PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: Belle En Het Beest DVD + VHS Pack



Eric van Ballegoie
26-02-2003, 23:00
Disney: Belle En Het Beest DVD + VHS Pack



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=)

Tim Weisselberger
27-02-2003, 11:55
met andere woorden, Buena heeft teveel VHS'jes laten pritnen, raakt ze aan de straatstenen niet kwijt, dan maar op deze manier?

Sjors van de Rebellenclub
27-02-2003, 13:33
Wat een slechte marketingtruc zeg. Ook mensen die nog geen dvd-speler hebben worden nu verleid om tegen de veel hogere prijs de dvd te kopen. Dus alleen maar extra winst voor buena vista en disney. Commercieel heel gelikt, maar nul voor klantvriendelijkheid :evil:

technocat
27-02-2003, 13:37
Als de prijs voor het pakket een beetje redelijk is kan ik daar wel een voordeel in zien.
Je geeft je kindertjes gewoon de video. die mogen ze verprutsen wat ze willen. En je houd lekker zelf de dvd. Helemaal niet zo stom, deze actie

Martin Zuidervliet
27-02-2003, 17:36
Als ik de DVD zou hebben dan maakte ik zelf wel een copietje op VHS voor eigen gebruik. Daar heb ik die golddiggers van Buena Vista niet voor nodig.

Surya
27-02-2003, 18:37
Deze actie is :roll:

(Disney)Tom Houben
27-02-2003, 20:36
Haha, wat iets debiels, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Wel slim natuurlijk om hun videos kwijt te raken en de mensen aan de DVD te laten snuffelen...
En dat tot 2013 wachten geloof ik ook helemaal niks van!!! Veel Classics die "om de zeven jaar" worden uitgebracht komen veeeel eerder alweer uit, da's gewoon een verkooptruc die nergens op slaat...

Domme actie hoor!

Bing Thio
27-02-2003, 22:47
Ik dacht dat er een actie kwam om oude video's in te ruilen en zo DVD's met korting te krijgen (voor de trouwe kopers die al die tijd video's hebben gekocht).
Maar dit slaat nergens op. Wat moet een DVD-koper nou met een video??????????? Arghh :evil:

Surya
27-02-2003, 22:51
Ik dacht dat er een actie kwam om oude video's in te ruilen en zo DVD's met korting te krijgen (voor de trouwe kopers die al die tijd video's hebben gekocht).
In de Fnac winkels in België heeft men begin dit jaar zo een actie gedaan. Per video kreeg je een waardebon van €5 voor aankoop van een DVD van minstens €18, of 10 bonnen voor aankoop van een DVD speler. Je had 2 weken om je videos binnen te doen, en een maand om al je bonnen op te doen (niet echt lang vind ik, gezien sommige mensen hele collecties van 200 videos tegelijk binnen brachten. Als je op 1 maand 200 DVDs van €18-€5 moet kopen, dat is €2600!!!)