PDA

Bekijk de volledige versie : HOT New Titels



Cenobite
22-10-2001, 20:07
Aangekondigde nieuwe titels :

The Good Son ( Thriller met Elijah Wood en Macauley Culkin )

Cocoon / Cocoon the Return ( SF )

Legend Ultimate Edition ( Fantasy )

ET Special Edition ( SF / Lente 2002 )

Twilight Zone The Movie ( Fantasy )

Making Contact ( Fantasy / SF )

Alex van den Berg
22-10-2001, 21:55
E.T. ?? :cool:
Praten we hier over regio-1 of over regio-2 releases?

hitch_fan
22-10-2001, 22:23
R1.

En voor een gigantische lijst met mogelijke R1 titels in 2002 moet men hier even kijken: http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

Ik denk niet dat er iets komt van mijn goede (?) voornemen het in 2002 wat rustiger aan te doen met DVD aankopen.

Alex van den Berg
22-10-2001, 23:19
regio-1 of over regio-2 releases? Schaam schaam... en forummoderator die niet doorheeft in welk forum hij zit... schaam schaam... :D

Pennywise
24-10-2001, 14:23
Ik denk niet dat er iets komt van mijn goede (?) voornemen het in 2002 wat rustiger aan te doen met DVD aankopen.

Na het doorlezen van die lijst ben ik bang dat daar mij ook weinig van gaat komen...alleen met series zit ik alweer op een aardig lijstje...Futurama, Office Space, Simpsons S2&3, X-Files S5&6...

En ook eindelijk meer titels van Coen broertjes: Miller's Crossing, Barton Fink, Raising Arizona (die laatste is toch al uit???)

Waar ik wel van baal zijn al die five-star collection titels die uit gaan komen, kan ik weer die nieuwe bestellen en m'n oude verkopen :rolleyes:

Martin van Tuijl
24-10-2001, 17:27
Ook uit de Rumor Mill: Sources are telling me that work has begun on a Raiders of the Lost Ark DVD :cool: , but there's no word on when it might see the light of day. Certainly, Lucasfilm will have a big hand in that decision. :rolleyes:

The odds of a Back to the Future trilogy release on DVD are better than ever in 2002 :cool: , although nothing firm is set. :rolleyes: .

Once Upon a Time in America is currently planned for 2003 :mad: