PDA

Bekijk de volledige versie : Eraserhead met extra's te koop bij Lynch.com



Pagina's : 1 [2]

Mark de Jong
01-04-2003, 16:35
En even voor de duidelijkheid, dat ligt niet aan mijn snelheid van recenseren, maar aan het feit dat er nog meer wachtende recensies zijn. ;)

Nou, voor deze ene keer dan. De volgende keer kom je er niet meer zo gemakkelijk vanaf :D :lol: ;)

Mark_vdH
01-04-2003, 17:37
En Mark, je hebt PM. ;) (Bespeur ik enige concurrentie tussen de twee leiders over welke groep het spul straks als eerste in huis heeft?!?) :D
Gezonde concurentie. :)

Alle gekheid even op een stokje, het is mijn ervaring met het (volgens mij vergelijkbare) DHL dat je een goede kans hebt een (express-)pakketje uit Amerika op vrijdag binnen te krijgen als het voor donderdag verzonden wordt. Daarom lijkt het me wel verstandig vanavond te bestellen.

Omdat Jaded een beetje twijfelde over eventuele douane-probs en Bobeldijk ook nog niet gereageerd heeft, wacht ik nog even voor de zekerheid met bestellen totdat zij hun bestelling bevestigd hebben.

Van de andere kant kan ik eventuele rest-exemplaren waarschijnlijk toch wel "break-even" slijten, dus ik zal waarschijnlijk zodadelijk de verleiding toch niet kunnen weerstaan... :P

bobeldijk
01-04-2003, 17:52
[quote="Mark_vdH
Omdat Jaded een beetje twijfelde over eventuele douane-probs en Bobeldijk ook nog niet gereageerd heeft, wacht ik nog even voor de zekerheid met bestellen totdat zij hun bestelling bevestigd hebben.
[/quote]


Mark

Je hebt PM. Van mij mag de inkoop beginnen
:D :D :D :D :D :D :D

Jaded
01-04-2003, 18:48
Net PM gelezen.
Voor mij is het ok.

PM is onderweg.

Mark_vdH
01-04-2003, 19:19
Team Nathan-Jaded-Bobeldijk:

Onze bestelling is ook geplaatst. :D

Jaded en Bobeldijk: onder het motto "zwijgen is toestemmen" neem ik aan dat jullie geen bezwaar maken om eventuele douanekosten van één groep te delen onder beide groepen. Mocht dat wel zo zijn, snel laten horen AUB.

Ons bestelnummer was trouwens 34.397. Zitten er veel andere bestellingen tussen de onze, Rein?

Ik houd iedereen via deze thread een beetje op de hoogte van dramatische veranderingen in de bestel- en verzendstatus.

Jaded
01-04-2003, 19:33
Jaded en Bobeldijk: onder het motto "zwijgen is toestemmen" neem ik aan dat jullie geen bezwaar maken om eventuele douanekosten van één groep te delen onder beide groepen. Mocht dat wel zo zijn, snel laten horen AUB.
Samen uit, samen thuis.

bobeldijk
01-04-2003, 20:40
Jaded en Bobeldijk: onder het motto "zwijgen is toestemmen" neem ik aan dat jullie geen bezwaar maken om eventuele douanekosten van één groep te delen onder beide groepen. Mocht dat wel zo zijn, snel laten horen AUB.




Voor mij ook geen probleem.
:D

Nathan Strik
01-04-2003, 20:53
Ben wel benieuwd of hij weer met net zo´n record snelheid in Nederland aankomt als het vorige pakket. ;)

En tot op heden nog geen heffing... :D

R. Schaap
02-04-2003, 13:25
We zullen zien hoe snel ze zullen zijn! Ik ben heel benieuwd!!

Mijn bestelnummer is 34393, dat is dus 4 bestellingen verschil!! HAHAHA

MAD
02-04-2003, 19:37
En tot op heden nog geen heffing... :D

Kijk en daar wordt ik nou weer vrolijk van

http://www.smilies.nl/groot/cd.gif

Nathan Strik
02-04-2003, 20:41
En tot op heden nog geen heffing... :D
Kijk en daar wordt ik nou weer vrolijk van
Nog steeds geen heffing... dus we mogen denk ik aannemen dat die ook niet meer zal komen. ;)

Mark_vdH
02-04-2003, 22:09
En nog wat ander goed nieuws team:

Onze order is zojuist geshipped. :lol:

Het tracking-nummer werkt alleen nog niet op de UPS pagina, maar dat duurt volgens mij wel vaker ietsjes langer.....

Nathan Strik
02-04-2003, 23:12
En nog wat ander goed nieuws team:

Onze order is zojuist geshipped. :lol:

Het tracking-nummer werkt alleen nog niet op de UPS pagina, maar dat duurt volgens mij wel vaker ietsjes langer.....
JOEPIE!!! *does ritual dance around PC* (zijn jullie even blij da´k geen webcam heb... ;))

Maar zonder gekheid... gaaf! Nu hopen dat UPS WW Express haar goede naam weer waarmaakt.

En het duurt inderdaad even voordat je trackingnummer werkt. Zodra hij voor de eerste keer is gescand kun je hem volgen... zal niet super lang meer duren, ik denk dattie vannacht nog naar het vliegveld gereden wordt. ;)

Nathan Strik
03-04-2003, 17:57
Hoe is het met Rein´s team?
En waar is die van ons nu Mark? ;)

Jaded
03-04-2003, 17:59
*does ritual dance around PC*
Hmmm aangepaste versie Nathan? ;)

Nathan Strik
03-04-2003, 18:01
*does ritual dance around PC*
Hmmm aangepaste versie Nathan? ;)
Laten we zeggen dat ik zekere, tot de verbeelding sprekende "details" niet zo leuk meer vond als gisterenavond. :oops: ;)

Mark_vdH
03-04-2003, 19:36
En waar is die van ons nu Mark? ;)

Mmmm....schiet nog niet echt op.....:


Apr 3, 2003
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003 9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:00 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN

Moet nu weg, ik houd jullie op de hoogte....

Mark_vdH
03-04-2003, 23:43
Ben net thuis, en inmiddels is ie al een stukkie dichterbij (op ongeveer 30 km van de eindbestemming):


Apr 3, 2003 11:31 P.M. EINDHOVEN, BEST, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003 9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:00 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN

Het huis is bijna de hele dag bemand, alleen van 9:40 tot een uur of 11 zit er een gaatje.....zul je net als de vorige keer bij Nathan zien dat ze precies op het verkeerde moment weten te komen....

Eddy
03-04-2003, 23:53
Het lijkt erop dat het toch weer een erg snelle levering gaat worden. Ik ben trouwens ook erg benieuwd waar de bestelling van het 'Team Schaap' op dit moment is. :D

R. Schaap
04-04-2003, 10:25
hallo, hier ben ik dan! (OOK WEER EENS ONLINE)

Mijn bestelling is hiero:

Apr 4, 2003 12:13 A.M. PHILADELPHIA, PA, US EXPORT SCAN
Apr 3, 2003 11:20 P.M. APELDOORN, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003 9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:37 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN

Mark_vdH
04-04-2003, 10:40
ik heb zojuist ook weer even gekeken:

Apr 4, 2003
12:21 A.M. PHILADELPHIA, PA, US EXPORT SCAN
Apr 3, 2003
11:31 P.M. EINDHOVEN, BEST, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003
9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:00 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN
Was toch iets te optimistisch, want ik heb zojuist met UPS gebeld ("hij moet van Philadelphia naar Eindhoven, niet van Eindhoven naar Philadelphia" ;) ) en daar wisten ze me te vertellen dat ie pas na het weekend zal aankomen; het betreffen jammer genoeg alleen de douanepapieren die in Nederland door de douane zijn ontvangen.

Zal dus ook wel gelden voor Reins pakketje.....

EDIT: Toevalligerwijs is er op dezelfde (woens)dag, vier uur later dan de DL.com-bestelling, ook een DHL pakketje mijn kant opgekomen. Van Dv-Depot uit Canada, die weer eens een gratis DHL-shippingactie hadden (mag ook wel, want ze zijn niet de goedkoopste).

Zoals ik al eerder zei, wordt zo'n pakketje dan meestal op vrijdag door DHL bezorgd, maar ook deze zal ik waarschijnlijk pas na het weekend ontvangen, al is dit pakketje inmiddels wel al in Amsterdam aangekomen.

Opvallend is dat dat laatste pakketje wel via Londen en Brussel is gegaan, wat normaal niet het geval is. Misschien zijn er vanwege de oorlog toch minder vluchten en dus een wat langere levertijd....

R. Schaap
04-04-2003, 10:43
ja is hetzelfde, alleen dan 8 minuten eerder!!!!!!

R. Schaap
05-04-2003, 00:03
Apr 4, 2003 10:06 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN
8:20 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN
12:13 A.M. PHILADELPHIA, PA, US EXPORT SCAN
Apr 3, 2003 11:20 P.M. APELDOORN, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003 9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:37 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN

Eddy
05-04-2003, 09:54
De dvd's zijn in ieder geval in Europa. Nu nog even door de douane en dan maandag of dinsdag in Groningen. :)

R. Schaap
05-04-2003, 15:51
Jep, daar ga ik wel vanuit.

Er is nog niets bijgekomen, dus een update van de tracking helpt niets. helaas

Mark_vdH
05-04-2003, 16:48
Ons pakket zit in hetzelfde vliegtuig als het pakket van groep-Rein: we zijn dus 8 minuten ingelopen. ;)

Het pakketje van DHL, waar ik het eerder over had, is trouwens toch nog wel netjes op vrijdagmiddag afgeleverd, en zonder douaneproblemen. DHL = (y)

R. Schaap
05-04-2003, 17:00
Ons pakket zit in hetzelfde vliegtuig als het pakket van groep-Rein: we zijn dus 8 minuten ingelopen. ;)


Wat vind ik dat nou jammer......(Bert Visscher intonatie)

R. Schaap
06-04-2003, 20:38
Apr 4, 2003 10:06 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN
8:20 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN
12:13 A.M. PHILADELPHIA, PA, US EXPORT SCAN
Apr 3, 2003 11:20 P.M. APELDOORN, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003 9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:37 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN
zo is het nu nog steeds.....damn

Eddy
06-04-2003, 20:54
zo is het nu nog steeds.....damn

Tja, ze werken niet in het weekend. Maar vanaf morgenvroeg zal je weer nieuwe updates gaan zien, maar zo te zien zal het pakje nog wel door de douane moeten gaan. Zelf denk ik dat ie dinsdag bij je zal worden bezorgd, zo ging het namelijk ook met mij een paar weken geleden toen ik Eraserhead had besteld. Het hele weekend lag ie in Keulen/Apeldoorn waarna hij dinsdag uiteindelijk via Drachten richting Groningen kwam

R. Schaap
07-04-2003, 10:02
Apr 7, 2003 6:59 A.M. APELDOORN, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS;RELEASED BY CUSTOMS. NOW IN-TRANSIT
2:34 A.M. KOELN (COLOGNE), DE LEFT IN A UPS FACILITY, DELAYED
Apr 6, 2003 11:48 P.M. KOELN (COLOGNE), DE PROCESSING ERROR AT DESTINATION SITE;PKG HAS BEEN REROUTED TO DESTINATION
Apr 4, 2003 10:06 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN
8:20 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN
12:13 A.M. PHILADELPHIA, PA, US EXPORT SCAN
Apr 3, 2003 11:20 P.M. APELDOORN, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 A.M. ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
Apr 2, 2003 9:58 P.M. ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:37 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 P.M. LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN

Mark_vdH
07-04-2003, 11:00
't Ziet er naar uit dat "groep Rein" meer geluk heeft, ons pakketje ligt blijkbaar nog in Köln:

7 apr 2003
2:34 's morgens KOELN (COLOGNE), DE LEFT IN A UPS FACILITY, DELAYED
4 apr 2003
10:06 's middags KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN
8:20 's morgens PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN
12:21 's morgens PHILADELPHIA, PA, US EXPORT SCAN
3 apr 2003
11:31 's middags EINDHOVEN, BEST, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
10:39 's morgens PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
3:18 's morgens ONTARIO, CA, US DEPARTURE SCAN
2 apr 2003
9:58 's middags ONTARIO, CA, US ARRIVAL SCAN
9:44 's middags LAGUNA HILLS, CA, US DEPARTURE SCAN
8:00 's middags LAGUNA HILLS, CA, US ORIGIN SCAN
6:38 's middags US BILLING INFORMATION RECEIVED
4:04 's middags LAGUNA HILLS, CA, US PICKUP SCAN

Nathan Strik
07-04-2003, 16:19
KOELN (COLOGNE), DE LEFT IN A UPS FACILITY, DELAYED
Vast een terroristische actie... ;)

Oh well, we zien het wel weer...

R. Schaap
08-04-2003, 12:58
Vanochtend UPS aan de deur! Yahoo, ik denk dat ik sneller was dan jij Mark?

Maare, wel een probleem. Want ik kon het pakketje niet aannemen! Hij vertelde namelijk dat er douane heffing overheen gekomen was a 113 euro!!! ***!!! En dat heb ik niet altijd in huis en kon ik hem dus niet even betalen, hij komt dus morgen terug en dan betaal ik hem het. Donderdag krijgen jullie dus je pakketjes!

Hopen dat jij dit niet hebt.......

Groet Rein

Mark de Jong
08-04-2003, 13:01
Vanochtend UPS aan de deur! Yahoo, ik denk dat ik sneller was dan jij Mark?

Maare, wel een probleem. Want ik kon het pakketje niet aannemen! Hij vertelde namelijk dat er douane heffing overheen gekomen was a 113 euro!!! ***!!! En dat heb ik niet altijd in huis en kon ik hem dus niet even betalen, hij komt dus morgen terug en dan betaal ik hem het. Donderdag krijgen jullie dus je pakketjes!

Hopen dat jij dit niet hebt.......

Groet Rein

Das inderdaad wel wat minder... :(

Mark_vdH
08-04-2003, 13:13
Vanochtend UPS aan de deur! Yahoo, ik denk dat ik sneller was dan jij Mark?

Maare, wel een probleem. Want ik kon het pakketje niet aannemen! Hij vertelde namelijk dat er douane heffing overheen gekomen was a 113 euro!!! ***!!! En dat heb ik niet altijd in huis en kon ik hem dus niet even betalen, hij komt dus morgen terug en dan betaal ik hem het. Donderdag krijgen jullie dus je pakketjes!

Hopen dat jij dit niet hebt.......

Groet ReinJe gelooft het misschien niet, maar ik was net op tijd thuis vanmiddag voor de mensen van UPS, maar.....

....Ik moest ("slechts") in de 60 euro (ik weet niet meer precies) euro bijbetalen, en dat had ik zo ook niet thuis liggen. Ze komen dus morgenmiddag weer terug.

Niet zo mooi..... : :(

MAD
08-04-2003, 13:54
Pff, ben ik even blij dat ik in de eerste lichting alles gelijk besteld heb. Ziet er niet mooi uit voor jullie allen. Dat wordt flink bijlappen (zo'n €11,- per box had ik zo gauw berekend)! :shock: :shock: :shock:

Mark de Jong
08-04-2003, 13:56
Pff, ben ik even blij dat ik in de eerste lichting alles gelijk besteld heb. Ziet er niet mooi uit voor jullie allen. Dat wordt flink bijlappen (zo'n €11,- per box had ik zo gauw berekend)! :shock: :shock: :shock:

Wrijf het er nog maar eens een keer in...

R. Schaap
08-04-2003, 14:00
Ok, bedankt voor de berekening dan MAD.

11 euro per box dus mensen.......damn!!!!!!!

Ik pm iedereen van mijn groep nog wel even daarover. Klote dat jij ook heffing hebt gehad zeg, nu kunnen we dus allemaal lekker betalen ipv de heffing verdelen.....shit

MAD
08-04-2003, 16:20
Ok, bedankt voor de berekening dan MAD.

11 euro per box dus mensen.......damn!!!!!!!

Ik pm iedereen van mijn groep nog wel even daarover. Klote dat jij ook heffing hebt gehad zeg, nu kunnen we dus allemaal lekker betalen ipv de heffing verdelen.....shit

Nou ja, de heffing wordt enigzins verdeeld. De één heeft €113,- en de ander "maar" €60 (eigenlijk best vreemd gezien beiden bestellingen ongeveer even groot zijn???). Wrijf het er niet in, maar leef met jullie mee. Dit had de vorige groep ook kunnen overkomen. :? :(

Jaded
08-04-2003, 17:20
Ik kan niet zeggen dat ik er vrolijker van word...

Nathan Strik
08-04-2003, 17:20
Hoe gaan we dan nu doen met die heffing? Allebei de groepen apart hun eigen 'boete', of toch maar iets regelen om de grotere tegenslag van Rein´s groep te compenseren?

Ik hoor het wel... ach, dit kon een keer gebeuren uiteraard... wel frappant dat het bij allebei de groepen is gebeurd. :?

Jaded
08-04-2003, 17:21
Vraagje ...

Wordt de heffing gespreid over het aantal mensen of over het aantal dvd's?

Jaded
08-04-2003, 17:22
Hoe gaan we dan nu doen met die heffing? Allebei de groepen apart hun eigen 'boete', of toch maar iets regelen om de grotere tegenslag van Rein´s groep te compenseren?

Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar ik wil wel bijbetalen voor de andere groep.

Lijkt me dat we het maar democratisch zullen stemmen?

Mark de Jong
08-04-2003, 17:43
We hadden afgesproken dat we eventuele 'bijbetalingen' zouden verdelen (met beide groepen dus), dus ik stel voor dat we dat dan ook doen.

Nathan Strik
08-04-2003, 17:54
We hadden afgesproken dat we eventuele 'bijbetalingen' zouden verdelen (met beide groepen dus), dus ik stel voor dat we dat dan ook doen.
Is goed. We verdelen het bedrag van allebei de groepen dus per bestelde DVD en sturen het geld na aan ons eigen 'groepshoofd' en de verschillen verrekenen Rein en Mark onderling? Das denk ik de makkelijkste optie...

Wat mij betreft prima, samen uit, samen thuis...

Jaded
08-04-2003, 17:54
We hadden afgesproken dat we eventuele 'bijbetalingen' zouden verdelen (met beide groepen dus), dus ik stel voor dat we dat dan ook doen.
Sure.

Maar hoe gaan we (ze) het doen?
Per dvd of per persoon?

Nathan Strik
08-04-2003, 17:58
Maar hoe gaan we (ze) het doen?
Per dvd of per persoon?
Per DVD lijkt me het meest eerlijk. Anders betalen personen met maar 1 DVD evenveel als personen die er 3 hebben besteld.

bobeldijk
08-04-2003, 18:11
Maar hoe gaan we (ze) het doen?
Per dvd of per persoon?
Per DVD lijkt me het meest eerlijk. Anders betalen personen met maar 1 DVD evenveel als personen die er 3 hebben besteld.

Lijkt mij inderdaad ook het meest eerlijke!

Jaded
08-04-2003, 18:26
Dat komt op € 10,81 per dvd.
Eigenlijk iets meer, want Mark weet niet meer hoeveel in de € 60 het juist is.
Dus maximum € 11,37 extra, per dvd.

Voor mij persoonlijk is dat dus maximum € 22,74 erbij.
Nog een geluk dat ik het min of meer voorzien had bij de betaling ...

Mark, van mij mag je met het overige bedrag mijn zending ook zo veilig mogelijk versturen. Liefst aangetekend.
Ik mag er niet aan denken dat de post het nog eens zou kwijtspelen ook ...

Mark_vdH
08-04-2003, 19:09
Dat komt op € 10,81 per dvd.

Mark, van mij mag je met het overige bedrag mijn zending ook zo veilig mogelijk versturen. Liefst aangetekend.
Ik mag er niet aan denken dat de post het nog eens zou kwijtspelen ook ...In orde. Ik zal kijken wat redelijke verzendopties zijn....

Sorry trouwens voor mijn groep, 110 euro is een beetje veel, maar 60 euro had ik eigenlijk wel voor zekerheid in huis moeten hebben....
Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat ik aan de deur zou moeten betalen, mede vanwege de eerdere ervaring van iemand in dit topic...

:oops:

Nathan Strik
08-04-2003, 19:16
Sorry trouwens voor mijn groep, 110 euro is een beetje veel, maar 60 euro had ik eigenlijk wel voor zekerheid in huis moeten hebben....
Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat ik aan de deur zou moeten betalen, mede vanwege de eerdere ervaring van iemand in dit topic...
Geeft niet hoor... had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.

Laat je nog even weten hoeveel we precies per DVD naar je moeten overmaken?

Eddy
08-04-2003, 19:19
Het is erg jammer dat beide groepen te maken kreeg met een heffing. Ik had er zelf echter wel rekening mee gehouden en had het geld al klaar liggen voor het geval dat. Jammer, maar niets aan te doen.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat iedereen van de dvd's vind.

Mark_vdH
09-04-2003, 00:32
Oh ja....bijna vergeten:

Alle betalingen zijn inmiddels wel al netjes bijgeschreven, ook die van Jaded uit België.

R. Schaap
09-04-2003, 11:31
Ik heb aan iedereen in mijn groep de 11 euro gevraagd, ik kan alleen nu niet controleren dat het er al is. Maar dat geeft niet, daar is vertrouwen voor!!!

btw ik stuur zodadelijk alle dvd's op!

Enne, de boete van mijn groep is niet hoger dan bij jullie. Ik heb namelijk 10 dvd's besteld en jullie 6....dus het klopt wel zo.

groet Rein

Mark de Jong
09-04-2003, 11:36
btw ik stuur zodadelijk alle dvd's op!

Olé ! :D :lol: http://www.abestweb.com/smilies/thumbup2.gif

Mark_vdH
09-04-2003, 17:07
Onze douanekosten p.p. waren wel iets minder, omdat DL.com per ongeluk op de douaneaangifte twee (goedkopere) cd-soundtracks van Eraserhead heeft aangegeven i.p.v. dvd's. Jammer genoeg hebben ze dat alleen niet op de rekening zelf gedaan.... :lol:

Ik neem aan dat we die paar eurootjes niet meer onderling gaan verrekenen - vooral niet omdat het in ons voordeel is. :D Bovendien hebben jullie weer wat bespaard op de verzendkosten per dvd. :wink:

64,09 euro en 7 exemplaren geeft 9,16 per exemplaar.

Ik had nog een Amazondoosje liggen, en heb dus twee PTT dooosjes a 2,50 moeten kopen.

Ik heb mijn groep PM's gestuurd met de uiteindelijke kostenberekening. Neem het wel vooral even goed door.

Net als Rein heb ik de pakketjes naar Nathan en Bobeldijk alvast opgestuurd, die van Jaded gaat jammer genoeg morgen pas op de post....

Eddy
09-04-2003, 17:40
Ik heb mijn dvd inmiddels binnen! Na mijn werk ben ik langs Rein gefietst en kon ik mijn Short Films Of David Lynch afhalen. Ik heb thuis even snel twee kortjes gezien en die zagen er prima uit. Ook de verpakking is weer grandioos mooi inclusief het mooie boekwerkje. De volgende keer (vanavond?) ga ik lekker onderuitgezakt op de bank de hele dvd (inclusief introductie's) kijken.

R. Schaap
10-04-2003, 13:10
btw ik stuur zodadelijk alle dvd's op!


groet Rein

Dit vertelde ik jullie gisteren allemaal vol enthousiasme, het is alleen niet gelukt.
Ik heb ze pas vandaag op de post kunnen doen omdat ik gisteren veel meer tijd aan studie hebben moeten besteden dan ik vantevoren gedacht had.

Ik hoop dat jullie het me vergeven.....haha

Enne, dan is morgen denk ik alles weer voorbij. Snik

groet Rein

bobeldijk
10-04-2003, 15:55
Heb net de laatste betaling afgeleverd bij de bank en kwam daarna weer thuis en wat denk je.....

Stond een groot pakket voor me klaar!
Had veel geluk dan er schilders bij mij bezig waren aan de voordeur! :D

DVD's zien er goed uit en ga er binnenkort ff lekker voor zitten!

Thanks!!!!!!

Erik

Mark_vdH
10-04-2003, 16:57
Stond een groot pakket voor me klaar!
Tja, postpakket nr. 4 was net iets te klein, en nr. 5 een heel stuk te groot.... :wink:

Heb je je pakketje ook al ontvangen, Nathan?

Nathan Strik
10-04-2003, 17:36
Heb je je pakketje ook al ontvangen, Nathan?
Yep, het thuisfront heeft hem vandaag voor me aangenomen. (y) Hij is binnen dus.

Is wel leuk om ze straks weer even te kijken, vooral na de drukke dag van vandaag. Helemaal geweldig dus. :)

Mark de Jong
11-04-2003, 12:46
Ook hier zijn de DVD's inmiddels aangekomen (y) :)

R. Schaap
11-04-2003, 14:06
Wim S. en cubik, hebben jullie het pakket inmiddels ook ontvangen??

Groet Rein

Mark de Jong
11-04-2003, 14:09
De doosjes waren toch wel een stukje groter dan ik had verwacht :D
Ik dacht dat ze in zo'n verzamelalbum hoesje kwamen (leek het tenminste op op de foto's) :lol:

Mark de Jong
11-04-2003, 17:59
Ga dadelijk 1 van de 2 maar eens bekijken :)
Weet alleen nog niet welke :)

Jaded
11-04-2003, 18:48
Ben de enige die ze nog niet in huis heeft zeker? :)

Eddy
11-04-2003, 18:54
Ben de enige die ze nog niet in huis heeft zeker? :)
Ach, wat sneu nou... :(

Wim S.
11-04-2003, 19:56
Rein ,ook ik heb de dvd's ontvangen.

Ziet er mooi uit de verpakking,over de film kan ik verder nog niks zeggen want ik heb op het moment nog geen dvdspeler(Bummer)....

Nog bedankt.

Mark de Jong
11-04-2003, 20:40
Heb zojuist de Shorts gekeken en die vielen me toch ontzettend tegen :( :(

Deze gaat in de verkoop. Jammer maar helaas :(

Mark de Jong
12-04-2003, 12:32
En zojuist Eraserhead gekeken. Ook die viel tegen. Had denk ik iets te hoge verwachtingen :(

Jammer :(

R. Schaap
12-04-2003, 12:37
Dat is vervelend zeg, klote voor je. Ik moet ze nog gaan bekijken, ik neem er vanavond de tijd voor. Ik denk dat ik er wel van geniet.

Wim S., mooi dat jij ze ook ontvangen hebt.

groet Rein

Luther Hartog
12-04-2003, 12:38
Wat kostte deze nou nieuw? (In Euro's en inclusief verzendkosten)

Mark de Jong
12-04-2003, 12:45
Dat is vervelend zeg, klote voor je. Ik moet ze nog gaan bekijken, ik neem er vanavond de tijd voor. Ik denk dat ik er wel van geniet.

Wim S., mooi dat jij ze ook ontvangen hebt.

groet Rein

Ach ja :)
Om het geld maak ik me niet zo druk, alleen jammer dat ze niet zo goed waren als ik dacht :(

Jaded
12-04-2003, 12:46
Wat kostte deze nou nieuw? (In Euro's en inclusief verzendkosten)
Die van mij kosten in totaal, dus met verzendkosten, iets van een € 125.
Dat is dus € 62,5 per doos.

Eddy
12-04-2003, 15:58
Heb zojuist de Shorts gekeken en die vielen me toch ontzettend tegen

Deze gaat in de verkoop. Jammer maar helaas


En zojuist Eraserhead gekeken. Ook die viel tegen. Had denk ik iets te hoge verwachtingen :(

Jammer :(

Erg jammer voor je. Ik had zelf het voordeel dat ik Eraserhead al kende voordat ik deze uitgave bestelde (had hem daarvoor al op vhs en dvd (UKversie) gehad). Ook van de Shorts kende ik al The Grandmother, dus het was voor mij geen blinde koop. Ik wist wat ik kon verwachten.
Misschien moet je de beide dvd's later nog eens een kans geven.

Mark de Jong
12-04-2003, 16:09
Heb zojuist de Shorts gekeken en die vielen me toch ontzettend tegen

Deze gaat in de verkoop. Jammer maar helaas


En zojuist Eraserhead gekeken. Ook die viel tegen. Had denk ik iets te hoge verwachtingen :(

Jammer :(

Erg jammer voor je. Ik had zelf het voordeel dat ik Eraserhead al kende voordat ik deze uitgave bestelde (had hem daarvoor al op vhs en dvd (UKversie) gehad). Ook van de Shorts kende ik al The Grandmother, dus het was voor mij geen blinde koop. Ik wist wat ik kon verwachten.
Misschien moet je de beide dvd's later nog eens een kans geven.

Beide zijn al weg, dus dat zal helaas niet meer gaan. Denk ook niet dat ik ze nog een keer zou hebben gekeken :)

Eddy
12-04-2003, 16:18
Wat kostte deze nou nieuw? (In Euro's en inclusief verzendkosten)

Ik had Eraserhead zelf besteld en dat kostte mij inclusief verzendkosten 72 euro (geen heffing). The Short Films Of David Lynch kostte mij met de gezamelijke inkoop via Rein 54 euro (wel heffing). Ik kon deze dvd afhalen bij Rein en hoefde dus geen verzendkosten door Nederland te betalen.

R. Schaap
14-04-2003, 12:04
cubik, heb jij ze al ontvangen? Ik heb namelijk van jou als enige nog geen bevestiging ervan ontvangen

groet Rein