PDA

Bekijk de volledige versie : K-otic Indestructible [DVD]



Eric van Ballegoie
01-01-1970, 01:00
K-otic Indestructible [DVD]

<br />
Ondanks het feit dat K-otic haar laatste album Indestructible noemde bestaat de groep inmiddels niet meer. Niet getreurd voor de fans, want de laatste CD is zowel in normale vorm als ook samen met een DVD aan te schaffen.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=940)

Surya
01-03-2003, 12:16
Nooit van deze mensen gehoord...

Marco
01-03-2003, 14:54
Grappig, toen het officieel bekend was gemaakt dat K-Otic uit elkaar ging (maanden vantevoren waren deze geruchten) heeft de FRS Indestructible flink gedumpt :D trouwens steeds meer Nederlandse pop "sterren" zoals Twarres en Acda & de Munnik doen een DVD (gratis?) erbij. Tja DVD's zijn in tegenwoordig ;) CD verkoop gaat al zo slecht (lees schuld geven aan downloaders). Platenmaatschappijtjes verzinnen van alles om de boel te verkopen.

Jammer dat op de Indestructible DVD zo weinig opstaat. De clip I Don't Understand You staat er b.v. niet op. Kan te maken hebben dat deze clip na Indestructible is uitgebracht :roll:

Jeroen Denissen
02-03-2003, 10:04
Ik luister nog liever naar Kinderen voor Kinderen of K3 :-)

robvanknegsel
02-03-2003, 12:43
Ik luister nog liever naar Kinderen voor Kinderen of K3 :-)

Inderdaad, wie hier nog een CD of DVD van gaat kopen is goed gek.
Voltooid verleden tijd, niet meer aan terugdenken.
Het was een stomme hype!!!

Marco
02-03-2003, 14:51
Het was een stomme hype!!!Nu heb je Idols (ook een John de Mol hype) ;)

robvanknegsel
02-03-2003, 17:20
Het was een stomme hype!!!Nu heb je Idols (ook een John de Mol hype) ;)

Inderdaad ook al zoiets :?
En dat allemaal om de domme-mensen dure sms-jes te laten versturen waardoor het programma zichzelf terugbetaald.

van der velden
03-03-2003, 11:25
dit soort dvd en programma's (idols en starmaker) moet je direct afschaffen er komt toch niets uit voort

Maarten van Krimpen
25-06-2003, 17:03
Ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat er wel wat van Jamai (en eventueel Jim) terecht zou komen, maar blijkbaar is dat verkeerd gedacht. Dat liedje van Jamai is echt stom. En van Hind hoor je ook niets (meer). Jim heeft volgens mij het meeste succes. Maar van Starmaker vindt ik het jammer dat je niets meer van Sita hoort. Zij had tenminste echt talent. Dat blijkt wel, als je met Marco Borsato hebt mogen zingen voor Het Huwelijk. En haar cd was ook uitgebracht in Frankrijk. Ik had in een Frans jongerentijdschrift wel een goede recensie van haar cd gelezen, maar ik vrees dat ze weinig cd's heeft verkocht daar. Heel jammer.

Tom L.
26-06-2003, 15:27
Geinig ik dacht dat ik een van de weinige was die tegen deze troep was. Schijnbaar niet als je naar het punt van deze dvd kijkt. :D
Ik snap ook niet dat ze iemand met een varkensneus laten zingen voor het huwelijk van Willem Alexander en Maxima. Die hoorde eerst ook bij deze groep, maar die is eruit gestapt. Zie je ook hoe dom dat dat mens is, ze had er nooit aan moeten beginnen, en ook niet aan een zangcarrière, ze had zich moeten inschrijven voor de 3 kleine biggetjes the movie of zo.
Idols is inderdaad precies dezelfde troep, ik heb ook nog geen seconde gekeken :D Gewoon verbieden dus!

Oudgebruiker3
26-06-2003, 17:01
Je kunt zeggen wat je wil, maar Sita doet 't op dit moment zeker niet slecht... tot mijn spijt ;)

Tom L.
26-06-2003, 17:13
Iedereen zijn eigen mening hé :D
Ik vind het interessanter om naar het geluid van een doorspoelende wc te luisteren. Maar ja, ieder zijn eigen mening.

Oudgebruiker3
26-06-2003, 17:15
...begrijp me niet verkeerd - ik ben geen fán van Sita, ik geef je alleen een feit ;)

robvanknegsel
26-06-2003, 18:31
Ik sluit me graag aan bij al deze opmerkingen. Waarom moest Miss Piggyface nou zo nodig voor de koninklijke familie zingen, houden zij tegenwoordig ook van voorbijgaande hypes en elfderangs zangeressen? Want dan is het slecht gesteld met onze Oranjes.
Laat ze maar vlug terug gaan naar de schoolbanken dan heeft ze tenminste nog een [i]solide basis[/] voor haar "carriere".

Dat geld overigens voor al die jonge nepartiestjes van tegenwoordig. Nederland lijkt wel muzikaal pedofiel aan het worden!
Neem nou Jim, 15 jaar pas en meent zelf (en helaas ook zijn omgeving en domme fans) dat hij kan zingen. Hij probeert niets anders een lage stem na te doen en "gevoelig" te zingen. Zijn vader heeft er zelfs zijn baan voor opgegeven! Hoe dom kun je zijn!
Jamai, 16 jaar pas, zit al helemaal in de brillenbussiness en dat voor een jochie die zelf nog nog eens weet dat die waarschijnlijk homo is.

Laat die kinderen van tegenwoordig nou gewoon op het rechte pad blijven en dus een gedegen opleiding volgen. Daar heeft dit land veel meer aan, dan de inkomsten uit zo'n korte hype.

Tom L.
26-06-2003, 18:38
Inderdaad! Zo'n mensen moeten ze in bescherming nemen tegen zichzelf!

Oudgebruiker3
26-06-2003, 19:52
Bespeur ik enige jaloezie in Rob van Knelgel's opmerking? ;)

Tom L.
26-06-2003, 20:58
Jaloezie? Ik ben het gewoon met hem eens, ik snap niet wat je er anders mee bedoeld. Trouwens als ik vind dat ze zich beter niet met muziek kan bemoeien is dat mijn mening je hoeft er niet mee eens te zijn.
En je zegt dat je een feit noemt. Dat is echter niet zo, want het ligt er maar aan wat je succesvol vind. Bijna iedereen denkt anders over succes, en dus daarom is het subjectief.

Oudgebruiker3
26-06-2003, 21:12
Rustig nou maar, ik bedoelde het allemaal niet zo serieus - let ook eens op het knipoogje achter mijn vorige antwoord. Ik schreef trouwens dat ik jaloezie bij Rob bespeurde, en niet bij jou.


Bijna iedereen denkt anders over succes, en dus daarom is het subjectief.
Daar heb je gelijk in - ik bedoelde met 'succes' het feit dat ze geregeld optreedt en dat deze optredens best goed verkopen. Toegegeven, dit heeft deels te maken met een flinke marketingstrategie, maar het heeft óók te maken met talloze tienermeisjes die dól op haar zijn.

Enne, ik hoop niet dat je je persoonlijk aangevallen voelt ;)

robvanknegsel
26-06-2003, 21:41
Nou ik ben helemaal niet jaloers hoor Kaz :D, (dat kan overigens niet blijken uit mijn vorige uitspraken, lijkt me, en je hebt mijn naam overigens verkeerd overgenomen)
Maar afijn, het tegendeel van jaloezie voel ik eigenlijk!

Ik ben héél blij met de HEAO-opleiding (MER) die ik nu doe, ik denk dat ik daar later langer mee aan de bak ben dan deze hype-slachtoffertjes als Sita. Ik heb met deze hoger beroeps opleiding een heel wat stevigere basis, mocht het minder gaan met de economie.
Wat hebben zij voor opleiding? Jim bijvoorbeeld is 15 en nu al gestopt met zijn opleiding, want hij wil aan zijn "carriere"werken. Die kan later alleen maar liedjes zingen en? ...liedjes zingen. Daarbij mag hij naast dom tekstjes muziekaal oplezen heel erg hopen dat hij altijd succes zal hebben. De casuistiek echter leert ons dat niemand deze eeuwige roem heeft, en daar staat hij dan over een paar jaar, met zijn niet afgemaakte havo. Hij weet niet eens wie Balkenende is, en als je vraagt waar kindertjes vandaan komen zegt die "Mars" :wink: . Hetzelfde geld voor Sita uiteraard.

Dat deze mensen (nu) misschien wat meer geld verdienen is leuk voor hen, maar ik zou absoluut niet met ze willen ruilen.
Je raakt heel veel vrienden kwijt omdat je ze niet meer kunt zien en omdat jezelf van binnen veranderd, en krijgt er een hele hoop vrienden bij die eigenlijk gewoon wat van je moeten.
Dit laatste blijkt overigens ook uit onderzoeken en in het beleggersblad Safe stond afgelopen maand een uitgebreid artikel over dit soort mensen die plots veel geld en succes hebben.

Deze hype-slachtoffers werken gewoon aan hun eigen ondergang(uitzonderingen daargelaten, weet ik), en het ergste is, wij moeten er naar luisteren of je nu wilt of niet.
(Ja ik weet dat ik er te serieus op in ben gegaan, maar dan heb je ook wat) 8)

Oudgebruiker3
26-06-2003, 22:09
Nou ik ben helemaal niet jaloers hoor Kaz :D
;)


Ik ben héél blij met de HEAO-opleiding (MER) die ik nu doe, ik denk dat ik daar later langer mee aan de bak ben dan deze hype-slachtoffertjes als Sita.
Precies - ik ben ook héél blij met 't feit dat ik op de universiteit beland.



(Ja ik weet dat ik er te serieus op in ben gegaan, maar dan heb je ook wat) 8)
Ik kan je alleen maar gelijk geven - doe mij maar een flinke dosis intelligentie, sociale vaardigheden en algemene kennis, [MORAAL] daar kom je verder mee dan een top40-hitje!

Tom L.
27-06-2003, 07:25
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor. Ik dacht dat je bedoelde dat ik jaloers was op de opmerking Rob. Schijnbaar verkeerd begrepen.
En bij dat programma starmaker was toen echt iemand zo dom die wist niet prins Claus (of was het Bernard, dat weet ik niet meer zeker) was. Dat zag ik toen op kopspijkers.
Vond het toen echt wel geinig dat Kopspijkers toen met het nummer One Day Fly Starmaker van de eerste plaats in de top 40 stuurde.