PDA

Bekijk de volledige versie : Pixar + Miyazaki



Geert Jan Alsem
26-02-2003, 23:15
Waaaahh het gerucht gaat dat Pixar met Hayao Miyazaki gaan samenwerken voor hun volgende film!!!

I have just been told from a family member that works in the great PIXAR labs that for Pixar's first project after Disney is going to be working with the master HAYAO MIYAZAKI for his first all CGI ENGLISH FEATURE!!! Holy FREAKING SHIZNIT! I thought my head was going to explode when I heard this. The guy that brought us {My Neighbor Totoro, Princess Mononoke, Spirited Away) is going to be teaming up with the Toy Stoy crew !
Dat zou echt louter cool zijn! :D

Richard B.
26-02-2003, 23:42
Way cool! Lijkt me een perfecte combinatie: het animatie-talent van Pixar en de vertelstijl van Miyazaki moet wel iets unieks opleveren.

Btw, nog even over Miyazaki: ik bedacht me dat ik ergens gelezen had dat Spirited Away deze week in NL in premiere zou gaan maar toen ik het op IMDB opzocht bleek dat 24 april te zijn (zie http://us.imdb.com/ReleaseDates?0245429). Buena Vista zal vast wel iets vreselijks met deze film gaan uithalen (in een miniem aantal bioscopen met Nederlandse dub tijdens de kindermatinees tonen ofzo) maar da's toch wel goed nieuws dunkt me dat ie hier in de bioscopen gaat verschijnen.

Yi-Long
27-02-2003, 01:38
Wow, goed nieuws dat Miyazaki gaat samenwerken met Pixar; ben benieuwd. Ik hoop natuurlijk niet dat ie nu alleen nog maar 'Amerikaanse' films gaat maken waarbij hij misschien niet dezelfde inbreng heeft als bij zijn eigen films.
Met veel aziatische directors die de overstap naar hollywood hebben gemaakt, valt het werk toch tegen.
Dus klinkt heel cool, maar ben wel een beetje angstig.

Over Spirited Away in de bios; Erg jammer dat ie nu nog steeds niet hier heeft gedraaid in de bios. Zou hem erg graag op het grote scherm willen zien maar als er alleen een Nederlandse versie in de bios verschijnt, dan ga ik er dus echt mooi niet naartoe.
Zowiezo erg verveled, dat gedub de hele tijd.

Geert Jan Alsem
27-02-2003, 12:20
Ik denk niet dat dit betekent dat Miyazaki nu volledig op 'Amerikaanse' films zal overstappen.
Het lijkt mij dat dit gewoon een film van Pixar wordt, die ze maken met de hulp van Miyazaki.

Spirited Away zou inderdaad eerst 20 februari hier gaan draaien. Ik weet ook niet waarom, maar dit is uitgesteld tot 24 april. Het originele plan was de film Japans gesproken met Nederlandse ondertitels te laten draaien. Ik neem aan (en hoop) dat dit plan niet veranderd is.

Richard B.
27-02-2003, 12:21
Ik las ergens op Usenet al wel dat Spirited Away op somige plekken in de Sneak draait. Op www.sneakpoint.nl zie ik daar alleen niets van terug.

Geert Jan Alsem
27-02-2003, 12:22
Ja volgens mij zei iemand hier op het forum dat een collega Spirited Away in de sneak had gezien. Deze was trouwens wel Japans gesproken met Nederlandse ondertitels, dus dat is opzich een goed teken.

Gabriel B.
27-02-2003, 19:23
Way cool! Lijkt me een perfecte combinatie: het animatie-talent van Pixar en de vertelstijl van Miyazaki moet wel iets unieks opleveren.
Je neemt me de woorden uit de mond.

FrenkieB
28-02-2003, 12:45
Ja volgens mij zei iemand hier op het forum dat een collega Spirited Away in de sneak had gezien. Deze was trouwens wel Japans gesproken met Nederlandse ondertitels, dus dat is opzich een goed teken.

Ja..dat was een collega van mij....hij was zeer te spreken over de film...Als hij engels gesproken is hoeft het van mij niet...

Yi-Long
28-02-2003, 14:36
Ja volgens mij zei iemand hier op het forum dat een collega Spirited Away in de sneak had gezien. Deze was trouwens wel Japans gesproken met Nederlandse ondertitels, dus dat is opzich een goed teken.

Ja..dat was een collega van mij....hij was zeer te spreken over de film...Als hij engels gesproken is hoeft het van mij niet...

...laat staan Nederlands gesproken met Georgine Verbaan in de hoofdrol :shock: :roll: