PDA

Bekijk de volledige versie : Bruce Lee: Immortal Dragon [DVD]



Koen Koene
01-01-1970, 01:00
Bruce Lee: Immortal Dragon [DVD]

De cover van deze documentaire over de legendarische, veel te jong gestorven Bruce Lee belooft heel wat, maar dat blijkt tamelijk overdreven...

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=937)

Rolon
27-02-2003, 12:39
Sinds de komst van dvd, worden al zijn films remastered uitgebracht voor 30 euro per stuk etc., maar wat ik vooral veel zie is dat het STIKT van de eerbetoon dvd's met het verhaal over zijn leven.

Zelfs bij de Intertoys ontkom ik er niet aan.
Hierdoor is het overzicht ver te zoeken en weet ik niet meer wat ik moet kopen, maar recensies als deze maken duidelijk dat de covers bedriegen.
Kweet nu wel wat ik niet moet kopen dan :)


grtz

Pietje
27-02-2003, 13:12
Dit lijkt op de zoveelste 5-euro-bij-free-record-shop-bruce-lee-troep-dvd :(

Wie geinteresseerd is in een goede docu over Bruce Lee moet maar eens zoeken naar A Warrior's Journey.

Marcel den Haan
27-02-2003, 18:19
Mag ik even zeggen dat studie wel voor Bruce was weggelegd want hij is afgestudeerd in Filosofie en zijn vader stuurde hem niet alleen voor zijn Amerikaanse burgerschap naar de States maar omdat hij ook in allerlei vechtpartijen betrokken was (volgens de film over zijn leven ook voor de vloek maar dat houden we maar even in het midden).
Verder heb ik bijna alles al op het gebied van video en dvd van de heer Lee dus dit zal weinig toevoegen maar we kunnen wel meer van dit soort dingen verwachten aangezien het dit jaar 30 jaar geleden is dat Bruce stierf.

Koen Koene
27-02-2003, 19:08
Mag ik even zeggen dat studie wel voor Bruce was weggelegd want hij is afgestudeerd in Filosofie
Jazeker mag je dat zeggen. :wink: En als je gelijk hebt, waar ik niet aan twijfel, dan heeft de documentaire het bij het verkeerde eind. Want die meldt vrolijk dat Bruce stopte met zijn studie... Weer een minpuntje.

Erikro
28-02-2003, 14:44
Mag ik even zeggen dat studie wel voor Bruce was weggelegd want hij is afgestudeerd in Filosofie en zijn vader stuurde hem niet alleen voor zijn Amerikaanse burgerschap naar de States maar omdat hij ook in allerlei vechtpartijen betrokken was (volgens de film over zijn leven ook voor de vloek maar dat houden we maar even in het midden)
yep dat is verhaal wat ik ook ken vanuit de Zendokan (een vroeger blad over vechtsporten). Alweer een jaartje of 15 geleden.

Marcel den Haan
28-02-2003, 15:20
Hehe, ik heb zo'n beetje alles gelezen op het gebied van Bruce (mijn grote held :D ) ook de biografie van zijn vrouw en die zal het toch wel weten. Wou het alleen ff meedelen voordat hij gezien word als de zoveelste hersenloze vechtsporter (ook al verkeerde naam trouwens).

twin
08-12-2003, 16:25
hoi pietje,

Ik vindt het alllemaal leuk met de dvd films in plaats van de wat oudere videoband.

Wat me opgevallen is dat de dvd film meer titels te koop heeft dan videobanden.


Mijn favorite film is bruce lee
En daar ben ik ook op zoek naar. Dus wil een paar goedkope titels kopen.
Kun jij me helpen waar ik dat kan krijgen. Of als jij een paar titels hebt van bruce die je wil verkopen vindt ik het ook goed.

Groetjes twin

twin
08-12-2003, 16:26
wie kan mij gratis dvd films over bruce lee aanbieden zoja bericht me hier dan over alstublieft.

twin

twiggertje
09-07-2004, 09:17
Dit lijkt op de zoveelste 5-euro-bij-free-record-shop-bruce-lee-troep-dvd :(

Wie geinteresseerd is in een goede docu over Bruce Lee moet maar eens zoeken naar A Warrior's Journey.Ja is een heel goeie docu,maar Brucel Lee "Intercepting Fist"is ook heel interesant en heb daar een paar jaar geleden 7 euro voor betaald.In deze docu zie je Bruce trainen in zijn achtertuin met oa James Coburn,echt de moeite waard als je een Bruce Lee fan bent.Er zij nog steeds mensen die denken dat Bruce Lee tientallen(kung fu)films heeft gemaakt,maar helaas zijn er dat maar 4 want Game of Death is niet voltooid,maar je kan wel in "A Warriors Journey"gnieten van al het materiaal wat Bruce geschoten heeft voor die film en dat is 40 minuten genieten van Bruce Lee in de Padoga in tegestelling tot de maar 11 minuten die je ziet in de "Game of Death"

:wink:

twin
09-12-2004, 18:02
Als je de documentaira intercepting fist hebt gezien.


Dan zie je stukje van longstreet 1971 episode.
Zogenaamd in een achtertuin gespeeld.

In het nederlandse vertalen we episode als series.
Bruce lee heeft tv series gemaakt in 4 van de totale serie.

Kun je die totale serie waarin bruce lee voorkomt kopen op dvd.

Dus dat je de hele tv series kan zien volledig.

Wizz-Art
09-12-2004, 19:24
Wel knap dat deze thread van 01-01-1970 is :mrgreen: