van play binnen gekregen,en kreeg meteen de verkeerde DVD opgestuurd!!!
Ik had True Romance Dir. Cut besteld,en dat staat ook netjes vermeld op de invoice,maar de DVD in de envelop was er eentje met de mij nietszeggende titel Jabberwocky.
Dus ik maar meteen proberen te bellen met play via het nummer dat op hun site staat aangegeven,maar krijg telkens te horen dat dit nummer niet bestaat!!!
Wat moet ik nu doen??
Iemand anders hier die met dit soort gevallen ervaring heeft met Play???
Alvast bedankt voor de hulp!!

Jurgen V
26-02-2003, 22:39
Misschien heb je het al gedaan of misschien nog niet. Maar misschien kun je ze emailen? :?:

MAD
26-02-2003, 22:45
Inderdaad gewoon e-mailen. Meestal zijn ze niet zo moeilijk en kreeg je direct een nieuwe toegezonden (en soms vragen ze of je de oude wilt terugsturen).

Geert Jan Alsem
26-02-2003, 22:57
Gek dat het telefoonnummer niet werkt. Weet je zeker dat je het wel goede nummer hebt gedraaid, ook met landcode?

kruspe
26-02-2003, 23:16
Gek dat het telefoonnummer niet werkt. Weet je zeker dat je het wel goede nummer hebt gedraaid, ook met landcode?

Ja hoor,dit nummer:+44 (0)1534 877 595
Maar krijg telkens te horen dat dit nummer niet bestaat.....

Geert Jan Alsem
26-02-2003, 23:19
Voor alle zekerheid: 0044 1534 877 595 heb je dus gedraaid? :)

kruspe
26-02-2003, 23:25
Voor alle zekerheid: 0044 1534 877 595 heb je dus gedraaid? :)

Inderdaad!!

Roberto van Rooijen
27-02-2003, 00:28
Vandaag heb ik mijn eerste bestelling van play binnen gekregen,en kreeg meteen de verkeerde DVD opgestuurd!!!
Ik had True Romance Dir. Cut besteld,en dat staat ook netjes vermeld op de invoice,maar de DVD in de envelop was er eentje met de mij nietszeggende titel Jabberwocky.
Dus ik maar meteen proberen te bellen met play via het nummer dat op hun site staat aangegeven,maar krijg telkens te horen dat dit nummer niet bestaat!!!
Wat moet ik nu doen??
Iemand anders hier die met dit soort gevallen ervaring heeft met Play???
Alvast bedankt voor de hulp!!

Ik weet niet hoe je betaald heb, mocht dit via een acceptgiro of internetbankieren zijn gedaan dan kun je gebruik maken van een storno (terugboeken), wedden dat ze dan contact met jou opnemen!

StrayDog
27-02-2003, 01:52
Vandaag heb ik mijn eerste bestelling van play binnen gekregen,en kreeg meteen de verkeerde DVD opgestuurd!!!
Ik had True Romance Dir. Cut besteld,en dat staat ook netjes vermeld op de invoice,maar de DVD in de envelop was er eentje met de mij nietszeggende titel Jabberwocky.
Dus ik maar meteen proberen te bellen met play via het nummer dat op hun site staat aangegeven,maar krijg telkens te horen dat dit nummer niet bestaat!!!
Wat moet ik nu doen??
Iemand anders hier die met dit soort gevallen ervaring heeft met Play???
Alvast bedankt voor de hulp!!

Ik weet niet hoe je betaald heb, mocht dit via een acceptgiro of internetbankieren zijn gedaan dan kun je gebruik maken van een storno (terugboeken), wedden dat ze dan contact met jou opnemen!

Je kunt alleen met credit card betalen, en dat storno verhaal lees je veel maar klopt ook niet.
Dat gaat nl. alleen maar op bij automatische overschrijvingen.

De_Schaduw
27-02-2003, 03:49
Gewoon even mailen, dan kan je 'm denk ik wel wisselen.
Ze zijn best wel makkelijk daar, als een DVD niet aankomt dan sturen ze gewoon een nieuwe (maar ze zoeken het wel na :wink: ). Dus ze zullen ook wel niet moeilijk doen over het omwisselen.
Ik zou iig niet meteen proberen om je geld terug te halen bij je creditcard maatschappij, dat levert onnodige problemen op denk ik.

Edit: Ik zie net het volgende op http://www.playserver5.com/play247.asp?page=returns

Returns policy


To return a faulty DVD, CD or game please telephone our call centre 0845 800 1020 for return authorisation.

Simply indicate the reason for your return, include the invoice with your return, and wrap the package securely. (Usually the bubble envelope in that they arrive in can be used for the return)

IMPORTANT: PLEASE SEND RECORDED DELIVERY ONLY. The maximum postage refunded for any recorded item refunded will be £2.00. We will replace faulty disc with the same title or refund back to a credit card if the title is no longer available. Please note that our returns policy is only valid for 28 days from receipt of goods

Edwin V
27-02-2003, 06:31
We will replace faulty disc with the same title or refund back to a credit card if the title is no longer available. 't Is alleen niet te hopen dat ze dit doen :wink: . Het zal allemaal wel goed komen maar het is wel een gedoe. :roll:

mradem
27-02-2003, 10:44
Ik had dit pas geleden ook. heb toen eerst gemaild en kreeg bericht of ik +44 (0)1534 877 595 (Outside UK)
hiernaar toe wilde bellen. Dit gedaan en binnen paar seconden was het afgehandeld. Heb de foute terug opgestuurd en de nieuwe retourgekregen. De onkosten werden ook volledig vergoedt.

Dus zou zeggen mail ze ff dat je +44 (0)1534 877 595 (Outside UK)
dit heb gebeld maar dat je geen gehoor krijg. Dan kunnen ze je vast helpen.

kruspe
27-02-2003, 10:46
Ik had dit pas geleden ook. heb toen eerst gemaild en kreeg bericht of ik +44 (0)1534 877 595 (Outside UK)
hiernaar toe wilde bellen. Dit gedaan en binnen paar seconden was het afgehandeld. Heb de foute terug opgestuurd en de nieuwe retourgekregen. De onkosten werden ook volledig vergoedt.

Dus zou zeggen mail ze ff dat je +44 (0)1534 877 595 (Outside UK)
dit heb gebeld maar dat je geen gehoor krijg. Dan kunnen ze je vast helpen.

En hoelang duurde het ongeveer voordat je de goede DVD in huis had?
Ik ben helemaal niet ongeduldig hoor!!! :wink:

Peedeepee
27-02-2003, 11:02
Dat gaat nl. alleen maar op bij automatische overschrijvingen.

Dit klopt...vriendin werkt bij DE Bank...;)

mradem
27-02-2003, 11:42
Ik had dit pas geleden ook. heb toen eerst gemaild en kreeg bericht of ik +44 (0)1534 877 595 (Outside UK)
hiernaar toe wilde bellen. Dit gedaan en binnen paar seconden was het afgehandeld. Heb de foute terug opgestuurd en de nieuwe retourgekregen. De onkosten werden ook volledig vergoedt.

Dus zou zeggen mail ze ff dat je +44 (0)1534 877 595 (Outside UK)
dit heb gebeld maar dat je geen gehoor krijg. Dan kunnen ze je vast helpen.

En hoelang duurde het ongeveer voordat je de goede DVD in huis had?
Ik ben helemaal niet ongeduldig hoor!!! :wink:

Ze versturen de dvd zodra de foutieve binnen is bij hun. Dus 1.5 a 2 weken. Want het duurt al een week voor hun om iets naar jou te versturen. Denk dat het andersom hetzelfde ongeveer is.